Welkom op Center Parcs Forum. Het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

Vragen & Informatie rondom Center Parcs en Corona

Het laatste nieuws en algemene discussies over Center Parcs.
weegschaaltje
All-in
All-in

Re: Vragen & Informatie rondom Center Parcs en Corona

Bericht door weegschaaltje »

Kan je de voucher gebruiken om een cadeaubon van CP te kopen, want de CP cadeaubon is 3 jaar geldig, ik weet niet of dat zou lukken?
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

weegschaaltje schreef:
23 mar 2021, 20:20
Kan je de voucher gebruiken om een cadeaubon van CP te kopen, want de CP cadeaubon is 3 jaar geldig, ik weet niet of dat zou lukken?
Goede tip. Ik kan het proberen!
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

In de mail met daarin de voucher code staat:” Indien uw recreatie-voucher na afloop van de geldigheidsduur nog een waarde bevat, nemen wij contact met u op om deze waarde binnen een maand na afloop van de geldigheidsduur op een door u aangegeven bankrekening over te maken.”

Kan ik hieruit opmaken dat ze uitkeren indien voucher niet wordt gebruikt?
bobsel
All-in
All-in

Bericht door bobsel »

Maar je kreeg in mei 2020 toch een voucher die meer dan 1 jaar geldig was? Waarom dan de spookboeking voor december 2020 gedaan? Je kon toch gelijk al voor 2021 boeken dan?
Nee ik kreeg een voucher die geldig was tot eind 2020 EN je kon toen ook nog niet boeken voor 2021-mei
Moet er wel bij zeggen dat ik dit allemaal had geregeld via centerparcs.de (DUI)
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

ijsje schreef:
23 mar 2021, 22:41
In de mail met daarin de voucher code staat:” Indien uw recreatie-voucher na afloop van de geldigheidsduur nog een waarde bevat, nemen wij contact met u op om deze waarde binnen een maand na afloop van de geldigheidsduur op een door u aangegeven bankrekening over te maken.”

Ja, de voucher word na een looptijd van 1 jaar uitgekeerd. Je hoeft daar niks voor te ondernemen. Je krijgt een mail waarin ze vragen naar je bankrekeningnummer. Dat is voor het terug overmaken van het bedrag van de voucher.
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

mrs Marian schreef:
25 mar 2021, 18:58
ijsje schreef:

Ja, de voucher word na een looptijd van 1 jaar uitgekeerd. Je hoeft daar niks voor te ondernemen. Je krijgt een mail waarin ze vragen naar je bankrekeningnummer. Dat is voor het terug overmaken van het bedrag van de voucher.
Had ik graag eerder gehoord.....heb net toch maar geboekt.
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

ijsje schreef:
25 mar 2021, 20:05
mrs Marian schreef:
ijsje schreef:

Ik bedoel dat CP dit wel eerder duidelijker had kunnen communiceren. Ik dacht dat het om de restwaarde ging van de voucher. Maar goed, we gaan maar genieten van onze boeking.
..::Jacob::..
All-in
All-in

Bericht door ..::Jacob::.. »

Had ik graag eerder gehoord.....heb net toch maar geboekt.?????

Wist je dus 23 maart ook al, je schrijft het zelf nota bene.
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Zoals Ijsje al aangeeft was het haar niet geheel duidelijk. In de mail staat ook, indien de voucher nog een waarde bevat. Dit kun je ook opvatten alsof het over het restbedrag na gebruik gaat.
Ik vind het fijn dat we hier in dit topic met elkaar kunnen communiceren en elkaar ondersteunen bij vragen, maar probeer daarbij met begrip en wat vriendelijkheid te blijven reageren. Dit maakt het voor iedereen prettiger om een vraag te stellen.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

ijsje schreef:
27 mar 2021, 08:55
ijsje schreef:
25 mar 2021, 20:05
mrs Marian schreef:

