Donderdag 2 juli word de nieuwe duo-racer geopend op De Eemhof, wij zijn daar bij!! Weekend van 3 juli reizen wij af naar Park De Haan. Vragen en foto verzoeken kunt u hier plaatsen.

Hoe gaat Center Parcs om met Corona

Het laatste nieuws en algemene discussies over Center Parcs.
JokeV
All-in
All-in

Re: Hoe gaat Centerparcs om met Corona

Bericht door JokeV »

ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen van wie nu gaat, wat ze er echt van vinden. In zo'n persbericht gaan ze natuurlijk zeggen dat iedereen tevreden is. Hopelijk zijn er leden die gaan en een review schrijven op het forum.
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

In CP De Haan waren ze alleszins alles in gereedheid aan het brengen om de gasten terug te ontvangen
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

JokeV schreef:
27 mei 2020 19:45
ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen van wie nu gaat, wat ze er echt van vinden. In zo'n persbericht gaan ze natuurlijk zeggen dat iedereen tevreden is. Hopelijk zijn er leden die gaan en een review schrijven op het forum.
Daar ben ik ook erg benieuwd na.
Ik wil dan ook bij deze een oproep doen: ga je binnenkort naar Center Parcs? Wij horen graag hoe je het ervaren hebt!
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Center Parcs heeft Center Parcs TV weer in het leven geroepen om Orry en zijn vriendjes bij de kinderen in de cottages te brengen.

Kijk snel: Sneak preview Center Parcs TV
Rob
All-in
All-in

Bericht door Rob »

mrs Marian schreef:
27 mei 2020 21:59
JokeV schreef:
27 mei 2020 19:45
Daar ben ik ook erg benieuwd na.
Ik wil dan ook bij deze een oproep doen: ga je binnenkort naar Center Parcs? Wij horen graag hoe je het ervaren hebt!
15 juni een week en midweek naar de Eemhof. We gaan het zien... en een hoop missen. Show, ww-baan.
KimdeB
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door KimdeB »

Wij gaan vanaf 8 juni een week naar HB. In eerste instantie een vernieuwde cottage geboekt (met specifiek huisnummer). Wanneer wij twee weken geleden kijken bij mijn centerparcs stond er ineens een ander cottagenummer. Na gebeld te hebben bleek dat de vernieuwde cottage nog niet klaar waren (vertraging van de meubels). Dat kan uiteraard, maar had wel netjes geweest als ze ons even geïnformeerd hadden hierover.

Daarnaast werd er in eerste instantie geroepen dat ze gingen proberen om iedereen minimaal 1 uur te laten zwemmen. Nu blijkt dat het minimaal 1 keer per verblijf is (2 uur per keer). Aangezien wij een volledige week gaan mogen we 1 keer doordeweeks en 1x in het weekend gaf de aardige mevrouw van de receptie aan.
Gelukkig wel gelukt om te reserveren voor de restaurants.

Ik ben erg benieuwd hoe het zal zijn. Uiteraard heel anders, maar met ons kleintje van net 2 jaar is het al heerlijk om heel de dag lekker buiten te zijn in de natuur.
Als we geweest zijn zal ik laten weten hoe het geweest is.
..::Jacob::..
All-in
All-in

Bericht door ..::Jacob::.. »

Dit is dus waarom ik mijn verblijf Eifel ga verschuiven naar 2021, verblijf in maart heb ik ook al doorgeschoven naar 2021.
Een vakantie met veel beperkingen wordt een ergernis.
Vooral gezinnen met kinderen die elke dag willen zwemmen, want dat was zo leuk in de vorige vakanties.
Dat worden hordes teleurgestelde kinderen.
Ik snap dat een normale vakantie niet kan maar bedenk wel waar je mee te maken krijgt als je nu gaat.
BaVe01
All-in
All-in

Bericht door BaVe01 »

