Donderdag 2 juli word de nieuwe duo-racer geopend op De Eemhof, wij zijn daar bij!! Weekend van 3 juli reizen wij af naar Park De Haan. Vragen en foto verzoeken kunt u hier plaatsen.

[Ervaringen & Vragen] Sunparks Ardennen

Topics voor al uw vragen,ervaringen,nieuws, beeld en discussies over Sunparks & Pierres et vacances.
apirama
All-in
All-in

[Ervaringen & Vragen] Sunparks Ardennen

Bericht door apirama »

Eerste indruk
De oprijlaan naar dit vakantiepark is behoorlijk stijl en al onmiddellijk komt de heuvelachtigheid van dit park goed tot uiting. Bij binnenkomst stond er niemand om je te verwelkomen. De Express check in gebruikt men blijkbaar niet tijdens het laagseizoen. Gelukkig weten we ondertussen waar de receptie zich bevindt en worden we onmiddellijk geholpen in keurig Nederlands.
De bewegwijzering was goed, maar de wegen verkeren op veel plaatsen in slechte staat.
Village
De Village is hier, net zoals alles op dit park, in mini – uitvoering. Er zijn drie verdiepingen. Helemaal bovenaan vind je de receptie, de winkel en La Cabane.
Een verdieping lager heb je vervolgens de drie restaurants, het luna park en de tafeltennistafels en helemaal onderin heb je de bowling samen met de pool- en biljarttafels.
De winkel is klein, maar alle producten zijn aanwezig. De bediening was vriendelijk en in het Nederlands. De prijzen zijn behoorlijk duur. Maar voor de iets zuinigere mens is er een grote Spar vlakbij het park. In de winkel hebben ze ook heerlijke fondue- en gourmetpakketen. Wij kozen dit jaar nog eens voor een fonduepakket. Genoeg vlees, vier sauzen, sla, 2 stokbroden en een toestel voor € 29 (2 tot 3 personen). Met vier volwassenen hebben wij twee pakketen genomen en we zaten goed vol.
Tussen onze boodschappen zat wel een zak chips die maar liefst een maand overdatum was. Zou uiteraard niet mogen. Vlot ons geld teruggekregen hiervoor en de rest van die soort (die blijkbaar ook over tijd was) werd onmiddellijk uit de rekken weggenomen.
La Cabane is best een leuke tea – room waar je ’s middags ook wat kleine maaltijden kunt nuttigen. Maar hier is het tegenwoordig 100% zelfbediening. Niet alleen moet je zelf achter je drank gaan, je mag voortaan ook zelf opruimen. Eigenlijk vind ik dat niet kunnen. Ook de kinderspeelruimte die deze zaak kent mag dringend aangepakt worden, want waar eens een springkasteel stond, staat nu een grote lege ruimte.
Wegens de lage bezettingsgraad was er slechts één restaurant open. Je kon hier wel de menu’s krijgen van de drie verschillende restaurants. Dus ofwel buffet, ofwel Italiaans ofwel burgermenu. Wij kozen voor pizza’s. We werden snel bediend (wel enkel in het Frans) en de pizza’s waren behoorlijk, maar koelden helaas snel af.
De pool- en biljarttafels stonden in een gerenoveerde ruimte en zagen er goed uit. De bowlingbanen ernaast mogen dringend eens onderhanden genomen worden. Bovendien is de ligging (zonder bar) ook niet echt schitterend te noemen.
Aqua fun
