Welkom op Center Parcs Forum. Het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

[Center Parcs] Vernieuwingen Het Heijderbos

Nieuws, informatie en vragen omtrent de vernieuwingen van de CP Parken
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

[Center Parcs] Vernieuwingen Het Heijderbos

Bericht door mrs Marian »

Dit topic is bestemd voor nieuws, informatie en vragen omtrent de vernieuwing van Het Heijderbos.

Vanaf eind 2020.
Laatst gewijzigd door mrs Marian op 16 okt 2019, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
arjanzuur@gmail.com

Re: [Renovatie nieuws] CP Het Heijderbos

Bericht door arjanzuur@gmail.com »

Beste leden,
Op het Heijderbos kan ik kiezen tussen de accomodaties 359 en 362. Hebben jullie tips?

Ik hoor graag!
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Per 6 januari 2020 start de verbouwing van house of games, deze is gedurende 6 weken gesloten.
Ontdek, inspireer en geniet...
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

In maart wordt begonnen met de cottage renovatie in het Heijderbos
Ontdek, inspireer en geniet...
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Ik had voor begin juli 2 cottages naast elkaar geboekt, 933 en 934. Nu zag ik onlangs dat de 933 veranderd is naar 971. Ik belde gisteren om te vragen of dit terug kan aangepast worden (omdat ik dacht dat het misschien door de corono-maatregelen kwam) maar blijkt dat ze dan daar in de buurt gaan renoveren. Dus dan zijn ze al bezig in zone 9.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

JokeV, om welke type gaat dit?
En hoe is het nu opgelost voor jullie? Hebben jullie nu wel 2 naast elkaar gelegen cottages gekregen?
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

de 934 is een 2p, het is evenwel deze niet die gerenoveerd word op dat moment maar ik vermoed die er naast. Ze zeiden aan de telefoon dat er teveel hinder zou zijn.
En nee, het is niet gelukt om er dan nog 2 naast elkaar te kregen, er waren geen 4p premiums meer vrij naast een 2p in de dichtere nabijheid van de Market Dome. Mijn mama en ik zijn beide niet meer zo super goed te been, dus bvb aan het uiteinde van het park zitten ver van alles is ook geen optie. Of we zouden zo'n e-car moeten huren en das dan ook behoorlijk duur.
Het is wel heel jammer natuurlijk want het is net zo leuk dat we via de tuin op bezoek kunnen naar elkaar, de jongste dochter ging altijd bij het opstaan "goeiemorgen" gaan zeggen, het maakt een beetje deel uit van ons vakantiegevoel.
En ik ben ook niet de persoon die moeilijk gaat doen aan de telefoon of compensatie gaat eisen of zo, dus heb ik het maar gelaten voor wat het is. Misschien niet zo slim van me, maar ja
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Forumlid KimdeB, stuurde ons deze foto's van de vernieuwingen die gaande zijn op Het Heijderbos.

Ze dacht dat het cottage nr. 661 was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

We hebben goed nieuws voor je:

Ook in Het Heijderbos komen 8 nieuwe gethematiseerde Avontuur cottages
🌍📖 Bij binnenkomst kom je in de bibliotheek terecht, rijk aan de meest avontuurlijke verhalen over de werelden waar je per kamer naartoe reist.
🥳 Kijk snel mee hoe deze cottages eruit komen te zien! 📸 Met wie zou jij hier een keertje op avontuur willen? 🙌
📆 De cottages zijn vanaf nu boekbaar! De verwachte aankomstdatum voor de eerste 2 cottages is 24 december.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Center Parcs Facebook
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

prachtig gedaan, mijn dochters zouden dit wel leuk vinden. Ik mis wel een beetje het CP-gevoel. Maar dat is misschien omdat we enkel al parken bezochten met de meer traditionele (Bakema) huisjes
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Deze keer laten wij jullie zien hoe de de HB1932 4 pers. VIP cottage (vernieuwd) gaat worden.

