Wij testte de Nieuwe wildwaterbaan op Park De Haan, zie hier de video!!

[Ervaringen & Vragen] Sunparks De Haan aan zee

Topics voor al uw vragen,ervaringen,nieuws, beeld en discussies over Sunparks & Pierres et vacances.
Menno.
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Park De Haan

Bericht door Menno. »

[quote="ilseke77"]
Maar ik ging er wel van uit dat zwembad en baluba in de prijs inbegrepen waren...
[/quote]
Lijkt me een overdreven verhaal hoor en absoluut niet waar! Ik heb nog nooit gehoord dat je voor het zwembad appart moet betalen.
Kan er ook niks over vinden op de CP site, en dat zou er toch op moeten staan als dat zo zou zijn. Dus ga er maar van uit dat dit net als op alle andere parken, gewoon bij de prijs van de cottage huur is inbegrepen :).
Laatst gewijzigd door Menno. op 27 jul 2011 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

Na wat speurwerk kwam ik dit tegen hier op het forum!
[quote="cp-freak"]
Zo heeft sunparks, hier aan de kust, een tijdje geld gevraagd om het zwembad binnen te kunnen, ook al overnachtte men in het park. Nog geen jaar later was alles weer inclusief.
[/quote]
Dus ik weet niet uit welk jaar uw verhaal komt, het was dus idd zo! Alleen dit bericht komt uit 2006 en toen was het al niet meer!

Dus ilseke77, u kan zonder zorgen naar De Haan vertrekken :).
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
ilseke77
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door ilseke77 »

[quote="m.kuis"]
Na wat speurwerk kwam ik dit tegen hier op het forum!Dus ik weet niet uit welk jaar uw verhaal komt, het was dus idd zo! Alleen dit bericht komt uit 2006 en toen was het al niet meer!

Dus ilseke77, u kan zonder zorgen naar De Haan vertrekken :).
[/quote]

Het ging over enkele weken geleden (begin juli 2011)...
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

Lijkt me echt sterk hoor, misschien dat u even kunt bellen naar CP, om het tevragen? :)
Muisje
All-in
All-in

Bericht door Muisje »

Als dat zo was dan boekte ik toch om. Ging echt niet nog eens betalen om te zwemmen de huisjes zijn duur zat en al helemaal in deze periode.
Huttenheugte is voor ons ook 3 uur en een kwartier rijden. Daar ligt ook Plopsa Indoor , wij hebben dat ook gecombineerd. En als je een week gaat dan is dat wel te doen om zo stuk te rijden.
gouda
All-in
All-in

Bericht door gouda »

Wij zijn er in Mei geweest. Natuurlijk is het zwembad en Baluba inclusief.

Lopend naar het strand met een kinderwagen is inderdaad niet makkelijk. Je moet met een trap over de duinen. Maar de bus stopt voor het park en in beide richtingen is het minder dan 5 minuten naar het strand

Veel plezier
kimpie
All-in
All-in

Bericht door kimpie »

Wat is het verschil eigenlijk met de cottages van de haan 4personen dh505 en dh 508 original comfort?? ik zie eigenlijk niets verschillend? tenzij het oud en nieuwe huisjes zijn .
woops
All-in
All-in

Bericht door woops »

Hoi,

We zouden gisteren naar Plopsaland gaan maar omdat het zo zo zo druk was en file van alle kanten, zijn we omgedraaid en uit nieuwschierigheid naar De Haan gereden.
Ik vond het zo op het 1e oogopslag niet echt slecht eruit zien.
Het is wel erg "kaal" als je de echte Centerparcsen gewend bent maar al met al wat we hebben kunnen zien vond ik het niet slecht eruit zien.
We hebben foto`s gemaakt en heb ik in een album gezet, misschien hebben jullie er wat aan.
We hebben er niet lang gezeten want we gingen door naar Brugge en het was dus gewoon om even te neuzen zeg maar.  ;D

http://www.mijnalbum.nl/Album=UKKNLOR4
- '03: Heijderbos
- '05: Limburgse Peel - '06: Vossemeren - '07: Heijderbos - '09: 2x Huttenheugte, Meerdal - '10: Meerdal, 2x Heijderbos, Les Trois Forets - '11: 2x Eemhof, Eifel - '12: 2x Heijderbos, Zandvoort
isabel
All-in
All-in

Bericht door isabel »

Leuke foto's, ziet er idd. niet onaardig uit. Met jonge kinderen is er genoeg te doen.
anneke_1983
All-in
All-in

Bericht door anneke_1983 »

@Woops: Leuke foto's! En precies weinig volk? Ook een leuke speeltuin, dat wist ik niet.
------------------------------------------------------------------ Loohorst 2007 (nu Limburgse Peel) Landal Lommerbergen 2008 Landal Vennebos 2009 Heijderbos 2010 Huttenheugte 2011 Meerdal '12 Bispinger heide '13- Heijderbos'14-Marina Eemhof '15
mjr001
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door mjr001 »

