Donderdag 2 juli word de nieuwe duo-racer geopend op De Eemhof, wij zijn daar bij!! Weekend van 3 juli reizen wij af naar Park De Haan. Vragen en foto verzoeken kunt u hier plaatsen.

[Ervaringen & Vragen] Het Heijderbos (Deel 7)

Alle ervaringen en vragen kunnen hier in de parktopics gesteld worden. Twijfel je tussen meerdere parken? Gebruik dan het Adviesforum!
B767-300ER

Re: [Ervaringen & Vragen] Het Heijderbos (Deel 7)

Bericht door B767-300ER »

JokeV schreef:
B767-300ER schreef: Ikzelf heb in 932 gezeten vorig voorjaar.

Liggen heerlijk ver van de weg, dus geen last van mensen die langslopen. Wel hoor je als je buiten zit wat achtergrondgeluid vanuit de Aqua Mundo, wat wij zelf niet hinderlijk vonden. Je hoort kids (op grote afstand) door de WWB gaan etc.
Prachtig uitzicht en de Market Dome is slechts 5 minuten lopen.

Dat lawaai als we in de tuin zitten is niet zo erg, dit jaar zaten we in Vossemeeren heel dicht bij de MD en konden we de shows volgen terwijl we tv zaten te kijken, dat was minder aangenaam maar onvermijdelijk  als je zo dicht zit.

alvast bedankt voor de info!

Zou je misschien even goed willen quoten? Je post is nu onleesbaar geworden.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

B767-300ER schreef: Ikzelf heb in 932 gezeten vorig voorjaar.

Liggen heerlijk ver van de weg, dus geen last van mensen die langslopen. Wel hoor je als je buiten zit wat achtergrondgeluid vanuit de Aqua Mundo, wat wij zelf niet hinderlijk vonden. Je hoort kids (op grote afstand) door de WWB gaan etc.
Prachtig uitzicht en de Market Dome is slechts 5 minuten lopen.
Dat lawaai als we in de tuin zitten is niet zo erg, dit jaar zaten we in Vossemeeren heel dicht bij de MD en konden we de shows volgen terwijl we tv zaten te kijken, dat was minder aangenaam maar onvermijdelijk  als je zo dicht zit.

alvast bedankt voor de info!
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren
deebee7
All-in
All-in

Bericht door deebee7 »

We vertrekken maandag naar het Heijderbos. We hebben een 4p premium. Ik zie dat we in nummer 712 zitten. Lijkt me precies geen ideale ligging. Ik las ook in oude berichten (inmiddels al bijna 10 jaar oud) dat zone 7 en 8 de 'slechtste' zone zou zijn qua huisjes.
Ik heb geprobeerd te kijken of er nog andere nummers vrij zijn maar kan via de website van CP geen beschikbaarheid meer vinden voor dat type.
Iemand ervaring met die regio van het park?
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

deebee7 schreef: We vertrekken maandag naar het Heijderbos. We hebben een 4p premium. Ik zie dat we in nummer 712 zitten. Lijkt me precies geen ideale ligging. Ik las ook in oude berichten (inmiddels al bijna 10 jaar oud) dat zone 7 en 8 de 'slechtste' zone zou zijn qua huisjes.
Ik heb geprobeerd te kijken of er nog andere nummers vrij zijn maar kan via de website van CP geen beschikbaarheid meer vinden voor dat type.
Iemand ervaring met die regio van het park?
Wat "goede" en "slechte" zones zijn, is heel relatief, ik vind persoonlijk zones 2 en 3 op HB maar niks en zones 7 & 8 wel ok.  Zelf enkel nog maar verbleven in zone 6 (vond ik ook een fijne zone) maar heel veel gewandeld op het park, ik vind je ligging best ok hoor, lekker rustig en toch niet te ver van Jungle Dome en Market Dome.  Maar geen zicht op een meer of niet vlakbij een speeltuin (moest dat belangrijk voor je zijn).

De 4 premiums zijn idd allemaal bezet, als de ligging je echt stoort kan je mss nog upgraden naar een vip of grotere cottage maar moest ik in 712 zitten, zou ik hier persoonlijk niet voor bijbetalen.

Ik vermoed dat je met kids gaat, mits je de Belgische herfstvakantie boekte, en er valt heel wat te beleven op dit mooie park.  Alvast een fijne vakantie gewenst!
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan
deebee7
All-in
All-in

Bericht door deebee7 »

Bedankt voor de info. Idd met 2 kids. Speeltuintje is leuk maar niet zo heel belangrijk. Las dat er in zone 7 heel erg veel gekapt is en het nu 1 kale zone is. Op zich hou ik wel van veel licht alleen hoop ik niet dat het een 'maanlandschap' is  ;D
We zien wel. Bijbetalen heb ik er ook niet voor over. 
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

dat kappen is ondertussen ook al weer even geleden, dacht ik. Zoals je zelf aangeeft, zijn sommige berichten al een paar jaar oud, dus daar zou ik niet te veel meer van aannemen.
Veel plezier alvast volgende week! Wij plannen een trip naar daar volgende zomer, zijn er nog nooit geweest. Onze voorkeur gaat uit naar cottage 934.
Yvette06
All-in
All-in

Bericht door Yvette06 »

Volgende week gaan we een midweekje eden vip weet iemand of dat daar een combi magnetron inzit?
Kristofd
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Kristofd »

Net weekje geweest, de kap zou ik geen zorgen om maken, zones worden er beter door, opener.