De kleuren vind ik echt goed gekozen. Deze cottage heeft voor mij echt een luxe uitstraling en ook een huiselijke.
Stevige eetkamertafel en stoelen op het 1ste gezicht. En gelukkig ook hier een hoekbank :lol:
De tv is ook een stukje groter als ik het goed zie.
In mijn ogen een prachtige cottage.
Wat is jullie indruk van deze vernieuwde VIP?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Ik vind het wel mooi, rustige kleuren. Heel huiselijk ook (vooral omdat wij ook zo'n Lâck tafeltje als salontafel hebben). Gezellig
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

De volgende in de reeks van vernieuwde cottages is de HB1924 6 pers. Premium cottage (Vernieuwd)

Wat je in deze cottage terug ziet komen is de groenige kleur van de slaapkamer van de VIP.
En een lichtere tint in het blauw.
Wederom vind ik de bank een goede keuze (grote hoek)
De keuken komt lekker fris over in deze kleur.
Verder ben ik benieuwd naar de maat van de stapelbedden. En gehoord probleem was voorheen dat die een beetje aan de kleine kant waren. Voor lange mensen waren de oude te kort. Hoop dat nu niet het geval is.
Ook ben ik benieuwd of er een grote spiegel in de cottage hangt. En niet alleen de kleine ronde. Het is toch wel prettig als je je helemaal kan zien (misschien een vrouwen ding :lol: ).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

De 4de cottage in de reeks van de vernieuwde cottages die we je laten zien, is de 6 pers. Comfort cottage Vernieuwd HB1912

Wat opvalt in deze cottage is de kleur geel. Zo kunnen we inmiddels denk wel vaststellen dat de types comfort, premium, VIP zo zijn eigen kleuren hebben gekregen. Waardoor ze zich daarin onderscheiden.
De grote gele hoekbank is een eyecather en weer lekker ruim.
Verder zijn de kleuren wit hier veel aanwezig. Wat de cottage licht maakt.
De inrichting is verder in mijn ogen basis uitgevoerd.
Het ijzeren stapelbed vind ik niet zo best gekozen. Ik had liever een steviger en robuuster bed gezien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

De 5de in de reeks van vernieuwde Cottages is de 4 pers. premium HB1923

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
fred_33jr
All-in
All-in

Bericht door fred_33jr »

Heel gaaf gaat het worden. Reden om een keer te boeken. Ik hoop wel dat het een renovatie wordt ipv restyle. Dus dubbele beglazing, plafonds, isolatie, deuren etc.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Hoi Fred,

Dat zal ik eens navragen. Kom er op terug.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: [CP] Cottages in Het Heijderbos

Wij laten je enkele voorbeeld foto's zien van hoe de vernieuwde 2 pers. VIP HB1931 gaan worden.

Hoewel ik ze (nog) niet met eigen ogen heb mogen aanschouwen zeg ik nu al whow!
Ik vind de kleuren warm een sfeervol.
Van de bank word ik blij, deze lijkt mij comfortabel en ruim genoeg voor 2 personen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

De volgende reeks foto's geeft je een indruk hoe de vernieuwde 2 pers. premium cottage HB1921 er uit zal gaan zien.

Wederom een cottage met warme sfeervolle kleuren.
De living oogt een beetje klein maar, misschien valt dat mee in het echt.
Een plus punt vind ik de eetbar.
De bank ja die vind ik toch wel klein. Maar dat is misschien wel heel persoonlijk van mij zelf ik houd van een lekkere bank waar je op kan hangen.
Wat is jou 1ste indruk?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

fred_33jr schreef:
26 aug 2020, 16:24
Heel gaaf gaat het worden. Reden om een keer te boeken. Ik hoop wel dat het een renovatie wordt ipv restyle. Dus dubbele beglazing, plafonds, isolatie, deuren etc.
Hoi Fred, Ik heb antwoord gekregen van Het Heijderbos.
* De cottages krijgen helaas geen dubbele beglazing, geen nieuwe plafonds, worden niet extra geïsoleerd, en we krijgen geen horren. Het interieur zoals de keuken en de badkamer, toilet en slaapkamers worden helemaal ge-upgrade.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Mijn ouders logeerden begin juli in een 2 persoons premium, niet gerenoveerd. Die was echt wel klein, ik vind het op de foto's zelfs ruimer lijken dan het eigenlijk is. Er is ook heel weinig opbergruimte voor kledij.
jhut98
All-in
All-in

Bericht door jhut98 »

