Wij testte de Nieuwe wildwaterbaan op Park De Haan, zie hier de video!!

Mystery-boeking bij Center Parcs (Deel 12)

Het laatste nieuws en algemene discussies over Center Parcs.
RonaldAprilia
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: Mystery-boeking bij Center Parcs (Deel 12)

Bericht door RonaldAprilia »

mikabor schreef:
01 jul 2020 12:49
RonaldAprilia schreef:
01 jul 2020 12:48
Wij gaan naar de Huttenheugte (2 pers.comfort)

Leuk dat park ben ik nog nooit geweest !
Wanneer gaan jullie? En had je gebeld dan dat je het vandaag te horen kreeg?
Wij gaan vrijdag een weekend,nee kreeg mail dat we het vandaag zouden horen !
mikabor
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door mikabor »

RonaldAprilia schreef:
01 jul 2020 12:52
mikabor schreef:
01 jul 2020 12:49
RonaldAprilia schreef:

Wanneer gaan jullie? En had je gebeld dan dat je het vandaag te horen kreeg?
Wij gaan vrijdag een weekend,nee kreeg mail dat we het vandaag zouden horen !
Okee veel plezier Huttenheugte is een leuk park!
Ik kreeg een mail dat ik het 1 dag van te voren te horen zou krijgen en ga maandag weg
svengali
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door svengali »

RonaldAprilia schreef:

Hier ook de Huttenheugte (8p comfort)
Dcs
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Dcs »

Hoe hebben jullie de reactie gekregen?

Hier vandaag ook eerst de mail dat je het nu pas een dag tevoren zou horen en daarna uiterlijk 17.30. Net rechtstreeks Centerparcs gebeld en die zeggen Meerdal, zouden dat ook mailen, maar niet binnen gehad. Weet nog niet wat voor een huisje.
mikabor
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door mikabor »

Dcs schreef:
01 jul 2020 14:07

Hier vandaag ook eerst de mail dat je het nu pas een dag tevoren zou horen en daarna uiterlijk 17.30. Net rechtstreeks Centerparcs gebeld en die zeggen Meerdal, zouden dat ook mailen, maar niet binnen gehad. Weet nog niet wat voor een huisje.
Ik ga ook even bellen...
mikabor
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door mikabor »

mikabor schreef:
01 jul 2020 15:01
Dcs schreef:
01 jul 2020 14:07

Ik heb gebeld.. centerparcs kon me niks vertellen adviseerde te bellen naar bungalows.nl en die zeiden dat ze de lijsten zaterdag kregen voor de maandag dan kon ik weer bellen.. afwachten tot zaterdag dus
Dcs
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Dcs »

Dochter gaat vrijdag al en zou voor 17.30 mail hebben, maar nog niets...
Dcs
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Dcs »

Na veel geheen en weer hier eindelijk een mail ontvangen voor de mysterieweek vrijdag. Hadden inmiddels wel gehoord welk park het werd, maar geen mail en geen boeking in mijn Centerparcs. Bungalows.nl gaf aan dat we een mail van Centerparcs moesten hebben gehad en andersom, maar geen mail. Uiteindelijk terwijl ik aan de telefoon zat met Centerparcs toch een bevestiging ontvangen :mrgreen:
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

Allemaal een fijn verblijf gewenst.

Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
Mochten jullie tijd hebben om foto's te maken dan vinden wij het leuk om die hier te posten.
Lukt dat niet door je zelf,stuur dan een mailtje naar marian@centerparcsforum.nl
mikabor
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door mikabor »

Mail van centerparcs ook wij gaan naar Huttenheugte maandag en krijgen een Premium
mamanadientje
All-in
All-in

Bericht door mamanadientje »

Wij twijfelen enorm om centerparcs mysyery duitsland te boeken, NL staat er in onze vakantie periode niet meer bij..
Weet iemand of je bij CP in Duitsland binnen ook mondkapjes moet dragen (restaurant, winkeltje enz)?

En de eiffel is echt veel goedkoper als je hem wilt boeken dan andere parken, zou je dan niet veel sneller met een mystery in z'n park gestopt worden ipv b.v bosatlee?
BaVe01
All-in
All-in

Bericht door BaVe01 »

Beste Mamanadientje,

Op uw vraag heb ik informatie gevonden. In heel Duitsland geldt dat men in openbare winkels verplicht een mondkapje moet gebruiken. Dit geldt ook voor restaurants bij de Duitse parken van Center Parcs. In winkeltjes ben ik niet zeker hierover.