Ook hier is het ‘klein, maar gezellig’. Het bad telt volgende attracties: golfslagbad, bubbelbaden, stroomversnelling, glijbaan, hydrotube, kinderbad, privébubbelbaden, buitenbad met massageligbanken en binnenbad met massagezitbanken.
Normaal moet voor de privébubbelbaden bijbetaald worden, maar deze winter zijn ze gratis. Hopelijk houden ze dat ook zo voor de rest van het jaar. Het zwembad is geheel in het blauw geschilderd, maar ‘k vind het eigenlijk niet zo lelijk. Men zou het bad wel veel mooier kunnen maken moest men iets doen aan de typische witte zwembadtegels. Alle attracties werkten, er was veel toezicht, en alle ruimtes waren proper.
Enkel de kastjes zijn een ramp. Veel sleutels zonder, of met kapot armbandje. Voor ons geen probleem, want er was weinig volk, maar volgende week, wanneer het park vol zit, zal dat problematisch worden.
Cottages
Er waren verschillende renovatiewerken aan de gang in de verschillende villa’s. Het park ligt tegen de zuidheuvel. Er wordt gewerkt met plateautjes waar er telkens wat villa’s (in rijvorm) opstaan. Ik kan er inkomen, dat deze opstelling in de zomermaanden niet altijd even ideaal is (kwestie van privacy), maar in de wintermaanden heb je daar geen enkel probleem mee.
Wij hadden een ‘cottage’. Deze was netjes en de inventaris was goed in orde met o.a .Senseo machine, perfect draft, broodrooster, eierkoker, waterkoker, tweede tv op slaapkamer, regendouchekop in douche, … Ik kies meestal voor dit type villa. Erg gezellig met goede zetels en goede bedden. En kapotte lamp en een defect verwarmingstoestel in de slaapkamer werden in geen tijd hersteld.
Natuur en rust
In onze periode van het jaar erg rustig. Gezien de schikking kan dit in de zomer voor wat problemen zorgen. De natuur op het park vond ik best in orde. Mengeling van loof- en naaldbomen. Leuke stukjes groen tussen de villa’s. De opvatting is wat anders dan op andere Sunparks parken door de hoogteverschillen.
Sporten
Het park heeft een mooie sporthal met mogelijkheden voor tennis, volley, basket, voetbal, squash, badminton, boogschieten en klimmen.
Tafeltennis, pool en biljart vind je in de village.
Buiten vind je twee beachvolleyterreinen, mini – golf, en een adventure parcours.
Activiteiten
Niets te doen. Maar dat wisten we op voorhand, voor ons niet echt een probleem.
Conclusie
Het is een erg klein park en zal veel Center parc fans teleurstellen, maar persoonlijk vind ik het een knus parkje met beperkte faciliteiten weliswaar. Het park is echter prachtig gelegen met veel mogelijkheden om te wandelen, te mountainbiken en uitstappen te doen in de buurt. In Vielsalm zelf is de Archeoscoop een aanrader, maar daarnaast zit je vlak in de buurt van de watervallen van Coo (en Plopsacoo), maar ook ski- en langlaufgebieden, en ook Duitsland met leuke steden zoals Aken ligt niet overdreven ver.
Mij zien ze hier zeker nog terug.
Laatst gewijzigd door apirama op 17 dec 2007 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Nick
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Sunparks Ardennen

