Wij testte de Nieuwe wildwaterbaan op Park De Haan, zie hier de video!!

Wie gaat wanneer naar Sunparks/P&V?

Topics voor al uw vragen,ervaringen,nieuws, beeld en discussies over Sunparks & Pierres et vacances.
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Re: Wie gaat wanneer naar Sunparks/P&V?

Bericht door jeroom »

Als inwoner van bovenvermelde gemeente ben ik blij om te lezen dat alles zo goed is bevallen
CPKV
All-in
All-in

Bericht door CPKV »

Hoi, ik, mijn vrouwen en onze zoon hebben nu al enkele keren Center Parcs gedaan. (Kempervennen, Vossemeren en Les Haut de Bruyères, die laatste was fenomenaal!) Nu volgend jaar in juni doen we nog es weekje Heijderbos. Ik hoorde van een kennis dat Landal Parcs een pak goedkoper is. Klopt dit echt? Volgens mijn proefboekingen zit er niet zoveel verschil op, tenzij ik dingen vergeet.
Bij Landal vindt ik trouwens niet de jonge gezinnenkorting. Tenzij dat wel bestaat. Heeft Center Parcs echt veel meer parkspecialiteiten? Of is dat bij anderen ook wel de moeite? Waar zit het prijsverschil dan?
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

Landal is vergeleken met Center Parcs misschien wel goedkoper, echter is het bij Landal meer gericht op de dingen in de omgeving. Als je naar de ex Center Parcs parken Het Vennenbos en De Lommerbergen gaat kijken zijn ze dikwijls duurder dan Center Parcs.
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
CPKV
All-in
All-in

Bericht door CPKV »

Ja juist, dat las ik al eens. Lommerbergen en Vennenbos hebben dus ook meer specialiteiten als de huidige Center Parcs parken?

Wij houden van Center Parcs, maar gaan vaak 2 keer op reis. Voor de kosten te drukken zouden we graag ook wel eens een goedkoper park kiezen, gewoon prettig huisje, en meer dingen zelf in de omgeving doen. Niet met alle parkspecialiteiten van Center Parcs, waar je tenslotte voor betaalt. Zijn er zo een parken? De meeste Landal Parken dus als ik je begrijp? Roompot? Andere?
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

[quote="CPKV"]
Lommerbergen en Vennenbos hebben dus ook meer specialiteiten als de huidige Center Parcs parken?
[/quote]Daar zou ik toch niet op rekenen, de zwembaden zijn minstens de helft kleiner en op het park is geen Jungle Dome of iets dergelijks. Verder is er niets mis met deze parken hoor, de prijs is gewoon schandalig hoog. Daar wilde ik mee benadrukken dat Center Parcs niet per definitie duurder is ;).
Laatst gewijzigd door Menno. op 11 nov 2012 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
CPKV
All-in
All-in

Bericht door CPKV »

[quote="Menno."]
Daar zou ik toch niet op rekenen, de zwembaden zijn minstens de helft kleiner en op het park is geen Jungle Dome of iets dergelijks. Verder is er niets mis met deze parken hoor, de prijs is gewoon schandalig hoog. Daar wilde ik mee benadrukken dat Center Parcs niet per definitie duurder is ;).
[/quote]

Met dank voor de info. Voor mijn 2de vraag hierboven, zijn er andere gekende opties, van parken met minder of geen parkspecialiteiten, maar gewoon nette huisjes en een mooie omgeving natuur? Dit om als 2de vakantie toch wat de kerk in het midden te houden qua financieel?  :)
Laatst gewijzigd door CPKV op 11 nov 2012 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Edith
All-in
All-in

Bericht door Edith »

[quote="CPKV"]
Hoi, ik, mijn vrouwen en onze zoon hebben nu al enkele keren Center Parcs gedaan. (Kempervennen, Vossemeren en Les Haut de Bruyères, die laatste was fenomenaal!) Nu volgend jaar in juni doen we nog es weekje Heijderbos. Ik hoorde van een kennis dat Landal Parcs een pak goedkoper is. Klopt dit echt? Volgens mijn proefboekingen zit er niet zoveel verschil op, tenzij ik dingen vergeet.
Bij Landal vindt ik trouwens niet de jonge gezinnenkorting. Tenzij dat wel bestaat. Heeft Center Parcs echt veel meer parkspecialiteiten? Of is dat bij anderen ook wel de moeite? Waar zit het prijsverschil dan?
[/quote]

Wij zijn afgelopen zomer naar het Land van Bartje geweest...een leuk park en heel veel in de omgeving te beleven.
De huisjes zijn leuk en netjes en niet geschakeld dus oogt veel ruimer. Zelfs het zwembad is daar prima.
En het was een stuk goedkoper dan CP in diezelfde periode(juli).
Maak even een proefboeking dan zie je dat je toch wel korting krijgt.
Succes.
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

[quote="CPKV"]
Met dank voor de info. Voor mijn 2de vraag hierboven, zijn er andere gekende opties, van parken met minder of geen parkspecialiteiten, maar gewoon nette huisjes en een mooie omgeving natuur? Dit om als 2de vakantie toch wat de kerk in het midden te houden qua financieel?  :)
[/quote]

Als je er niet uit komt is een Mystery boeking misschien een idee, heb je Center Parcs voor een leuke prijs.
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Wij gaan met kerst naar Cochem van Roompot. We hebben er zin in!
armiva
All-in
All-in

Bericht door armiva »

