Donderdag 2 juli word de nieuwe duo-racer geopend op De Eemhof, wij zijn daar bij!! Weekend van 3 juli reizen wij af naar Park De Haan. Vragen en foto verzoeken kunt u hier plaatsen.

[Ervaringen & Vragen] Park Zandvoort (Deel 2)

Alle ervaringen en vragen kunnen hier in de parktopics gesteld worden. Twijfel je tussen meerdere parken? Gebruik dan het Adviesforum!
Tom...
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Park Zandvoort (Deel 2)

Bericht door Tom... »

estja schreef: Weetje: Center Parcs Zandvoort is gebouwd op een voormalig gedeelte van het racecircuit.
Serieus?!  :) Wat leuk om te weten! Ik wist wel, dat de gemeente Zandvoort destijds Center Parcs gevraagd heeft een park daar te bouwen, maar dat Piet Derksen het gebied te klein vond. Toen heeft Vendorado/ Gran Dorado daar wél een park gebouwd en dat is dus via Pierre et Vacances weer in de Center Parcs portfolio terecht gekomen, waardoor het nu alsnog Center Parcs is :)

Maar leuk om te weten, dank je voor het weetje over het racecircuit!
-
estja
All-in
All-in

Bericht door estja »

Een tijdje geleden heb ik een rapportage erover gezien. Een stukje van het voormalig circuit is nog in gebruik als weg op het park.
estja
All-in
All-in

Bericht door estja »

Op nos.nl staat vandaag een luchtfoto waarop je kunt zien hoe het circuit vroeger over Centerparcs Zandvoort liep. Is echt een mooie duidelijke foto maar ik krijg hem hier niet geplaatst.
Tom...
All-in
All-in

Bericht door Tom... »

Gaaf! Deze bedoel je denk ik?
Bijlagen
2048x1152-2.jpg
(480.51 KiB) 1421 keer gedownload
2048x1152.jpg
(91.17 KiB) 1382 keer gedownload
-
estja
All-in
All-in

Bericht door estja »

Nee gisteren stond er een andere luchtfoto waarop je ook CP Zandvoort goed kon zien.
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

estja, bedoel je misschien deze luchtfoto?

Afbeelding

Bron: NOS.nl
fred_33jr
All-in
All-in

Bericht door fred_33jr »

Formule 1 weekend mei 2020

In verband met de Formule 1 is het op dit moment helaas niet mogelijk een verblijf (zowel telefonisch of via de website) te boeken voor de periode mei 2020. De exacte datum voor het F1-weekend zal in de loop van de komende maanden bekend gemaakt worden.

bron:www.centerparcs.nl
..::Jacob::..
All-in
All-in

Bericht door ..::Jacob::.. »

daar gaan ze een slaatje uit slaan >:(
H.Bos2x,Meerd,Huttenh6x,Kemper,L.Peel2x,PZee,Bisp,PHoch 4x,PEifel 5x,PNord,VosseM,ErperH.Bijna alle parken meermaals bezocht met name de duitse parken, inmiddels de tel kwijt. 2018 HochS.enP.Eifel. 2019 LimP en P.eifel 2020 Eifel en HH in 2021
Tom...
All-in
All-in

Bericht door Tom... »

Mariëtte schreef: estja, bedoel je misschien deze luchtfoto?
Oh, waw, die is pas gaaf! Dank je voor het plaatsen  :)
-
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

fred_33jr schreef: Formule 1 weekend mei 2020

In verband met de Formule 1 is het op dit moment helaas niet mogelijk een verblijf (zowel telefonisch of via de website) te boeken voor de periode mei 2020. De exacte datum voor het F1-weekend zal in de loop van de komende maanden bekend gemaakt worden.

bron:www.centerparcs.nl
Niet allen CP kan niet geboekt worden. Als je andere accomodaties en hotels probeerd kunnen die ook niet geboekt worden. 

Ook ik ben zeer benieuwd wanneer ze online gaan en wat de prijs dan zal worden.
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
lorenzo34
All-in
All-in

Bericht door lorenzo34 »

We gaan het meemaken. Voor de 1e keer naar dit park. Weekend 22-25 november. 4 persoons comfort nummer 23. Volgens de site niet gerenoveerd. Zat best wat prijsverschil in. Hopelijk hebben ze voor de kids ook een sint en wat pieten.
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

lorenzo34 schreef: We gaan het meemaken. Voor de 1e keer naar dit park. Weekend 22-25 november. 4 persoons comfort nummer 23. Volgens de site niet gerenoveerd. Zat best wat prijsverschil in. Hopelijk hebben ze voor de kids ook een sint en wat pieten.
Ik weet niet of er op het park veel gedaan wordt rond sinterklaas (mits het een 3-birdies is), maar in Zandvoort zelf (wandelafstand van het park) is er eind november een intrede:

https://zandvoort.biz/nl/evenement/876/ ... voort.html
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan
lorenzo34
All-in
All-in

Bericht door lorenzo34 »

Orry is aanwezig dat is het belangrijkste, de rest is alleen maar mooi meegenomen. Dank je wel.
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

NIEUW IN DE AQUA MUNDO:

ORRY'S AQUA PARTY

Elke dinsdag en zondag 15:15 uur, live in de Aqua Mundo. Kom je ook mee dansen?!

