🏡 🙋‍♀️🙋‍♂️Welkom op het Center Parcs Forum, Het forum voor en door Center Parcs liefhebbers

Algemene vragen Center Parcs

Het laatste nieuws en algemene discussies over Center Parcs.
thamarty79
All-in
All-in

Algemene vragen Center Parcs

Bericht door thamarty79 »

Hoi, wij zitten nu in de hutteheugte en hebben geen film1 , is film1 weg gehaald?
QuuQ
All-in
All-in

Re: Algemene vragen Center Parcs

Bericht door QuuQ »

Zit toch normaal op nummer 3 of 4?
Wat zit er nu op dan?
Ieder jaar toch minimaal 2 keer in een CP te vinden :-)
2009: 1x KV 2010: 3x VM HB HH 2011: 4x MD EH HH KV 2012: 1x EH Marina 2013: 3x PZ HH KV (2 cottages) 2014: 2x EH Marina 2016: 1x MD (2 cottages)
thamarty79
All-in
All-in

Bericht door thamarty79 »

Daar zitten nu MTV en classic music op.
Er zijn wel tv kanalen bij gekomen... Maar film 1 en sport 1 zijn weg...
bijou040571
All-in
All-in

Bericht door bijou040571 »

Wij zitten in Heijderbos en inderdaad de kanalen film 1 en sport 1 zijn weg. Jammer  :(
Laatst gewijzigd door bijou040571 op 12 apr 2014, 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Film 1 is idd weg, bij het Heijderbos vertelde ze dat dit per park kan verschillen of er nog film 1 is of niet. Ze zijn bezig met nieuwe tv zenders werd er verteld. Ik vind dit persoonlijk erg jammer weer een beetje nostalgie dat weg is bij cp.
Ontdek, inspireer en geniet...
desireew
All-in
All-in

Bericht door desireew »

Zitten nu ook op de HH en baalden dus ook stevig van het verdwijnen van filmnet.
Wij hadden al een filmavondje gepland maar ja..... :'(
CP ganger sinds 1989.
Huttenheugte(tig keer), Loohorst(tig keer),Weertebergen(1x) Port zelande(2x), Zandvoort(4x) Eemhof(2x) het Meerdal(1x) Heijderbos(1x)Kempervennen (1x) Vossemeren (1x)Sandur (1x)
isabel
All-in
All-in

Bericht door isabel »

Weer een bezuiniging. Ik geloof niet dat er veel bijzonders voor terug gaat komen.
Ik heb thuis film1 en dat is echt fijn.
dustinhuisman
All-in
All-in

Bericht door dustinhuisman »

misschien gaan ze weer een eigen filmkanaal maken net als vroeger.
Weer of geen weer, altijd Centerparcs weer...
Dirk jan
All-in
All-in

Bericht door Dirk jan »

Zoals dit???

;D ;D ;D
portzelande
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door portzelande »

Dat zou echt goed zijn!:'D
Center Parcs is mijn verleden, heden en toekomst
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Ik hoop toch dat film 1 of hbo terug komt bij cp, niets zo fijn om na het zwemmen een filmpje te kijken.
dustinhuisman
All-in
All-in

Bericht door dustinhuisman »

Dirk jan schreef: Zoals dit???

;D ;D ;D
ja dat bedoel ik, dit zal een stuk goedkoper zijn denk dan film1
Weer of geen weer, altijd Centerparcs weer...
BertV
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door BertV »

ja, echt jammer. Volgens mij moet CP wel uitkijken dat het verschil met Landal blijft.
Volgens google is Landal hier ook mee gestopt maar dat lijkt me een slechte reden om er als CP ook mee te stoppen.

Ik neem wel mijn laptop + HDMI kabel mee om Netflix te kijken.
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Ik vind het ook jammer dat cp steeds minder aanbied terwijl je wel meer moet gaan betalen. Jammer dat er niet naar de klant geluisterd wordt door cp
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

Door complicaties knie na val met fiets, wordt afstanden doen in het park deze zomer een probleem.
Maar we gaan nu net deze zomer voor de 1e keer 2 weken naar cp ipv 1.
Een E-car (golfkar) voor week plus midweek komt op 290€, een te zware aanslag op ons vakantiebudget.
Centerparcs gecontacteerd, en zij willen geen korting geven op de golfkar. Maar stelden wel voor om me met een rode kaart de auto op het (autovrije) park te verplaatsen naar de md.
Dat gaan we niet doen, echt niet fijn voor de andere parkgasten en qua vakantiegevoel ook maar niks.
Weet iemand een goedkoper alternatief voor de E-cars?
Vind het wel jammer dat Centerparcs personen met een medisch attest of gehandicaptenkaart ofzo geen korting verleent op de golfkarretjes.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

Wat vervelend allemaal. Is het misschien een optie om een huisje dichtbij de MD te nemen zodat je dicht bij het centrum zit? En eventueel een rolstoel mee voor als je op het park wilt rondkijken?
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
cpvm
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cpvm »

Aan hoeveel korting denk je dan, VPCINDY?

De meeste parken beschikken trouwens ook over rolstoelen.
Volg De Vossemeren via Facebook: www.facebook.com/centerparcsdevossemeren.
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

cpvm schreef: Aan hoeveel korting denk je dan, VPCINDY?

De meeste parken beschikken trouwens ook over rolstoelen.
Hoopte dat centerparcs een voorstel zou doen.