Misschien ten overvloede, maar hier zijn foto's van de huidige verbouwingen in zone 9. Leuk om te zien dat in de keuken achter de gele tegels ook nog de bruine tegels zichtbaar zijn. En het gat van de oude intercom zit er nog steeds in. En hier en daar kom je ook een badkuip tegen op het terrein.
VIP 4p
VIP 4p
IMG_20200920_155424.jpg (87.32 KiB) 2530 keer bekeken
VIP 4p
VIP 4p
IMG_20200920_155429.jpg (117.7 KiB) 2530 keer bekeken
Comfort 4p
Comfort 4p
IMG_20200920_155648.jpg (71.83 KiB) 2530 keer bekeken
VIP 4p
VIP 4p
IMG_20200920_155800.jpg (94.73 KiB) 2530 keer bekeken
VIP 4p
VIP 4p
IMG_20200920_155806.jpg (70.98 KiB) 2530 keer bekeken
2p
2p
IMG_20200920_160334.jpg (68.95 KiB) 2530 keer bekeken
2p slaapkamer
2p slaapkamer
IMG_20200920_160337.jpg (89.66 KiB) 2530 keer bekeken
Comfort 4p
Comfort 4p
IMG_20200920_160518.jpg (76.86 KiB) 2530 keer bekeken
IMG_20200920_160840.jpg
IMG_20200920_160840.jpg (176.46 KiB) 2530 keer bekeken
IMG_20200920_160841.jpg
IMG_20200920_160841.jpg (214.73 KiB) 2530 keer bekeken
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Goed nieuws!

De vernieuwde cottages in de 900 serie is afgelopen vrijdag in de verhuur gegaan.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

In de Aqua Mundo van Center Parcs Het Heijderbos zijn de werkzaamheden begonnen van de nieuwe glijbaan.

Het Center parcs Aqua Mundo Nieuws maakte de onderstaande foto's.

Een deel van de Aqua Mundo is afgezet.

Afbeelding

Tussen het groen zijn de werkzaamheden te zien.

Afbeelding

Afbeelding
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

leuk! Ik ben al benieuwd, een reden om zeker eens terug te gaan.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Ik ook Joke.
Vind het wel een goede aanvulling. Deze Aqua Mundo bleef een beetje achter bij de andere.
JokeV
All-in
All-in

Vernieuwingen op Het Heijderbos.

Bericht door JokeV »

Ontdek heel wat nieuws in Het Heijderbos

Het Heijderbos is het park van ontdekkingen. Dat was altijd al zo, met verborgen paadjes, Escape Rooms en natuurlijk de Jungle Dome, het unieke overdekte oerwoud. Maar… de komende tijd kun je nog veel meer ontdekken. Want we gaan Het Heijderbos vernieuwen.

Vernieuwde faciliteiten
Aqua Mundo

Om te beginnen: het subtropisch zwemparadijs. Het buitenzwembad wordt voorzien van tropische beplanting, en ook het Koraalbad krijgt een opfrisser. Daarnaast kun je vanaf zomer 2021 zelfs met z'n tweeën van de glijbaan. De splinternieuwe Duo-Racer glijbaan doet zijn intrede in Het Heijderbos en daagt je uit om de snelste tijd neer te zetten, terwijl je door de palmbomen suist.

Afbeelding

Jungle Dome

Ook wordt het tropischer dan ooit in de Jungle Dome. Met nieuwe speelelementen, die zelfs reiken tot de nok van de Jungle Dome, beleef je de indoor jungle anders dan anders! De special effects d.m.v. lichten en geluiden spelen daar ook een grote rol in. Kortom, een gloednieuwe beleving!

Afbeelding

Market Dome

Bij binnenkomst kun je al een glimp opvangen van de vernieuwing. De ingang wordt vernieuwd en ook wordt er gewerkt aan de vernieuwing van de winkels: Shop & Smile - voor alle home, beauty en aqua artikelen - en de Shop & Smile Kids - dat spreekt voor zich! Verder zal ook de bowling volledig in LED worden uitgevoerd en wordt het gebruiksgemak verbeterd door de toevoeging van touchscreen schermen.

Nog meer nieuws

Wat kun je nog meer verwachten? Bij aankomst tref je een vernieuwde receptie aan, wat het gebruiksgemak tegemoet komt! Je ontvangt hier o.a. een bracelet waarmee je de cottage kunt openen en toegang hebt tot de Aqua Mundo. Ook wordt de Kinderboerderij compleet vernieuwd, zodat je meer interactie met de dieren ervaart. Daarnaast kunnen de kinderen zich uitleven in gloednieuwe thematische speeltuinen. En loop je vanaf de Market Dome over de vernieuwde promenade naar de Action Factory en de Jungle Dome. De nieuwe bewegwijzering en verlichting zal je goed opweg helpen!

