Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Les Trois Forêts] Informatie, Vragen & Ervaringen (Deel 4)

Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

[Les Trois Forêts] Informatie, Vragen & Ervaringen (Deel 4)

Bericht door Jeroen »

Nieuw topicdeel voor alle ervaringen en vragen over Les Trois Forêts. :)

Laatste bericht uit deel 3:
belinda schreef: Ik vind het ook een geweldig park, mooie natuur, groot zwembad, leuk centrum en mooi buitenterras. Ook het hele kindergedeelte met boerderij, balauba en speeltuin is goed uitgewerkt. De original parken vind ik ook mooi en leuk en iets knusser ofzo..maar dit park staat zeker hoog op mijn lijstje...vind aleen de afstand vanaf ons huiseen  beetje minder fijn voor weekend of midweek.
Laatst gewijzigd door Jeroen op 15 jan 2019, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Buzzz
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Les Trois Forêts (deel 4)

Bericht door Buzzz »

Helemaal mee eens. Geweldig park. Maar toch mis ik het "kneuterige" Center Parcs gevoel. En in de omgeving is werkelijk niets te doen. Ondanks dat, toch voor herhaling vatbaar!
2004 SL LH 2005 SL HE 2007 SL 2008 HB 2009 SL HE EH 2010 HE 2011 VM TF KV 2012 HH BS 2013 KV HE BT 2014 KV SL KV SL
fanny75
All-in
All-in

Bericht door fanny75 »

dat gevoel kennen wij ook toen we er 2 jaar geleden waren zei de oudste(toen 12) dit is geen cp  :(  ,en wij hadden ook een beetje dit gevoel maar toch gaan we dit jaar terug ;D
vooral omdat dit park toch wel zeer goede kwaliteit is vergeleken met een gewoon huisje of appartement huren in Frankrijk ;)
kortom we willen wel eens voor iets anders gaan in de vakantie maar we zien er de voordelen niet van in dus is het weer cp geworden :D
verslaafd aan centerparcs sedert 2007
chantalmv2
All-in
All-in

Bericht door chantalmv2 »

Wij hadden in dec reeds geboekt voor LTF in juli. Na hier te hebbeb gelezen dat beddengoed niet meer incl was, heb ik toch even contact opgenomen. Natuurlijk kunnen ze niet zo maar iets uit je boeking halen wat er in dec nog wel bij stond. Mevr vertelde dat ik natuurlijk gelijk heb en gewoon beddengoed gratis zal krijgen.

Ben trouwens nieuw op dit forum (lukte hele tijd niet aan te melden)! Wij gaan met vrienden jn juli naar LTF in 2  vierpersoons comfort eden huisjes...nr 284 en 286. Wij zouden ook graag met die vrienden een golfkar willen huren. Zouden ze erg moeilijk doen als je met 8 pers op 6 pers golfkar zit? Zitten namelijk 4 kids bij waarvan 2 kleintjes. Vind het beetje zonde om 2 te huren vanwege kosten. We gaan namelijk ook 2 weken.
cindyvandenhoogen
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door cindyvandenhoogen »

hey chantalmv2
Er word niet echt gereageerd hihihihi.
Zal ik het ook nog eens vragen dan....wie heeft er foto's van de huisjes 284 en 286 ?
Gr. Cindy
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

chantalmv2 schreef: Wij hadden in dec reeds geboekt voor LTF in juli. Na hier te hebbeb gelezen dat beddengoed niet meer incl was, heb ik toch even contact opgenomen. Natuurlijk kunnen ze niet zo maar iets uit je boeking halen wat er in dec nog wel bij stond. Mevr vertelde dat ik natuurlijk gelijk heb en gewoon beddengoed gratis zal krijgen.

Ben trouwens nieuw op dit forum (lukte hele tijd niet aan te melden)! Wij gaan met vrienden jn juli naar LTF in 2  vierpersoons comfort eden huisjes...nr 284 en 286. Wij zouden ook graag met die vrienden een golfkar willen huren. Zouden ze erg moeilijk doen als je met 8 pers op 6 pers golfkar zit? Zitten namelijk 4 kids bij waarvan 2 kleintjes. Vind het beetje zonde om 2 te huren vanwege kosten. We gaan namelijk ook 2 weken.
Of dat ze er moeilijk over doen weet ik niet, verzekering technisch zal het niet goed gaan als er iets zou gebeuren lijkt me. :)
cindyvandenhoogen schreef: hey chantalmv2
Er word niet echt gereageerd hihihihi.
Zal ik het ook nog eens vragen dan....wie heeft er foto's van de huisjes 284 en 286 ?
Gr. Cindy
Op foto vragen word altijd minder op gereageerd, als er niemand is die foto's heeft zal ook niemand reageren. Ik verwijs jullie graag door naar het cottage ervaringen topic in Center Parcs Algemeen. Nagenoeg alle foto's en reviews zijn daar terug te vinden in 1 overzichtelijk topic. Ik ben voor juli nog in LTF te vinden, dus bij interesses zal ik indien mogelijk wat foto's maken! :)
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
cindyvandenhoogen
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Hoi Menno.
Bedankt voor je reactie! We kijken er gewoon heel erg naar uit hahahaha.
Maar we zouden het heel fijn vinden als jij voor ons wat foto's maakt van de huisjes 284 286 .
groetjes Cindy
chantalmv2
All-in
All-in

Nemen jullie in zomer de BBQ mee? Kun je er ook wel lekker uit eten?
fanny75
All-in
All-in

Bericht door fanny75 »

@chantalmv2 wij nemen van die wegwerpbbq's mee ,en 2 jaar geleden zijn e ook 3 x naar het buffetrestaurant geweest we vonden het toen super ,ik weet wel niet hoe het er nu is.
chantalmv2
All-in
All-in

Ok! Leuk! En wat betaal je voor buffet? Klinkt goed! Heb er zo'n zin in. Wat krijg je extra als friends?
fanny75
All-in
All-in

Bericht door fanny75 »

de prijzen weet ik zo niet meer ,maar ik vond het wel praktisch dat je een drankforfait kon nemen  wat erop aan kwam dat je er met 2 drankjes al goedkoper mee uitkwam (wij hebben er zeker van geprofiteerd (karaf wijn,sap, alles waar we zin in hadden .We bleven dan ook wel wat langer zitten dan anders ;D
als friends nemen wij meestal de bowling  :) maar er zijn wel nog andere dingen ook
bibi31

Bericht door bibi31 »

Chantalmv2: Officieel is het verboden om op LTF te bbqen. Maar je soms ruim je wel een bbqlucht.
chantalmv2
All-in
All-in

Wel gezellig in de zomer! En buffet ook wel keer makkelijk. Zijn de broodjes beetje zelfde prijs als cp nl?
Jammer dat ze geen 8 pers golfkar hebben!
belinda
Administratief Medewerker
Administratief Medewerker

Bericht door belinda »

De broodjes zijn veeeeel beter dan in Nederland. Het buffet is van zeer goede kwaliteit en het drink arrangement maakt idd dat je wat langer aan tafel zit dan normaal gewend bij het buffet.
cindyvandenhoogen
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Hallo allemaal.
Is er op les troi forets ook een kampvuur plek?
Groetjes Cindy
Plaats reactie

Terug naar “[Center Parcs] Les Trois Forêts”