Hastalapasta,

Zie ik dat nu goed? Slechts 1x doordeweeks en 1x in het weekend zwemmen is toegestaan? Ik weet zeker dat hier heel veel gezinnen (met kinderen) zwaar gedupeerd van worden. Plus het feit dat men nu meer dan de hoofdprijs betaalt om het financieel verlies tussen 16 maart en vandaag te compenseren... wat jammer allemaal. Een stimulerend voorbeeld om dit jaar maar niet naar Center Parcs te gaan. Het wordt ergens ander een huisje huren of thuisblijven en afwachten tot 2021...
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

KimdeB schreef:
29 mei 2020 11:28
Wij gaan vanaf 8 juni een week naar HB. In eerste instantie een vernieuwde cottage geboekt (met specifiek huisnummer). Wanneer wij twee weken geleden kijken bij mijn centerparcs stond er ineens een ander cottagenummer. Na gebeld te hebben bleek dat de vernieuwde cottage nog niet klaar waren (vertraging van de meubels). Dat kan uiteraard, maar had wel netjes geweest als ze ons even geïnformeerd hadden hierover.

Daarnaast werd er in eerste instantie geroepen dat ze gingen proberen om iedereen minimaal 1 uur te laten zwemmen. Nu blijkt dat het minimaal 1 keer per verblijf is (2 uur per keer). Aangezien wij een volledige week gaan mogen we 1 keer doordeweeks en 1x in het weekend gaf de aardige mevrouw van de receptie aan.
Gelukkig wel gelukt om te reserveren voor de restaurants.

Ik ben erg benieuwd hoe het zal zijn. Uiteraard heel anders, maar met ons kleintje van net 2 jaar is het al heerlijk om heel de dag lekker buiten te zijn in de natuur.
Als we geweest zijn zal ik laten weten hoe het geweest is.
Jeetje, dat vind ik echt maar weinig. De één gaat misschien weinig zwemmen en de ander elke dag maar je betaald er tenslotte wel voor dat het inbegrepen is. Een uurtje per dag zou ik nog prima vinden maar 1x per midweek en 1x per weekend vind ik echt wel absurd. Daar zou ik ook helemaal niet tevreden mee zijn persoonlijk.

Die compensatiebedragen zijn echt belachelijk! Ik heb er alle begrip voor dat ze niet alles bats open kunnen gooien en er maatregelen zijn, maar deze compensatiebedragen zijn bijlange niet in verhouding met de diensten die wegvallen en de boekingsbedragen die vaak betaald zijn.

Wij vertrekken normaal 22 juni naar Bois Aux Daims. Ik had de hoop al opgegeven, maar begin nu toch mijn vingers te kruisen dat we mogen gaan. Frankrijk heeft gisteren bekend gemaakt dat ze de horeca willen heropenen en mits akkoord van Europa 15/06 de grenzen willen openen. Als de restaurants open zijn en het zwemmen is bijvoorbeeld met restricties van max. 1x per dag of om de dag, kan ik daar prima mee leven en ga ik met plezier, maar als je maar 2x kan zwemmen in een week tijd zoals in bovenstaande situatie, geef me dan maar die voucher dan kom ik volgend jaar wel als alles wat normaal draait... Ook nog afwachten voor ons wat de veiligheidsraad hier in België beslist, want die hebben 3/06 vergadering en zouden dan beslissen of vanaf 08/06 vakanties en de Belgische horeca weer mogen of niet.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

@KimdeB werd je zelf gecontacteerd om alles al te reserveren of heb je op eigen houtje gebeld?
All-in
All-in