Ik heb deze avond enkele foto's gemaakt van a la carte restaurant.
Ook hebben we deze week de bars omgebouwd.
Indien jullie de foto's willen zien laat je het maar weten.
Dan post ik ze hier
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Lijkt me heel leuk om te zien. :)
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Ik ben ook zeker nieuwschierig , dus als je info/foto's wilt plaatsen, heel graag.
mjr001
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door mjr001 »

Hier zouden ze moeten staan.
http://www.mijnalbum.nl/Album=7EVQQ3L4
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Bedankt voor het plaatsen! Ziet er allemaal mooi en netjes uit :) (soms wat te modern, maar dat is persoonlijke smaak :D). Hebben deze verbouwingen te maken met Albron of waren de bars op dit park aan vervanging toe?
apirama
All-in
All-in

Bericht door apirama »

Heel erg bedankt voor de foto's! Leuk om te zien dat er toch terug een echte bar is gekomen in de oude brasserie! Een hele verbetering vind ik dat! Toch vind ik die vroeger (volledig in oude sfeer) veel mooier!
Is het sportcafé trouwens ook al aangepakt? Of staat dit nog op de to do lijst? En heb je enig idee of ze nog van plan zijn wat extra groen aan te brengen in de Market dome?
Ik moet eerlijk zijn dat ik niet sta te springen van het nieuwe 'concept' op de haan. Zowel de brasserie als het burgerrestaurant vond ik voorheen veel mooier dan nu. En het nieuwe concept wat in het oude buffetrestaurant zit vind ik niet ideaal. (ook al vind ik het wel erg mooi ingericht).
mjr001
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door mjr001 »

Dit jaar organiseren we op zaterdag 01 oktober 2011 een sneukeltocht voor het goede doel. Wij opteerden voor een zaterdag omdat wij dit evenement nog koppelen aan een fuif.
Omdat Center parcs een familiepark is, ligt de activiteit ook in deze lijn “Ook het goede doel bekijken we uit ditzelfde oogpunt. De caproen richt zich vooral tot de jeugd maar heeft ook een project lopen voor hulp aan gezinnen die het financieel moeilijk hebben.

Het feestcomité met Christel, Lesley, Jeroen en Christophe (allen werknemers uit Center parcs De Haan) hopen uiteraard op een hoge opkomst en willen het geld investeren in voedselpakketten voor de gezinnen die bij De Caproen langskomen. Als we genoeg hebben zouden we ook willen investeren in nieuwe koeling.
Daarboven biedt centerparcs De Haan alle gezinnen van De Caproen een gratis familiedag aan in ons park. Ze mogen een hele dag gratis gebruik maken van alle faciliteiten. We zullen deze gasten als vip ontvangen met drankjes en lekker eten. We willen deze mensen echt een verwennen. Je moet rekenen dat zo' een dag voor mensen die het financieel niet breed hebben bijna onmogelijk is.

Voor de Sneukelfietstocht kunnen wij rekenen op de logistieke steun van zowel gemeente De Haan en Gemeente Bredene maar tevens ook op tal van sponsors.
Maar ook het voltallige management van Center parcs komt deze dag helpen. Meer dan 20 vrijwilligers hebben zich spontaan aangeboden.

De tocht vind plaats op zaterdag 01 oktober met start- en aankomstplaats in Center Parcs De Haan langs de Wenduinesteenweg 150.
Volwassenen betalen 12 euro , kinderen tot en met 12 jaar 8€.
Er is verder een muzikale aankomst en avondfeest voorzienn door 1 van onze sponsors disco Noah.
Inschrijven op voorhand is een must, dat kan aan de receptie van Center Parcs.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Mooi initiatief van al die mensen en sponsoren! :)
Baekelandt
All-in
All-in

Bericht door Baekelandt »

Volgend weekend naar CP De Haan!  Hopelijk wordt het dikke fun en mooi weer!

Zijn er al geweest, maar het was toen nog Sunparks.  We hopen dat het zwembad en de market dome wat meer te bieden heeft en inderdaad mooi opgesmukt is!
Jaarlijks een 4-tal keer naar Center Parcs met het gezin of de familie!
woops
All-in
All-in

Bericht door woops »

Heb net de boeking gedaan voor een 12 persoons huisje en heb 530 aangevinkt.
Weet iemand of het een leuk/mooi huisje is.
Was in ieder geval het dichtste bij de plaza en met de kleintjes van 2 jaar is dat wel handig, vandaar de keuze.

We gaan pas 1 Juni 2012 (jaarlijks familie-weekend)
- '03: Heijderbos
- '05: Limburgse Peel - '06: Vossemeren - '07: Heijderbos - '09: 2x Huttenheugte, Meerdal - '10: Meerdal, 2x Heijderbos, Les Trois Forets - '11: 2x Eemhof, Eifel - '12: 2x Heijderbos, Zandvoort
allie74
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door allie74 »

Net terug van een heerlijke vakantie in De Haan. Ons huisje (VIP, 6 personen) was erg goed. Veel ruimte om het huisje heen, erg schoon. Kortom erg goed, zulke goede huisje zijn we niet gewend van CP. Verder was er een erg leuke speeltuin (binnen en buiten). Ook het zwembad vonden wij erg leuk. Misschien iets klein, maar voor ons zoontje van 4 erg leuk!
De plaza vonden wij toch iets minder. Erg strak, maar dat is een kwestie van smaak. Een groot gemis vonden wij toch wel dat het allemaal zelfbediening is. We wisten het van te voren, maar achteraf vonden wij dit toch wel erg jammer. Niets is fijner als je lekker bediend kunt worden op vakantie.