Bericht door Nick »

Heb je ook foto´s gemaakt van de renovatiewerken? Wat was er te zien?
Laatst gewijzigd door Nick op 17 dec 2007 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
apirama
All-in
All-in

Bericht door apirama »

.NCK schreef: Heb je ook foto´s gemaakt van de renovatiewerken? Wat was er te zien?
sorry, geen foto's van gemaakt. Bij de villa's waren ze bezig met schilderwerken aan de binnenkant. Daarnaast waren ze ook bezig met renovatiewerken in de village. Daar werden de receptie, de inkomhal en de shop onderhanden genomen. Volgens mij wordt de shop iets groter. Er waren ook schilderwerken bezig. Er stond ook een grappig bord met hun verontschuldigingen voor de renovatiewerken waarop stond (naast andere uitleg als slotconclusie) wie mooi wil zijn, moet lijden  ;D
Laatst gewijzigd door apirama op 17 dec 2007 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Nick
All-in
All-in

Bericht door Nick »

hehehe, overigens... het gebouw na de helling richting het park.... word daar ook weer aan gewerkt? Ik bedoel dan het receptiegebouw, dat is dus niet in de village.
Laatst gewijzigd door Nick op 17 dec 2007 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Mikos
All-in
All-in

Bericht door Mikos »

Ik kan het niet anders dan roerend eens zijn over het vervangen van de typische witte tegels in het zwembad. Ik ben er afgelopen zomer een middag wezen zwemmen en het komt op mij niet echt over als een subtropisch zwemparadijs... Ja, het bordje zegt het, maar verder...

Wat is trouwens jouw mening over het feit dat je, als je alle hindernissen hebt genomen om bij de kleedhokken te komen (je zou mindervalide zijn, zeg, dan kom je daar toch nooit?), je je schoenen al bij het 'gordijn' uit moet doen? Ik vind het nogal gebruiksonvriendelijk.

Geen gebruik gemaakt van de patattent in de AquaFun? We hebben er een half uur op een bakje friet staan wachten (de werknemer kwam nogal over alsof hij er voor het eerst stond)...

Prachtige omgeving, dat wel, zeker een aanrader, maar het park zelf kon mij niet echt boeien (heb niet echt recht van spreken omdat ik het alleen heb gezien tijdens de wandeling van/naar AquaFun)...
apirama
All-in
All-in

Bericht door apirama »

.NCK schreef: hehehe, overigens... het gebouw na de helling richting het park.... word daar ook weer aan gewerkt? Ik bedoel dan het receptiegebouw, dat is dus niet in de village.
Nee, dat gebouw wordt volgens mij gebruikt door de poetsdienst. Maar ik denk niet dat ze direct van plan zijn om het terug als receptie te gebruiken (jammer genoeg)
apirama
All-in
All-in

Bericht door apirama »

Mikos schreef: Wat is trouwens jouw mening over het feit dat je, als je alle hindernissen hebt genomen om bij de kleedhokken te komen (je zou mindervalide zijn, zeg, dan kom je daar toch nooit?), je je schoenen al bij het 'gordijn' uit moet doen? Ik vind het nogal gebruiksonvriendelijk.
Goh, ik vind het nogal een raar gebruik om je schoenen uit te doen voor je de hal binnen gaat, maar ik stoor me er eigenlijk niet echt aan. Hoewel er trouwens uitdrukkelijk staat dat je je schoenen moet meenemen zijn er trouwens vaak mensen die hun schoenen in de inkomhal laten staan.
Als een mindervalide kan zwemmen, dan lijkt ook de weg naar het zwembad me nu niet zo'n groot probleem.
Mikos schreef: Geen gebruik gemaakt van de patattent in de AquaFun? We hebben er een half uur op een bakje friet staan wachten (de werknemer kwam nogal over alsof hij er voor het eerst stond)...
Wij hebben er geen gebruik van gemaakt, maar lange wachttijden hebben vaak te maken met besparkingen op personeel. Zo heb ik het reeds meegemaakt (zowel in Oostduinkerke als in Mol) dat er één persoon moest instaan voor het maken van de hamburgers, als de bediening in het restaurant, als de bediening in de aqua fun. Dat is natuurlijk om problemen vragen. Maar ik merkte eigenlijk wel vooruitgang. Drie jaar geleden was het nog gewoon een redder die achter de Burger Express stond in het zwembad, nu was het al een gewoon personeelslid.
Mikos schreef: Prachtige omgeving, dat wel, zeker een aanrader, maar het park zelf kon mij niet echt boeien (heb niet echt recht van spreken omdat ik het alleen heb gezien tijdens de wandeling van/naar AquaFun)...
Zoals ik reeds al aanhaalde denk ik dat dit park heel wat mensen hier niet zou kunnen boeien. Voor mij is het ok. Het hangt ook van je eigen wensen af. Wij kiezen in de eerste plaats voor een park met een leuke omgeving. Zowel voor uitstappen als wandelingen. Dan is Vielsalm gewoon super. Daarnaast vinden wij de cottage een gezellig villatype. Wij zitten zelden langer dan één uur in het zwembad / dag hoe groot het ook mag zijn. Er zijn voldoende faciliteiten om je een midweek / weekend of week te amuseren. Prijs / kwaliteit vind ik het best goed.
Denny
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Denny »

