De nieuwe, grote, mooie speeltuin van Park De Haan zie je HIER
Nieuwe foto's van de Baluba Park De Haan vind je HIER

Mystery-boeking bij Center Parcs (Deel 12)

Het laatste nieuws en algemene discussies over Center Parcs.
xNienketje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: Mystery-boeking bij Center Parcs (Deel 12)

Bericht door xNienketje »

Mimatjye schreef:
10 aug 2020 09:30
Dan heb je onze boeking gehad denk van de Vossemeren ;-).
Wij hebben hem vrijdag om laten zetten naar een ander park, omdat wij uit zuidholland komen (van waaruit je eigenlijk niet naar belgie mag reizen - code Oranje). Dus omgeboekt.
Was het geen probleem om om te boeken naar een ander park? Bij mij zeiden ze vorige week dat zolang zij niks weten over België de kans gewoon bestaat dat je er geplaatst wordt maar daar zit ik net als de meeste niet op te wachten 😅
Mimatjye
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Mimatjye »

Geen probleem, mag ook niet volgens de corona regels, dus hadden ze anders tegoed moeten geven. Ze zeiden dat CP niet zo moeilijk doet vaak met een goede reden. Nu is het wel jammer, vindt Vossemeren wel leuk park, maar ja beter zo, dan 2 wkn in quarantaine erna. Hebben laatste week nog een mystery geboekt, benieuwd waar die geplaatst wordt, misschien wel weer Belgie. hahaha
deebee7
All-in
All-in

Bericht door deebee7 »

Iemand ervaring met mystery frankrijk? Overweeg om deze te boeken voor midweek 24 aug maar wil liefst niet in lac d'aillette. Ik zie online dat Les trois forets nog de meeste beschikbaarheden heeft. Is het logisch om te denken dat we dan daar terechtkomen?
Al redelijk wat ervaring met mystery NL/B maar gezien het slechte weer dat ze voorspellen voor dan (is natuurlijk nog ver.....) dacht ik wat zuidelijker te trekken.....
deebee7
All-in
All-in

Bericht door deebee7 »

Ik zie net dat Les trois forets in een 'oranje' regio valt voor België. :cry:
Ook een reden waarom ik geen NL/B mystery wou boeken (naast de slechtere weersvoorspelling dan)....want 14 dagen quarantaine voor Belgen die naar NL willen.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

Deebee, heeft België delen van frankrijk als oranje aangemerkt?
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

mrs Marian schreef:
14 aug 2020 22:17
Deebee, heeft België delen van frankrijk als oranje aangemerkt?
ja, op dit moment zijn volgende zones oranje voor Belgen: Regio Île de France (Paris, Seine-et-Marne, Yvelines, Essonne, Hauts-de-Seine, Seine-Saint-Denis, Val-de-Marne, Val-d’Oise), département du Nord, departement Loiret, departementen Meurthe-et-Moselle en Moselle, departementen Sarthe, Mayenne en Loire-Atlantique, departement Ille-et-Vilaine, departementen Gard en Hérault, departement Haute-Garonne, departementen Ain, Rhône, Loire en Haute-Savoie, departementen Alpes-de-Haute-Provence, Alpes-Maritimes, Var, Vaucluse en Bouches-du-Rhône.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Zo, dat wist ik niet. Veel zones zeg.
deebee7
All-in
All-in

Bericht door deebee7 »

Ja het is bijna onmogelijk geworden om als Belg nog ergens naartoe te gaan. Want ook Duitsland mag niet meer voor mensen uit de provincie Antwerpen....behoor ik daar natuurlijk toe. :evil:
IK zoek nog 1 midweek/weekje op vakantie te kunnen gaan vanaf volgend weekend maar denk dat ik alleen nog naar m'n tuin kan :lol:
xNienketje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

deebee7 schreef:
15 aug 2020 08:49
Ja het is bijna onmogelijk geworden om als Belg nog ergens naartoe te gaan. Want ook Duitsland mag niet meer voor mensen uit de provincie Antwerpen....behoor ik daar natuurlijk toe. :evil:
IK zoek nog 1 midweek/weekje op vakantie te kunnen gaan vanaf volgend weekend maar denk dat ik alleen nog naar m'n tuin kan :lol:
En naar één van de parken in België met een Mystery boeking? (In de hoop dat je dan op een ander park dan Vossemeren wordt geplaatst?)
deebee7
All-in
All-in

Bericht door deebee7 »

Ja maar een mystery boeking voor enkel de belgische parken bestaat niet hé. Is toch altijd NL/B?
Vossemeren zou ik juist leuk vinden. Ligt toch in Belgie dus geen probleem.
xNienketje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

deebee7 schreef:
15 aug 2020 09:28
Ja maar een mystery boeking voor enkel de belgische parken bestaat niet hé. Is toch altijd NL/B?
Vossemeren zou ik juist leuk vinden. Ligt toch in Belgie dus geen probleem.
Oh ik dacht even dat je al gereageerd had over België op de vorige pagina maar dat was iemand anders, dus Vossemeren is dan zeker leuk! Er is inderdaad geen optie om alleen België te boeken maar door de maatregelen heb ik gelezen in dit forum dat je wel kan laten omzetten wanneer je in een Nederlands park geplaatst wordt wanneer je uit België komt en dus niet naar Nederland wil.. ik hoop dat je hier misschien iets mee kan?
deebee7
All-in
All-in

Bericht door deebee7 »

