Donderdag 2 juli word de nieuwe duo-racer geopend op De Eemhof, wij zijn daar bij!! Weekend van 3 juli reizen wij af naar Park De Haan. Vragen en foto verzoeken kunt u hier plaatsen.

Inloggen bij Sunparks

Topics voor al uw vragen,ervaringen,nieuws, beeld en discussies over Sunparks & Pierres et vacances.
Plaats reactie
veroni
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Inloggen bij Sunparks

Bericht door veroni »

Na enkele bezoekjes aan centerparcs willen we deze zomer eens richting zee gaan en proberen we sunparks de haan uit.
We hebben geboekt, mail gekregen met vraag tot betaling, betaald maar waar ergens kan ik de status opvolgen?
Ik bedoel zoals in "Mijn centerparcs", hebben ze daar geen variant van voor Sunparks klanten met een lopende boeking?
Of moet je voor alles dan inbellen bij Sunparks of gewoon maar kunnen ruiken hoe alles in z'n werk zal gaan voor vb het inchecken? Vb bij Centerparcs moet je je autogegevens ingeven in "mijn centerparcs", de gegevens van je reisgenoten, ...
Daar zie je ook hoeveel er tot op de cent na nog moet betaald worden.
Maar nu, hoe moet dit nu bij een Sunparks boeking ... ?

Iemand enige ervaring met Sunparks die hier kan op antwoorden?
ynnck
All-in
All-in

Re: Inloggen bij Sunparks

Bericht door ynnck »

Op http://www.sunparksshop.nl/ kun je voor vertrek een nachtregistratieformulier invullen. Je kunt dan, net als bij Center Parcs, een soort e-ticket uitprinten. Ik weet niet meer of je daar ook je betalingsstatus kunt zien, dat zou je even moeten checken.
veroni
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door veroni »

Nope, enkel dat ticket.
Stom eigenlijk, van zo'n organisatie verwacht je toch iets dergelijks als in CP?
ynnck
All-in
All-in

Bericht door ynnck »

Sunparks is inderdaad niet erg duidelijk met het verstrekken van betalingsgegevens.
Je zou ze kunnen bellen of mailen, dan kunnen ze aan de hand van je boekingsnummer deze gegevens vast inzien, maar dat is wel erg omslachtig.
veroni
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door veroni »

Inderdaad, je moet inbellen indien je een vraag hebt, eender wat je moet bellen.
Heb het van de week gedaan en daar bevestigden ze dat het inderdaad zo is, geen online diensten.
Grappige nota : ik belde naar het nr van Sunparks en wat kreeg ik te horen toen de telefonste de oproep aanam : " Welkom bij Centerparcs, ik ben  .... (naam) ..., waarmee kan ik u van dienst zijn" ....

;D
Plaats reactie