Afbeelding

Bron: Park Zandvoort.
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Maandag 22 juli en dinsdag 23 juli 2019 is de 60 meter glijbaan wegens onderhoud gesloten.

60 meter glijbaan.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mariëtte op 10 jul 2019 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Timberg
All-in
All-in

Bericht door Timberg »

Ik heb gisteren gebeld met de receptie van het park. Men vertelde mij dat de renovatie van de cottages momenteel stil ligt, fase 1 is afgerond. Pas in december of januari wordt gestart met fase 2. De market dome en de aqua mundo komen pas na fase 4 aan de beurt, dat kan dus nog wel twee jaar duren :(
Reginald40

Bericht door Reginald40 »

Timberg schreef: Ik heb gisteren gebeld met de receptie van het park. Men vertelde mij dat de renovatie van de cottages momenteel stil ligt, fase 1 is afgerond. Pas in december of januari wordt gestart met fase 2. De market dome en de aqua mundo komen pas na fase 4 aan de beurt, dat kan dus nog wel twee jaar duren :(
Dat is om grote overlast in de zomervakantie te voorkomen maar van mij mag het al in november mee beginnen met renovatie van alle cottages.
Johanvl65
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Johanvl65 »

Ik heb begrepen dat het ontbijtbuffet wat nu nog in het hotel is volgend jaar verhuist naar de locatie in het park waar nu het Grand Café zit. Lijkt mij niet handig voor de hotelgasten en volgens mij zijn het vooral de hotelgasten die van het ontbijt gebruik maken
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

Johanvl65 schreef: Ik heb begrepen dat het ontbijtbuffet wat nu nog in het hotel is volgend jaar verhuist naar de locatie in het park waar nu het Grand Café zit. Lijkt mij niet handig voor de hotelgasten en volgens mij zijn het vooral de hotelgasten die van het ontbijt gebruik maken
Lijkt me vreemd mits deze ontbijtruimte net zo mooi gerenoveerd is?  En Grand Café is niet zo groot daar.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Nieuw: Tafeltennistafels bij de minigolf.

Afbeelding

Bron: Park Zandvoort.
TMCThomas
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door TMCThomas »

weegschaaltje schreef: Lijkt me vreemd mits deze ontbijtruimte net zo mooi gerenoveerd is?  En Grand Café is niet zo groot daar.
Denk en hoop dat ze er weer een volwaardig restaurant van maken, wellicht geen market buffet maar een ander restaurant, vindt het namelijk erg vreemd dat je in een hotel niet kan dineren.
Bernartice
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Bernartice »

mrs Bibi schreef: Primeur!!

De video van de 4 pers. Pilot VIP cottage, Center Parcs Park Zandvoort staat online.
Wij hadden de eer om deze te mogen filmen en fotograferen.
Wat is het mooi geworden  :D.

Het WAS mooi. Op dit moment in een 4 pers VIP bungalow, wat een tegenvaller. Ik kan niet zeggen dat het echt schoon is. Vieze bank met vlekken, kapot tuinmeubilair, na het douchen een natte badkamer omdat de vloer niet afloopt, een tv die boven de haard hangt en waar je zo tegenaan loopt. Medewerkers vertelde dat de wildwaterbaan 16 of uiterlijk 18 september open zo7 gaan, maar dat gaat pas 24 september gebeuren, jammer als je hier 2 weken bent en je 22 september naar huis moet. Voorlopig geen CP meer voor ons.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bernartice schreef:
mrs Bibi schreef:

Het WAS mooi. Op dit moment in een 4 pers VIP bungalow, wat een tegenvaller. Ik kan niet zeggen dat het echt schoon is. Vieze bank met vlekken, kapot tuinmeubilair, na het douchen een natte badkamer omdat de vloer niet afloopt, een tv die boven de haard hangt en waar je zo tegenaan loopt. Medewerkers vertelde dat de wildwaterbaan 16 of uiterlijk 18 september open zo7 gaan, maar dat gaat pas 24 september gebeuren, jammer als je hier 2 weken bent en je 22 september naar huis moet. Voorlopig geen CP meer voor ons.
Zo dat is nogal wat. Wat erg dat er nu al zoveel mis is met de vernieuwde cottage. Heb je de klachten kenbaar gemaakt op het park? En zijn ze met een oplossing voor je gekomen?
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
fred_33jr
All-in
All-in