Net met bungalows.nl gebeld en zij bevestigen dat CP geen rekening dient te houden met reisbeperkingen voor de mystery. Staat ook zo op de website trouwens van bungalows.nl (dat omboeken altijd kan voor CP door reisbeperkingen maar niet voor de mystery).
Nu lees ik hier idd dat sommigen dit wel gedaan kregen maar de vraag is natuurlijk of ik dat risico wil lopen.....(gewoon boeken is veel te duur voor midweek aug)
Ik las ook dat CP maar 2 tijdssloten van 2 uur per midweek garandeerd voor de aqua mundo in Belgie?! Dus je kan maar 2 keer naar de AM dan? Bizar.
xNienketje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

deebee7 schreef:
16 aug 2020 14:03
Net met bungalows.nl gebeld en zij bevestigen dat CP geen rekening dient te houden met reisbeperkingen voor de mystery. Staat ook zo op de website trouwens van bungalows.nl (dat omboeken altijd kan voor CP door reisbeperkingen maar niet voor de mystery).
Nu lees ik hier idd dat sommigen dit wel gedaan kregen maar de vraag is natuurlijk of ik dat risico wil lopen.....(gewoon boeken is veel te duur voor midweek aug)
Ik las ook dat CP maar 2 tijdssloten van 2 uur per midweek garandeerd voor de aqua mundo in Belgie?! Dus je kan maar 2 keer naar de AM dan? Bizar.
Wat balen zeg! Hoop dat ze er toch een beetje rekening mee kunnen houden. Zit er zelf ook niet op te wachten om naar het “buitenland” te moeten. Ja van de AM heb ik ook gelezen, maar de meeste mensen konden vaker gaan dan 2 keer.. dus fingers crossed
xNienketje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Iemand toevallig nog geboekt voor komende weken? Ik vertrek 11 september voor een weekje.. geboekt voor 2 personen (enige wat er nog beschikbaar was)
jetvergeer
All-in
All-in

Bericht door jetvergeer »

En welk park is het geworden en wanneer hoorde je het welk park het was?
jetvergeer
All-in
All-in

Bericht door jetvergeer »

Hoe lang van te voren hoorde jullie waar je naartoe ging. Ik heb een mystery geboekt voor twee personen. Heeft iemand hier ervaring mee?
MissMittens
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door MissMittens »

Ik heb een mystery midweek Duitsland geboekt. Vertrek 28/9
Wat is de ervaring qua toewijzing park ? Er zit maar 1 bij die ik liever niet heb, dat is Nordseekuste.

Wij gaan met 2. Ben benieuwd naar ervaringen .
Maru
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Maru »

In oktober een 6 pers geboekt, voor het eerst via Mystery.
Wij wonen in Noord Holland, zouden we dan evengoed in België geplaatst kunnen worden?
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Het volgende bericht is gisteren door Center Parcs op facebook geplaatst.

Ik neem aan dat de mystery boekingen daar ook onder vallen. Maar zeker weten doe ik het niet.

Ik hoop dat iemand anders er een antwoord op kan geven.

Bericht facebook Center Parcs Nederland:
We hopen dat we jullie allemaal in goede gezondheid bereiken. Hierbij een update m.b.t. het reizen tussen landen. 🧳👇

⚠️Als jouw boeking dankzij de wet en regelgeving van de lokale overheid niet mogelijk is, zal Center Parcs zo snel mogelijk contact opnemen met je en je omboeken naar een ander park/land.

ℹ️Lees alle gedetailleerde informatie hierover op onze website: bit.ly/COVID-Veelgestelde-Vragen, wij blijven deze pagina continue updaten, zodat je hier altijd de juist informatie kunt vinden.

☎️Helaas is het momenteel op ons callcenter hierdoor erg druk en kunnen we niet iedereen zo snel te woord staan als we zouden willen. Onze excuses voor dit ongemak! We werken hard om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan en hopen op jullie begrip in deze bijzondere tijden.
xNienketje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

jetvergeer schreef:
12 sep 2020 11:46
En welk park is het geworden en wanneer hoorde je het welk park het was?
Ik was in eerste instantie geplaatst op de Erperheide 4 pers comfort (België). Terug contact opgenomen met Bungalows dat dit niet mogelijk was ivm mijn werk en maatregelen covid-19. Werd netjes opgelost en ben na een uurtje omgeboekt naar de Huttenheugte 2 persoons comfort.
Ik hoorde het dit keer pas 4 dagen van te voren..
wendy424
All-in
All-in

Bericht door wendy424 »

Vind dat niet echt netjes opgelost van een 4 naar een 2 persoons cottage
xNienketje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

wendy424 schreef:
20 sep 2020 22:35
Vind dat nietvecht netjes opgelost van een 4 naar een 2 persoons cottage
We hadden voor 2 personen geboekt (dan weet je van te voren dat je in een 2 persoons cottage/hotelkamer/appartement geplaatst kan worden, dus was allang blij dat we naar een ander park konden omboeken.
wendy424
All-in
All-in

Bericht door wendy424 »

xNienketje schreef:
20 sep 2020 22:37
wendy424 schreef:
20 sep 2020 22:35
Vind dat nietvecht netjes opgelost van een 4 naar een 2 persoons cottage
We hadden voor 2 personen geboekt (dan weet je van te voren dat je in een 2 persoons cottage/hotelkamer/appartement geplaatst kan worden, dus was allang blij dat we naar een ander park konden omboeken.

Ja ok, maar je had een 4 persoons gekregen als het dan een 2 persoons wordt vind ik het wel een achteruitgang
MissMittens
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door MissMittens »

wij zijn keurig omgeboekt van 4 persoon comfort op BH naar 4 persoons appartement premium op PZ (904 )
Roberto24
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Roberto24 »

Wij hebben mistry geboekt voor a.s. weekend. We komen wederom op Port Zelande terecht. 6 persoon comfort cottage. Erg benieuwd of er veel veranderd is.
Plaats reactie