Donderdag 2 juli word de nieuwe duo-racer geopend op De Eemhof, wij zijn daar bij!! Weekend van 3 juli reizen wij af naar Park De Haan. Vragen en foto verzoeken kunt u hier plaatsen.

Past disney bij Pierre & Vacances?

Topics voor al uw vragen,ervaringen,nieuws, beeld en discussies over Sunparks & Pierres et vacances.
Plaats reactie
CPlogeer

Past disney bij Pierre & Vacances?

Bericht door CPlogeer »

Ik vind naast Centerparks disney ook heel luek het klijt allemaal wel een beetje op elkaar het is een soort nagemaakte weereld waar alles moois vinden jullie dit ook?
max

Re: Past disney bij Pierre & Vacances?

Bericht door max »

ik vind van niet, zoals je al zegt bij Disney is niks echt, ik ben er twee keer geweest, en van mij mag dat ook zo blijven, alles is zoooo Amerikaans, allemaal nep dus, leuk voor een keertje,  het concept dat euro Disney gebruikt en Centerparcs vind ik niet met elkaar passen, ook al omdat euro- Disney verblijf accomodatie heeft op allerlei terreinen, zal het denk ik best een kluif voor centerparcs zijn om zich  aan te passen
Dirk jan
All-in
All-in

Bericht door Dirk jan »

Hoezo de vraag of disney wel bij centerparcs past?
CPlogeer

Bericht door CPlogeer »

Nou daar komt toch een park of hebik het mis ?
ik zou het geweldig vinden twee van de beste werelden joehoe :D
Meiss

Bericht door Meiss »

Dat hadden we (althans ik) al door...
Ik zie die link cp en wd niet echt zitten..
Jbroeders
All-in
All-in

Bericht door Jbroeders »

Ik wel, heb ooit in de grote hotels mogen verblijven daar, en daar vond ik toch weinig aan. Dan is een bungalowpark beter.
Meiss

Bericht door Meiss »

een bungalowpark wel ja, maar centerparcs past in mijn ogen daar niet bij.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Maar het wordt toch ook een P&V en geen CP?
fred_33jr
All-in
All-in

Bericht door fred_33jr »

Waarom niet? Plopsa past er ook bij...Het zijn beiden commerciele bedrijven en mocht CP een prachtig park bij Disney in de buurt willen plaatsen...prima.
Het is wel zo dat CP (4-5 birds) de mensen in het park wil houden en dat is daar nu net niet de bedoeling...Mensen moeten wel naar Disney kunnen.

Maar wat als CP het park bij de Efteling zou hebben. Eigenlijk een zelfde soort vraag...
davidhan
All-in
All-in

Bericht door davidhan »

voor mij vindt ik het kunnen , niet moeilijk dat zijn de 2 plaatsen waar ik met mijn gezin naar toe gaan . zou leuk zijn dan kan ik ze combineren . jaar lijks gaan wij ongeveer 10 dagen naar disney een een 2 verblijven CP 
zou mij niet storen als ik een weekje CP doe 1 of 2 keer naar het park te gaan.
erperheide 24*
vossemeren 12* meerdal 5*het heijderbos  6*port zélande 1*de kempervennen 8*De Eemhof 2*le lac d'ailette 1*
davidhan
All-in
All-in

Bericht door davidhan »

ik las gisteren een artikel over dat het nieuw conplex aan de davy crocket range gaat aangrenzen en dat er eventueel spraak is van boom hutten te bouwen . en nog gemakkelijk ze gaan voor shuttle diensten zorgen of een RER station voorzien dus geen verplaatsing meer met de wagen . al dan niet verblijven met ingang ticketten voor disney  of wel vrije keuze .
erperheide 24*
vossemeren 12* meerdal 5*het heijderbos  6*port zélande 1*de kempervennen 8*De Eemhof 2*le lac d'ailette 1*
jürgen
All-in
All-in

Bericht door jürgen »

ik vind het een super combinatie, ze gaan er iets moois van maken
Cp_is_de_max
All-in
All-in

Bericht door Cp_is_de_max »

Pierre & Vacances  is vooral bekend om zijn bungolow parken, waarvan de meest bekende Cp en dan Sp.
Disneyland is geen vakantiepark nog een bungalowpark, maar een pretpark.
Disneyland is in mijn ogen een groot kinderpark met veel kinderattracties en dus hoofdzakelijk bedoeld voor 1dagstouristen Er is een mogelijkheid om te blijven slapen  om zo meerder dagen te blijven, wat mij betreft na 2 dagen genoeg bekeken.
Bijvoorbeeld Center Parks (onderdeel van P&V) daar kan je meer genieten van de rust, sfeer, natuur enz ...
Aangezien dit een vakantiepark is heb je ook meer dat gevoel dat je vrij bent, je moet niet aanschuiven voor te gaan zwemmen.
Je hebt bv geen fast pass nodig voor de discovery bay in de Vossemeren.
Je moet niet per see naar de "molentjes".
Ik kan veel meer genieten van Cp, ook met de kids dan van Disneyland.
Je betaald 500 € en moet er nog uren naar toe rijden en betalen voor de baan, terwijl Cp (P&V) steeds dichterbij ligt dan je denkt.
Het is niet te vergelijken hoor, geef mij maar Cp !
Cp_is_de_max
All-in
All-in

Bericht door Cp_is_de_max »

Ik vind naast Centerpark ???isney ook heel luek het klijt allemaal wel een beetje op elkaar het is een soort nagemaakte weereld waar alles moois vinden jullie dit ook?

