Heb je de nieuwe Deep Nature® Spa op Park Hochsauerland al gezien? Kijk HIER voor foto's en informatie.
Nieuwe foto's van de Baluba Park De Haan vind je HIER

Sinterklaas in Center Parcs

Het laatste nieuws en algemene discussies over Center Parcs.
daantje
All-in
All-in
Contacteer:

Sinterklaas in Center Parcs

Bericht door daantje »

ik wil met sinterklaas naar een cp park wie heeft er sugesties en zo ja kan je sinterklaas ook huren in je huisje hoor het graag
Laatst gewijzigd door daantje op 02 okt 2012 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
heijderbos 5 juli 2009 midweek
heijderbos 25 januarie 2010 midweek de eemhof 23 april 2010 studio100 weekend heijderbos 3 december 2010 weekend (20ste x centerparcs) hutteheugte 26 augustus 2011 weekend heijderbos 25 mei 2012 meerdal 24 december 20
Orry
All-in
All-in

Re: Sinterklaas in Center Parcs

Bericht door Orry »

Hey Daantje,

natuurlijk kan dat. je moet gewoon even op het park, waar je naar toe gaat, informeren. Ik zelf heb het ooit op het Meerdal gedaan. Erg goed bevallen.

Grtz.

Orry
daantje
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door daantje »

haha maar wil niet naar het meerdal is me toen niet goed bevallen dus elke andere park sugesties zijn welkom
heijderbos 25 januarie 2010 midweek de eemhof 23 april 2010 studio100 weekend heijderbos 3 december 2010 weekend (20ste x centerparcs) hutteheugte 26 augustus 2011 weekend heijderbos 25 mei 2012 meerdal 24 december 20
Marcel

Bericht door Marcel »

Het is anders héél leuk op het Meerdal hoor!  ;D
daantje
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door daantje »

nou dat dacht ik ok tot ik er neer gezet werd nadat de eemhof was afgebrand en ik terecht kwam in een huisje met een leefkuil (kind van een jaar die net loopt is niet zo goed plan) na 2 dagen viel de verwarming uit kon niet gemaakt worden want zou toch gerenoveerd worden en toen na 3 da gen eht warm water het ook niet meer deed was de maat vol en hebben we ingepakt en zijn naar huis gegaan dus nee voor mij geen meerdal
Marcel

Bericht door Marcel »

ik snap je ergernis, maar zoiets kan je (helaas) op elk park overkomen natuurlijk. Al mag het eigenlijk niet gebeuren.
daantje
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door daantje »

nee maar geen excusje niets terwijl we vipcottage hdden geboekt dus waag me voorlopig niet meer aan het meerdal elk ander park is
Marcel

Bericht door Marcel »

Da's niet netjes inderdaad en niet zoals het hoort. Ik hoop dat we ooit nog de gelegenheid krijgen om te laten zien dat we het normaal gesproken anders, dus beter doen!
cp-freak
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cp-freak »

Kan ik moeilijk geloven hoor! Dat ze de verwarming niet herstellen, kan ik zeer moeilijk geloven, ook al moet het nog gerenoveerd worden. Dat van die zitkuil is wel waar, best wel gezellig hoor, maar inderdaad niet zo veilig met kleine kindertjes.
Dennis
All-in
All-in

Bericht door Dennis »

Hoi Daantje, tuurlijk kan je sinterklaas in je huisje krijgen bij CP en de zwarte pieten door de schoorsteen..... maarrrrr we blijven dan wel een weekje bij jullie op het park....
daantje
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door daantje »

haha weekje was van plan weekendje te gaanhaha anders krijg ik ruzie met me baas hahah die vind dat niet zo fijn als ik zo lang weg ben en tja als het een lekkere zwarte piet of sinterklaas is natuurlijk geen probs mee :P
Dennis
All-in
All-in

Bericht door Dennis »

Je weet hoe een sinterklaas er uit ziet! Ben een hele leuke Sinterklaas met geschoren baard en zwembroek aan!
Nick
All-in
All-in

