Wij testte de Nieuwe wildwaterbaan op Park De Haan, zie hier de video!!

[Ervaringen & Vragen] Les Trois Forêts (Deel 4)

Alle ervaringen en vragen kunnen hier in de parktopics gesteld worden. Twijfel je tussen meerdere parken? Gebruik dan het Adviesforum!
Markboer10
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Les Trois Forêts (deel 4)

Bericht door Markboer10 »

Markboer10 schreef: Bij Prepaid credit card zal ik niet willekeurig een kiezen. Viabuy is op zich een goeie. Nadeel van zulke cards is vaak dat er bepaalde percentages gevraagd kunnen worden voor storten en of betalen met creditcard. En je hebt vaak een aanschafprijs bij de goeie kaarten dan
Ik kan mijn tekst niet bijwerken maar een normale visa of masterclass van de bank is goedkoper. Een vast jaarbededrag en niet teveel extra kosten afhankelijk van bank en soort creditcard
Mark Boer
1x meerdal
Rob
All-in
All-in

Bericht door Rob »

Als je lid bent van de ANWB, die bieden voor een klein bedrag per jaar ook een VISA kaart aan. Ik heb er een zonder krediet, openstaand bedrag wordt gewoon aan het eind van de maand af geschreven.

Ooit genomen toen we voor het eerst naar Frankrijk gingen.
shirley78
All-in
All-in

Bericht door shirley78 »

Bedankt! Ik zal eens kijken naar alle tips die zijn gegeven.

Mocht ik meer te weten komen zal ik dat plaatsen.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: [Ervaringen & Vragen] Les Trois Forêts (Deel 4)

Bericht door mrs Marian »

Op het Franse park Les Trois Forêts staan bijzondere accommodaties.

Het koninkrijk der sprookjes cottage.
Voor 4 personen, 2 Slaapkamers, 54 m², Wi-Fi beschikbaar, 1 Badkamer ,Gelijkvloers.

In het Koninkrijk der sprookjes cottage ontdek je in elke kamer een nieuw verhaal. Beleef de festijnen van vroeger met de troubadours in de Banketzaal, ontdek de betovering van de Sterren en Draken kamers, en vergaap je aan de Spiegeltje, spiegeltje aan de wand badkamer!

Bekijk de cottage hier.
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
shirley78
All-in
All-in

Bericht door shirley78 »

Hoi allemaal,

We zijn alweer paar dagen terug in Nederland, ik wil graag delen wat we van LTF vinden.
Sorry zijn niet zo positief  :-[

De rit:

We hebben de navigatie gevolgd op de heenreis, heel veel heuvels en met veel wind en een geleende auto (minder power, onze eigen auto ging kapot 3 dagen voordat we vertrokken!)) kwamen we met moeite de heuvels op  ;D
Wel mooie omgeving om naar te kijken die diepe valleien met allemaal huisjes en riviertjes.
Ik weet zelf niet eens meer welke route het was, maar we kwamen in ieder geval niet door Luxemburg.
We hebben er ruim 6 uur over gedaan.

Aankomst:

Nou daar kan ik kort over zijn, ging vrij vlot werden in het Duits te woord gestaan geen probleem manlief is redelijk in het Duits.
We krijgen onze pasjes en paperassen en we konden door naar het huisje de 4 pers. Vip 481 deze staat vlakbij de centrum.

De cottage:

Oké, we zijn wat gewent naar -/+ 30 bezoeken aan verschillende parken. oude cottages enz.
Maar dit was iets wat we nog nooit hadden meegemaakt.
Het huisje mag de categorie Vip niet dragen (eigenlijk geen enkele categorie)
Het stonk naar vis, urine ofzo konden ook niet plaatsen waar het vandaan kwam.
Tafel liet de zij strippen los dus bleef je steeds achter haken. Was al een keer gerepareerd met spijkertjes.
50% van de lampen deden het niet, omdat er domweg geen lampen in zaten.
De rest was oude meuk, de bankstel was echt rijp voor de stort.

Nu hoor ik jullie denken.....Hebben jullie het gemeld??
Ik heb het geprobeerd, maar ze snapte me niet.