Bericht door fred_33jr »

Een tweetal weken geleden mijn ouders bezocht die in dit park op vakantie waren. Het was, volgens mijn ouders, bij aankomst een vieze cottage. Dat hadden ze nog nooit meegemaakt (vanaf begin af aan al bezoekers van CP). Het huisje rook vreemd en er was een muizenoverlast. Dit is gemeld bij de receptie maar echt verdere hulp hebben zij niet gekregen.
Erg jammer, er gaat nu voor de eerste keer dan ook een klachtenbrief naar CP toe. Ik heb het huisje ook gezien, ik vond de renovatie niet erg geslaagd. Misschien ben ik wat gekleurd door de ervaring van mijn ouders.
De ligging bij het circuit en omliggende plaatsen is natuurlijk een groot pluspunt.
Ik denk dat het eerder een opknapbeurt was dan een echte renovatie.
gerritelburg
All-in
All-in

Bericht door gerritelburg »

fred_33jr schreef: Een tweetal weken geleden mijn ouders bezocht die in dit park op vakantie waren. Het was, volgens mijn ouders, bij aankomst een vieze cottage. Dat hadden ze nog nooit meegemaakt (vanaf begin af aan al bezoekers van CP). Het huisje rook vreemd en er was een muizenoverlast. Dit is gemeld bij de receptie maar echt verdere hulp hebben zij niet gekregen.
Erg jammer, er gaat nu voor de eerste keer dan ook een klachtenbrief naar CP toe. Ik heb het huisje ook gezien, ik vond de renovatie niet erg geslaagd. Misschien ben ik wat gekleurd door de ervaring van mijn ouders.
De ligging bij het circuit en omliggende plaatsen is natuurlijk een groot pluspunt.
Ik denk dat het eerder een opknapbeurt was dan een echte renovatie.
Welke cottagenummer en type gaat het om?
Parc Sandur(13x) De Huttenheugte(9x) Het Heijderbos(4x) De Kempervennen(4x) Port Zélande(4x) Park Bostalsee(1x) Park Zandvoort(1x) Park Hochsauerland(2x) Les Trois Forêts (1x)  De Eemhof(1x) Limburgse Peel(1x) Weerterbergen(6x) Hunzedal(1x) Vennenbos(1x)
Ruud1965
All-in
All-in

Bericht door Ruud1965 »

Lekker als je volgende week zoals ons een midweek geboekt hebt !!!

Geachte gast,

Binnenkort mogen wij u verwelkomen in Center Parcs Park Zandvoort waar u samen kunt genieten van een heerlijk verblijf in het park en haar prachtige omgeving.
Het spijt ons te moeten meedelen dat door een lekkage de wildwaterbaan onverwacht gesloten is tot en met donderdag 07 november. De overige faciliteiten van de Aqua Mundo zijn wel beschikbaar voor urenlang waterplezier.
Ter compensatie voor het ongemak, bieden wij u een food en fun voucher ter waarde van €10,- per persoon (uitgezonderd baby’s). Deze voucher is geldig op het park voor activiteiten en/of horeca gelegenheden. De compensatie ontvangt u bij aankomst.
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en danken u voor uw begrip.
Heijderbos 2011/Eemhof 2012/Huttenheugte 2013/Port zelande 2013/Kempervennen 2013/Bostalsee 2014/Eemhof 2014
Marla
All-in
All-in

Bericht door Marla »

Wij kregen ook bericht dat de wwb dicht was, we zouden morgen gaan zwemmen.
Rob
All-in
All-in

Bericht door Rob »

Hoop echt dat die volgende week weer open is... hadden in Algau ook al dikke pech :-(
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

*** Storm op komst ***

Met het oog op de naderende storm zijn wij, voor de veiligheid van onze gasten, genoodzaakt het buitenbad en de wildwaterbaan vanaf bepaalde windsnelheden te sluiten.Tegen gereduceerd tarief zijn alle faciliteiten binnen wel gewoon beschikbaar.
Voor de goede orde: vanaf bepaalde windsnelheden, dus er is nu nog geen sprake van!!
Laten we hopen dat het meevalt.

Bron : CP Zandvoort
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

PERSBERICHT

Center Parcs Park Zandvoort opent vrijdag ook opnieuw haar deuren

Gasten enthousiast over heropening andere vakantieparken Center Parcs

Afbeelding

Capelle aan den IJssel, 3 juni 2020 - Center Parcs Park Zandvoort opent op vrijdag 5 juni opnieuw haar deuren. Gasten kunnen vanaf dan weer volop genieten van een onbezorgde tijd met elkaar, middenin de natuur en met de beleving die zij van Center Parcs gewend zijn. In de afgelopen jaren is volop gewerkt aan de vernieuwing van het park. Inmiddels zijn alle 428 cottages, 116 hotelkamers volledig vernieuwd en is de infrastructuur vernieuwd.