Toch nog twee opmerkingen van kritiek:
Onze sleutelkaart van het huisje deed het niet meer, terwijl wij buiten stonden. Mijn man is naar de recetie gegaan en kreeg zo maar een nieuwe kaart mee. Hij heeft nog gevraagd of hij zich moest legitimeren, maar dit was niet nodig. Dit gaf ons toch wel een raar gevoel.
En bij de VIP zit inbegrepen dat je 's ochtends broodjes bezorgd krijgt inclusief een krant. Wat wij erg fijn vonden. Alleen jammer dat wij dan ook nog bonnen kregen om dagelijks een gratis krant te halen. Wij vonden dagelijsk twee kranten toch een beetje te veel van het goede. Volgens mij hadden ze dan beter een extra topic er bij kunnen doen.

Maar al met al een geweldige vakantie gehad!!!
gouda
All-in
All-in

Bericht door gouda »

Hoi Allie,

Goed te horen dat de vakantie een succes was. Volgens mij is er rechts naast de zelf service bar een "fine dining" bedienings restaurant. Niet altijd open wel is waar.

Maar ik moet toegeven dat ik het centrum ook vond tegenvallen. De huisjes waren top. Was het een lake side?
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Fijn dat het verblijf goed bevallen is; leuk om over dit park te lezen. Die sleutelkaart is wel vreemd idd, waarschijnlijk zien jullie er gewoon erg eerlijk uit! :)
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

Kreeg hij de sleutelkaart niet in ruil voor de oude? Want dat zou het verhaal ook al weer anders maken, wel leuk om is een x een positief verhaal telezen over dit park!
allie74
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door allie74 »

Hallo Gouda,

Er was idd een fine dining, waar je wel bediening had. Deze was echter maar 2 maal in de week open. En net die dagen waren onze kinderen zo moe dat het ons niet verstandig leek om uit eten te gaan. Helaas, want dat restaurant zag er goed uit en hadden we graag uit geprobeerd.
Maar onze zoon vond de plaza wel erg leuk. Hij lag dagelijks op zijn buik om de vissen te bekijken. En ook balluba kon bij hem niet stuk!

We hadden geen Lake side. Vinden wij zelf niet zo prettig met twee kinderen die nog niet zwemmen kunnen. Wij hadden huisje 615, een leuk wit huisje. Met erg veel ruimte om het huisje heen, wat erg fijn was.

Wat betreft de sleutelkaart. Mijn man had de oude kaart wel bij zich, maar hoefde deze (ook) niet te laten zien. Misschien zien wij er idd wel erg eerlijk uit  ;). Of misschien kwam het omdat we twee zeer vermoeide kindjes bij ons hadden...
sjorstukker2
All-in
All-in

Bericht door sjorstukker2 »

Op het aqua mundo forum gevonden dat Centerparcs plannen heeft om de wildwaterbaan van Park de Haan op te knappen en weer in werking te stellen!

edit: link verwijderd, belinda
Laatst gewijzigd door sjorstukker2 op 22 okt 2011 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
'Werkt bij groendienst Park Zandvoort'
truussy
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door truussy »

goedenavond,
ik ben hier nieuw zal me even kort voorstellen ik ben truussy
en zeker wel een cp fan en gaan in dec naar de haan
nu heb ik ook nog een vraag (eigenlijk wel meeer haha maar hou het even bij 1 ;))
heeft er iemand ervaring met huisje nr 409??is deze gerenofeerd?
ligt het erg ver van de md en am??
hoop snel wat te horen!
Hans33
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Hans33 »

Wij zijn erover aan het denken om volgend jaar herfstvakantie naar de haan te gaan. Weet iemand of er de komende periode nog verbeteringen plaatsvinden in het park? Zo ja welke.

Ik kan nergens iets lezen over het kinderbadje in het zwembad, hoe ziet dat eruit?
Erperheide 9x, Het Meerdal 7x, Kempervennen 5X, Vossenmeren 7x, Heijderbos 4x, Hoog Sauerland 4x, Huttenheugte 5x, Limburgse Peel 6X, Bispingen 2x, Eemhof 2x, PZ 1x, Park Eifel 1X, Zandvoort 1x .
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Het kinderbadje is niets bijzonders, ondiep bad in de vorm van een acht met wat waterdieren erin, verder niets.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Wat vinden jullie eigenlijk van de cottagenummering op Park De Haan? Ik was daarnet de plattegrond van dit park aan het bekijken, maar ik vond het nogal een rommeltje. Vrij onduidelijk waar de zones liggen, waar het begin en einde van een zone te vinden zijn en hoe ze in elkaar overlopen. Zo ligt zone 5 tussen zone 2 en zone 4 en bijvoorbeeld zone 8 loopt in verschillende vertakkingen langs de zones 3, 6 en 7. ???
Plaats reactie