Nu lees ik hier dus ook de kritische berichten richting Cp.
Op een ander forum over dit thema, werd ik compleet afgeschoten en ook geband omdat
ik me te negatief zou opstellen, ik noem het kritisch.
Velen van ons hebben hun vakantie geboekt voor coronatijd en krijgen voor hetzelfde geld, minus een belachelijk lage vergoeding, een
vakantie vol beperkingen en ergernissen en niet meer de value waar je voor betaald hebt.
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Het hangt natuurlijk heel erg af van wat ze als alternatief gaan aanbieden.
Stel je kan gaan, met dan een compensatie van in sommige mensen hun situatie 30€ en 2x per week mogen zwemmen etc., en je geeft dan aan van kijk op deze manier kom ik liever niet. Krijg je dan nog altijd de optie om een voucher te kiezen, of kostenloos te herboeken naar volgend jaar?
In dat geval denk ik oké, je wordt in beide gevallen "gecompenseerd". In het eerste geval is het een zeer magere compensatie maar ik kan me inbeelden dat er mensen zijn die gewoon zo graag hun data willen behouden en die geen belang hechten aan een Aqua Mundo of andere diensten die wegvallen, dat die daarmee tevreden zijn. Echter blijft er nog een overgrote groep over die daar NIET tevreden mee zou zijn, de vraag is of deze groep dan nog steeds het alternatief van een voucher of herboeken - al-dan-niet op eigen vraag - aangeboden krijgt of niet?
Als dit niet het geval is, zou ik het wel zeer klantonvriendelijk vinden van hen. Zowel, ja dan kies je zelf of je bewust op deze manier wenst te gaan of net niet en het even uitstelt. Dan heb je mijn inziens ook geen reden tot klagen, want er worden dan verscheidene oplossing aangereikt. Alles opengooien, kan nu eenmaal niet en alle begrip voor, maar de compensatie voor mensen die toch gaan zou wel een beetje meer evenredig mogen zijn met hetgeen zij dan missen en uiteindelijk toch wel volle prijs voor betaald hebben.

Ik vind dat er ook een groot verschil is tussen mensen die geboekt hebben vóór de lockdown, en mensen die hierna geboekt hebben. Heb je erna geboekt, dan weet je al wel dat de wereld er de komende maanden niet hetzelfde zou uitzien als voorheen en dat je mogelijk een vakantie met restricties tegemoet zou gaan. Heb je ervoor geboekt, is het echter een ander verhaal.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

klopt Ona, wij hebben geboekt voor begin juli, Heijderbos en ondanks de restricties kijk ik er nog steeds naar uit om gewoon eens weg te zijn, in een andere omgeving. De vakantie verplaatsen naar een ander moment dit jaar is voor ons niet makkelijk dus als we mogen gaan dan gaan we ook. Natuurlijk is het jammer dat we misschien minder mogen zwemmen en dat de Jungle Dome niet open is en ik vind het leuk dat we daar toch iets van compensatie voor krijgen (want wij boekten idd nog voor er van corona sprake was). Het is wat het is, voor mij nog altijd vakantie, eens weg van huis. Normaal op vakantie gaan zit er sowieso niet direct in vermoed ik, zelfs niet later dit jaar.
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Intussen is er meer info over de Franse parken.

Beschikbare faciliteiten:
http://photo.centerparcs.com/fr-fr/pdf/ ... hie_FR.pdf
Belangrijk hierbij: géén buffet restaurant, wel table service en cottage delivery. Aqua Mundo is afhankelijk van de richtlijnen per regio, maar staan geen verdere details bij voorlopig.

Openingsdata:
Vrijdag 5 juni 2020: Les Bois-Francs, Les Hauts de Bruyères en Le Bois aux Daims
Vrijdag 12 juni 2020: Le Lac d'Ailette en Les Trois Forêts
Maandag 22 juni 2020: Villages Nature® Paris.
KimdeB
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door KimdeB »

JokeV schreef:
29 mei 2020 15:20
@KimdeB werd je zelf gecontacteerd om alles al te reserveren of heb je op eigen houtje gebeld?
Ik heb zelf gebeld. In eerste instantie was op internet te lezen dat ze iedereen 1 uur per dag zou mogen zwemmen. Nou dat leek me prima met zo'n kleintje. Vervolgens zocht ik van de week iets op op de site en zag ik per ongeluk staan dat er nu gestreven werd naar minimaal 1x per verblijf. Dus toen ben ik gaan bellen naar het 010 nummer. Na amper in de wacht gestaan te hebben gaf die mevrouw aan dat dat afhankelijk is van het park en ze verbond met door met de receptie van HB.

