🏡 🙋‍♀️🙋‍♂️Welkom op het Center Parcs Forum, Het forum voor en door Center Parcs liefhebbers

[Foto-aanvragen] Wat wil jij graag op de foto zien? (deel 5)

Kijk eerst goed of er materiaal in de bestaande fototopics is, pas als dat niet het geval is kan je hier je vraag indienen in het topic.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: [Foto-aanvragen] Wat wil jij graag op de foto zien? (deel 5)

Bericht door mrs Marian »

Zijn er mensen die nu of binnen korte tijd naar Center Parcs gaan. En zou voor het forum foto's willen maken van de winter/kerstversiering?
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

BaVe01 schreef:
26 nov 2020, 22:26
Bedankt mrs Marjan voor het doorgeven. Ik zal kijken wat ik op de foto kan krijgen.

Andere lezer, wat wilt u graag op de foto hebben van Park Zandvoort? Tot en met 19 december 2020 kan ik van iedereen alle foto-verzoeken voor Park Zandvoort in behandeling nemen, ook specifieke bungalownummers (vanaf de straat dan). Twijfel niet en vraag het maar.
Ik heb nog een verzoekje, De winterwonderland versiering. En misschien wat menukaarten, ontbijt en dinner aanbod dat soort dingen.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Heeft iemand verzoekjes voor De Kempervennen , stel ze gerust. Ik ga er binnenkort heen dan probeer ik ze te beantwoorden.
RonaldAprilia
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door RonaldAprilia »

Onlangs weer 2 weekendjes geboekt....
Heeft er iemand toevalig foto's van Park Zandvoort :Nr.6 / 6p premium & Meerdal :Nr.316 / 8p premium ?
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Ik heb foto's van de 6 persoons Premium Nummer 5 op Center Parcs Park Zandvoort. Ik zal ze deze week proberen online te zetten. Er staat wel al een vernieuwde 6 Persoons Premium online op het Forum.

Hieronder de link:

6 persoons premium pilot
Plaats reactie