Als u weet naar welk park u gaat of wilt gaan, ga dan aandachtig goed na wat de regels zijn in de deelstaat waar uw gekozen park zich bevindt. Enkele regels kunnen namelijk per deelstaat verschillen.

Voor Bispinger Heide en Park Nordseeküste: Nedersaksen.
Voor Park Hochsauerland: Noordrijn-Westfalen.
Voor Park Eifel: Rijnland-Palts.
Voor Park Bostalsee: Saarland.
Voor Park Allgäu: Baden-Württemberg.

Op de laatste regel van uw bericht: Dat hangt namelijk af van de reisperiode en met hoeveel personen u komt. Indien u voor een Comfort-bungalow wilt gaan, ga na of rechtstreeks boeken goedkoper is dan via Mystery. Het is namelijk wel zo dat u via Mystery kans kunt maken op een gratis upgrade voor een Premium- of VIP-bungalow (let op: voor Park Eifel is dit voor een 8-persoons bungalow uitgesloten aangezien er geen 8 Premium of 8 VIP op dit park bestaat).
isabel
All-in
All-in

Bericht door isabel »

mamanadientje schreef:
04 jul 2020 19:36
Wij twijfelen enorm om centerparcs mysyery duitsland te boeken, NL staat er in onze vakantie periode niet meer bij..
Weet iemand of je bij CP in Duitsland binnen ook mondkapjes moet dragen (restaurant, winkeltje enz)?

En de eiffel is echt veel goedkoper als je hem wilt boeken dan andere parken, zou je dan niet veel sneller met een mystery in z'n park gestopt worden ipv b.v bosatlee?

Bij Landal Duitsland moet je zodra je een gebouw/winkel/restaurant binnen gaat een mondkapje op. Als je gaat zitten aan tafel in een restaurant dan mag hij af maar zodra je naar de wc gaat moet je het mondkapje weer voor doen. Ik verwacht dat dit ook bij CP zo is. En ja dat is best wel wennen en benauwend.
wendy424
All-in
All-in

Bericht door wendy424 »

wij hebben een mystery geboekt voor 20-7, een midweekje. Weet iemand of je alweer in de parken in Belgie terecht kan komen? als ik op centerparcs.nl kijk zijn daar namelijk de meeste huisjes vrij.

Nog een vraagje, heeft iemand al wel eens op het park zelf een paar dagen extra aan de vakantie geboekt? zo ja, is dat dezelfde prijs als via de website of goedkoper?
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Nu de parken in België weer helemaal geopend zijn kan je daar denk wel terecht komen.

Bij boeken kan op het park, soms krijg je een korting. Maar neem echt even de moeite om ook zelf de website te checken. Vergelijkken loont vaak.

Hier op het forum hebben we een speciaal topic met kortingen staan. Ik zal die zeker even nakijken.
mikabor
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door mikabor »

Wij zijn nu op de Huttenheugte. Valt me erg tegen. Ik las in de reacties dat je evt. Vaker dan 2x 2uur kan zwemmen maar is echt niet mogelijk. Je staat bijna uur in de rij voor de glijbanen terwijl je maar 2uur mag zwemmen. Die 2 uur klopt ook niet aangezien je soms wel 15min in de rij staat om te zwemmen en je 15min voor tijd al uit het zwembad moet. Wij hadden dus inclusief het wachten tot we mochten zwemmen en wachten bij de glijbanen maar 30min gezwommen.
wendy424
All-in
All-in

Bericht door wendy424 »