Ik bedoel dat CP dit wel eerder duidelijker had kunnen communiceren. Ik dacht dat het om de restwaarde ging van de voucher. Maar goed, we gaan maar genieten van onze boeking.
Wat jammer dat je dit niet had begrepen uit de tekst van Center Parcs zelf. Ik moet toegeven dat in het begin dat de vouchers werden uitgeven het voor mij ook onduidelijk was. Langzaam daarna werd duidelijk dat ze de hele voucher uitbetaalde als die 1 jaar stil had gestaan.
Chris H

Bericht door Chris H »

Hallo iedereen,

volgens het openingsplan van het kabinet, bestaat de mogelijkheid dat vanaf 28 April het aantal bezoekers, dat men thuis mag ontvangen, van Max.1 persoon naar Max. 2 personen gaat.

Vraag voor CP: Betekent dit dat het Max. aantal personen van verschillende huishoudens waarmee je samen in een vakantiehuisje mag verblijven wordt verhoogd van Max 2 personen naar Max. 3 personen?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag! :)

Groet,
Chris H
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Hallo Chris

Dit zou ingaan op 8 mei, niet 28 april. Vanaf 26 april mag je met 10 buiten afspreken.
Normaal zal dit dan je gezinsbubbel + 2 knuffelcontacten die zelf ook uit dezelfde bubbel moeten komen.
v.b. Bij ons is mijn schoonma nu al de hele tijd ons knuffelcontact, en dan zal mijn schoonpa er ook bij mogen komen, want zij behoren tot hetzelfde huishouden.

Maar ik mag v.b. niet mijn schoonma en mijn eigen ma meenemen, want dan meng je 3 huishoudens/bubbels. En dat is dus nog niet de bedoeling.

Dit is het officiële bericht van de overheid:
Vanaf 8 mei mag een huishouden twee personen tegelijk ontvangen, op voorwaarde dat ook deze personen tot hetzelfde huishouden behoren Kinderen tot en met 12 jaar worden niet meegerekend.

Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord.

EDIT Ik had het hier over de Belgische maatregelen. In Nederland zijn die dus anders.
Chris H

Bericht door Chris H »

Dankjewel Joke!
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Goed nieuws vanop de Franse Parken

We zijn verheugd de heropening op 10 mei 2021 van Lac d'Ailette aan te kondigen, evenals de volgende parken: Le Bois aux Daims, Les Bois-Francs en Les Hauts de Bruyères!
Na maanden wachten verwelkomen wij u graag weer op onze parken! Alles is in het werk gesteld om een ​​rustig verblijf te garanderen. U kunt weer buiten genieten dankzij een ruime keuze aan activiteiten, afspreken met familie of vrienden en dit alles in contact met de natuur.
De gebieden Les Trois Forêts en Villages Nature Paris zijn gesloten tot 20 mei 2021. Als uw verblijf is gereserveerd in een gebied dat gesloten blijft, ontvangt u binnenkort een e-mail om u verschillende wijzigingsopties aan te bieden, waaronder het wijzigen van uw verblijfplaats voor een open domein.
Na de publicatie van de deconfinement-kalender door de overheid, hopen we zo snel mogelijk onze aquatische ruimtes te kunnen openen. Totdat dit laatste definitief is bevestigd, houden we onze Aqua Mundos en indoor activiteiten gesloten tot 30 mei 2021.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Wat een goed nieuws. Hopelijk mogen we weer snel over de grenzen zodat we van de parken kunnen gaan genieten.
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Reizen is toegestaan maar wordt ten stelligste afgeraden; in principe kun je dus reizen maar nadien moet je er de gevolgen wel bijnemen (10 dagen quarantaine, voor ons belgen althans)
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

jeroom schreef:
01 mei 2021, 08:48
Reizen is toegestaan maar wordt ten stelligste afgeraden; in principe kun je dus reizen maar nadien moet je er de gevolgen wel bijnemen (10 dagen quarantaine, voor ons belgen althans)
Reizen mag inderdaad maar je moet je ook houden aan de regels van het land waar je heen gaat. Als je bvb naar Nederland wil, langer dan 48 uur, dan moet je daar bij aankomst ook in quarantaine. Op dag 5 en dag 7 moet je een PCR test laten doen en als die beide negatief zijn mag je uit quarantaine. Maar dan zit je al een week en meer vast.
Geen idee wat de Franse regels zijn, maar dat zal wel gelijkaardig zijn.
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

