Welkom op Center Parcs Forum. Het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

Nieuws en weetjes over Landal Parken

Berichten van Landal Greenparks die gesloten zijn. Zijn in het archief opgenomen
ngs92
All-in
All-in

Re: Nieuws en weetjes over Landal Parken

Bericht door ngs92 »

Mischien even je cookies verwijderen?
24-08-2012/14-09-2012 Landal Het Land van Bartje.
Hmn

Bericht door Hmn »

Nu dit topic toch in het leven is geroepen, vraag ik mij af wat jullie mening is over de website van Landal.

Persoonlijk vind ik hem ouderwets, daar hij al heel wat jaren meegaat. Toch vind ik de website wel overzichtelijk en handig. Je vindt in principe alle informatie die je wilt weten op de website.
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

Hij is inderdaad wel al wat ouder. Maar ik vind fijn en overzichtelijk de laaste tijd worden er ook wel steeds meer dingen veranderd zoals de bungalow menu's zijn aangepast. Het boekingssysteem vind ik echt persoonlijk het handigst alleen wat al is eerder is genoemd mis ik dat je zelf een bungalow nummer kan kiezen.
dani

Bericht door dani »

Juist, dat mis ik ook. Voorkeur voor een nummer én je kunt niet zien hoeveel er nog beschikbaar zijn en welke nummers er bijv. een wasmachine of droger hebben.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

ngs92 schreef: Mischien even je cookies verwijderen?
Dat heb ik geprobeerd, maar het werkt helaas niet. Ik heb ook geprobeerd om in de link allerlei combinaties met www.landal.nl/ te maken, maar dan krijg ik een error 404, die mij binnen een paar seconden doorverwijst naar de beginpagina en die schakelt vervolgens weer door naar error 500. :-\ Het blijft zo vreemd dat ik de parken en zo wel kan raadplegen, maar alleen het begin niet.
Laatst gewijzigd door Jeroen op 08 jul 2010, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

Heel vreemd! Mischien ligt aan je browser weet niet welke je gebruikt?
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

Het park is klaar! Op de site van Landal staan al veel foto's en de afwerking van de bungalows vind ik echt erg mooi.

Hier ook een aantal foto's van de opening:
http://www.prworks.nl/Landal/VMR/Opening_VMR.html#123
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Internet Explorer, maar tot ongeveer een week geleden heb ik nog nooit problemen met de Landal-site gehad.

Misschien is Landal wel bang dat ik te veel nieuwtjes kom halen. ;D
Laatst gewijzigd door Jeroen op 08 jul 2010, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

Jaaa ik denk het haha! Mischien even een mailtje sturen is toch wel vervelend.
wwwer
All-in
All-in

Bericht door wwwer »

Jeroen schreef: Internet Explorer
Klaar, probleem opgelost....

www.mozilla.org douwnload die eens en probeer het daar eens mee...
FireFox is echt veel beter dan IE....
markieanta

Bericht door markieanta »

firefox is tegenwoordig echt niets beter meer dan ie volgens mij. Overigens vreet firefox ook geheugen als je een beetje een zware site open hebt staan. Misschien dat het in dit geval wel de oplossing is, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Bouwman
All-in
All-in

Bericht door Bouwman »

Google Chrome?
2 x de Huttenheugte,  2 x het Meerdal, 4 x de Kempervennen, 3 x de Eemhof, 1 x de Vossemeren, 1 x Bostalsee, 2 x Erperheide
Héél veel dagjes naar de Eemhof, het Heijderbos, Port Zelande, het Meerdal en de Kempervennen
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Landal breidt portfolio Duitsland uit

Landal GreenParks heeft haar portfolio uitgebreid met een negende vakantiepark in Duitsland: Landal Salztal Paradies. Het park ligt aan de zuidrand van het prachtige natuurgebied De Harz in Midden-Duitsland, een regio die niet alleen door de eigen bevolking geliefd is als vakantiebestemming, maar ook onder Nederlanders enorm populair is.

Landal GreenParks heeft de bestaande 48 woningen van het voormalige Ferienpark Bad Sachsa overgenomen. Deze zijn volledig gerenoveerd alvorens in de verhuur te komen. Daarnaast worden er 39 nieuwe appartementen en chalets gerealiseerd. Landal GreenParks verzorgt de verhuur van alle vakantiewoningen.

Centrumvoorzieningen
Landal Salztal Paradies biedt rust, ruimte en natuur én bijzondere faciliteiten. De aangrenzende centrumvoorzieningen bestaan uit een groot subtropisch zwemparadijs met 100 meter lange waterglijbaan, saunalandschap met ijsbronnen, wellnessfaciliteiten, overdekte ijsbaan en tennis-, squash- en bowlingbanen. In de toekomst wordt een kinder sport- en speelparadijs gerealiseerd.