Het park:
Heel mooi opgezet park echt, ik wou dat we er heen waren gegaan toen het net open was!
Als je slecht te been bent of ver van de dome zit heb je echt een E-car nodig. Ook als het park verder wil verkennen is dit erg handig.
Ben je een echte wandelaar of fietser dan kun je je hart ophalen hier!
Ik heb een tip neem een hoofdlampje mee of zaklamp mee, hier liepen meerdere mensen mee, het is er namelijk weinig verlichting en op het pad laten ze ook de pony`s lopen dus je trapt makkelijk in de derrie.

De activiteiten:

Zoals ik al zei, we hadden 10 jaar terug moeten gaan!
Nu is het allemaal verwaarloosd, de house of games is echt een ramp (die bij de bowling)
Wisselautomaten zijn 99% van de tijd kapot.
De speelautomaten ook, er staan 3 pool tafels waarvan 2 het niet deden. Verlichting hing erbij alsof er iets ontploft was.
Air hockey kon je muntjes in gooien wat je wou er gebeurde niets. als je naar 1 van de medewerkers liep zeiden ze, dat het niet hun verantwoordelijkheid was.
De midget golf hebben we gedaan, het is grappig omdat we wel lopen te geinen met elkaar. Maar de holes waren net als de rest....versleten en op.
Bowlen was leuk, maar ballen blijven steeds hangen achter de kegels.
De andere hal hebben we ook bezocht "Ze place" kinderen tot een jaar of 11 a 12 vermaken zich hier wel. Onze bijna 17 jarige kon hier weinig.
Wat ook raar is, is dat de cafe in de plaza om 21:00 gewoon dicht is. Wij zitten graag in de avond lekker daar met een muziekje ofzo, maar het was uitgestorven. Alleen de bar bowling was open tot 23:00.
De aqua dome is erg groot en leuke glijbanen voor diegene die ervan houd, ikzelf vind het niet zo geweldig, maar zoonlief wel natuurlijk ;)

Het eten:

De marche was ..... hoe zeg ik dat ........ karig? weinig keus.
De Grill was beter maar niet zoals in Nederland, België of Duitsland.
Kleine porties voor wat je betaald.
Aanrader is wel de chocolade fondue. :D
We hebben ook een keer de Quick bezocht lekker ijs, de burgers zijn oké maar niet bijzonder.

Conclusie:

Weinig positiefs, en dat hebben we niet snel!
Het wel echt een jonge gezinnen park, kids tot jaartje of 12 vermaken zich daar wel als alles werkt.
Ook het zwembad is leuk voor jonge kids.
Sorry het is voor ons, niet waard om die rit te maken, of er moeten zoveel renovaties gebeuren.
En meer entertainment (muziek) in de Plaza (de Colibri) en zeker de openingstijden verruimen, de toko moet toch geld verdienen, er was volk genoeg om zeker nog een fatsoenlijke omzet te maken. Zo kost het alleen maar geld denk ik dan.
We zijn dan ook donderdag middag naar huis gegaan.

Ik hoop dat jullie mijn geklaag hebben doorstaan hahahaha
Nog even over de E-Car we hebben er gewoon 1 meegekregen zonder borg, geen Visa dus contract teken en gaan met de golfkar ideaal ding!
aendekerk
All-in
All-in

Bericht door aendekerk »

Oei dat is jammer
Bij ons viel het wel mee we zijn er een week geweest van 2 tot 9 maart
We hadden een 6 personen premiem viel goed mee.
Alleen tv deed het niet zo goed voor HDMI
Internet niet te klagen ging redelijk goed.
Zwembad top maar veel  volk park was ook uitverkocht maar maakte voor ons niet uit omdat we een top prijs hebben gekregen 370eur voor een week in schoolvakantie we moesten niet na denken
Wij hebben ook geen borg betaald voor e car
Mis ook wel een beetje die echte center parcs gevoel maar dat ga je vanaf nu altijd zo krijgen. vanaf nu nieuwe parken zijn modern
Park heeft wel een onderhoud nodig wildwaterbaan top maar nieuwe laag alweer nodig

Wij vinden het hier top maar missen altijd beetje center parcs dome gezelligheid hier wat minder
vennebos 2x : lommerbergen 1x  : erperheide 8x : vossemeren 12x : eemhof 6x : meerdal 7 x : heiderbos 2x : port zelande 1x : kempervenne 4 x : les trois forest 3x : le bois aux daims 1x
center park england woburn forest 1x elveden forest 1x
chrisanique
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door chrisanique »