Bericht door Nick »

daantje schreef: nou dat dacht ik ok tot ik er neer gezet werd nadat de eemhof was afgebrand en ik terecht kwam in een huisje met een leefkuil (kind van een jaar die net loopt is niet zo goed plan) na 2 dagen viel de verwarming uit kon niet gemaakt worden want zou toch gerenoveerd worden en toen na 3 da gen eht warm water het ook niet meer deed was de maat vol en hebben we ingepakt en zijn naar huis gegaan dus nee voor mij geen meerdal
Was dat een VIP cottage op het meerdal?
daantje
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door daantje »

nee vip op eemhof
Nick
All-in
All-in

Bericht door Nick »

Ik bedoel waar je/u terecht kwam op het meerdal...
daantje
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door daantje »

gewoon in een normale bungalow ergens achter in het park maar we dwalen af lol weet nog steeds niet welke park ik wil
Casper
All-in
All-in

Bericht door Casper »

@daantje

Ik kom pas van het Meerdal vandaan, maar het is mij zeer goed bevallen.

Ik had wel een standaard huisje, want ik geef niet veel om die hele dure huisjes.

De Eemhof was voor de brnad mijn favoriet, maar daarna is Het Meerdal geworden omdat het centrum bij De Eemhof open is en bij Het Meerdal niet.

De gezelligheid ligt in het centrum wat ovderdekt is, want als het regent zit iedereen in z'n huisje.
daantje
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door daantje »

ja is ook zo dat mis ik op de eemhof wel maar ja als er iemand 50 wordt en je boekt dan een vip huisje en je krijgt dan zo iets ja dan voel je je flink ge.....
Orry
All-in
All-in

Bericht door Orry »

daantje schreef: ja is ook zo dat mis ik op de eemhof wel maar ja als er iemand 50 wordt en je boekt dan een vip huisje en je krijgt dan zo iets ja dan voel je je flink ge.....
Hey Daantje,

Zoals al eerder vermeld, ben ik vorig jaar rond Sinterklaas op het Meerdal geweest. Heb toen een speciaal Sinterklaas weekend geboekt, met alles erop en eraan. Is me prima bevallen. Enne heb je destijds gezegd dat je niet tevreden was met de bungalow die ze je hebben gegeven?
schoonmaakster

Bericht door schoonmaakster »

Wij gaan elk jaar rond sinterklaas tijd naar de Kempervennen en daar kun je ook een sint en een piet huren.
Ik geloof dat het iets van 5 euro kostte.
Ze hebben het wel heel leuk aangekleed op de Market Dome.
Ze doen het heel leuk met de kinderen op het park.
De Kempervennen vind ik toch 1 van de ruime opgezette parken van allemaal, ook de Vossemeren is ruim.
Dit jaar gaan we eens een keer naar de Vossemeren.
Daar hebben wij een 6 persoons vip huisje gehuurd.
Heeft iemand daar ervaring mee op de Vossemeren, de vip huisjes op de kempervennen zijn ook goed.
-Martijn-
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door -Martijn- »

wat hebben ze dan precies aangekleed in de market dome [nog nooit met sinterklaas naar cp geweest}
l Fotoverzoek? Vraag me gerust naar foto's van jouw favoriete locatie(s) binnen Center Parcs!
l We zijn er weer! Bezoek nú het vernieuwde Reclame in de signature is verboden!
schoonmaakster

Bericht door schoonmaakster »

Ze hebben in de market dome een grote sinterklaasstoel staan, waar ze 2 keer per week de sint laten komen voor de kinderen en in de winkeltjes hebben ze het ook versierd.
Tegen de sinterklaas tijd en de kersttijd hebben ze ook alles met lampjes versierd, staat wel heel gezellig.
Openhaard aan, dat doe je zomers niet.
Met de kerstweek is het daar superdruk en 2 keer zo duur.
daantje
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door daantje »

ja heb het toen gemeld maar omdat er geen huisjes meer vrij waren konden ze er niets aan doen
-Martijn-
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door -Martijn- »

Winter at Center Parcs en Sinterklaas bezoekt de parken.