De mevrouw van de receptie legde me uit dat je dus per verblijf 2 uur mag zwemmen. Dus per midweek of weekend. Ik zei wij gaan een hele week. Dan mag je in het weekend en doordeweeks een keer. Want er mogen 120 mensen per tijdsblok naar binnen.

Je kan je tijdsblok ook pas reserveren als je daar bent. Niet vooraf. Dus ik zou zeggen gewoon elke dag even de receptie bellen en kijken of er nog plek over is. Zodat je misschien vaker kan.
All-in
All-in

Dat men zich aan de richtlijnen moet houden snap ik.
Maar voor de meeste cp-gangers jong en oud is juist Aquamondo
en vertoeven in de Marketdome en ook daar eten juist het Centerparcsgevoel.
Dit kan dus zeg maar rustig niet worden geboden voor je zuur verdiende centjes.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

KimdeB schreef:
30 mei 2020 07:53
JokeV schreef:
29 mei 2020 15:20
Je kan je tijdsblok ook pas reserveren als je daar bent. Niet vooraf. Dus ik zou zeggen gewoon elke dag even de receptie bellen en kijken of er nog plek over is. Zodat je misschien vaker kan.
Dit was vooral wat ik wou weten! Kwestie dat we daar plots niet voor het feit staan dat we al eerder hadden moeten reserveren. Wij gaan begin juli, dus mogelijk zijn er dan al/nog andere maatregelen van kracht. We wachten verder af
Ona1991
All-in
All-in

Re: Hoe gaat Center Parcs om met Corona

Bericht door Ona1991 »

Ik heb vanmiddag geannuleerd. Even geïnformeerd wat onze opties waren en wat er wel/niet mogelijk was. Zwembaden in Frankrijk zouden vermoedelijk ook zoals NL worden zodus enkele keren per week zwemmen op reservatie, buffetrestaurant dus inderdaad niet open en de table service gaan vermoedelijk ook enkel op reservatie werken om zo het volk goed te kunnen verdelen zowel qua ruimte als tijd (verschillende shiften om minder volk tegelijk binnen te hebben). Dat klonk voor ons toch echt al niet meer als vakantie. Heb maar 1x moeten aangeven dat we dit niet helemaal zo zagen zitten en kreeg gelijk voorstel om ofwel te herboeken naar ander park in ander land, andere datum of gewoon voorlopig annuleren en dan de voucher krijgen. We hebben voor dat laatste geopteerd en zouden in de loop van de komende weken onze voucher in de mailbox moeten gaan krijgen en na het weekend alvast de annulatiebevestiging. Voor ons dus 2021 op de planning. Intussen wel benieuwd naar de eerste ervaringen van de mensen die wel gaan de komende weken!
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Om 16u was er veiligheidsraad in België.
Het volgende omtrent toerisme werd beslist :

TOERISME EN VRIJETIJD
Reizen: vanaf 8 juni zijn eendaagse of meerdaagse uitstapjes in eigen land weer mogelijk. En vanaf 15 juni kan men weer op reis in het buitenland in Europa. Maar elk land heeft zijn eigen regels en beslist zelf over zijn grenzen.

LET OP

Dit geldt enkel voor België; hoe het in andere landen is dat weet ik niet.

Dus belgen die geboekt hebben voor CP in Nederland kunnen er weer naartoe
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Op de Belgische parken mogen de Aqua Mundo's pas vanaf 1/07 weer open, dus houdt er rekening mee als je in juni gaat dat de zwembaden in België nog niet open mogen, ook niet met reservatie zoals in NL het geval is.
djidee
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door djidee »

Heel benieuwd hoe het gaat. Ook begin juli Heijderbos, voor Corona geboekt, in de zomervakantie (vrouw onderwijs en schoolgaande kids) 1,5 week (ma t/m vr de week erop) om echt even weg te zijn met onze heren, 6 en 4 en beide enorme waterratten en Orry & Friends fan.