Wij gaan tegenwoordig ook meer naar andere parken van Centerparcs.
Ten eerste is het veel goedkoper, vaak zijn de bungalows groter en luxer en de service is beter.
Zwemmen doen we toch niet veel en in de plaza is alles erg duur.
Van 1x CP kan je wel 2x naar een ander park.
Ik vind Centerparcs de laatste jaren steeds duurder en de service wordt steeds minder.
Voor ons is de keus dan ook al snel gemaakt.
En dat terwijl wij voorheen elk jaar minstens 2x bij CP boekten, soms meer.
Ik heb nog een bon liggen voor volgend jaar, die zullen we nog gebruiken en waarschijnlijk wordt dat onze laatste x cp.
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Wij denken er ook zo over. Het wordt steeds duurder en de service en onderhoud van de cottages steeds minder, in elk geval van de comforts. Wij gingen gemiddels 2x per jaar naar CP maar gaan nu naar Cochem met mooie ruime vrijstaande huisjes en volgend jaar naar Nieuwvlietbad, met mooie nieuwe huisjes die standaard luxe zijn ingericht met vaatwasser enz.
Yopper
All-in
All-in

Bericht door Yopper »

Wij doen eigenlijk alleen CP met een mystery, anders vinden we het veel te duur. Wij gaan vooral voor het gemak van het buffet en voor het zwembad. We gaan nog wel eens naar Landal, maar zoveel verschilt dat miet in prijs. Zodra de kinderen ouder zijn of niet meer mee willen, gaan we wel weer eens op een ander park kijken.
HH 3x, MD 3x, apr 09 Aelderholt,  okt 09 EH, apr 10 MD,  mei 11 VM, Nov 11  Vennebos, mei 12 MD, okt 12 PZ, dec 12 PZ, mei 13 HH, dec 13 KV, mei 14 PZ, mei 15 MD, aug 15 EP
CPKV
All-in
All-in

Bericht door CPKV »

[quote="maria"]
Wij denken er ook zo over. Het wordt steeds duurder en de service en onderhoud van de cottages steeds minder, in elk geval van de comforts. Wij gingen gemiddels 2x per jaar naar CP maar gaan nu naar Cochem met mooie ruime vrijstaande huisjes en volgend jaar naar Nieuwvlietbad, met mooie nieuwe huisjes die standaard luxe zijn ingericht met vaatwasser enz.
[/quote]

Hoi, Cochem, ik ken het niet, maar ik keek al es op de site van Roompot, lijkt me mooi park en prijselijk? Maar over Nieuwvlietbad... Dat is van Landal en toch ook niet echt bepaald goedkoop? Ik denk dat dat evenveel kost als een CP. Ik ben er nog niet geweest, maar volgens de Landal site...
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Net terug van de Weerterbergen
markske912
All-in
All-in

Bericht door markske912 »

En..... een fijn verblijf gehad? Hoe was de bungalow en de rest van het park?
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Ja hoor, het is een mooi park
Birdieken
All-in
All-in

Bericht door Birdieken »

In januari een weekend naar Oostduinkerke, Sun Parcs
2010: Vossemeren/2011: Erperheide/2012: Mystery (Kempervennen), Heijderbos en Port Zélande/2014: Vossemeren
merel1976
All-in
All-in

Bericht door merel1976 »

met carnaval centerparcs vossemeren en in de zomer 2 weken landal hochwald gboekt
willemsen
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door willemsen »

vandaag een weekend naar landal lommerbergen...echt prijsbewust...
markske912
All-in
All-in

Fijn weekend gewenst een mooi Landal Park! Ga je ook foto`s maken?
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Geboekt Hof van Saksen met de carnavalsvakantie!
markske912
All-in
All-in

Fijne vakantie gewenst op dit nieuwe Landal park. Geniet!
armiva
All-in
All-in

Bericht door armiva »

Met hemelvaart een week naar Landal Beach park Ooghduyne.
Ben er nog nooit geweest, lijken wel mooie bungalows.
markske912
All-in
All-in

Hoi Armiva,

Leuk dat je voor Landal Beach Resort Ooghduyne, ik zelf ben een keer op het park verbleven, dus als je meer informatie wilt over het park, stuur me dan even een PB. Dan kan ik je al informatie mailen.

Voor nu een fijn verblijf gewenst!
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

Alle informatie mailen? Is het niet handiger om dat gewoon in het betreffende topic van het park te posten, dan hebben er meer leden iets aan. Wellicht dat er dan ook meer mensen wel of juist niet voor dit park zouden kiezen :).
Peterensophie
All-in
All-in

Bericht door Peterensophie »

12 juni 3 daagjes Efteling bosrijk in een 6 persoons boshuys!
Air Traffic Control, we control the skies to ensure your safety!
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

Lijkt me echt super gaaf, heel veel plezier! :)
merel1976
All-in
All-in

Bericht door merel1976 »

Wij gaan 28 juni 2 weekjes naar landal hochwald. we zijn benieuwd de kinderen weten dat er geen wildwaterbaan is dat is ff wennen.
Maar we hebben er kei veel zin in centerparcs was niet te betalen in de zomervakantie
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Ik ben geen landal fan op zich maar Hochwald is wel een aantrekkelijk park volgens mij. Misschien als je tijd en zin hebt kun je wat foto's maken en/of een leuk revieuw van je verblijf voor op het forum?
Alvast een hele fijne vakantie !
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Kijk ik eroverheen of staat het verslag er nog niet?
Plaats reactie