Leuke anekdote: Vorig jaar zijn we een keer gaan zwemmen in SP Vielsalm, en zaten we in het buitenbad. Plots komt er een vrouw in bikini van binnen naar buiten (in het zwembad), met een spons in haar hand. Die begon gewoon de tegels van het buitenzwembad schoon te maken, en gebruikte het buitenbad dus als emmer om haar spons in uit wringen en proper te maken...

In ieder geval is de netheid er wel op vooruit gegaan. Want een aantal jaren geleden was het er echt smerig (kort nadat het contract met ISS werd verbroken).
apirama
All-in
All-in

Bericht door apirama »

Denny schreef: Leuke anekdote: Vorig jaar zijn we een keer gaan zwemmen in SP Vielsalm, en zaten we in het buitenbad. Plots komt er een vrouw in bikini van binnen naar buiten (in het zwembad), met een spons in haar hand. Die begon gewoon de tegels van het buitenzwembad schoon te maken, en gebruikte het buitenbad dus als emmer om haar spons in uit wringen en proper te maken...

In ieder geval is de netheid er wel op vooruit gegaan. Want een aantal jaren geleden was het er echt smerig (kort nadat het contract met ISS werd verbroken).
Personeel in bikini? hmmm, Sorry, maar klinkt in mijn ogen niet bijster geloofwaardig  ;D

Los daarvan vind ik het gezaag over het feit dat Sunparks zo smerig was fel overroepen. Ik ga al 15 jaar aan een stuk 2 x per jaar richting Sunparks en heb in al die tijd slechts één maal een minder propere villa gehad. Die men overigens opnieuw is komen schoonmaken na klacht.
Dat men jaren aan een stuk bezuinigd heeft waardoor er korte openingstijden waren in de restaurants, afgebladerde verf in het zwembad, defecte toestellen in de lunaparken,... dat is zeker waar, maar dat staat niet gelijk met vuil. Zelfs in de meest besparende periodes waren er altijd wel mensen bezig met het reinigen van hokjes in de zwembaden e.d.
marloes
All-in
All-in

Bericht door marloes »

Wij zijn heel lang geleden eens in SP Vielsalm geweest. Ik denk zo'n 13, 14 jaar geleden? In ieder geval was het huisje waar wij toen inzaten nét nieuw.
De huisjes wat lager op het park zagen er toen echt verschrikkelijk uit, wij waren heel blij dat wij in een nieuw huisje zaten.

Het parkcentrum was toen ook al erg saai. Het zwembad vond ik wel erg mooi. Een stuk kleiner dan een CP pad, maar de faciliteiten waren leuk!

Verder herinner ik me vooral de prachtige omgeving; er zijn echt veel leuke uitstapjes te maken in de buurt van het park.
Denny
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Denny »

apirama schreef: Personeel in bikini? hmmm, Sorry, maar klinkt in mijn ogen niet bijster geloofwaardig  ;D
Toch was het zo; ze had wel een shortje aan en het bovenstuk van een bikini.
vraaghetaanmona