Vanaf 19 mei zijn er versoepelingen in NL, wie weet wat er extra opengaat op de Nederlands parken? Zwembad? Binnensport?
Kinderboerderij gaat open dacht ik.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Of de versoepelingen ook echt door gaan is nog even afwachten op maandag. Dan word het het bekend gemaakt. De versoepelingen waren aangekondigd met een pauze knop er naast. Of die ingedrukt gaat worden ligt aan de cijfers die maandag bekend zijn. Voor zoals het nu er uit ziet gaan we de goede kant op dus laten we duimen dat het dit weekend door blijft zetten.

Center Parcs is achter de schermen zich al aan het voorbereiden. De terrassen mogen dan van 10.00 uur tot 20.00 uur open. Dat betekend dat je ook een avondmaaltijd kan gaan nuttigen op de terrassen van de Nederlandse parken.

Of de Aqua Mundo opengaat weten wij nog niet. Center Parcs is aan het nagaan of dit mag en hoe ze dat dan uit moeten gaan dragen. Zelf denk ik dat het net zoiets zal worden als in het begin. 30 personen per keer en dan in blokken van een bepaalde tijd. Misschien dat ze grotere Aqua Mundo's gaan opdelen zodat er dan meerdere groepen van 30 personen in een blok kunnen gaan zwemmen. Ik denk ook dat je het moet reserveren zoals in het begin.

Dit zijn de maatregels voor binnensport:

Bij de versoepelingen voor de sportsector die deel uitmaken van het stap 2 van het openingsplan van het kabinet krijgen de binnensporten dus weer wat lucht. Er mag maximaal in groepjes van twee met een trainer worden gesport, tenzij het gaat om kinderen en jongeren tot 17 jaar. Wedstrijden en publiek zijn nog niet toegestaan. Kleedkamers en douches blijven dicht en er mogen maximaal dertig personen in een ruimte.

Volwassenen van 27 jaar en ouder mogen vanaf woensdag 19 mei weer in groepsverband in de buitenlucht sporten. Er mag gesport worden in groepen van hooguit dertig personen, mits zij 1,5 meter afstand houden. Voor personen onder de 27 jaar waren de regels al versoepeld. Ook hier zijn wedstrijden en publiek niet toegestaan.

Ik verwacht ook dat de kinderboerderij weer open zal gaan. Dat kan goed als doorloop locatie functionerend.

Zodra wij meer weten van Center Parcs plaatsen wij het hier. Houd het even in de gaten.
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

Volg mee. Momenteel is het in het begin van de Belgische zomervakantie goedkoop om naar een Nederlands park te gaan, heb zo'n zin om te boeken... Maar wacht nog even af.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Yes de Aqua Mundo's en kinderboerderijen in Nederland gaan weer open.

Hieronder de welkomst brief die gasten gaan ontvangen met aankondiging en maatregelen

Geachte gast,

Wij hopen dat u een goede reis heeft gehad en heten u van harte welkom bij Center Parcs de Eemhof. Namens het gehele Center Parcs-team, willen wij u hartelijk danken voor uw vertrouwen in ons en dat u ons park als vakantiebestemming heeft gekozen.

De COVID-19-pandemie heeft een ongekende situatie gecreëerd, die ons allemaal heeft getroffen. In deze tijden volgt Center Parcs dan ook de maatregelen vanuit de overheid en lokale gezondheidsautoriteiten strikt op en informeren wij u graag hoe wij omgaan met de COVID-19-situatie tijdens uw verblijf.

In de eerste plaats hebben uw gezondheid en veiligheid, én die van onze medewerkers, onze absolute prioriteit en hebben we alles in het werk gesteld om dit te garanderen. Dit heeft er toe geleidt dat we onze processen en activiteiten hebben aangepast. Voor het actuele aanbod aan activiteiten verwijzen wij u graag naar ‘Mijn Center Parcs’ en de Center Parcs App.