Cp een soort nagemaakte wereld  ??? ??? ???

Cp is niet nagemaakt, cp is 100% realiteit !
Cp is verlof, genieten, vakantie, zalig gevoel, helemaal ontspannen, gewoon de max.
Cp zal nooit te evenaren zijn met gelijk welk vakantie - of kinderpark.
Cp is uniek ! :o
En dat er nu iemand mij eens tegenspreekt sie  :P ;D
Birdieken
All-in
All-in

Bericht door Birdieken »

[quote="Cp_is_de_max"]
Ik vind naast Centerpark ???isney ook heel luek het klijt allemaal wel een beetje op elkaar het is een soort nagemaakte weereld waar alles moois vinden jullie dit ook?

Cp een soort nagemaakte wereld  ??? ??? ???

Cp is niet nagemaakt, cp is 100% realiteit !
Cp is verlof, genieten, vakantie, zalig gevoel, helemaal ontspannen, gewoon de max.
Cp zal nooit te evenaren zijn met gelijk welk vakantie - of kinderpark.
Cp is uniek ! :o
En dat er nu iemand mij eens tegenspreekt sie  :P ;D

[/quote]

Halleluja!
2010: Vossemeren/2011: Erperheide/2012: Mystery (Kempervennen), Heijderbos en Port Zélande/2014: Vossemeren
Ramonnie4
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Ramonnie4 »

Daar ben ik het helemaal mee eens Cp_is_de_max ;)
cpvm
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cpvm »

Idd, helemaal mee eens. Plannen zijn trouwens van de tafel.
Volg De Vossemeren via Facebook: www.facebook.com/centerparcsdevossemeren.
Buzzz
All-in
All-in

Bericht door Buzzz »

Ik ben voor !!!
Wij hebben al eens een jaarkaart voor Disney gekocht en dat zullen er, met CP in de buurt, vast meer worden. Heerlijke drukte van Disneyland en dan relaxen in de AM en MD, ja ik ben voor. Nu zit er geen goed vakantiepark in de buurt, of is te duur voor wat je er krijgt. Of je bent aangewezen op hotels, waar je toch minder vrijheid hebt.

Het CP bij Disney hoeft van mij niets met Disney te maken te hebben, gewoon CP houden.

Wij kunnen niet wachten, laat maar komen!
Laatst gewijzigd door Buzzz op 20 dec 2012 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
2004 SL LH 2005 SL HE 2007 SL 2008 HB 2009 SL HE EH 2010 HE 2011 VM TF KV 2012 HH BS 2013 KV HE BT 2014 KV SL KV SL
Bverwaal
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Bverwaal »

[quote="cpvm"]
Idd, helemaal mee eens. Plannen zijn trouwens van de tafel.
[/quote]
Hoe zo van tafel.....?? wel vreemd dat je nog wel kan investeren in een park wat er niet komt!
Beetje foute info cpvm, jammer dat niemand jouw verbetert!

Zie hier
Laatst gewijzigd door Bverwaal op 29 dec 2012 08:10, 1 keer totaal gewijzigd.
--
cpvm
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cpvm »

Dan heb ik idd geen correcte info gekregen en gegeven.
Volg De Vossemeren via Facebook: www.facebook.com/centerparcsdevossemeren.
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

[quote="Bverwaal"]
Hoe zo van tafel.....?? wel vreemd dat je nog wel kan investeren in een park wat er niet komt!
Beetje foute info cpvm, jammer dat niemand jouw verbetert!

Zie hier
[/quote]Fijn dat jij het wel verbeterd, Bverwaal. ;)

Ik vind alleen de toon die je aanslaat een beetje verre van normaal. Misschien een puntje voor jou om daar in het vervolg rekening mee te houden. :)
Laatst gewijzigd door Menno. op 29 dec 2012 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
Bverwaal
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Bverwaal »

[quote="Menno."]
Fijn dat jij het wel verbeterd, Bverwaal. ;)

Ik vind alleen de toon die je aanslaat een beetje verre van normaal. Misschien een puntje voor jou om daar in het vervolg rekening mee te houden. :)
[/quote]
Hou is op zeg...ik word hier zo moe van... je moet met lekker alles onder een vergroot glas leggen, na het plaatsen dacht ik ook...het staat niet zo netjes maar ja, dan is het te laat en kan je het niet meer wijzigen hè !!!!!
--
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

Over het wijzigen van berichten ga ik met jou niet meer in discussie! Dit hebben we uitgebreid besproken en alles is duidelijk. Zo niet dan kan je dit per PB met mij of beheer bespreken.

Ik val puur over de toon die je slaat in je bericht, inmiddels berichten. Als je dit zelf al was opgevallen had je dus nog 2 minuten om dit aan te passen. Ik zie ook dat je je bericht na 5 minuten hebt gewijzigd, je zal zelf dus al wel een manier hebben gevonden om je bericht als nog te wijzigen. Dit is niet toegestaan en zal bij herhaling dan ook gevolgen hebben.

Verders ben ik duidelijk genoeg geweest, bij vragen kan dit per PB! En nu weer ontopic. :)
Laatst gewijzigd door Menno. op 31 dec 2012 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
Plaats reactie