[Park Allgäu] Informatie, Vragen & Ervaringen
-
- All-in
- Like! Gegeven!: 7 keren
- Like! Gekregen: 3 keren
Re: [Park Allgäu] Informatie, Vragen & Ervaringen (Deel 1)
Top! Lijkt ook niet al te ver naar het centrum! Ik ga hem boeken!
Wij zitten een beetje in dezelfde situatie met de kids. In september willen we een week richting Center Parcs gaan. Volgende week gaan we, zoals vaker, een midweek naar de Erperheide. Daar kan/mag in principe alles qua glijbanen. De oudste is in september 4 en de jongste 2. Beide doen we altijd een zwemvest aan van Center Parcs, of de Puddle Jumper.Jemima schreef: 12 jan 2024, 21:13 Wij waren van de zomer op allgau met een 4 jarige. Een aantal badmeesters letten strikte op, met duikbril, zwembandjes/drijfmiddelen werd je onherroepelijk de wildwaterbaan uitgestuurd naar de buitenglijbaan. Sommige jongere mensen lieten iedereen doorgaan.
De buitenglijbaan 2 witte naast elkaar gaat snel en vond mijn zoon prachtig. Binnen een stijle groene familieglijbaan met 3 naast elkaar was leuk. Diverse glijbanen in waterspeelhuis die hij zelf kon. Echt aanraders! Meest diverse zwembad wat wij tot nu toe bij centerparcs hebben gezien. Duo racer mag officieel niet, maar werd niet strikt gecontroleerd.
Nu zagen we Allgau en zijn we eigenlijk helemaal verkocht door de filmpjes van de Aqua Mundo.
De oudste zoon is helemaal gek van de glijbanen en wilt overal met mij van af glijden. De Aqua loop is uiteraard een no-go, dat is duidelijk.
Zijn er nog andere mensen met ervaringen, of mensen die tijdens hun verblijf anderen met kinderen gezien hebben en hoe de badmeesters ermee om gaan?
Het zou natuurlijk zonde zijn als hij dan niet van de grotere glijbanen samen met mij af zou mogen gaan.
-
- All-in
- Like! Gekregen: 7 keren
Jemima schreef: 12 jan 2024, 21:13 Wij waren van de zomer op allgau met een 4 jarige. Een aantal badmeesters letten strikte op, met duikbril, zwembandjes/drijfmiddelen werd je onherroepelijk de wildwaterbaan uitgestuurd naar de buitenglijbaan. Sommige jongere mensen lieten iedereen doorgaan.
De buitenglijbaan 2 witte naast elkaar gaat snel en vond mijn zoon prachtig. Binnen een stijle groene familieglijbaan met 3 naast elkaar was leuk. Diverse glijbanen in waterspeelhuis die hij zelf kon. Echt aanraders! Meest diverse zwembad wat wij tot nu toe bij centerparcs hebben gezien. Duo racer mag officieel niet, maar werd niet strikt gecontroleerd.
Wij waren er vorig jaar in juli . Badmeester zat in zen stoel te slapen .
Dan maar andere badmeester op attent gemaakt en er gebeurde niets . Wisselden van stoel en hij bleef op zijn stoel verder slapen .
Wij zijn er 2 weken geleden geweest en 2 jaar geleden. Onze kinderen zijn 6,8 & 10 jaar. Toen de jongste 4 was kreeg mijn man hem altijd mee van de wildwaterbaan op zijn rug maar wel met zo nu en dan een opmerking. In Franse parken zijn ze veel strenger is onze ervaring. In Duitsland geven ze meer een advies dan dat ze je er gelijk uit halen 
De racer gaat prima met een 4 jarige, de buiten glijbaan ook.
De andere glijbanen helaas niet en de speed heb ik nu ook met de jongste gedaan die vond dat super; daar staat ook geen supervisie. De 10 jarige mocht mee van de “trechter” glijbaan, zij is slank en klein en we kregen een opmerking maar ik benoemde haar leeftijd en geboortejaar en bleef volhardend toen mochten we door. Mijn man kreeg ook een opmerking met haar daar maar dat lukte ook. Andere kinderen rond 8 jaar mochten echt niet.
Allgau is meer dan alleen zijn aqua mundo en de rit echt meer dan waard, zeker met kleine kinderen een heerlijk park dus ons advies is gewoon gaan & genieten.
De racer gaat prima met een 4 jarige, de buiten glijbaan ook.
De andere glijbanen helaas niet en de speed heb ik nu ook met de jongste gedaan die vond dat super; daar staat ook geen supervisie. De 10 jarige mocht mee van de “trechter” glijbaan, zij is slank en klein en we kregen een opmerking maar ik benoemde haar leeftijd en geboortejaar en bleef volhardend toen mochten we door. Mijn man kreeg ook een opmerking met haar daar maar dat lukte ook. Andere kinderen rond 8 jaar mochten echt niet.
Allgau is meer dan alleen zijn aqua mundo en de rit echt meer dan waard, zeker met kleine kinderen een heerlijk park dus ons advies is gewoon gaan & genieten.
