🏡 🙋‍♀️🙋‍♂️Welkom op het Center Parcs Forum, Het forum voor en door Center Parcs liefhebbers

[Ervaringen & Vragen] Park De Haan

Alle ervaringen en vragen kunnen hier in de parktopics gesteld worden. Twijfel je tussen meerdere parken? Gebruik dan het Adviesforum!
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: [Ervaringen & Vragen] Park De Haan

Bericht door mrs Marian »

In juli van dit jaar verbleef ik in een 4 persoons premium cottage nr. 301 op Park De Haan. En heb daarvan een zeer uitgebreide fotoreportage gemaakt.

Deze kan je hier bekijken. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden? Zouden jullie er in willen verblijven?
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Bing en Orry vertelden een verhaaltje voor het slapengaan

JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Vanaf gister is Park de Haan weer geopend! 🎉 Een familiepark aan de kust, 🌊 waar je niet stil zal zitten! De indoor speelwereld BALUBA ontdekken? 🎪 Actief meedoen aan de water- en strandsporten? 🤽‍♀️ Of eindeloos glijden van de interactieve glijbaan en de nieuwe wildwaterbaan? 💦💨 Op Park De Haan kan het allemaal! Met wie kom jij ons park snel weer bezoeken? 👨‍👩‍👦
*Helaas mogen we de Aqua Mundo's momenteel nog niet openen, maar wij hopen natuurlijk z.s.m. weer op waterpret! 💦

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Facebook Center Parcs Belgium
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Kinderdisco met Woops

jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Feest met Orry

jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Kinderdisco met Orry

vp.tristan
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [Center Parcs] Cottages Park De Haan

Bericht door vp.tristan »

Hallo,

Wij hebben een comfort cottage geboekt van 8 personen voor de zomervakantie. Echter, twijfel ik nu of dit een goed idee was.
Ik kreeg pas later door dat deze huisjes, rijwoningen waren, weet iemand toevallig of je echt je eigen 'privéterras' hebt en die volledig
is afgesloten van de buren? & Of je bij je terras ook 8 stoelen hebt? Ik maakte me hier even zorgen over, het kan ook zijn dat we in
de zomeravonden lang buiten zitten en ik wil de buren niet echt storen met het 'lawaai' dan...Ik hoop dat het terras volledig afgesloten is,
maar op de foto's die ik overal zie is er geen duidelijke foto over het terras van de comfort cottage. Hopelijk kan iemand me hier verder helpen.

Grtjs
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Hoi vp.tristan

Als ik op het parkplan van Park De Haan kijk dan zijn volgens mij de 8 persoons comfort allemaal vrijstaand, enkel de 4 en de 5 persoon zijn soms gekoppeld.
De tuinen zijn afgescheiden door groen (hagen, struiken, bomen) en het is natuurlijk ook niet zo dat de huisjes tientallen meters uiteen staan maar er is toch wat privé. Dus op een mooie zomeravond buiten nakaarten over de leuke dag zal geen probleem mee. Luide muziek is een ander verhaal maar dat is op het park sowieso niet toegestaan.

Een 8 persoonscottage is voorzien van 8 tuinstoelen en een tuintafel.

Geniet van je verblijf! Laat je ons weten hoe het was?

groetjes
Joke
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

Hoi vp.tristan, ik ben juli 2020 op Center Parcs De Haan geweest. En heb een rondje park gedaan. Alle cottages hebben een privé achtertuin. De tuinen hebben hagen van groen met een minimale hoogte van 2 meter. Soms is er een kleine doorkijk omdat mensen dat stukje hebben gebruikt als korte doorgaan naar de weg.
loulou
All-in
All-in

Re: [Center Parcs] Cottages Park De Haan

Bericht door loulou »

vp.tristan schreef:
07 mar 2021, 18:01
Hallo,

Wij hebben een comfort cottage geboekt van 8 personen voor de zomervakantie. Echter, twijfel ik nu of dit een goed idee was.
Ik kreeg pas later door dat deze huisjes, rijwoningen waren, weet iemand toevallig of je echt je eigen 'privéterras' hebt en die volledig
is afgesloten van de buren? & Of je bij je terras ook 8 stoelen hebt? Ik maakte me hier even zorgen over, het kan ook zijn dat we in
de zomeravonden lang buiten zitten en ik wil de buren niet echt storen met het 'lawaai' dan...Ik hoop dat het terras volledig afgesloten is,
maar op de foto's die ik overal zie is er geen duidelijke foto over het terras van de comfort cottage. Hopelijk kan iemand me hier verder helpen.

Grtjs
Alvast heel veel plezier! Hopelijk is alles dan open en kan er ook normaal gezwommen worden
Plaats reactie