Hallo,
Wie heeft er foto’s van cottage 1072?
Tips voor leuke uitjes met 2 kids van 9 en 10 jaar?
fred_33jr
All-in
All-in

Bericht door fred_33jr »

Eigenlijk erg jammer want voor mij staat LTF echt op mijn lijstje om heen te gaan. Die huisjes vind ik een natuurlijk vervolg op de bakema's en het zwembad ook van ongekende allure. Echter is dit dan weer typisch een Frans park, want de franse slag bestaat daadwerkelijk. Tijdens onze vakanties in Frankrijk zie je het overal: Mooie campings worden er gebouwd maar het onderhoud laat men achterwege m.a.g. lekkages, noodreparaties, plankje hier, aanbouwsel daar etc etc. Kortom verloedering slaat altijd snel toe.
BramB
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door BramB »

Ik heb een aantal vraagjes over de overpriced e-cars:

- Mag je deze altijd bij je cottage parkeren of moeten deze op een officiële e-car parkeerplaats staan?
- Is er altijd genoeg ruimte om deze bij de Marketdome / AM te parkeren?
- Over welke wegen mogen deze e-cars rijden (bijv. als ik van het zuiden naar het noorden ga, kan ik dan langs de rivier)?
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

Aannemende dat een en ander voor elk park hetzelfde is

Parkeren kan veelal bij de cottage
Bij de MD/AM is altijd wel plek. Oo de parken waar ik ben geweest is daar altijd ruimte voor geweest

Altijd over verharde wegen rijden.
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

B767-300ER schreef: Aannemende dat een en ander voor elk park hetzelfde is

Parkeren kan veelal bij de cottage
Bij de MD/AM is altijd wel plek. Oo de parken waar ik ben geweest is daar altijd ruimte voor geweest

Altijd over verharde wegen rijden.
Toen wij op een ander park een E-car hadden mocht hij ook bij de cottage staan.
Oplaadpunten waren aan de MD en AM
shirley78
All-in
All-in

Bericht door shirley78 »

[quote="BramB"]
Ik heb een aantal vraagjes over de overpriced e-cars:

- Mag je deze altijd bij je cottage parkeren of moeten deze op een officiële e-car parkeerplaats staan?
- Is er altijd genoeg ruimte om deze bij de Marketdome / AM te parkeren?
- Over welke wegen mogen deze e-cars rijden (bijv. als ik van het zuiden naar het noorden ga, kan ik dan langs de rivier)?
[/quote]

- Deze mag je bij je cottage parkeren, het opladen is soms lastig vanwege de afstand tussen de parkeerplek en de cottage, maar ze
  hebben verlengsnoeren die je kan vragen.
- Het staat er altijd vrij vol, ze worden veel verhuurd het ligt ook aan de drukte op dat moment natuurlijk. Maar je vind meestal wel
  een plekje.
- Er staan vaak dan bordjes waar je in mag of niet, moet wel eerlijk bekennen dat we soms 'per ongeluk' een verkeerd weggetje zijn
  ingeslagen omdat we er anders niet kwamen ;D.

Wij vonden het ook een hoop geld, maar uiteindelijk was het handig en ook grappig.
Er zit ook een regenhoes omheen dus je zit dan lekker droog.
Mar94
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Mar94 »

Hallo,

Ik ben aan het kijken naar huisjes in het Exclusive gedeelte. Ik vroeg me af in hoeverre het volgens jullie mogelijk zou zijn om met de auto vanaf de parkeerplaats bij het exclusive gedeelte naar een parkeerplaats dichterbij de MD te rijden. Of zouden we dan toch echt voor de E-carts of fietsen moeten gaan? We vinden de e-carts nogal duur aangezien we met 7 personen gaan en er dat 2 nodig zouden hebben.
Driebossen
All-in
All-in

Bericht door Driebossen »

Mar94 schreef: Hallo,

Ik ben aan het kijken naar huisjes in het Exclusive gedeelte. Ik vroeg me af in hoeverre het volgens jullie mogelijk zou zijn om met de auto vanaf de parkeerplaats bij het exclusive gedeelte naar een parkeerplaats dichterbij de MD te rijden. Of zouden we dan toch echt voor de E-carts of fietsen moeten gaan? We vinden de e-carts nogal duur aangezien we met 7 personen gaan en er dat 2 nodig zouden hebben.
Door de opzet met allemaal parkeerplaatsen per zone is dat in principe wel te doen, reken alleen niet op een plekje vlakbij de MD want er wordt veel hebruik van gemaakt.
Als je je het kunt veroorloven is zo’n golfkar echt mooi daar, het is heerlijk rijden op het gigantische park. Wij hebben het altijd gedaan op LTF, een huisje ver weg van het centrum en dan zo’n karretje voor afstand.