Afbeelding

Dubbel en dwars plezier in de Action Factory

Onze bouwteams zijn op dit moment druk in de weer om de Action Factory in Het Heijderbos om te toveren tot een vernieuwde speelhal in een industrieel jasje. Binnenkort zullen de deuren opengaan, dus wij sommen alvast op wat je kunt verwachten:

Nieuw Klimparadijs: maar liefst 5 unieke klimwanden van 6 meter hoog in verschillende 3D thema's - en voor de dare-devils een stairway to
heaven, oftewel wiebelende palen die laag beginnen en op grote hoogte eindigen!
Nieuwe indoor HangOut: als primeur krijgt Het Heijderbos de eerste interactieve voetbalmuur binnen!
Nieuwe interactieve speelmuur: de naam zegt eigenlijk genoeg, de interactieve muur is uitgerust met meerdere toffe spellen om samen of
alleen te doen. Hoe cool?
Vernieuwde Laser Battle arena: om het Laser Battle spel nog unieker te maken, hebben we de arena een industriële look & feel gegeven met
nieuwe obstakels om achter te schuilen!
Nieuwe zitplek met airhockey: even bijkomen van alle klimpartijen, interactieve (voetbal)spellen en Laser Battle? Neem plaats in de gezellige
zithoek, waar degene die er geen genoeg van krijgen ook Air Hockey kunnen spelen!

Afbeelding

Vernieuwde en nieuwe cottages

Om te beginnen krijgen de cottages een complete make-over. Van keuken tot badkamer, van vloer tot plafond. En natuurlijk doen we dat in de sfeer van het park. Dus je kunt veel natuurelementen verwachten. In materiaalgebruik, kleuren op de muur en in stoffen, en in sfeervolle accessoires die je cottage een echt avontuurlijk vakantiegevoel geven.

Avontuurlijke jungle vibes

In Het Heijderbos zul je de bossen van de omgeving terugzien in je vernieuwde cottage, maar ook het gevoel van de jungle krijgen. Eén van de schatten van het park is immers de Jungle Dome (die ook vernieuwd gaat worden!). Denk daarbij bijvoorbeeld aan tropisch-regenwoudsymbolen als kaketoes en kolibries, maar ook aan grafische bladerpatronen.

Afbeelding
een impressie van een cottage op Het Eemhof

Nieuw! Avontuur cottages

We gaan niet alleen vernieuwen, je kunt ook op ontdekking in compleet nieuwe cottages: Avontuur cottages. En de naam zegt eigenlijk alles al. Iedere kamer heeft een nieuwe verrassing in petto. Je loopt van een Arabische keuken naar een jungle-slaapkamer, van een onderwaterwereld-badkamer naar een speelkamer die… nou ja… de kinderen zijn niet meer te houden!

De nieuwe en vernieuwde cottages zijn pas het begin. In Het Heijderbos staan je nog heel wat verrassingen te wachten, van thematische speeltuinen tot Aqua Mundo, van Kinderboerderij tot Action Factory. Hou deze pagina’s dus goed in de gaten! En… de eerste vernieuwde cottages zijn nu al boekbaar!

Ik weet welk park ik volgend jaar ga herontdekken!
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Dat beloofd veel leuke nieuwe dingen op Center Parcs Het Heijderbos.

Ik ben zeer benieuwd naar de boulevard die er gaat komen en ja die duo racer is in mijn ogen wel erg welkom.
Dat het buitenbad extra word aangekleed vind ik ook erg leuk. Ik vind die tropische planten echt bij Center Parcs horen. De beleving die je daar door krijgt.

Het is voor mij al een aantal jaar geleden dat ik op Center Parcs Het Heijderbos ben geweest. Maar ik zet hem zeker op mijn lijstje om er in 2021n heen te gaan.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Wij waren er vorige zomer, wel een ander gevoel door Covid toen maar we vonden het een heel aangenaam park. Normaal gingen we dit jaar terug naar daar maar blijf nu liever in eigen land. Ideaal dus om dan volgend jaar terug te gaan, dan zullen al die vernieuwingen wel achter de rug zijn.

De beplanting in de AM vind ik ook belangrijk, daarom dat ik die van EP ook zo leuk vind.
En een leuke Boulevard van de Market Dome naar de Action Factory en Jungle Dome lijkt me gezellig, zeker in de zomer.

Veel om naar uit te kijken! Ze doen hun best bij Center Parcs, echt super.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Welcome to the new Jungle! 🌴🌿

Ook de Jungle Dome in Het Heijderbos gaan we groots vernieuwen 🎉 Met extra speelelementen, activiteiten en interactieve effecten in een thematisch decor, is de beleving in de Jungle Dome (zomer 2021) beter dan ooit! 🙌 Kun je ook niet wachten om de vernieuwingen te ontdekken? 🔎👀

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Center Parcs
Plaats reactie