Ook ik ga hier een poging doen om mijn foto's online te gooien (foto's zijn genomen op 2 juli). Van mijn kant krijgen jullie de binnenzijde te zien. Om nu te zeggen dat het zwembad op een ongekende manier aan het verloederen is, vind ik nogal overdreven. Een laagje verf en die glijbaantoren ziet er direct helemaal anders uit. Bovendien heeft het zwembad binnenin al een behoorlijke opknapbeurt gekregen. Er is nog wel wat werk aan de winkel, maar het resultaat vind ik op de meeste plaatsen wel geslaagd. Hopelijk floepen de foto's ook online zodat jullie een ideetje krijgen van de binnenkant.

De vernieuwde toiletten

Met de daarbij horende wastafel.

De glijbaan heeft alvast een nieuw groen kleurtje gekregen en ook al de muren zijn geschilderd. (ook hier is gebruik gemaakt van groene tinten)

Ook de familieglijbaan heeft een nieuw kleurtje gekregen en de tegels van de zijmuren van dit bad zijn helemaal vernieuwd naar kleine mozaïekjes.

Een overzichtje van het golfslagbad. Helemaal vooraan (of achteraan op de foto) ligt trouwens het vernieuwde kinderbad.

Een foto van de andere zijde. Let op de nieuwe tegels in het eerste gedeelte van het golfslagbad.

De boot is zijn wit kleurtje kwijt en ziet er een pak mooier uit.

De doorgang naar het buitenbad is ook voorzien van nieuwe mozaïekjes.

Een overzichtje van het buitenbad met hier en daar wat nieuwe tegels. (jammer dat ze niet heel het bad onder handen hebben genomen. Nu vind ik het niet echt mooi.)

Het bewijs dat het dak grondig onder handen wordt genomen.

De boot vanuit een ander oogpunt.

Het mooi vernieuwde bovengedeelte met nieuwe tegeltjes.
Bedankt voor de tip Jeroen!
*
Zojuist heb ik je bericht voorzien van de juiste codering, zodat je foto's voor iedereen zichtbaar zullen zijn
Vriendelijke groeten, Martijn