Bericht door vraaghetaanmona »

van alle parken waar ik ben geweet vond ik dit park ronduit smerig, zowel het zwembad als het huisje en de parkplaza. of wat er mee door moest gaan....
het is wel 6 jaar geleden, maar als men praat over de Vielsalm gaan mij de haren nog recht over eind staan de badkamer zat vol en nog eens vol met schimmel, we hebben niet geklaagd toen der tijd maar oef....... het zwembad was niet schoon
zwlfs een drol voorbij zien komen hihi, en er liep zon ouwe tang rond met short, en van die groene laarzen, hoezo charmant!!!, de plaza was een winketje dicht en was gewoon met linten afgezet en daarachter waren ze aan het breken, het restaurant had je le grill, kreeg gewoon een vol bord met eten, dat er zeer ontsmakkelijk uitzag!!! totaal  fantasieloos eten
omtrent het huisje hadden nieuwe tafels en stoelen gekregen als mede een picknick tafel voor buiten!!!! geen stoelen maar een picknicktafel duh duh, de hele tijd heeft de binnenbank als buitenbank gediend, en die binnenbank was zo spartaans als wat haha, ik heb  er zo mijn twijfels over dat sunparks bij de cp familie is als mede de pierre & vacances.........
Fluffy
All-in
All-in

Bericht door Fluffy »

Dit is een ervaring van 6 jaar geleden zeg je,..
Ik ben er zeker van dat zelfs nog niet onder centerparcs
sunpars de laatste jaren al een mooie vooruitgang heeft geboekt.
Er zijn toevallig geen mensen die recente ervaringen hebben?

Greettzz
apirama
All-in
All-in

Bericht door apirama »

Ja, ik kom zo goed als elk jaar wel een keer in Sunparks Ardennen en ik vind het een gezellig en aangenaam parkje.  Ik heb nog nooit problemen gehad met de vakantievilla. Wij zaten wel nooit in de oudere villa's van het park. Dus daar kan ik niet over meespreken. Maar wij hebben altijd een goeie service gehad. Gaan ook altijd wel eens eten in het park center. Het klopt wel dat het niveau van de maaltijden vroeger veel beter was. Maar dan kon je bv. ook nog gewoon van de kaart kiezen ipv enkel maar buffetten. Maar dat kan al eens schelen van bezoek tot bezoek. Zo hadden we twee jaar geleden overheerlijke pizza's terwijl ze vorig jaar op de ballen trokken. Tja, geen idee aan wat dat ligt. Ik denk dat het ook wat afhangt van je verwachtingen. Je moet gewoon wat in je achterhoofd houden dat het een klein park is en dan valt het heel goed mee.
Nick
All-in
All-in

Bericht door Nick »

Niels

Bericht door Niels »

En daar ligt dan die vloer met het oude logo :)
cp-freak
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cp-freak »

Dan toch. Ik heb hier ooit eens toegesnauwd gekregen dat deze vloer al vervangen was. Niet dus, als ik het jaartal mag geloven ;)
apirama
All-in
All-in

Bericht door apirama »

cp-freak schreef: Dan toch. Ik heb hier ooit eens toegesnauwd gekregen dat deze vloer al vervangen was. Niet dus, als ik het jaartal mag geloven ;)
Nee hoor, op sommige foto's wordt hij tegenwoordig gewoon weggewerkt. Dat is al  ;D
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Men moet er wel rekening mee houden dat dit ook een voormalig park was van de groep SunAIr.
Ze hebben toen ze het omgedoopt hebben tot SP enorm veel renovatiewerken uitgevoerd.
Waar nu bv het Lunapark zich bevindt was er vroeger niets.
De receptie bevond zich in een vleugel van een oud kasteel als ik me niet vergis
Nick
All-in
All-in

Bericht door Nick »

Welk kasteel bedoel je? ;)

Er staat een soort van landhuis bij de entree van het park center, dit wordt gebruikt voor meetings. Daarnaast heb je een soort oude schuur waar nu de supermarkt en receptie in gevestigd zijn.
Begin '90 is er massaal gebouwd... de sporthal, receptie bij de grote parkeerplaats, 't park center enz.
Overigens was Sunparks Oostduinkerke een vergelijkbaar park ;).
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Ik kan me het niet zo goed meer herinneren maarde vloer van de supermarkt is/was nog steeds hetzelfde - iets in hout structuur ofzo..
Ik zal es kijken of ik nog oude foto's vindt van toen er al sprake was van SunParks
Nick
All-in
All-in

