Welkom op Center Parcs Forum. Het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

Wanneer krijg je de 50% kortingsbrief

Goedkoop op vakantie, hier vind u de absolute bodemprijzen!

<t>Wanneer kreeg jij de brief?</t>

Na een hoogseizoen verblijf?
37
24%
Na een laagseizoen verblijf?
63
41%
Na een negatief gevulde enquete?
25
16%
Na een positief ingevulde enquete?
29
19%

Totaal aantal stemmen: 154
Ccmel
All-in
All-in

Re: Wanneer krijg je de 50% kortingsbrief

Bericht door Ccmel »

cinderella schreef: Ook wij hebben m voor het eerst gekregen. Er staat niet geldig in combinatie met andere acties, kortingen, waardebonnen en in geval van annulering. Dus de korting geldt op de originele prijs.
Wij kregen vorige week ook "de" brief, na Paasvakantie in Bostalsee en LTF. Zeeeeeeer beperkt geldig en niet in zomervakantie, niet in de speciale lange meiweekends, enz.
Eigenlijk is de brief zowat hetzelfde als de prenatal-aanbiedingen, zowel qua periodes als qua geen extra voordelen en in principe ook niet verl verschil qua korting, gezien enkel geldig in de goedkopere periodes.
Zonde dat ze niet toestaan dat men in de vakantieperiodes, die paar huisjes aan -50% gaan ze echt nog genoeg aan verdienen.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
NaMiSe
All-in
All-in

Bericht door NaMiSe »

Hier ook de 50% brief, na weekverblijf in Meerdal eind april ( hier meivakantie). Inderdaad zeer beperkte aankomsten, dus rechtstreeks weer in de prullenbak....
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

Dit jaar al 3 brieven gehad, 1 x na mystery Eemhof (positive enquête), 1 x mystery Kempervennen (enkele negatieve punten op enquête), 1 x na gewone boeking Port Zélande (positieve enquête).  Van de eerste twee brieven kon ik jammer genoeg geen gebruik maken (te kort dag en al veel drukke weekends) maar van de laatste ga ik toch profiteren om een extra weekendje te boeken.  Kijk er al naar uit!
sinds 2012:
10 x Erperheide * 8 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal
jaco32

Bericht door jaco32 »

Hallo,
Ik had een vraagje, zitten er nog bepaalde voorwaarden aan zo'n brief van 50% korting?
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

Ja, heel veel. Niet tijdens vakanties of feestdagen, niet voor alle soorten cottages/parken en hij is niet overdraagbaar. Er wordt veel uitgesloten en is maar een bepaalde tijd geldig. Wij kregen m na een verblijf in de voorjaarsvakantie, voor een verblijf tot eind juni. Maar onze volgende verblijf was al geboekt voor mei en hebben er dus geen gebruik van kunnen maken.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
weegschaaltje
All-in
All-in

Heb zondag op de valreep geboekt met mijn 50% kortingsbrief.  Lang getwijfeld voor welk park.  En van de prijs kon ik het niet laten afhangen want het kostte allemaal ongeveer evenveel.
Ik twijfelde (tja weegschaal he, twijfelen tot en met  ;)) tussen Erperheide, Vossenmeren, Port Zélande en Heijderbos.  Erperheide is mijn lievelingspark maar dat doen we al vaak, daar gaan we van de zomer nog naartoe.  Vossenmeren is ook top maar daar gaan we van de herfst al naar toe.  Port Zélande is ook geweldig, is het lievelingspark van mijn man maar ik ben bang voor slecht weer, want veel is er binnen niet te doen (en dagelijks zwemmen is geen optie met mijn dochters hypergevoelig huidje).  En Heijderbos heb ik nog nooit gedaan maar dat lijkt me zo'n tof park.  Maar goed, ik heb de knoop doorgehakt en Port Zélande gekozen en wat en geluk, bij een 6-pers Premium zit er een Finse sauna bij  ;D
En ik heb mezelf voorgenomen om dan volgend jaar een keertje Heijderbos te gaan.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 8 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Ik heb hen twee keer gehad na het negatief invullen van een enquete.
Johnny
All-in
All-in

