De nieuwe, grote, mooie speeltuin van Park De Haan zie je HIER
Nieuwe foto's van de Baluba Park De Haan vind je HIER

Klachten & Complimenten

Het laatste nieuws en algemene discussies over Center Parcs.
markieanta
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: Klachten & Complimenten

Bericht door markieanta »

Geen idee of dit de juiste locatie is, had hem misschien ook bij boekingen algemeen kunnen zetten, maar ik vind dit een wat raar mailtje wat ik binnen heb gekregen van mijn vrienden van CP:
Beste heer, mevrouw ***** ,
Het is alweer bijna een jaar geleden dat u uw laatste verblijf in Park Hochsauerland heeft geboekt. De tijd vliegt voorbij! Tijd dus om weer uit te kijken naar een nieuw verblijf bij Center Parcs. Wij willen u alvast graag opnieuw verwelkomen!

Sinds uw laatste bezoek is er ook weer veel veranderd bij Center Parcs, om het verblijf van onze gasten nog aangenamer te maken. Dankzij de vele nieuwe activiteiten, verschillende gerenoveerde cottages en nieuwe parken, is het zeker de moeite waard om Center Parcs nog eens te bezoeken.

Wij hopen u snel weer te zien op een van onze parken.
Waarbij ik vooral het dikgedrukte stukje wat moeilijk verteerbaar vind. Wat hebben ze precies gedaan om het de gasten aangenamer te maken? De boel veel duurder maken, slecht reageren op de tegoedvouchers i.v.m. de tijdelijke sluitingen van de parken, de beperkte zwemtijden, het niet kunnen omkleden in de zwemhokjes etc? Ik snap dat ze ook last hebben van de corona en dat ze inderdaad een beetje hebben geïnvesteerd in parken, maar om dan zulke mailtjes te sturen in de hoop dat mensen eerder terugkomen naar één van hun parken?

Overigens is mijn laatste CP vakantie op mijn naam geboekt, bij Les Ardennes geweest i.p.v. in Hoch Sauerland, dus hun administratie klopt ook niet helemaal geloof ik.

Er was ook een tijd dat ze regelmatige bezoekers van CP die al een poosje niet meer geweest waren nog wel eens een leuke korting stuurden i.p.v. alleen maar vroegboekkortingen. Ik denk dat ze door de drukte van de laatste jaren de regelmatige bezoekers niet meer zo interessant vinden als voorheen. Want of je er nu tegenwoordig in het laagseizoen een midweekje of een weekend komt, het is er alsnog behoorlijk druk. Want wat me ook opvalt aan het mailtje is dat ze onderaan het mailtje hun standaard 0900 nummer hebben staan in plaats van hun friendsnummer, waar ik, als zijnde friend, toch heen zou bellen.

Ik vind ze vreselijk duur worden bij CP en de faciliteiten zijn toch echt minder geworden, uiteraard ook door de corona, dus ik heb best moeite met zulke mailtjes (eens in de week) waar eigenlijk niet veel bijzonders in staat.

Ik moest het even kwijt in ieder geval.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

ik krijg de laatste tijd wekelijks meerdere zulke mails. Ergens bovenaan staat dan "uw zoekopdracht" en daar gaat het ook vaak fout want de gezinssamenstelling is telkens anders. Volgens mij is er wat mis met hun mailprogramma. Wij waren begin juli trouwens nog net een week op Heijderbos, dus zeker nog niet zo lang geleden
markieanta
Dagbezoeker
Dagbezoeker

En vandaag, een dag later dus, wederom een mailtje van centerparcs, nu de zoveelste over de vroegboek korting. Je zou maar zo gelijk kunnen hebben Joke, maar het begint nu wel vreselijk irritant te worden.
Mimatjye
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Mimatjye »

Ik kon laatst bij een boeking niet meer bij services, arrangementen of iets dergelijks via de APP. Via Online kan ik zelfs niet eens aanloggen tot mijn persoonlijke boeking details.
Blijkt na bellen vanmorgen dat het een storing is bij CP die al even is. Hopelijk lossen ze het op, anders kan je nooit iets reserveren, lijkt mij toch dat dit ze geld kost en hopelijk snel opgelost willen hebben.
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

Iets soortgelijks gehad, krijg vorige week een mail dat de wwb van Port Zélande niet zal open zijn tijdens ons verblijf in september wegens onderhoudswerken, we zouden een bon krijgen van €5/persoon ter compensatie. De dag nadien, een zelfde mail maar deze keer zou de bon € 10/persoon zijn. Ben benieuwd wat we nu gaan krijgen, ik hoop beide dus € 15/pers :lol:
markieanta
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Het lijkt allemaal wat knullig te gaan momenteel met de mailings van CP blijkbaar, last van de warmte zeker.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

markieanta schreef:
07 aug 2020 07:53
En vandaag, een dag later dus, wederom een mailtje van centerparcs, nu de zoveelste over de vroegboek korting. Je zou maar zo gelijk kunnen hebben Joke, maar het begint nu wel vreselijk irritant te worden.
Misschien als je je afmeld voor mails dat je ze niet meer krijgt.
Als ik een proefboeking heb gedaan dan krijg ik ook na een poosje een mail met dat de boeking niet is afgemaakt.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

ik ben bang, als ik me afmeld, dat ik dan de belangrijke mails ook niet meer krijg. Volgens mij is er echt iets goed mis met hun mailprogramma, nu al 3 mails ontvangen in 24u tijd. En ik heb al heel lang geen proefboeking meer gedaan :-) Plus het aantal personen wisselt telkens, soms zelfs met baby erbij terwijl onze jongste dochter ondertussen toch al 10 jaar is
Plaats reactie