Lees met verbazing de reviews dat het zo onderkomen zou zijn. We zijn vorig jaar geweest in een vip cottage en die was op een kleinigheid na prima in orde. Ook de aquamundo was nog prima in orde. Het blijft Frankrijk qua onderhoud maar het was zeker niet slecht of dramatisch.
loezzzje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door loezzzje »

Denk ook wel dat je dan pech hebt als je net zo’n slecht huisje hebt. Wij gaan over 2 maanden, hoop dat ons huisje wel goed is. We hebben tenslotte “maar” comfort. Wat is er in de omgeving te doen? Kan iemand daar meer over vertellen?
Driebossen
All-in
All-in

loezzzje schreef: Denk ook wel dat je dan pech hebt als je net zo’n slecht huisje hebt. Wij gaan over 2 maanden, hoop dat ons huisje wel goed is. We hebben tenslotte “maar” comfort. Wat is er in de omgeving te doen? Kan iemand daar meer over vertellen?
De stoomtrein van Abreschviller.
Straatsburg is een zeer mooie stad, eventueel met de trein. Dat is ook nog een leuke reis.
Duitse kant van de vogezen liggen mooie dorpen, Riquewihr en Ribeauville.
Een niet zo bekend concentratiekamp, Natzweiler-struthof.
Als je van geschiedenis houd is er sowieso veel te zien. Hele stukken slagveld uit de eerste wereldoorlog en veel bunkers en stellingen in de omgeving.
Nancy is ook mooi.
Er ligt ook nog een erg mooi wildpark/dierentuin ten noorden van CP. Kan het ff niet goed opzoeken met het brakke internet hier (zit in CP Allgau). Maar ze maken er reclame voor in LTF.

Veel plezier!
loezzzje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door loezzzje »

Dank je voor de tips. Ik zal eens research gaan doen. Grappig dat je nu in Allgau zit, daar gaan we ook nog heen. Wat was naar jouw mening het mooiste park van deze 2 gezien?
xcarinex
All-in
All-in

Bericht door xcarinex »

loezzzje schreef: Denk ook wel dat je dan pech hebt als je net zo’n slecht huisje hebt. Wij gaan over 2 maanden, hoop dat ons huisje wel goed is. We hebben tenslotte “maar” comfort. Wat is er in de omgeving te doen? Kan iemand daar meer over vertellen?
Afbeelding
http://fietsenwandel.blogspot.com/2010/ ... ndere.html
Hattigny - Wandeltochten en andere activiteiten

Een redelijke klimpartij naar " Le Donon" maar het uitzicht was PRACHTIG!!!
Rots " de Dabo" was ook mooi en ook het kerkje dat er boven staat, klein maar mooi en wij konden toen in het torentje gaan. De scheepslift hebben we ook bezocht, de stuwdam ook.
Via de link die hier bijstaat vind je nog info.
2004 Vossemeren
2006 Vossemeren
2006 Erperheide
2007 Kempervennen
2008 Vossemeren
2009 Erperheide
2011 De Eemhof
2011 Les trois forêts
2013 Le Lac d'Ailette
2014 Kempervennen
Driebossen
All-in
All-in

loezzzje schreef: Dank je voor de tips. Ik zal eens research gaan doen. Grappig dat je nu in Allgau zit, daar gaan we ook nog heen. Wat was naar jouw mening het mooiste park van deze 2 gezien?
LTF is naar mijn smaak het mooiste park, maar dan als park op zich. Het gigantische bos, al het water, de dieren en de market dome met het zitten aan het water. Echter ik doe hier Park Allgau te kort, dat is ook een bijzonder mooi park. Beste aqua mundo van heel CP, niet zo mooi opgezet als LTF maar wel nog mer te doen. Allgau is ook nog erg kaal, heel veel bomen gekapt. Allgau ligt sowieso ook in een mooiere omgeving.
Ik ga zo een review schrijven over park Allgau, lees dat maar eens.
loezzzje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door loezzzje »

we gaan het meemaken. eind volgende maand zitten we er. ik ben benieuwd! gaan een week naar LTF in een comfort huisje en een midweek naar Allgau in een exclusive huisje, vond die er zo mooi uitzien. uiteindelijk daarom gekozen voor comfort in LTF, anders werd het wel een hele dure vakantie ;)
chrisanique
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door chrisanique »

Hallo

Heeft er iemand tips voor leuke activiteiten met kinderen behalve het treintje en de scheepslift?