Aqua Mundo
Als het kabinet de 2e stap in het openingsplan doorzet mogen wij onze Aqua Mundo vanaf woensdag 19 mei heropenen voor baantjes zwemmen. Per timeslot mogen maximaal 30 gasten toegelaten worden. Op basis van deze beperkte capaciteit zal dit betekenen dat er beperkt gebruik gemaakt kan worden gemaakt van de Aqua Mundo. Wij zullen er alles aan doen om zoveel mogelijk gasten de gelegenheid te bieden om een timeslot voor het zwemmen te boeken. Na de definitieve aankondiging van het kabinet over het doorzetten van de 2e stap in het openingsplan kunt u een tijdslot reserveren via www.dagjeeemhof.nl/reserveren of via het scannen van de QR-code op uw voucher.

Wij attenderen u er op dat de volgende veiligheidsmaatregelen zijn getroffen voor een bezoek aan de Aqua Mundo:
• Het binnenzwembad gaat open voor baantjes zwemmen. De glijbanen, wildwaterbaan, kinderbad en de attracties zoals o.a. golven in de Aqua Mundo
mogen wij helaas niet openen.
• Om de sociale afstand van 1,5 meter te garanderen werken we met tijdsloten;
• We hanteren een maximum aantal van 30 gasten per tijdslot;
• De tijdsloten tijdens uw verblijf zijn dagelijks van:
09.45 – 10.45 14.15 – 15.15 19.15 – 20.15
10.45 – 11.45 15.45 – 16.45 20.15 – 21.15
11.45 – 12.45 16.45 – 17.45
13.15 – 14.15 18.15 – 19.15
• De ingang van de Aqua Mundo bevindt zich op de Market Square naast de Info Desk. De wachtrij vormt zich langs de shops aan de buitenkant van het
gebouw, te herkennen aan de blauwe stickers op de grond. Ook in de wachtrij vragen wij u om de 1.5 meter tussen huishoudens strikt te
respecteren;
• Hanteer de aangegeven afstandsregels en volg de gemarkeerde routes naar en in de Aqua Mundo;
• Douches zijn gesloten. Toiletten zijn beschikbaar. Bereid uw bezoek aan de Aqua Mundo al in uw cottage voor door uw handen te wassen, te
toiletteren, te douchen en badkleding aan te trekken onder uw normale kleding. Kleedkamers zijn alleen beschikbaar bij het verlaten van de Aqua
Mundo.
• De stappen die u dient te doorlopen tijdens het reservering proces treft u op de achterkant onderaan de brief.

In publieke ruimte wordt er een mondkapje gedragen door iedereen vanaf 12 jaar. Op ons park zijn dit de volgende locaties:
o Receptie;
o Cycle Center;
o Daily Foodstore;
o Shop & Smile;
o Take Away Grand Café & Frites Affairs
o In- en uitgangen van de Aqua Mundo

Center Parcs heeft een aantal algemene veiligheids- en gezondheidsmaatregelen en voorschriften getroffen:

1,5 meter afstand Handen wassen of gebruik gel Hoest in elleboog Geen handen schudden Ziek? Blijf thuis

Naast deze basisregels hebben wij de volgende maatregelen genomen conform de overheidsmaatregelen die op dit moment gelden:
• Toegang tot onze Action Factory laat nog op zich wachten. Onze kinderboerderij is nog gesloten maar mag naar verwachting op 19 mei weer open.
• Al onze winkels zijn geopend. Voor de niet-essentiële winkels waar onze Shop & Smile onder valt, hoeft u geen afspraak te maken. U kunt binnen
lopen wanneer u dat uitkomt en wij zullen ervoor zorgen dat wij ons aan het maximum toelaatbare aantal bezoekers houden.
• We hopen gauw weer de deuren van onze restaurants te mogen openen. Tot die tijd bieden wij een Take-Away service aan vanuit het Grand Café.
Hier kunt u pizza, pasta en warme maaltijden afhalen. Daarnaast kunt u in onze nieuwe Frites Affairs terecht voor het afhalen van ons snack
assortiment.
• Onze terrassen op de Market Square en bij de Action Factory zijn geopend volgens de geldende maatregelen. Hier kunt u buiten genieten van lekker
eten en drinken. Als er een tafel vrij is bent u van harte welkom om plaats te nemen na registratie en conform de voorwaarden van maximaal 1
huishouden of 2 personen per tafel. De tijden kunt u vinden in de Center Parcs App.
• Ons activiteitenaanbod is aangepast op de beperking van de groepsgrootte tot een maximum van 2 personen (of één huishouden). De activiteiten die
we aanbieden tijdens uw verblijf kunt u eenvoudig en overzichtelijk vinden in de Center Parcs App.
• In verband met de maatregelen omtrent bezoek, mag u twee personen per dag op visite ontvangen.