Van 12 november tot en met
4 februari toveren we onze parken om in 'Winter at
Center Parcs'. Duizenden lichtjes en sfeervolle decoraties zorgen voor een warm winterfeest. Koning Winter leest spannende verhalen voor in de Market Dome. 's Avonds organiseren we een heuse lampionnenoptocht waar ál onze kleine gasten aan mee mogen doen. En een bezoekje aan de gezellige Après-skibar mag natuurlijk niet ontbreken! Veel aankomsten die u nu supervoordelig kunt boeken tijdens de Bungalow Race vallen in deze bijzondere winterperiode. Een extra goede reden dus om snel te boeken!
De Nederlandse en Belgische parken staan tijdens de aankomsten 23, 26,30 november en 3 december helemaal in het teken van Sinterklaas. Met bijvoorbeeld de Pieten Disco en schoentje zetten. Boek nu supervoordelig een verblijf via de Bungalow Race en geniet van dit oer hollandse feest in Center Parcs!

Alleen op Het Meerdal vindt van 30 november t/m
3 december het speciale
Jonge Gezinnen SinterklaasEvent plaats.
De kans is groot dat u tijdens
dit speciale weekend de goedheiligman en zijn pieten tegenkomt.

Dus genoeg reden om CenterParcs in deze wintermaanden te bezoeken.
l Fotoverzoek? Vraag me gerust naar foto's van jouw favoriete locatie(s) binnen Center Parcs!
l We zijn er weer! Bezoek nú het vernieuwde Reclame in de signature is verboden!
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Leuk dat Sinterklaas en zijn pieten langskomen, maar ik dacht dat de Kerstman ook een keertje langskwam, zijn ze misschien vergeten te vermelden?

[quote="tijn_boy"]
Alleen op Het Meerdal vindt van 30 november t/m
3 december het speciale
Jonge Gezinnen SinterklaasEvent plaats.
De kans is groot dat u tijdens
dit speciale weekend de goedheiligman en zijn pieten tegenkomt.
[/quote]

Ben benieuwd wat dit event dan allemaal gaat inhouden, klinkt wel alsof het iets groots gaat worden. :)
sabine
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door sabine »

leuk! ;D

wij gaan 26 november tot 30 nov. naar center parcs.
gezellig die winterse sferen en onze zoon zal het zeker heel stoer vinden als hij sinterklaas daar gaat tegen komen! ;)
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Ik heb zojuist vanalles hierover gevonden op de CP-site en het klinkt allemaal erg leuk! :):
In Sinterklaas zijn grote boek
Staat met uitroeptekens te lezen:
November en december ben ik even zoek
Want dan moet ik in Center Parcs wezen!

Op het toneel met PéPéTéVé,
Schoentjes vullen tot aan de rand,
Ik neem al mijn pieten mee,
Bezoekt u samen met mij dit leuke land?
(Center Parcs doet aan rijmen :))

En wat meer over de evenementen/activiteiten (nu is er meer bekend over dat SinterklaasEvent):
Sinterklaas en zijn pieten zijn weer in aantocht!

Jonge Gezinnen SinterklaasEvent

In samenwerking met Jonge Gezinnen organiseert Center Parcs in het weekend van 30 november het SinterklaasEvent in Het Meerdal. Het hele weekend lang staat Het Meerdal in het teken van Sinterklaas en worden er veel activiteiten georganiseerd rondom dit grote feest! Hoogtepunt is een bezoek van de Sint in de grote sinterklaasshow met PéPéTéVé. Vol verwachting klopt ons hart! Dat van u ook?

Sinterklaas vieren in Center Parcs

Alle Nederlandse en Belgische parken staan in het teken van Sinterklaas. Tijdens de verblijven met aankomst op 26 november, 30 november en 3 december worden er verschillende activiteiten georganiseerd rondom het sinterklaasfeest. Kortom, maak van het gezellige avondje een heerlijk verblijf met het hele gezin in Center Parcs.
Jonge Gezinnen SinterklaasEvent

Het succesvolle, oer-Hollandse Sinterklaasweekend van Jonge Gezinnen en Center Parcs komt er weer aan. Boek nu het supergezellige SinterklaasEvent in Het Meerdal en beleef dit lange weekend met het hele gezin tussen de Pieten en het strooigoed.