Hoeveel kost een rolstoel op cp om te huren? Waar moet je hiervoor terecht, cycle center of receptie?
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
cpvm
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cpvm »

Hangt af per park. Op vm kan je ze gratis ophalen bij het cycle center.
Volg De Vossemeren via Facebook: www.facebook.com/centerparcsdevossemeren.
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

cpvm schreef: Hangt af per park. Op vm kan je ze gratis ophalen bij het cycle center.
Dat is een mooie en klantvriendelijke service. Zou dat ook zo zijn op heijerbos?
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

cinderella schreef: Wat vervelend allemaal. Is het misschien een optie om een huisje dichtbij de MD te nemen zodat je dicht bij het centrum zit? En eventueel een rolstoel mee voor als je op het park wilt rondkijken?
Het 1e verblijf is dat geen optie, al maanden aan het aftellen naar dit specifiek mooi gelegen cottagenummer. Maar 2e verblijf is mystery. Eens bekend waar en welk cottagenummer, hoop ik dat ze wel wat tegemoet komen, indien de cottage vb 15 min stappen van md zou liggen. Indien er tenminste een huisje dichter bij md leeg staat uiteraard.
bo
All-in
All-in

Bericht door bo »

Een electrische fiets huren?
claudia keulen
All-in
All-in

Bericht door claudia keulen »

moet je voor e-cars een rijbewijs hebben of niet?
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

jawel een rijbewijs b als ik me niet verigs
peer
All-in
All-in

Bericht door peer »

Ja voor de golfcars(e cars) moet je een geldig rijbewijs hebben ,weet dit omdat wij er al een paar hebben gehuurt ,omdat mijn moeder slecht te been is en is echt wel een uitkomst op het parc.
maar wat je wel rekening mee moet houden is dat je het huur bedraag met pin moet betalen(wij moesten dat, namen geen contant geld aan)
Wij huurden altijd eerst een rol stoel (beste is om dit al voor aankomst dag te bespreken zodat je zeker bent van een rolstoel ) en bij somige parken betaal je niks en soms moet je borg of huur betalen.
Some days are better than others
Kleut
All-in
All-in

Bericht door Kleut »

Ccmel schreef: Door complicaties knie na val met fiets, wordt afstanden doen in het park deze zomer een probleem.
Maar we gaan nu net deze zomer voor de 1e keer 2 weken naar cp ipv 1.
Een E-car (golfkar) voor week plus midweek komt op 290€, een te zware aanslag op ons vakantiebudget.
Centerparcs gecontacteerd, en zij willen geen korting geven op de golfkar. Maar stelden wel voor om me met een rode kaart de auto op het (autovrije) park te verplaatsen naar de md.
Dat gaan we niet doen, echt niet fijn voor de andere parkgasten en qua vakantiegevoel ook maar niks.
Weet iemand een goedkoper alternatief voor de E-cars?
Vind het wel jammer dat Centerparcs personen met een medisch attest of gehandicaptenkaart ofzo geen korting verleent op de golfkarretjes.
Niet boos bedoeld, maar waarom zou dit moeten dan? Waarom zou u wel de korting krijgen en de gezonde gasten niet? Ik krijg toch ook geen kinderfiets voor niks omdat mijn kind niet zover kan lopen?
semulidoti
All-in
All-in

Bericht door semulidoti »

Dat die e-cars er zijn voor mensen met gezondheidsproblemen, dan heb ik daar geen problemen mee. Dat het halve park met dergelijk iets rondrijdt wel. Ik vind het echt niet aangenaam meer. Je moet om de haverklap opzij springen voor mensen die met hun e-car komen aangezoefd. Wij zagen mensen die recht tegenover de marketdome gelogeerd waren en met hun e-car naar de marketdome kwamen. Als er geen auto's op het park mogen, dan zouden die e-cars ook meer moeten geweerd worden.
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

E-cars zouden niet moeten geweerd worden vind ik maar er zou wel verstandig moeten mee gereden worden.
Ik heb ook al voorgehad dat ik moest wegspringen voor zo een karretje. Moest iedereen er verstandig mee omspringen dan zou er geen probleem zijn. Helaas vergeten velen hun verstand mee te nemen op vakantie.  :D
Buzzz
All-in
All-in

Bericht door Buzzz »

Wij hebben de afgelopen 2 weken (1e week Kempervennen en 2e week Hochsauerland) beide een e-car gehuurd. De kinderen vinden het geweldig en wijzelf stiekem ook. Er hebben zich echt geen mensen voor onze e-car weg hoeven springen, wij hebben rekening en afstand gehouden.
Maar wij hebben wel 2x de volle mep moeten betalen. Je hoort ons niet klagen, wij hebben dat er voor over gehad. Maar zou wel een beetje raar zijn dat wij wel de volle mep moeten betalen en anderen (die helaas slecht te been zijn) niet ?!
2004 SL LH 2005 SL HE 2007 SL 2008 HB 2009 SL HE EH 2010 HE 2011 VM TF KV 2012 HH BS 2013 KV HE BT 2014 KV SL KV SL
wikkie
All-in
All-in

Bericht door wikkie »

Kan je de e-car ook betalen met de CP bonuscheques die je vantevoren kan kopen? Want dan krijg je wel per 50 euro 5 euro extra, dus als je dan bijvoorbeeld 5x50 euro besteld heb je toch 25 euro extra wat je aan cheques erbij krijgt. Scheelt toch weer iets...
Plaats reactie