Groeten
Christian
loezzzje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door loezzzje »

Wij vertrekken maandag naar LTF. Met de 35 graden in het vooruitzicht vroeg ik me af of er airconditioning is in de huisjes. Wij hebben comfort. Anders toch maar een ventilator meenemen denk ik, anders is het niet te harden joh.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

@Loezzzje,  ik heb nog niet eerder gehoord of gezien dat er een airco in een cottage zit. Daarom adviseer ik je zeker de ventilator mee te nemen.
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
loezzzje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door loezzzje »

Ok dank je, dan doen we dat zeker!
Anoniempje1
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Anoniempje1 »

Wij verblijven binnenkort een week in dit park met onze kinderen van 1 en 4.

Ik kan jammer genoeg weinig vinden over activiteiten in de omgeving die ook leuk zijn voor kinderen.

Iemand tips?
Ik weet van het stoomtreintje en het dierenpark :)
denne007
All-in
All-in

Bericht door denne007 »

wij zijn er deze zomer geweest. Het dierenpark is een aanrader, je moet er wel een volledige dag voor vrijmaken als je het allemaal gezien wil hebben. Ik raad je aan een lunchpakket mee te nemen want het eten en de drank zijn er erg duur en helemaal niet lekker.
18: Meerdal 17: Meerdal, Erperheide, Lac d'ailette 16: Huttenheugte, Meerdal (2x), Les Bois France, Erperheide 15: Meerdal, Bostalsee, Huttenheugte 14: Meerdal, Les hautes de B., Erperheide 13: Eemhof & vossemeren 12: Kempervennen & lac d'ailette
MacBeezle
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door MacBeezle »

Hi all,

Maybe one can help me here.
We want to try the Adventure Cottage with 2 bedrooms.  Does this also include the “hidden passage” from the kids room to the living room?

BR
Borrie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Borrie »

shirley78 schreef: Hoi allemaal,

We zijn alweer paar dagen terug in Nederland, ik wil graag delen wat we van LTF vinden.
Sorry zijn niet zo positief  :-[

De rit:

We hebben de navigatie gevolgd op de heenreis, heel veel heuvels en met veel wind en een geleende auto (minder power, onze eigen auto ging kapot 3 dagen voordat we vertrokken!)) kwamen we met moeite de heuvels op  ;D
Wel mooie omgeving om naar te kijken die diepe valleien met allemaal huisjes en riviertjes.
Ik weet zelf niet eens meer welke route het was, maar we kwamen in ieder geval niet door Luxemburg.
We hebben er ruim 6 uur over gedaan.

Aankomst:

Nou daar kan ik kort over zijn, ging vrij vlot werden in het Duits te woord gestaan geen probleem manlief is redelijk in het Duits.
We krijgen onze pasjes en paperassen en we konden door naar het huisje de 4 pers. Vip 481 deze staat vlakbij de centrum.

De cottage:

Oké, we zijn wat gewent naar -/+ 30 bezoeken aan verschillende parken. oude cottages enz.
Maar dit was iets wat we nog nooit hadden meegemaakt.
Het huisje mag de categorie Vip niet dragen (eigenlijk geen enkele categorie)
Het stonk naar vis, urine ofzo konden ook niet plaatsen waar het vandaan kwam.
Tafel liet de zij strippen los dus bleef je steeds achter haken. Was al een keer gerepareerd met spijkertjes.
50% van de lampen deden het niet, omdat er domweg geen lampen in zaten.
De rest was oude meuk, de bankstel was echt rijp voor de stort.

Nu hoor ik jullie denken.....Hebben jullie het gemeld??
Ik heb het geprobeerd, maar ze snapte me niet.