Ze zijn ook Center Parcs gewend, en de beperkingen zullen wel even slikken worden (ook al zijn ze ook daar mee bekend inmiddels (school, winkels, leszwemmen etc)). Als we de vakantie laten doorgaan, want met het lezen van alle beperkingen, wou ik toch meer weten over hoe en wat. En of ze de parken wel lieten vollopen mbt bezetting, want dat gaat nogal bepalen hoevaak je van de faciliteiten gebruik kan maken.

De dame aan de telefoon kon daar nog geen antwoord opgeven, wel dat ze garanderen dat je 1x per verblijf een uur kan zwemmen.
Ik lees hier net gelukkig al 2 uur per deel, dus dat zou voor ons 3x 2 uur zijn. Maar met normaliter elke dag in het zwembad, toch nog wel een dingetje.

Alternatieve activiteiten lijken wel oke, maar of dat net zo toegankelijk / soortgelijke ervaring biedt is natuurlijk nog even zien. Ik volg de topics/ervaringen met interesse :-P

Bezetting kon ze nog helemaal niets over zeggen, maar als ik globaal even voor dezelfde periode kijk, dan zijn er nog zo'n 150-200 huisjes er niet uit, dus het loopt toch al redelijk vol. Ik bel 1,5 week van tevoren nog wel een keer, en dan gaan we ook bepalen of we wel of niet gaan. Vooral omdat het een vakantieperiode betreft, zal het volzitten met families, en dus ook allemaal richting zwembad, waar we vroeger vaak buiten de vakanties probeerden te gaan toen de jongens nog niet verplicht naar school moesten.

De prijs is nog een ander ding, aanbod is nu (we hebben een 4pers vip) met vroegboek, friends etc geboekt, en het aanbod is nu (onder mom van lastminute) bijna 400 euro goedkoper. De compensatie van 96,- is dan wel wat bizar, nog los van de voorwaarden waaronder.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Op Heijderbos zijn er op dit moment ook tal van cottages uit verhuur gehaald door renovaties, dat kan dus wel een vertekend beeld geven. Men verwacht ook dat er begin juli al terug ook wat meer mogelijk is maar het blijft afwachten natuurlijk. Onze dochters zijn 10 en 13 en begrijpen al net iets beter wat er gaande is natuurlijk dan kinderen van 6 en 4. Het is voor ons de eerste maal HB maar we hebben al beloofd om nog eens terug te gaan in normalere tijden ook.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

djidee schreef:
04 jun 2020 22:16
Heel benieuwd hoe het gaat. Ook begin juli Heijderbos, voor Corona geboekt, in de zomervakantie (vrouw onderwijs en schoolgaande kids) 1,5 week (ma t/m vr de week erop) om echt even weg te zijn met onze heren, 6 en 4 en beide enorme waterratten en Orry & Friends fan.

Ze zijn ook Center Parcs gewend, en de beperkingen zullen wel even slikken worden (ook al zijn ze ook daar mee bekend inmiddels (school, winkels, leszwemmen etc)). Als we de vakantie laten doorgaan, want met het lezen van alle beperkingen, wou ik toch meer weten over hoe en wat. En of ze de parken wel lieten vollopen mbt bezetting, want dat gaat nogal bepalen hoevaak je van de faciliteiten gebruik kan maken.

De dame aan de telefoon kon daar nog geen antwoord opgeven, wel dat ze garanderen dat je 1x per verblijf een uur kan zwemmen.
Ik lees hier net gelukkig al 2 uur per deel, dus dat zou voor ons 3x 2 uur zijn. Maar met normaliter elke dag in het zwembad, toch nog wel een dingetje.