Bericht door Johnny »

maria schreef: Ik heb hen twee keer gehad na het negatief invullen van een enquete.
En nu vul je hem standaard negatief in???
Port zelande - april 2008, Vossemeren - juni 2010, Meerdal - mei 2011, Erperheijde - september 2013, Meerdal - juli 2014, Port Zelande februari 2015, Heijderbos juli 2015
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

Johnny schreef: En nu vul je hem standaard negatief in???
Ik kreeg de brief na super positief ingevulde enquete, over verblijf in Bostalsee, dus hoeft ingevulde info echt niet negatief te zijn.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
weegschaaltje
All-in
All-in

Amai, ik ben echt een bofkont dit jaar, voor de 4e keer de 50% brief in de bus, joehoe.  Nu nog manlief overtuigen om nog eens een CP'tje te doen tussen 4/9 en 30/11 (en we doen er dan al 2  :-* ) en dan hopelijk boeken...
sinds 2012:
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

Ik heb vorig week de 50% korting brief gekregen! Jaren terug ook eentje gekregen en nu dus nr 2. Ik heb 25 boekingen al gedaan, laatste boeking was juni 2015. Ik weet echt niet of er een regelmaat is met het versturen van die brieven hoor...
En de teller staat op......49 boekingen (Huttenheugte, Erperheide, Vossemeren, Kempervennen, Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Limburgse Peel, Les Bois Francs, en eerder nog bij de voormalig sporthuis centrumparken Berkenhorst, Vennenbos en Lommerbergen)
desireew
All-in
All-in

Bericht door desireew »

Week in april gedaan op het meerdal,maar geen brief hier.
CP ganger sinds 1989.
Huttenheugte(tig keer), Loohorst(tig keer),Weertebergen(1x) Port zelande(2x), Zandvoort(4x) Eemhof(2x) het Meerdal(1x) Heijderbos(1x)Kempervennen (1x) Vossemeren (1x)Sandur (1x)
weegschaaltje
All-in
All-in

2013 ging ik voor het eerst naar cp en toen kreeg ik de brief bij mijn 3e boeking (toen ik friends werd dus)
2014 geen brief (deed dat jaar 4 boekingen)
2015 4 brieven (heb al 8 boekingen gedaan)
Enquête vul ik altijd eerlijk in, en die is meestal positief (als mijn vakantie niet fijn was geweest, zou ik niet zo vaak terugkomen hè).  Ik vul ook altijd een review in op Zoover, blijkbaar vinden ze dat bij cp heel belangrijk want na mijn laatste cp-enquête belden ze met de vraag of ik ook een review op Zoover wilde zetten, ik antwoordde dat ik dat al had gedaan en altijd deed en een week later zat - toevallig of niet? - mijn 4e 50% brief in de bus.  Dus dat wordt een extra weekendje in het najaar 8)
sinds 2012:
Tweek
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Tweek »

Dit jaar 4 huisjes geboekt en 2x een brief gehad. Nog geen enkele keer gebruik van gemaakt, omdat er altijd wel een betere aanbieding is en/of het niet een gunstige periode is voor mij.
'14 HH 6p VIP 923 en Comfort 807 ||  '15 3x VM 4p VIP 229 en 2p VIP 226 en 4p VIP 230  ||  '15 LTF 8p Premium 93  ||  '17 MD 5p COMF 261  ||  '18 AR 4p VIP
weegschaaltje
All-in
All-in

Hoera weer een kortingsbrief, de 5e al dit jaar!  Telkens gekregen kort na een verblijf.  Ik vul de enquête altijd eerlijk in en geef ook altijd een beoordeling op Zoover.  En na de vorige brief had manlief gezegd dat we met zo'n mooie korting van elke brief gebruik zouden maken, dus mama en de kids zijn weer blij :-)  Nu nog de "zware taak" van welk park en wanneer...
sinds 2012:
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