Vamdaag al te horen gekregen waar we heen gaan, het is een premium kindercottage op het meerdal geworden, had heel erg gehoopt op de vossemeren omdat daar nog zoveel vrij was, maar ja dat is het risico van een mystery
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

mikabor schreef:
09 jul 2020 16:53
Wij zijn nu op de Huttenheugte. Valt me erg tegen. Ik las in de reacties dat je evt. Vaker dan 2x 2uur kan zwemmen maar is echt niet mogelijk. Je staat bijna uur in de rij voor de glijbanen terwijl je maar 2uur mag zwemmen. Die 2 uur klopt ook niet aangezien je soms wel 15min in de rij staat om te zwemmen en je 15min voor tijd al uit het zwembad moet. Wij hadden dus inclusief het wachten tot we mochten zwemmen en wachten bij de glijbanen maar 30min gezwommen.
Op Heijderbos was het maar 1,5u per beurt zwemmen. Voor ons was dat voldoende. Het was dan ook zeer rustig in het zwembad, wachtrij voor glijbaan was vaak bijna onbestaande, idem voor de wildwaterbaan. Voor het koraalbad werken ze met een systeem van bandjes, en ook dat ging zeer vlot. Veel verschil dus tussen de verschillende parken
Dcs
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Dcs »

Dochter net vrijdag terug gekomen van een Mysterieweek Meerdal. Heb niet heel veel gehoord, maar zij had weinig last gehad van Coronabeperkingen. Mochten 2 uur per keer zwemmen en zijn daarnaast nog naar dat aquapark geweest. Meerdal was haar meegevallen, maar geen foto’s. En nu weer vertrokken naar Eemhof.
mimitje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door mimitje »

Vandaag bericht gekregen dat we maandag voor een week naar Hochsauerland gaan. 6 persoons premium, helemaal goed. We zitten in zone 3, is het verstandig om fiets of ecar te huren?
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

mimitje schreef:
14 jul 2020 21:10
Vandaag bericht gekregen dat we maandag voor een week naar Hochsauerland gaan. 6 persoons premium, helemaal goed. We zitten in zone 3, is het verstandig om fiets of ecar te huren?
Super leuk. Ik vind het een heel leuk park en leuke omgeving. Bent u slecht ter been?
Als u "gewoon" kan lopen is een fiets of e-car niet nodig hoor. Het lijkt verder op de plattegrond dan het in werkelijkheid is van de Market Dome.
Heeft u vragen stel ze gerust. Ik ben nog niet zo lang geleden er geweest.
wendy424
All-in
All-in

Bericht door wendy424 »

weet iemand hoe het zit met de app als je via een mystery boekt? eerst heb ik al heel veel problemen gehad om een E-car te reserveren want dit kon schijnbaar niet met een mystery van te voren, nu probeer ik zwemmen te reserveren en krijg ik de melding dat ik online niet kan betalen, dit terwijl het gratis is.
karinsnails
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door karinsnails »

wendy424 schreef:
16 jul 2020 14:12
weet iemand hoe het zit met de app als je via een mystery boekt? eerst heb ik al heel veel problemen gehad om een E-car te reserveren want dit kon schijnbaar niet met een mystery van te voren, nu probeer ik zwemmen te reserveren en krijg ik de melding dat ik online niet kan betalen, dit terwijl het gratis is.
Je kan het zwembad enz via de app pas reserveren op de dag van aankomst. Hadden wij ook :)
mieke79
All-in
All-in

Bericht door mieke79 »

Hey iedereen
Wij hebben een mystery boeking gedaan voor 17 augustus. Wij zijn zelf van België... Als we in Nederland gezet worden moeten we 14 dagen in quarantaine gaan...
Hopelijk zetten ze ons in België. Ik heb alvast gemaild.
xNienketje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door xNienketje »

mieke79 schreef:
02 aug 2020 09:45
Hey iedereen
Wij hebben een mystery boeking gedaan voor 17 augustus. Wij zijn zelf van België... Als we in Nederland gezet worden moeten we 14 dagen in quarantaine gaan...
Heeft U een mail terug gehad? Ikzelf heb geboekt voor 11 september maar woon in Zeeland (oranje reisadvies voor België).. ik zou het erg apart vinden als ik dan wel in een van de Belgse parken geplaatst zou worden.
mieke79
All-in
All-in

Bericht door mieke79 »

We moeten afwachten waar we zitten, dan gaan ze zien wat ze eventueel kunnen doen...
xNienketje schreef:
04 aug 2020 13:18
mieke79 schreef:
02 aug 2020 09:45
Hey iedereen
Heeft U een mail terug gehad? Ikzelf heb geboekt voor 11 september maar woon in Zeeland (oranje reisadvies voor België).. ik zou het erg apart vinden als ik dan wel in een van de Belgse parken geplaatst zou worden.
Plaats reactie