Het park:
Heel mooi opgezet park echt, ik wou dat we er heen waren gegaan toen het net open was!
Als je slecht te been bent of ver van de dome zit heb je echt een E-car nodig. Ook als het park verder wil verkennen is dit erg handig.
Ben je een echte wandelaar of fietser dan kun je je hart ophalen hier!
Ik heb een tip neem een hoofdlampje mee of zaklamp mee, hier liepen meerdere mensen mee, het is er namelijk weinig verlichting en op het pad laten ze ook de pony`s lopen dus je trapt makkelijk in de derrie.

De activiteiten:

Zoals ik al zei, we hadden 10 jaar terug moeten gaan!
Nu is het allemaal verwaarloosd, de house of games is echt een ramp (die bij de bowling)
Wisselautomaten zijn 99% van de tijd kapot.
De speelautomaten ook, er staan 3 pool tafels waarvan 2 het niet deden. Verlichting hing erbij alsof er iets ontploft was.
Air hockey kon je muntjes in gooien wat je wou er gebeurde niets. als je naar 1 van de medewerkers liep zeiden ze, dat het niet hun verantwoordelijkheid was.
De midget golf hebben we gedaan, het is grappig omdat we wel lopen te geinen met elkaar. Maar de holes waren net als de rest....versleten en op.
Bowlen was leuk, maar ballen blijven steeds hangen achter de kegels.
De andere hal hebben we ook bezocht "Ze place" kinderen tot een jaar of 11 a 12 vermaken zich hier wel. Onze bijna 17 jarige kon hier weinig.
Wat ook raar is, is dat de cafe in de plaza om 21:00 gewoon dicht is. Wij zitten graag in de avond lekker daar met een muziekje ofzo, maar het was uitgestorven. Alleen de bar bowling was open tot 23:00.
De aqua dome is erg groot en leuke glijbanen voor diegene die ervan houd, ikzelf vind het niet zo geweldig, maar zoonlief wel natuurlijk ;)

Het eten:

De marche was ..... hoe zeg ik dat ........ karig? weinig keus.
De Grill was beter maar niet zoals in Nederland, België of Duitsland.
Kleine porties voor wat je betaald.
Aanrader is wel de chocolade fondue. :D
We hebben ook een keer de Quick bezocht lekker ijs, de burgers zijn oké maar niet bijzonder.

Conclusie:

Weinig positiefs, en dat hebben we niet snel!
Het wel echt een jonge gezinnen park, kids tot jaartje of 12 vermaken zich daar wel als alles werkt.
Ook het zwembad is leuk voor jonge kids.
Sorry het is voor ons, niet waard om die rit te maken, of er moeten zoveel renovaties gebeuren.
En meer entertainment (muziek) in de Plaza (de Colibri) en zeker de openingstijden verruimen, de toko moet toch geld verdienen, er was volk genoeg om zeker nog een fatsoenlijke omzet te maken. Zo kost het alleen maar geld denk ik dan.
We zijn dan ook donderdag middag naar huis gegaan.

Ik hoop dat jullie mijn geklaag hebben doorstaan hahahaha
Nog even over de E-Car we hebben er gewoon 1 meegekregen zonder borg, geen Visa dus contract teken en gaan met de golfkar ideaal ding!
welk cottagenummer hadden jullie? wij willen eerstdaags boeken voor ltf, maar liever niet jullie huisje als ik dit zo lees :)
Ceetje
All-in
All-in

Bericht door Ceetje »

denne007 schreef:
12 sep 2019 00:42
wij zijn er deze zomer geweest. Het dierenpark is een aanrader, je moet er wel een volledige dag voor vrijmaken als je het allemaal gezien wil hebben. Ik raad je aan een lunchpakket mee te nemen want het eten en de drank zijn er erg duur en helemaal niet lekker.
Wat bedoel je met het dierenpark? In het park zelf of in de omgeving buiten het park ? En indien in het park, waar situeert zich dit dan ergens ?
MitchellenTinne
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door MitchellenTinne »

Net terug van onze 5e keer LTF

Onder corona maatregelen was het top

Zwembad was netjes geregeld niet te druk

Wij zaten op een hoekje en pas na 3 cottages terug mensen wat een rust !!

De boomhut cottage staat er nog altijd na al die jaren

Voor de gene die ze niet vinden X daar vind je de schat 😅
IMG-20200722-WA0031.jpeg
IMG-20200722-WA0031.jpeg (148.8 KiB) 303 keer bekeken
IMG-20200722-WA0023.jpeg
IMG-20200722-WA0023.jpeg (181.34 KiB) 303 keer bekeken
Plaats reactie