Eden vip had bij ons microgolf met crisp voor pizza, zeker geen echte combi.

Verder wel topweek gehad, bos via uitgang in zone 9 is aan te raden, mooi wandelen daar.
weegschaaltje
All-in
All-in

Kristofd schreef: Net weekje geweest, de kap zou ik geen zorgen om maken, zones worden er beter door, opener.

Eden vip had bij ons microgolf met crisp voor pizza, zeker geen echte combi.

Verder wel topweek gehad, bos via uitgang in zone 9 is aan te raden, mooi wandelen daar.
Fijn te lezen dat er een wandeluitgang is, ik twijfelde omdat plattegrond aangeeft dat het een nooduitgang is.  Kan je hier met de cottagesleutel binnen en buiten?  Wij gaan in het voorjaar, vind het altijd fijn om vanuit het park zelf ineens te gaan wandelen.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan
Kristofd
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Kristofd »

Je kan idd met de cottage sleutel binnen en buiten
jeroen00
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door jeroen00 »

Yvette06 schreef: Volgende week gaan we een midweekje eden vip weet iemand of dat daar een combi magnetron inzit?
Magnetron zit erin. Geen combi als in de zin van een oven.
Yvette06
All-in
All-in

Bericht door Yvette06 »

Bedankt voor het antwoord!
Inmiddels waren we er al achter !
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Wij willen begin juli '20 naar het Heijderbos, ik ben zeer (on)geduldig aan het wachten op de kortingscode voor de zomervakantie!
We hebben ons oog laten vallen op 933 en 934, hopelijk zijn die nog vrij.
jeroen00
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door jeroen00 »

JokeV schreef: Wij willen begin juli '20 naar het Heijderbos, ik ben zeer (on)geduldig aan het wachten op de kortingscode voor de zomervakantie!
Je kunt de aanbiedingen in de gaten houden via het forum.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

jeroen00 schreef: Je kunt de aanbiedingen in de gaten houden via het forum.
We zijn Friends, dus krijgen de aanbiedingen binnen via mail :-) We boeken ondertussen al een paar jaar telkens met die speciale (friends) kortingscode. Dit jaar was het het ons 10de CP-jaar.
JB86
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door JB86 »

Goedenavond,

Na telefonisch contact met het Heijdersbos heb ik vandaag VIP Cottage nummer 811 geboekt. Eind augustus/begin september  zitten we dus een weekje op dit mooie park! Voor ons gaat dit de eerste vakantie met onze baby worden. We werden er netjes op gewezen dat de slaapkamer hiervoor niet gigantisch groot is maar zeker te doen. Mijn vriendin wilde graag wat extra luxe en ik wilde graag een huisje direct aan het (grote) water aangezien ik graag vis. Vandaar dat we uit zijn gekomen op huisje 811.

Telefonisch werd vanmiddag aangegeven dat het huisje nagenoeg direct aan het water ligt en dat er sprake is van een "eigen visstek". Mede door wat filmpjes die ik zojuist zag en ook de foto's van huisje 811 die ik op dit forum vond begon ik hier echter over te twijfelen. Waar het mij voornamelijk om gaat is dat het water dicht bij het huisje ligt aangezien ik voornamelijk zal vissen als onze baby slaapt. Iemand die dit kan bevestigen? Mocht de afstand toch iets verder is heb ik dan wel vrij zicht op het water of iig op m'n hengels? Dit ook i.v.m. diefstal etc. En dan de laatste vraag, is er bij huisje 811 ook echt sprake van een "eigen visstek" of kan het zo maar zijn dat er iemand anders zit te vissen op deze plek?

Hopelijk kan iemand bovenstaande vragen beantwoorden, bij voorbaat dank hiervoor!

Gr. Joost
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Hier kan je foto's vinden van cottage 811

https://www.centerparcsforum.nl/forum/http://localhost//viewtopic.php?p=210487#p210487

Een eigen visstek zou me verbazen, tenzij het volledig omzoomd is of er een terras is boven het water wat hier niet het geval is - het kan dus zijn (de kans is klein) dat er iemand zit te vissen voor je cottage
JB86
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door JB86 »

Hoi Jeroom,

Bedankt voor je antwoord, deze foto's had ik inderdaad gezien.
Mede hierdoor begon ik te twijfelen aan hetgeen ik telefonisch dus te horen kreeg.
Er werd namelijk aangegeven dat huisje 811 direct aan het water zou liggen met een "eigen" visstek.
De telefoniste schatte in dat de afstand van het huisje tot het water maximaal een meter of 6 zou zijn.
Op basis van de foto's zou ik zeggen iets meer:)

Maar ik ga binnenkort gewoon eens ter plekke kijken of e.e.a. naar m'n zin is.
Zo niet kan ik nog altijd besluiten om, om te boeken.
Komt helemaal goed dus!