Alternatieve activiteiten lijken wel oke, maar of dat net zo toegankelijk / soortgelijke ervaring biedt is natuurlijk nog even zien. Ik volg de topics/ervaringen met interesse :-P

Bezetting kon ze nog helemaal niets over zeggen, maar als ik globaal even voor dezelfde periode kijk, dan zijn er nog zo'n 150-200 huisjes er niet uit, dus het loopt toch al redelijk vol. Ik bel 1,5 week van tevoren nog wel een keer, en dan gaan we ook bepalen of we wel of niet gaan. Vooral omdat het een vakantieperiode betreft, zal het volzitten met families, en dus ook allemaal richting zwembad, waar we vroeger vaak buiten de vakanties probeerden te gaan toen de jongens nog niet verplicht naar school moesten.

De prijs is nog een ander ding, aanbod is nu (we hebben een 4pers vip) met vroegboek, friends etc geboekt, en het aanbod is nu (onder mom van lastminute) bijna 400 euro goedkoper. De compensatie van 96,- is dan wel wat bizar, nog los van de voorwaarden waaronder.
Hallo djidee,

Ik vraag mij ook af hoe de bezetting zal zijn. En deel de gedachten dat als de parken volzet zijn je minder gebruik kan maken van de faciliteiten dan als een park minder bezet is. Nu is er wel een breed aanbod van activiteiten enz. maar het zwemmen is toch wel 1 van de dingen waarvoor vele naar Center parcs gaan.

Je schrijft dat de prijs nu stukken goedkoper is als toen jij boekte. Is het dan misschien een optie om de boeking die je nu heb staan te annuleren en daar een voucher voor te ontvangen en dan het verblijf opnieuw te boeken? Ik weet niet of het mogelijk is maar misschien ook wel. Dan kan je het overgebleven bedrag gebruiken voor uiteten en activiteiten. Dat maakt het verblijf misschien wel een stuk leuker dan.
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Ik heb gisteren mijn mail gekregen met de bevestiging van de annulatie van onze boeking. Gek genoeg wordt hierin gezegd dat we binnen 3 weken het volledige bedrag overgemaakt zullen krijgen op de rekening, terwijl ik aan de telefoon toch echt wel vernam dat wij een voucher zouden krijgen?
Zijn dit standaardmails die hier niet op aangepast zijn, of geven de Franse parken wel effectief gewoon een terugbetaling?
Ik aanzie het even, als ik plots binnen 3 weken een aanzienlijk hoog bedrag op mijn rekening overgemaakt krijg weet ik in elk geval waar het vandaan komt. :lol: Zoniet blijven we in blijde verwachting van een voucher.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Ona1991,

Misschien heeft het idd. te maken met een Franse handeling!
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Hou ons op de hoogte is mijn vraag.
bloem94
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door bloem94 »

Zag op Instagram onder een foto van de huttenheugte dat iemand dagelijks bij de receptie voor het zwembad 2 uur kan reserveren.
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

30 mei gebeld om te annuleren, 5 juni de bevestiging van annulatie in mijn mailbox, gisterenavond 11 juni mijn voucher ontvangen. Minder dan 2 weken dus!
Mij hoor je dus absoluut niet klagen over de verwerkingstermijn hiervan, in tegendeel! Zeer verrast dat het zo snel gegaan is.
Uiteindelijk dus toch gewoon een voucher ontvangen zoals aan de telefoon en ook op de website medegedeeld wordt. De mail met annulatiebevestiging is bijgevolg een standaard mail waarin men (verkeerdelijk) spreekt over een terugstorting.
Tot op de eurocent nauwkeurig, met een einddatum van exact 12 maanden na aankomst (geldig tot 22/06/2021, aankomst was normaliter 22/06/2020) en bruikbaar voor aankomsten tot en met 30 september 2021.
Ondanks de teleurstelling dat we niet gaan binnen enkele weken, wel zeer tevreden van de afhandeling op de klantendienst!
djidee
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door djidee »

Ik heb gisteren gebeld met de receptie van het Heijderbos. Toch meer in detail weten hoe daar dingen geregeld zijn, dat is vanaf HQ lastiger te vertellen.