Bericht door Nick »

De supermarkt nu, zit in de vroegere lingerburgerbar o.i.d. :)
De oude supermarkt heeft nu een andere functie gekregen.
Jarne
All-in
All-in

Bericht door Jarne »

Vorige midweek in SP Ardennen

Toen we aankwamen hing er een groot bord waar opston dat er renovatiewerken bezig waren.  :) Onze villa was volledig inorde afgezien van het gepiep van de termostaat. :D. Zwembad was oud maar dat viel allemaal best mee, alleen liepen er wel veel mieren, door heel het zwembad. Ook was de familieglijbaan en het horecapunt dicht. En er mochten wat meer stoelen staan. Gelukkig was het wel lekker rustig en waren er veel brubbelbaden. (Ik denk dat deze vroeger betalend waren, maar nu kon je ze gratis opzetten) In het winkeltje was alles aanwezig. Ik vond wel dat de prijzen van de sport redelijk hoog lagen, want de tennisbanen , minigolf,... was nu ook weer niet in zo'n goede staat. op vele wegen was nieuwe asfalt gestord, en dat was maar goed ook. Aan de receptie werd je zowel in frans als in het nederlands geholpen.

Ik vond dit zeker een leuke week maar of ik terukom weet ik niet: ik vind het zwembad namelijk belangrijk en daar ben je na een week wel op uitgekeken.
colake
All-in
All-in

Bericht door colake »

Ik wil in oktober een weekje Sunparks Ardennen boeken en had voor ik dat doe toch enkele vraagjes

- Ik kan 2 types van Exlcusive villa's voor 2 personen boeken VI561 en  VI584.  Is er een groot verschil tussen deze twee types?  Welke neem ik het best?
Gisteren kon ik op de Sunparks site zien dat vooral de indeling verschillend is maar nu is de pagina op de site voor 1 van de twee types leeg :( 

- Zou er iemand het parkplan kunnen doorsturen.  Dit is al enkele dagen offline en ik vermoed dat de verschillende types ook op een verschillende plaats liggen.  Dat kan dus ook van belang zijn om een bepaald type villa te boeken.

Alvast bedankt!
-Martijn-
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door -Martijn- »

colake schreef: - Ik kan 2 types van Exlcusive villa's voor 2 personen boeken VI561 en  VI584.  Is er een groot verschil tussen deze twee types?  Welke neem ik het best?
Gisteren kon ik op de Sunparks site zien dat vooral de indeling verschillend is maar nu is de pagina op de site voor 1 van de twee types leeg :( 
Als ik van beide Villa's de indelingsplattegrond erbij pak, en deze vergelijk, lijkt het type VI561 ruimer van opzet. Mocht je tijdens je vakantie meer ruimte houden of nodig hebben, zou ik om die reden het type VI561 boeken. Het type 2-pers Exclusive Villa VI584 kent een rechtvormige structuur, terwijl het type VI561 er zowel boven als beneden een dergelijk 'ruimte' extra er aangesloten heeft. Waardoor deze gelijk over meer ruimte beschikt. Het VI561 kent op de benedenverdieping een badkamer met dubbele wastafel terwijl het andere type het met één enkele wastafel moet stellen. Verder is de badkamer van het type VI561 uitgerust met zowel een bad als een regendouche, terwijl het type VI584 enkel de beschikking stelt over een regendouche. Ook beschikt het type VI561 over een Barbeque nabij het buitenterras, waarvoor je bij de receptie een bijhorend rooster kunt huren voor  € 5,-, mocht je deze willen gebruiken.