Wij danken u voor uw begrip voor deze uitzonderlijke omstandigheden tijdens uw verblijf bij Center Parcs. Verder attenderen wij u erop dat al onze gasten verantwoordelijk zijn voor hun eigen gedrag, dus wees geduldig en begripvol naar elkaar en naar onze medewerkers en luister aandachtig naar de instructies van onze medewerkers.

Mocht u onverhoopt toch nog ergens tegenaan lopen, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen ervoor zorgen dat u zo snel mogelijk geholpen wordt. Voor vragen of reserveringen willen wij u vragen bij voorkeur contact op te nemen via WhatsApp of de Center Parcs App te raadplegen.
mieke79
All-in
All-in

Bericht door mieke79 »

Is toch voor Nederland denk ik?
In België mogen de aqua Mundos open op 9 juni
mrs Marian schreef:
17 mei 2021, 14:13
Yes de Aqua Mundo's en kinderboerderijen gaan weer open.

Hieronder de welkomst brief die gasten gaan ontvangen met aankondiging en maatregelen

Geachte gast,

Wij hopen dat u een goede reis heeft gehad en heten u van harte welkom bij Center Parcs de Eemhof. Namens het gehele Center Parcs-team, willen wij u hartelijk danken voor uw vertrouwen in ons en dat u ons park als vakantiebestemming heeft gekozen.

De COVID-19-pandemie heeft een ongekende situatie gecreëerd, die ons allemaal heeft getroffen. In deze tijden volgt Center Parcs dan ook de maatregelen vanuit de overheid en lokale gezondheidsautoriteiten strikt op en informeren wij u graag hoe wij omgaan met de COVID-19-situatie tijdens uw verblijf.

In de eerste plaats hebben uw gezondheid en veiligheid, én die van onze medewerkers, onze absolute prioriteit en hebben we alles in het werk gesteld om dit te garanderen. Dit heeft er toe geleidt dat we onze processen en activiteiten hebben aangepast. Voor het actuele aanbod aan activiteiten verwijzen wij u graag naar ‘Mijn Center Parcs’ en de Center Parcs App.

Aqua Mundo
Als het kabinet de 2e stap in het openingsplan doorzet mogen wij onze Aqua Mundo vanaf woensdag 19 mei heropenen voor baantjes zwemmen. Per timeslot mogen maximaal 30 gasten toegelaten worden. Op basis van deze beperkte capaciteit zal dit betekenen dat er beperkt gebruik gemaakt kan worden gemaakt van de Aqua Mundo. Wij zullen er alles aan doen om zoveel mogelijk gasten de gelegenheid te bieden om een timeslot voor het zwemmen te boeken. Na de definitieve aankondiging van het kabinet over het doorzetten van de 2e stap in het openingsplan kunt u een tijdslot reserveren via www.dagjeeemhof.nl/reserveren of via het scannen van de QR-code op uw voucher.