2014 & 2017 Heijderbos
2018 & 2024 Hautes de Bruyeres
2021 & 2024 Trois Forêts
2022 & 2023 Erperheide
2022 & 2024 Allgäu
2022 de Haan, Bispingerheide
2023 Landes des Gasgogne, Bois aux Daims
2023 & 2024 Ter Hills
2024 Meerdal, Village Nature Paris, & Kempervennen
2018 & 2024 Hautes de Bruyeres
2021 & 2024 Trois Forêts
2022 & 2023 Erperheide
2022 & 2024 Allgäu
2022 de Haan, Bispingerheide
2023 Landes des Gasgogne, Bois aux Daims
2023 & 2024 Ter Hills
2024 Meerdal, Village Nature Paris, & Kempervennen
-
- All-in
Ik had nog even een berichtje gestuurd naar het management van Centerparcs, zonder moeilijk te doen en ook aangevend dat het verder mijn vakantie niet verstoord heeft maar toch even de opmerking wilde geven dat het wat erg stoffig was.
Heb vrijwel direct een bericht gehad met excuses en een mooie waarde voucher ontvangen! Erg netjes van CP en ook onverwacht eigenlijk.
Heb vrijwel direct een bericht gehad met excuses en een mooie waarde voucher ontvangen! Erg netjes van CP en ook onverwacht eigenlijk.
- loulou
- All-in
- Like! Gegeven!: 259 keren
- Like! Gekregen: 138 keren
Dat hebben ze heel netjes JasperJasper. Is het een voucher die je in de shops kan besteden?
-
- All-in
Nee voor een volgende boeking, 3 jaar gelding icm met andere kortingen. Echt een waarde voucher dus.
-
- All-in
- Like! Gegeven!: 26 keren
- Like! Gekregen: 429 keren
Dat is niet verkeerd!
Nu moet je wel weer terug om te kijken of ze iets met je feedback hebben gedaan..
Nu moet je wel weer terug om te kijken of ze iets met je feedback hebben gedaan..
Aankomend: Januari: Vossemeren, Februari: Eemhof, Maart: Eemhof, Mei: Kempervennen, Juni: Les Hauts de Bruyères, Les Bois aux Daims, Le Lac d'Ailette, December: Meerdal, Huttenheugte
24: Eemhof, Bispinger Heide, Les Bois-Francs, Villages Nature Paris, Zandvoort, Heijderbos, Huttenheugte, Kempervennen, Zandvoort, Vossemeren, Meerdal, Erperheide.
23: Eemhof, Zandvoort, Vossemeren, Erpherheide, Eemhof, Zandvoort
22: Zandvoort, Meerdal, Zandvoort
21: Eemhof, Erperheide, Heiderbos
24: Eemhof, Bispinger Heide, Les Bois-Francs, Villages Nature Paris, Zandvoort, Heijderbos, Huttenheugte, Kempervennen, Zandvoort, Vossemeren, Meerdal, Erperheide.
-
- All-in
Dat is sowieso het plan haha. Als de prijs naar wens is wil ik boeken voor Mei 2025. Duurt nog even.
- mrs Marian
- Beheerder
- Like! Gegeven!: 965 keren
- Like! Gekregen: 723 keren
Had je foto's bij de mail gestuurd? Netjes dat ze je een cadeauvoucher hebt gekregen. Hopelijk vind he een mooie prijs en kan je de voucher daarop inzetten.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
-
- All-in
Nee geen foto’s. Ik had ook aangegeven dat het mijn gevoel of plezier zeker niet in de weg heeft gestaan en dat wij volgend jaar zeker terugkeren. Ben zeer verrast met het bericht vanuit CP, ik ga volgend jaar kijken of ze wat aan mijn opmerking hebben gehad en er wat aan hebben gedaan.
We wachten nu een leuke prijs af, en de voucher maakt het nog een stuk toegankelijker.
We wachten nu een leuke prijs af, en de voucher maakt het nog een stuk toegankelijker.
-
Weet er toevallig iemand het merk van de loungebedden in de Aqua Mundo? Wij zijn op zoek naar zo'n soort bed.
- mrs Marian
- Beheerder
- Like! Gegeven!: 965 keren
- Like! Gekregen: 723 keren
Welkom op het CenterParcsForum stormhunter.
Bedoel je deze eggs?

Bedoel je deze eggs?

Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
-
Hoi Marian, exact, deze bedoel ik inderdaad. Bedankt voor de duidelijke foto alvast!
-
- All-in
- Like! Gegeven!: 26 keren
- Like! Gekregen: 429 keren
Die zijn inderdaad heel erg leuk!
Is er misschien iemand binnenkort op dit park die wil kijken of er een merkje op zit?
Is er misschien iemand binnenkort op dit park die wil kijken of er een merkje op zit?
Aankomend: Januari: Vossemeren, Februari: Eemhof, Maart: Eemhof, Mei: Kempervennen, Juni: Les Hauts de Bruyères, Les Bois aux Daims, Le Lac d'Ailette, December: Meerdal, Huttenheugte