Deze dergelijk 'kleine' verschillen heb ik voor je kunnen vinden, terwijl ik beide Villa's vergeleek. Echter zou ik persoonlijk door de bovenstaande extra's voor het 2-pers Exclusive Villa type VI561 gaan! Succes verder met je keuze! :)
Laatst gewijzigd door -Martijn- op 27 jul 2009 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
l Fotoverzoek? Vraag me gerust naar foto's van jouw favoriete locatie(s) binnen Center Parcs!
l We zijn er weer! Bezoek nú het vernieuwde Reclame in de signature is verboden!
colake
All-in
All-in

Bericht door colake »

Bedankt Martijn!

Net gemerkt dat op sunparks.nl de informatie over de verschillende types wel nog beschikbaar is.

De VI561 komt mij zeer bekend voor van bij mijn verblijf in Sunparks De Haan in juni.  Dit was inderdaad een zeer ruime villa voor twee personen.  De VI584 toont klein op plan en het tv toestel lijkt mij niet echt handig te staan.  Die spreekt mij meteen iets minder aan.  Het terras lijkt mij bij de VI561 ook wat groter.

Nu hopen dat de parkplattegrond snel terug online zal komen.  Die is zowel op de .nl, .be en .de niet beschikbaar voor Sunparks Ardennen.  Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de ligging van de twee types.  Als de VI584 beter gelegen lijkt te zijn kan het toch nog zijn dat het die gaat worden.
Nick
All-in
All-in

Bericht door Nick »

De verschillen zijn als volgt, het type met de alleen een douche is gesitueerd in het oudere deel van het park, dit is een voormalige villa type 1 / 2 / 3. Het andere type is dan ook een stuk ruimer en lichter.
Echter, het oudere type ligt dus (in de meeste gevallen) dichter bij het centrum en is van binnen nieuwer omdat deze helemaal opnieuw zijn opgebouwd. Het hangt er dus vanaf wat je wilt.

Als je een plattegrond wilt kan ik je die geven, dan moet je even een PM sturen. Eventueel zet ik deze hier in 't topic neer.

Zoals je kunt zien is dit het oudere type (met alleen een douche):
Afbeelding

En dit het nieuwere type (niet 100% maar het lijkt er op ;)):
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Nick op 27 jul 2009 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Jarne
All-in
All-in

Bericht door Jarne »

-Martijn- schreef: Ook beschikt het type VI561 over een Barbeque nabij het buitenterras, waarvoor je bij de receptie een bijhorend rooster kunt huren voor  € 5,-, mocht je deze willen gebruiken.
Het maakt niet zoveel uit, maar het is 15 euro en je krijgt ze terug als je het rooster schoon terugbrengt.
-Martijn-
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door -Martijn- »

Wat betreft de prijs dit word bij de Villa-specificaties op Sunparks.nl zelf aangegeven, dus wat dat betreft moet je dat bij hen raadplagen. Echter zou jouw gegeven informatie ook op de waarheid berusten natuurlijk! Echter is het dan wel erg vreemd dat Sunparks deze prijs bij de dergelijke villa vermeld.
Laatst gewijzigd door -Martijn- op 27 jul 2009 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
l Fotoverzoek? Vraag me gerust naar foto's van jouw favoriete locatie(s) binnen Center Parcs!
l We zijn er weer! Bezoek nú het vernieuwde Reclame in de signature is verboden!
Nick
All-in
All-in

Bericht door Nick »

-Martijn- schreef: Wat betreft de prijs dit word bij de Villa-specificaties op Sunparks.nl zelf aangegeven, dus wat dat betreft moet je dat bij hen raadplagen. Echter zou jouw gegeven informatie ook op de waarheid berusten natuurlijk! Echter is het dan wel erg vreemd dat Sunparks deze prijs bij de dergelijke cottage vermeld.
Dan kan dat natuurlijk nooit kloppen! Sunparks heeft geen cottages maar Villa's! ;)
Plaats reactie