Wij attenderen u er op dat de volgende veiligheidsmaatregelen zijn getroffen voor een bezoek aan de Aqua Mundo:
• Het binnenzwembad gaat open voor baantjes zwemmen. De glijbanen, wildwaterbaan, kinderbad en de attracties zoals o.a. golven in de Aqua Mundo
mogen wij helaas niet openen.
• Om de sociale afstand van 1,5 meter te garanderen werken we met tijdsloten;
• We hanteren een maximum aantal van 30 gasten per tijdslot;
• De tijdsloten tijdens uw verblijf zijn dagelijks van:
09.45 – 10.45 14.15 – 15.15 19.15 – 20.15
10.45 – 11.45 15.45 – 16.45 20.15 – 21.15
11.45 – 12.45 16.45 – 17.45
13.15 – 14.15 18.15 – 19.15
• De ingang van de Aqua Mundo bevindt zich op de Market Square naast de Info Desk. De wachtrij vormt zich langs de shops aan de buitenkant van het
gebouw, te herkennen aan de blauwe stickers op de grond. Ook in de wachtrij vragen wij u om de 1.5 meter tussen huishoudens strikt te
respecteren;
• Hanteer de aangegeven afstandsregels en volg de gemarkeerde routes naar en in de Aqua Mundo;
• Douches zijn gesloten. Toiletten zijn beschikbaar. Bereid uw bezoek aan de Aqua Mundo al in uw cottage voor door uw handen te wassen, te
toiletteren, te douchen en badkleding aan te trekken onder uw normale kleding. Kleedkamers zijn alleen beschikbaar bij het verlaten van de Aqua
Mundo.
• De stappen die u dient te doorlopen tijdens het reservering proces treft u op de achterkant onderaan de brief.

In publieke ruimte wordt er een mondkapje gedragen door iedereen vanaf 12 jaar. Op ons park zijn dit de volgende locaties:
o Receptie;
o Cycle Center;
o Daily Foodstore;
o Shop & Smile;
o Take Away Grand Café & Frites Affairs
o In- en uitgangen van de Aqua Mundo

Center Parcs heeft een aantal algemene veiligheids- en gezondheidsmaatregelen en voorschriften getroffen:

1,5 meter afstand Handen wassen of gebruik gel Hoest in elleboog Geen handen schudden Ziek? Blijf thuis

Naast deze basisregels hebben wij de volgende maatregelen genomen conform de overheidsmaatregelen die op dit moment gelden:
• Toegang tot onze Action Factory laat nog op zich wachten. Onze kinderboerderij is nog gesloten maar mag naar verwachting op 19 mei weer open.
• Al onze winkels zijn geopend. Voor de niet-essentiële winkels waar onze Shop & Smile onder valt, hoeft u geen afspraak te maken. U kunt binnen
lopen wanneer u dat uitkomt en wij zullen ervoor zorgen dat wij ons aan het maximum toelaatbare aantal bezoekers houden.
• We hopen gauw weer de deuren van onze restaurants te mogen openen. Tot die tijd bieden wij een Take-Away service aan vanuit het Grand Café.
Hier kunt u pizza, pasta en warme maaltijden afhalen. Daarnaast kunt u in onze nieuwe Frites Affairs terecht voor het afhalen van ons snack
assortiment.
• Onze terrassen op de Market Square en bij de Action Factory zijn geopend volgens de geldende maatregelen. Hier kunt u buiten genieten van lekker
eten en drinken. Als er een tafel vrij is bent u van harte welkom om plaats te nemen na registratie en conform de voorwaarden van maximaal 1
huishouden of 2 personen per tafel. De tijden kunt u vinden in de Center Parcs App.
• Ons activiteitenaanbod is aangepast op de beperking van de groepsgrootte tot een maximum van 2 personen (of één huishouden). De activiteiten die
we aanbieden tijdens uw verblijf kunt u eenvoudig en overzichtelijk vinden in de Center Parcs App.
• In verband met de maatregelen omtrent bezoek, mag u twee personen per dag op visite ontvangen.

Wij danken u voor uw begrip voor deze uitzonderlijke omstandigheden tijdens uw verblijf bij Center Parcs. Verder attenderen wij u erop dat al onze gasten verantwoordelijk zijn voor hun eigen gedrag, dus wees geduldig en begripvol naar elkaar en naar onze medewerkers en luister aandachtig naar de instructies van onze medewerkers.

