De nieuwe, grote, mooie speeltuin van Park De Haan zie je HIER
Nieuwe foto's van de Baluba Park De Haan vind je HIER

Alle vragen over boeken met korting (Last Minute -Waanzinnige Woensdag- Actie's- Aanbiedingen)

Goedkoop op vakantie, hier vind u de absolute bodemprijzen!
B767-300ER

Re: Alle vragen over boeken met korting (Last Minute -Waanzinnige Woensdag- Actie's- Aanbiedingen)

Bericht door B767-300ER »

Kan je met “ouders van nu” ook langer dan een week boeken?
Mariëtte
All-in
All-in

Re: Alle vragen over boeken met korting (Last Minute -Waanzinnige Woensdag- Actie's- Aanbiedingen)

Bericht door Mariëtte »

Dat is een goede vraag.

Kun je niet 2 aparte boekingen achter elkaar maken?
Clown
All-in
All-in

Bericht door Clown »

2 aparte boekingen moet kunnen. Let op, dan betaal je wel 2x voorkeur (anders moet je verhuizen) en 2x boekingskosten. Misschien even bellen met CP?
eddy
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door eddy »

Hallo.
wij wouden graag naar de huttenheugte.
en dit is de 2 de keer dat we op vakantie gaan ik en me vrouw. en denken om ons budget en hebben genoeg gelezen en gehoord over centerparcs.

daarom willen wij graag binnen kort op vakantie naar de huttenheugte en willen snel boeken.
is er iemand die weet als er nog aanbiedingen of kortingen zijn ???

dan hoor ik het graag zo spoedig mogelijk alvast bedankt
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

eddy schreef: Hallo.
wij wouden graag naar de huttenheugte.
en dit is de 2 de keer dat we op vakantie gaan ik en me vrouw. en denken om ons budget en hebben genoeg gelezen en gehoord over centerparcs.

daarom willen wij graag binnen kort op vakantie naar de huttenheugte en willen snel boeken.
is er iemand die weet als er nog aanbiedingen of kortingen zijn ???

dan hoor ik het graag zo spoedig mogelijk alvast bedankt
Hallo Eddy,

Heb je al een kijkje genomen op de website van Center Parcs zelf bij de Huttenheugte? Als je nu een boeking plaatst krijg je al 10% vroegboekkorting.
Groetjes,
Loulou
eddy
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door eddy »

hallo ja had al gekeken om dat we het graag wouden boeken maar de prijs blijft het zelfde
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

eddy schreef: hallo ja had al gekeken om dat we het graag wouden boeken maar de prijs blijft het zelfde
Hallo Eddy,

Welke prijs krijg je te zien? Wellicht kan ik je helpen door met je mee te kijken, dan wil ik alleen het volgende weten:

- de datum dat jullie weg willen en hoe lang
- type cottage

Dan ga ik m'n best doen en kijken welke prijzen ik te zien krijg.
Groetjes,
Loulou
eddy
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door eddy »

hallo loulou,

de prijs is  € 560.00
Cottages Referentie Comfort cottage 2 personen.
Datum van ma 2 tot ma 9 sept (8 dagen - 7 nachten)

tis op dit moment alleen maar duurder als voor 2 dagen terug u zal ons enorme er mee helpen.

mvg eddy
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

eddy schreef: hallo loulou,

de prijs is  € 560.00
Cottages Referentie Comfort cottage 2 personen.
Datum van ma 2 tot ma 9 sept (8 dagen - 7 nachten)

tis op dit moment alleen maar duurder als voor 2 dagen terug u zal ons enorme er mee helpen.

mvg eddy
Hoi Eddy,

Ik ben zo vrij geweest om eens te kijken voor je.
Via Be lastminut  is de totaalprijs € 366.50
Via  NL lastminut last minuut € 416.50
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
cenparkris
All-in
All-in

Bericht door cenparkris »

enkele jaren geleden was het nog mogelijk met één reservatiekost, maar in 2017 al niet meer.
9x EH 5x KV 1x VM 4x PZ 1x EH-M
Jose13
All-in
All-in

Bericht door Jose13 »

Weet iemand als je pas op vakantie bent geweest bij CP, je dan post krijgt erna met aanbiedingen?
Bij landal is dit altijd zo.
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

Afgelopen week contact gehad met CP en het was mogelijk langer dan een week te boeken met OVN.
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

Jose13 schreef: Weet iemand als je pas op vakantie bent geweest bij CP, je dan post krijgt erna met aanbiedingen?
Bij landal is dit altijd zo.
Hi Jose13,

Jazeker, deze krijg je dan ook via de mail als je hebt aangegeven aanbiedingen te willen ontvangen via de email.
Groetjes,
Loulou
SVD
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door SVD »

We zitten al een paar maanden af te wachten om een voordelige last-minute te boeken. Tot mijn grote verbazing is de prijs echter sedert gisteren gestegen!
Dit voor een midweek, volgende week in de Eemhof.
Hoe kan dit nu?
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

SVD schreef: We zitten al een paar maanden af te wachten om een voordelige last-minute te boeken. Tot mijn grote verbazing is de prijs echter sedert gisteren gestegen!
Hoe kan dit nu?
Het is krokusvakantie in België, voorjaarsvakantie in veel delen van Frankrijk en Duitsland dus niet zo gek dat de prijzen dan niet bepaald aan spotprijsjes staan bij de last minutes.
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

SVD schreef: We zitten al een paar maanden af te wachten om een voordelige last-minute te boeken. Tot mijn grote verbazing is de prijs echter sedert gisteren gestegen!
Hoe kan dit nu?

Wat voor Cottage en voor hoeveel personen kijk je naar ?
Plaats reactie