Alle bestaande maatregelen uitgelegd, hoe ze het nu doen met het reserveren van het zwemmen en wat haar verwachtingen zijn. Ook voor de Jungle Dome (die is nog niet zeker) en hoe ze in de MarketDome dingen geregeld hebben. Ook naar de animatie gevraagd (onze jongens zijn behoorlijk Orry fan, maar dan wel van een afstandje kijken ipv zelf actief vooraan staan). Dat komt ook wel goed. En ja, er zitten nog wat aannames in, net als bezetting rond die tijd (half vol), maar geeft ons voldoende vertrouwen om de vakantie toch door te zetten. Een alternatief is ook niet snel gevonden en daar maak je ook behoorlijke gokken in, terwijl je nu weet waar je aan toe bent.
Daarnaast ook de tip gekregen van een aantal zandstranden in de buurt, voor onze jongens bij mooi weer ook zeker een alternatief, schepjes en emmertje mee en gaan. We hoeven ook niet elke dag Aquamundo, integendeel. Maar 1 a 2 x 2 uur in 1,5 week was voor ons wel een showstopper geweest.

Echt hulde voor de manier waarop we te woord werden gestaan, vol begrip. Ze krijgen ook ongetwijfeld veel 'gezeik' over zich heen, en vast ook mensen die heel boos worden. Wij gaan er gewoon het beste van maken
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Dat is goed om te horen! 10 dagen voor vertrek krijg je normaal ook nog een mail, ik verwacht dat daar dan ook nog wat meer info in staat.
Binnenspeeltuinen in België mogen op 1 juli terug openen dacht ik, misschien is het in NL ook zo iets? Vooral onze jongste dochter kijkt er ook wel naar uit om de jungle dome te ontdekken.

Bedankt om je info hier te delen!
KimdeB
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door KimdeB »

Wij zijn op dit moment in het Heijderbos voor een week. Het zal waarschijnlijk ook afhangen de drukte op het park, maar wij mogen sowieso 2x doordeweeks en 2x in het weekend zwemmen 2 uur per keer. Daarnaast kunnen we elke dag informeren of er nog plek is.
djidee schreef:
12 jun 2020 12:00
Ik heb gisteren gebeld met de receptie van het Heijderbos. Toch meer in detail weten hoe daar dingen geregeld zijn, dat is vanaf HQ lastiger te vertellen.

Alle bestaande maatregelen uitgelegd, hoe ze het nu doen met het reserveren van het zwemmen en wat haar verwachtingen zijn. Ook voor de Jungle Dome (die is nog niet zeker) en hoe ze in de MarketDome dingen geregeld hebben. Ook naar de animatie gevraagd (onze jongens zijn behoorlijk Orry fan, maar dan wel van een afstandje kijken ipv zelf actief vooraan staan). Dat komt ook wel goed. En ja, er zitten nog wat aannames in, net als bezetting rond die tijd (half vol), maar geeft ons voldoende vertrouwen om de vakantie toch door te zetten. Een alternatief is ook niet snel gevonden en daar maak je ook behoorlijke gokken in, terwijl je nu weet waar je aan toe bent.
Daarnaast ook de tip gekregen van een aantal zandstranden in de buurt, voor onze jongens bij mooi weer ook zeker een alternatief, schepjes en emmertje mee en gaan. We hoeven ook niet elke dag Aquamundo, integendeel. Maar 1 a 2 x 2 uur in 1,5 week was voor ons wel een showstopper geweest.

Echt hulde voor de manier waarop we te woord werden gestaan, vol begrip. Ze krijgen ook ongetwijfeld veel 'gezeik' over zich heen, en vast ook mensen die heel boos worden. Wij gaan er gewoon het beste van maken
Plaats reactie