Vandaag weer een 50% kortingsbrief gekregen. Zo ongeveer 2 weken na ons verblijf. We weten nog niet of we er gebruik van gaan maken, er zijn namelijk veel uitsluitingen. En het is alleen voor aankomst jan, feb en maart. Misschien toch wachten op de zomer en dan met een andere korting boeken.
En de teller staat op......49 boekingen (Huttenheugte, Erperheide, Vossemeren, Kempervennen, Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Limburgse Peel, Les Bois Francs, en eerder nog bij de voormalig sporthuis centrumparken Berkenhorst, Vennenbos en Lommerbergen)
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Ooit 1 keer gehad daarna nooit meer we hebben toch 3 boekingen per jaar bij cp.
Ontdek, inspireer en geniet...
weegschaaltje
All-in
All-in

Kreeg gisteren 7e of 8e brief dit jaar, ben het juiste aantal kwijt.

Vul altijd enquête in en zet ook altijd review op Zoover.

Moet alleen nog even puzzelen wanneer we dan gaan want onze kids zijn nu allemaal schoolplichtig.
sinds 2012:
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

Vorige week ook weer eens de brief gekregen. Dat was nu al een paar jaar terug.
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
Bouwman
All-in
All-in

Bericht door Bouwman »

Nog NOOIT een 50% brief gehad...
2 x de Huttenheugte,  2 x het Meerdal, 4 x de Kempervennen, 3 x de Eemhof, 1 x de Vossemeren, 1 x Bostalsee, 2 x Erperheide
Héél veel dagjes naar de Eemhof, het Heijderbos, Port Zelande, het Meerdal en de Kempervennen
desireew
All-in
All-in

Bericht door desireew »

Zouden ze de brief inmiddels hebben afgeschaft? Hoor niemand er meer over eigenlijk.

Weer een van de bezuinigingen?

De brief voor een verblijf, dat je kan verlengen nog wel gehad...maar daar hebben ze weer baat bij natuurlijk.
CP ganger sinds 1989.
Huttenheugte(tig keer), Loohorst(tig keer),Weertebergen(1x) Port zelande(2x), Zandvoort(4x) Eemhof(2x) het Meerdal(1x) Heijderbos(1x)Kempervennen (1x) Vossemeren (1x)Sandur (1x)
mariska_a
All-in
All-in

Bericht door mariska_a »

Ik heb de 50% brief vorige week gekregen
2009: MD 4P Comfort (kids) 2010: HB 8P Comfort, HH 6P VIP 2011: HH 8P comfort HH 6P comfort 2013: VM 4P VIP LTF 6P VIP 2014: EH 5P Premium 2015: HH 6P VIP, EP 5 premium 2016: MD 5 pony
verena
All-in
All-in

Bericht door verena »

ik deze week gekregen
desireew
All-in
All-in

Bericht door desireew »

Super om te horen dat het dus nog wel gedaan word.
CP ganger sinds 1989.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

Ook ik heb de brief weer eens gekregen.
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
Edith
All-in
All-in

Bericht door Edith »

Na ons laatste verblijf in de voorjaarsvakantie ook een 50% kortingsbrief gekregen. Maar ik zie door de bomen het bos niet...zoveel uitsluitingen...sowieso geen schoolvakanties enz.enz.
Dus eigenlijk ben je voordeliger uit door vroegboekkorting en misteryboeking.
Offens1
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Offens1 »

waar is de melding niets ontvangen :)
evamieke2004
All-in
All-in

Bericht door evamieke2004 »

ik heb ook nog nooit zo een brief ontvangen.
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

28 April weer een brief met 50% korting ontvangen. Waren begin april nog geweest bij cp. Krijg de brieven nu wel regelmatig, maar tot nu toe nooit gebruik van gemaakt. Teveel uitsluitingen. En je moet ook telefonisch gebruik maken van de korting, niet via internet. Spreekt mij minder aan.
madridgirl
Dagbezoeker
Dagbezoeker

webboeking via ander land

Bericht door madridgirl »

Ik woon in belgie eb is het toegelaten om via de nederlandse website een cottage te boeken?
De prijzen zijn goedkoper, als het niet toegelaten doe ik het niet maar kan dit nergens terug vinden.
Weet iemand dit?
Plaats reactie