Gr. Joost
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

JokeV schreef: Wij willen begin juli '20 naar het Heijderbos, ik ben zeer (on)geduldig aan het wachten op de kortingscode voor de zomervakantie!
En ondertussen geboekt! cottage 933 voor mijn ouders en 934 voor ons. Wie nog foto's heeft van die omgeving, laat maar komen :-) We gaan begin Belgische zomervakantie, hopelijk nog niet al te druk dan. Heel benieuwd naar dit park!
weegschaaltje
All-in
All-in

JokeV schreef: En ondertussen geboekt! cottage 933 voor mijn ouders en 934 voor ons. Wie nog foto's heeft van die omgeving, laat maar komen :-) We gaan begin Belgische zomervakantie, hopelijk nog niet al te druk dan. Heel benieuwd naar dit park!
Mooie vooruitzichten Joke, ik vond het een heerlijk park, ik ga dit jaar in april terug, ben ook al aan het aftellen.  Vorige keer gingen we een midweek, nu een hele week omdat we ook wat in de omgeving willen doen (vorige keer zijn de kids en ikzelf het park niet af geweest, mijn man is een paar keer buiten het park gaan vissen).  Jungle Dome vonden onze kids top, ik ga wel zorgen dat ik tegen dan surfschoentjes of zo heb.  Crocs bleken niet handig (klimmen enz) en blote voeten werden snel opengehaald (stenen enz).  Zwembad ook heel leuk en de Evergreenz vonden wij een van de betere.  Ik ga zeker een review schrijven na onze vakantie en probeer er aan te denken foto's te delen via Facebook.
sinds 2012:
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Veel plezier alvast in april! Ik kijk al uit naar een verslagje.
Ik heb een beetje schrik van Heijderbos omdat ik vaak lees over vuile en verouderde huisjes daar, maar ik ben niet zo iemand die op vakantie in ieder hoekje gaan kijken dus dat zal wel meevallen zeker?
Het park spreekt ons verder wel aan door de wildwaterbaan (zijn we helemaal gek van) en het bosrijke gebied.
Surfschoentjes zet ik alvast op de lijst, das een goede tip!
weegschaaltje
All-in
All-in

JokeV schreef: Veel plezier alvast in april! Ik kijk al uit naar een verslagje.
Ik heb een beetje schrik van Heijderbos omdat ik vaak lees over vuile en verouderde huisjes daar, maar ik ben niet zo iemand die op vakantie in ieder hoekje gaan kijken dus dat zal wel meevallen zeker?
Het park spreekt ons verder wel aan door de wildwaterbaan (zijn we helemaal gek van) en het bosrijke gebied.
Surfschoentjes zet ik alvast op de lijst, das een goede tip!
De huisjes zijn idd wel verouderd, ik had vorige keer een 6 Premium en die was echt niet meer van de tijd, wilde nu een Eden Vip nemen maar helaas, deze waren allemaal bezet dus toch terug een 6 Premium.  Er wordt wel vernieuwd, ik zat in zone 6 en kreeg vorige dinsdag telefoon dat ik ben overgeplaatst naar zone 9 omdat het huisje dat ik had (in de 650-reeks) vernieuwd wordt in april.  Ik weet niet welk type je boekte, maar als jij juli gaat, kan je misschien een vernieuwde 6 Premium scoren aan de prijs van een oude als je je nummer verandert naar deze reeks?  Als je wil, zoek ik wel even op welk exact nummer we gekozen hadden.

Onze cottage was overigens vorige keer wel schoon maar gewoon verouderd, vuil was die zeker niet.  Op 10-4-2017 heb ik van ons vorig bezoek een uitgebreide review geschreven, moest je dit interesseren.  Alleen de info over de minigolf klopt niet meer, deze is ondertussen vernieuwd.
sinds 2012:
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Wij boekten 934, een 4p premium en 933, een 2p premium. We gaan samen met mijn ouders. Samen in 1 cottage willen we niet maar wel dichtbij en deze 2 liggen naast elkaar. We zien wel wat het is, ik ben echt niet zo kieskeurig. Ik heb dat verslag uit 2017 al gelezen :-) Ben graag goed voorbereid. 
karel49
All-in
All-in

Bericht door karel49 »

Deze nieuwe show vond ik op youtube echt leuk om te zien.

karel49
All-in
All-in

Bericht door karel49 »

wist nooit dat het zo gedaan werd.

mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

Rep & Woops gaan de Crea Cafe Take Away pakketten bezorgen. Elke dag (m.u.v. wisseldagen) te boeken via de CP APP! Bezorging voor 12.00 uur en thuisblijven is niet nodig!

Veel knutselplezier!!

Bron: Center Parcs Het Heijderbos Facebook
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

Forumlid KimdeB was op Het Heijderbos en heeft ons wat foto's gestuurd hoe het nu daar is met de maatregelen tijdens een vakantie daar.

In de Aqua Mundo

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op het terras buiten

Op de lange tafel in het midden worden de bestelling neergezet. Daar mag je het zelf vanaf halen.

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie