Wij testte de Nieuwe wildwaterbaan op Park De Haan, zie hier de video!!

Vragen & Ervaringen: Jonge Gezinnen-korting en 55+-korting

Goedkoop op vakantie, hier vind u de absolute bodemprijzen!
gerritelburg
All-in
All-in

Re: Jonge Gezinnen-korting en 55+-korting

Bericht door gerritelburg »

De 55+ korting is verhoogd van 15% naar 20 % korting. zag het in ons huisje een papiertje liggen met deze info erop
Parc Sandur(13x) De Huttenheugte(9x) Het Heijderbos(4x) De Kempervennen(4x) Port Zélande(4x) Park Bostalsee(1x) Park Zandvoort(1x) Park Hochsauerland(2x) Les Trois Forêts (1x)  De Eemhof(1x) Limburgse Peel(1x) Weerterbergen(6x) Hunzedal(1x) Vennenbos(1x)
AliceMaartenJake
All-in
All-in

Bericht door AliceMaartenJake »

Het is nu beide 20% korting wij hadden 40% korting op onze vakantie.
In feb voor het eerst naar hb!
vaneschcarla
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door vaneschcarla »

Hallo ik had graag vernomen of er iemand weet of je tijdens het verlengd wk-nd  van hemelvaart ook 55+korting ontvangt bovenop de vroegboek korting en geld dit ook voor de duitse parcen aub?dank u
lil_cp
All-in
All-in

Bericht door lil_cp »

vaneschcarla schreef: Hallo ik had graag vernomen of er iemand weet of je tijdens het verlengd wk-nd  van hemelvaart ook 55+korting ontvangt bovenop de vroegboek korting en geld dit ook voor de duitse parcen aub?dank u
Uit een paar proefberekeningen voor parken zowel in NL als DE tijdens het hemelvaartweekend zie ik enkel 15% vroegboekkorting. 55+ geldt niet in deze periode volgens mij.
'90-'00 vaak ZV, LP
2012 ZV, VM, EH
2013 KV, HB, EP
2014 HB, SL
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

vaneschcarla schreef: Hallo ik had graag vernomen of er iemand weet of je tijdens het verlengd wk-nd  van hemelvaart ook 55+korting ontvangt bovenop de vroegboek korting en geld dit ook voor de duitse parcen aub?dank u
Het is soms heel raar, volgens de site zou je voor beide in aanmerking komen maar ga je boeken krijg je het niet. Ik heb laatst voor iemand geboekt en toen zag ik links boven in de site staan ik kom in aanmerking voor jongegezinnen of 55+ korting. Dat moest aangevinkt worden en toen kregen ze het wel.
Dus even goed opletten en anders even bellen.
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Hoihoi!
Wij zouden dit keer voor de eerste keer willen reserveren met de jonge gezinnen korting omdat mijn nichtje (dochtertje van mijn broer) mogelijk met ons meegaat. Punt is dat het nog niet helemaal zeker is dat zij meekan (waarschijnlijk wel, anders zou ik de korting nog eens niet bekijken) en nu weet ik dus niet goed wat te doen. Stel ik boek en zij kan uiteindelijk toch niet mee, wat gebeurd er dan? Hoe gaan ze bij aankomst weten dat zij er niet bij is? Ik geloof niet dat ze bij de e-ticket check in ooit al gekeken hebben met hoeveel wij in de auto zaten, maar soit. Geef ik dit dan op voorhand telefonisch door of zo, of laat ik het gewoon zo en leg het ter plekke uit als ze vragen stellen?
Wat zou er dan gebeuren als ik telefonisch verwittig? Moet ik dan gewoon het verschil toch betalen of hoe verloopt dit?
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
Annie24
All-in
All-in

Bericht door Annie24 »

Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar anders mag de vraag verplaatst worden...

We willen graag een midweekje van 29-4 tm 3-5 2019 weg. Dit valt in de meivakantie. Voorgaande jaren via .de geboekt ivm familiekorting in de meivakantie. Enige tijd geleden gekeken en toen was er helaas op geen enkel park in NL/BE familiekorting bij een boeking via de.

Bij toeval kom ik net weer op .de terecht en zie ik dat het nu wel zo is, echter....niet voor alle parken  :-\ :-X

Ik snap niet helemaal waarom bij bepaalde parken wel voor de familiekorting gekozen kan worden en bij andere parken niet. Iemand enig idee wat het idee van CP.de hierachter is?
RaymondL
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: Vragen & Ervaringen: Jonge Gezinnen-korting en 55+-korting

Bericht door RaymondL »

Hoe komt het dat de 55+ korting...eigenlijk geen korting is.?.

Bij nazicht voor boeking buiten verlengd weekend of schoolvakanties (3e week september) stel ik vast dat gewone boeking in bv VIP een lagere prijs geeft ZONDER de 55+ korting dan deze korting wel aan te duiden waardoor de prijs hoger wordt MET deze korting. Want in dit laatste geval wordt de korting afgetrokken van een veel hogere basisprijs plots.

Zo kan je nooit van de korting genieten.

En dit werd vastgesteld in verschillende parken.

Ook ingelogd als Friend en leeftijd klopt. Heel vreemd.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

Hallo RaymondL,

Dat is vreemd en ook niet kloppend in mijn gedachte.
Word er zonder de 55+ korting een andere korting toegepast? En valt die gunstiger/hoget in procenten uit dan?
RaymondL
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door RaymondL »

@Mrs Marian Voorbeeldje:

Heijderbos - periode 18 t/m 25.09.2020 voor 2 personen, VIP cottage.

Dit geeft een cottage VIP voor 4 pers. aan 779 EUR. zonder enige korting.
Pas je de 55+ korting toe wordt prijs 821 EUR
dwirp
All-in
All-in

Bericht door dwirp »

We zijn aan het kijken voor een boeking rondom halloween en als ik jonge gezinnen toepas dan springt de prijs van 229 naar 266 ??? aparte korting. Is het zo dat als er al korting is gegeven de 55+ of jonge gezinnen niet gelden? hoewel ook van de basis prijs -20% zou de prijs niet kloppen.
Plaats reactie