Mocht u onverhoopt toch nog ergens tegenaan lopen, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen ervoor zorgen dat u zo snel mogelijk geholpen wordt. Voor vragen of reserveringen willen wij u vragen bij voorkeur contact op te nemen via WhatsApp of de Center Parcs App te raadplegen.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Dat klopt Mieke ik zal het duidelijker in het bericht zetten.
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Wij zouden over ruim 3 weken gaan, tot vrijdag kunnen we omboeken of misschien nog een voucher krijgen? Ik hoop dat er meer duidelijkheid komt over de volgende stap anders gaan we toch de vakantie omboeken, ik hoef niet perse te zwemmen maar mijn zoon wil gewoon heel veel van de glijbanen en wwb af en baantjes zwemmen daar heeft hij niks mee.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

poeh ja waar doe je goed aan ?! Wat ik lees over de volgende versoepelingen is dat ze steeds spreken over sport en niet over recreatie.
Daar zit het verschil in wat wel en niet zou gaan mogen bij de volgende versoepeling. Nu is het ook zo dat het zwemmen als een sport word gezien vandaar dat baantje trekken wel word toegestaan.

Stap 3 - Voorlopig gepland op 9 juni: binnen meer mogelijk
Thuis mag je weer vier personen per dag ontvangen of meer als de besmettingscijfers dat toelaten.
De maximale groepsgrootte buiten gaat naar vier personen of meer.
Groepsgrootte binnen: 30 personen of meer als de ruimte dat toelaat.
Doorstroomlocaties binnen, zoals bibliotheken, kunnen onder voorwaarden weer open.
Restaurants kunnen weer open, onder voorwaarden.
Openen exploitatie van culturele instellingen, zoals bioscopen, theaters en musea, onder voorwaarden.
Er kan weer meer binnen én buiten worden gesport.

Bron: RTLnieuws
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Ja is lastig, als je nu zeker wist dat je dan bijvoorbeeld met 100 of 200 mensen in de AM mag dan was de keus iets makkelijker. Wij hebben op ons dorp een buiten zwembad en toevallig kregen we 2 weken geleden bericht dat deze open gaat. Kids tot 17 jr hoeven onderling geen afstand te houden en die krijgen ook de meeste zwemtijd. Ze hebben dus tijden voor elke doelgroep. Banenzwemmen in de ochtend vroeg met elke keer max 20 zwemmers, nu is banenzwemmen al jaren bij ons in de ochtend.
Ze zijn ook bezig om te kijken voor gezinsuurtjes, het is een bad wat door vrijwilligers word gerund.
Ik kijk deze week nog aan maar mijn zoon wil niet op vakantie als hij niet kan zwemmen, juist zo'n zin in na zijn eindexamens, en we zitten ook in het hotel en wat moet je heel de dag met een puberzoon doen.
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

Op het Meerdal gaat zwembad woensdag open, 1 bezoek van 1 uur per boeking, begreep ik. Reserveren is verplicht. Er mogen 30 mensen in het golfslagbad (golven zijn wel uit) en 30 mensen in kruidenbad/ buitenbad per uur. Glijbanen etc zijn gesloten.
mieke79
All-in
All-in

Bericht door mieke79 »

1 bezoek van. 1 uur per boeking is echt wel heel weinig...
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Nou als dat zo is dan ga ik vrijdag toch bellen om vakantie te annuleren, ik hoop dat het bedrag dan verdeeld kan worden over de andere vakanties die al geboekt zijn. Zou ook weleens willen weten hoe CP omgaat met de testsamenleving aangezien wij ons niet laten testen om ergens naartoe te kunnen want als je niet ziek bent heeft testen geen nut( heeft Rutte zelf gezegd) en wij hebben geboekt toen er nog geen sprake was van testsamenleving.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Ik verwacht dat het een beetje het zelfde zal zijn als in het begin. Is het park volzet dan heb je de kans dat je minder vaak kan gaan zwemmen. Maar is het rustig dan kan je meerdere keren een tijdsslot reserveren.
Plaats reactie