Het arrangement is inclusief:

Sinterklaaspakket in de cottage: een brief van de Sint, lekkernij voor het hele gezin, winterpeen voor het paard, kleurplaten en aardigheidje in echte jutezak
Schoenzetten voor de kinderen
Spetterende Sinterklaasvoorstelling met PéPéTéVé en een bezoek van Sinterklaas
Pieten Kids Disco
Babyzwemmen

Extra bij te boeken:

Culinair arrangement: 2x Pietenontbijt en 2x Sinterklaasdinerbuffet (€ 54,95 per persoon, kinderen tot en met 12 jaar eten gratis, vooraf te boeken)
Pietenbezoek in de cottage (*)
Kids Klub Pietenactiviteiten: o.a. Wannabe een Zwarte Piet en Pieten Kids Bingo (€5 per activiteit, op park te boeken)
Sinterklaas vieren in Center Parcs

Op alle Nederlandse en Belgische parken wordt Sinterklaas gevierd. De volgende activiteiten worden door Center Parcs georganiseerd tijdens de aankomsten op 23 november, 26 november, 30 november (met uitzondering van Het Meerdal) en 3 december (de activiteiten kunnen per park verschillen):

Pieten Kids Disco
Pietenparade plus voorleesuurtje
Schoenzetten voor de kinderen
Extra bij te boeken
Sint en Pietenbuffet in het Market Restaurant in de Market Dome.
Zoals ik al eerder zei, vind ik het allemaal leuk opgezet, zelfs met bestaande activiteiten als Wannabe weten ze hierop in te spelen. :)

(*) = Details die niet geschikt zijn voor alle leeftijden, heb ik weggelaten. ;) :)
De originele tekst is te vinden op http://www.centerparcs.nl/NL/NL/aanbieding/nieuws2 onder het kopje 'Sinterklaas'.
Laatst gewijzigd door Jeroen op 26 okt 2007 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Het Sinterklaas-weekend vindt volgens de nieuwsbrief van Center Parcs dit jaar plaats op Port Zélande en De Huttenheugte. :)
annemie
All-in
All-in

Bericht door annemie »

Hoi Hoi,
De gezellige tijd komt eraan.
Op HB komt Sinterklaas altijd met de boot op woensdag- en zaterdagmiddag aan op t meer en dan is er n heeeel gezellige bijeenkomst op het marketdome terras.
Nu heb ik n VRAAGJE aan : Weet iemand of er ooit Sinterklaas- of Kerstkleurplaten van Orie en z`n kornuiten zijn ontworpen?????? (collegaas,oud-collegaas??)
Kinderen krijgen kleurplaten in de restaurants en het zou leuk zijn om kleurplaten te hebben met hun idolen en Sint en Piet of iets in de Kerstsfeer.
Laat het maar weten. Groetjes Annemie
EEN dag niet gelachen is EEN dag niet geleefd
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Sinterklaas vieren bij Center Parcs: dat wordt een gezellig Sinterklaasweekend!
Van 27 t/m 30 november is het weer zover: Sinterklaas is dan bij Center Parcs. Wij organiseren samen met Jonge Gezinnen: het Jonge Gezinnen Sinterklaasweekend.

Dit jaar staan bungalowpark Het Heijderbos (Noord-Limburg), De Huttenheugte (Drenthe) en Port Zélande (Zuid-Holland) volledig in het teken van de goedheiligman en zijn pieten. De kinderen genieten van activiteiten zoals Pieten Bingo, Pieten Disco en meer. Terwijl u op het terras in de overdekte Market Dome geniet van een drankje. En uiteraard mag een bezoek van de Sint niet ontbreken...

Jonge Gezinnen Sinterklaas arrangement
Voor het Jonge Gezinnen Sinterklaas weekend heeft Center Parcs een speciaal arrangement samengesteld. Boek het gezellige Sinterklaas evenement en beleef een lang weekend met het gezin tussen de pieten en het strooigoed.

Het arrangement is inclusief:

- Cottagehuur (4 dagen, 3 nachten)
- Sinterklaas Welkomstpakket in de cottage met: brief van Sinterklaas, lekkernij voor het gezin, winterpeen voor het paard, kleurplaat voor het schoenzetten. Het welkomstpakket zit in een echte jute zak!
- Schoenzetten voor de kinderen
- Swingende Pieten Kids Disco
- Spetterende voorstelling van PéPéTéVé met bezoek van Sinterklaas
- Gratis babyzwemmen

Bron: Center Parcs.nl
Meer mogelijkheden en bij te boeken services zijn te vinden op:
http://www.centerparcs.nl/NL/NL/aanbied ... aasweekend
Plaats reactie