Met de heropening van Center Parcs Park Zandvoort zijn alle Nederlandse parken van Center Parcs weer open. Dat stemt positief: gasten reageren enthousiast op hun verblijf tijdens Hemelvaart en Pinksteren. “We zijn heel tevreden over de positieve reacties van onze gasten. Zij hadden echt het gevoel dat ze op vakantie waren na negen weken aan huis gebonden te zijn geweest. Iedereen hield zich goed aan de richtlijnen en dat zorgde ervoor dat onze gasten zich snel op hun gemak voelden en echt even samen konden zijn. Ook de ervaring in de Aqua Mundo was positief. Dankzij de aangepaste maatregelen konden bezoekers hier op een verantwoorde manier een frisse duik nemen met hun familie”, vertelt Mark Giethoorn, directeur van Center Parcs Nederland. “We hebben er alle vertrouwen in dat we de gasten van Center Parcs Park Zandvoort ook zo’n fijne vakantie kunnen bezorgen.”

De vernieuwing van Center Parcs Park Zandvoort

In de afgelopen periode is er hard gewerkt aan de vernieuwing van Center Parcs Park Zandvoort. Naast de vernieuwing van alle cottages is de bewegwijzering in het park aangepast en is op de paden nieuw asfalt aangebracht. De Market Dome wordt nog vernieuwd, maar de supermarkt en Aqua Mundo zijn bereikbaar, de restaurants in de Market Dome zijn nog dicht. Gasten kunnen tot eind juni terecht in het restaurant in het hotel en bij het restaurant van de Action Factory. Eind juni is ook de vernieuwing van de Market Dome voltooid.

De vernieuwing van Park Zandvoort is onderdeel van een investering van 600 miljoen euro in de bestaande parken in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Met de vernieuwing van Park Zandvoort is zo’n 40 miljoen euro gemoeid.

Veel boekingen voor zomervakantie

Center Parcs verwacht veel gasten in de zomervakantie. Giethoorn: “We hebben gemerkt dat veel mensen overwegen om dit jaar vakantie in eigen land te vieren. Zo zien we dat de boekingen voor de zomer gestaag op gang komen De afgelopen weken lag het aantal boekingen bijvoorbeeld al hoger dan in dezelfde week vorig jaar. Maar er is zeker nog plek beschikbaar.”

Veilig genieten van een heerlijke vakantie

In alle parken van Center Parcs wordt op basis van de RIVM-richtlijnen gewerkt en worden de anderhalve meter afstand en andere maatregelen duidelijk onder de aandacht gebracht. Het personeel is getraind om te kunnen toezien op de veiligheid van gasten en waar nodig aanwijzingen te geven. Verder is er een volledig digitale check-in, zijn er op verschillende plaatsen desinfecteringmogelijkheden en zijn speciale looproutes aangebracht. De Aqua Mundo is ook open, met aangepaste maatregelen. Verder zijn veel andere activiteiten beschikbaar, zoals het Cycle Center en restaurants om maaltijden af te halen en te laten bezorgen. Vanaf 1 juni zijn de restaurants beperkt geopend en worden de terrassen weer in gebruik genomen. Voor de gasten zijn verschillende activiteiten aan het aanbod toegevoegd, zoals Center Parcs TV in de cottage, entertainment bij de cottages en interactieve natuurwandelingen voor het gezin. Deze zomer ontvangen gasten bovendien gratis Premium WiFi in hun cottage. Om zeker te zijn dat in de parken alle veiligheids- en gezondheidsmaatregelen op de juiste manier zijn toegepast, laat Center Parcs haar maatregelen als eerste in Nederland onafhankelijk toetsen door certificatie-instelling Kiwa.

Raadpleeg veer meer informatie over de heropening:heropening-parken

Over Center Parcs Europe

Al ruim 50 jaar is Center Parcs expert op het gebied van vakanties in de natuur, gedurende het hele jaar. Als grondlegger van de vakantie dichtbij huis heeft Center Parcs een nieuwe standaard gezet in de recreatiesector, maar wil haar gasten ook in de toekomst blijven verrassen. Dat doet zij door te blijven innoveren en ook in de komende jaren een nieuwe standaard te zetten: in beleving, verblijf en echt even samenzijn. Center Parcs kenmerkt en onderscheidt zich door de talloze activiteiten voor ieder familielid, want het is pas echt vakantie als iedereen het naar zijn zin heeft, dan ben je echt even samen.

CenterParcs

EINDE PERSBERICHT
Plaats reactie