"Dit park voegt meteen een voor ons geheel nieuwe regio toe. Een geliefde vakantiebestemming temidden van prachtige natuur en met zeer veel mogelijkheden, zowel in de zomer als 's winters. En dat allemaal slechts vier uur rijden van Nederland", aldus Bas Hoogland, commercieel directeur van Landal GreenParks.

De Harz
Het grootste gedeelte van De Harz bestaat uit het Nationaal Park Harz dat behoort tot het UNESCO werelderfgoed. Het leent zich is bij uitstek geschikt om heerlijk te wandelen en te fietsen en van de ongerepte natuur te genieten. Ook op cultureel gebied zijn er voldoende faciliteiten. Zo staat hier de grootste houten kerk van Europa en zijn er tal van mijnen om te bezoeken, de ‘keizerstad' Goslar of het UNESCO-stadje Quedlinburg. Ook de golfliefhebber heeft een keuze uit talloze golfbanen verspreid over het hele gebied.

Bron: TourPRess.nl
Laatst gewijzigd door Jeroen op 10 jul 2010, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Hmn

Bericht door Hmn »

Dit valt mij bij Landal steeds vaker op: nieuwe parken hebben tegenwoordig allemaal een zwembad. Zo zie ik ook, dat steeds meer parken een tropisch zwembad hebben.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Is volgens mij ook wel nodig om te concurreren, want alleen maar kleine parkjes met 50 bungalows en nauwelijks voorzieningen maken Landal niet echt interessant, dus het is inderdaad goed dat men zo let op de zwembaden.
erperheide
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door erperheide »

Daar komen ook wel veel mensen op af.
Centerparcs, daar heb ik nouw altijd zin in:)
Bouwman
All-in
All-in

Bericht door Bouwman »

Exlcusief vakantievieren, klein park, goede accomodaties, alleen gaat dan de prijs omhoog. Dan kies ik toch voor uitbreiding en betaalbare recreatie.
2 x de Huttenheugte,  2 x het Meerdal, 4 x de Kempervennen, 3 x de Eemhof, 1 x de Vossemeren, 1 x Bostalsee, 2 x Erperheide
Héél veel dagjes naar de Eemhof, het Heijderbos, Port Zelande, het Meerdal en de Kempervennen
janneke26
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door janneke26 »

Hier de ene keer wel storiung de andere keer niet, vreemd. Ik heb IE8.
janneke26
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door janneke26 »

De Harz is wel een heel mooi gebied. Zal het eens in  de gaten houden.
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

Ooh wat vreemd bij mij doet die het normaal!
wwwer
All-in
All-in

Bericht door wwwer »

markieanta schreef: firefox is tegenwoordig echt niets beter meer dan ie volgens mij. Overigens vreet firefox ook geheugen als je een beetje een zware site open hebt staan. Misschien dat het in dit geval wel de oplossing is, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Echt wel! Grootste voordeel van FF is dat je hem heel goed kan aanpassen aan je eigen smaak met extra's. Geloof me als je eenmaak om bent werken 99,9% van de webistes beter in FF dan in IE...
markieanta

Bericht door markieanta »

Laatste berichtje hierover en daarna weer back on topic wwwer ;)
Ik gebruik persoonlijk al jaren firefox, update hem ook elke keer, ik loop ertegenaan dat verschillende apps niet op firefox werken en wel op internetexplorer.
Daarnaast neemt de ie minder geheugen dan ff en start deze sneller op.
Dus mijn keuze om standaard ie te nemen en alleen voor extra dingetjes ff is wel ergens op gebasseerd ;)
janneke26
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door janneke26 »

Haha lachen zoiets, het lijkt wel een eetzaal zo met al die tafeltjes.
Zou zoiets nou echt goed lopen het hele jaar door? Vraag me af wat de bezetting is op jaarbasis.
janneke26
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door janneke26 »

Grappig, duurde wel een beetje lang om te openen, ben meestal niet zo geduldig maar ze hebben het leuk gedaan.
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

Jaa dat loopt als een gek niet te geloven maar waar al die groepsbungalows. Je moet soms al minimaal een half jaar van te voren boeken!!
janneke26
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door janneke26 »

Haha oke! Ik ken geen 31 andere mensen waarmee ik in 1 huisje zou willen zitten dus heb me er nooit zo mee bezig gehouden. Maar ze bouwen op verschillende parken dat soort grote huizen dus er zal idd wel vraag naar zijn!
Hmn

Bericht door Hmn »

Ik ken wel 31 andere mensen om in dat huisje te gaan zitten, maar daar zit ik er liever niet mee...

Persoonlijk denk ik, dat de bungalowparken nu willen gaan concurreren met de particuliere groepsaccommodaties. Het lijkt er in ieder geval wel op.
wwwer
All-in
All-in

Bericht door wwwer »

Wat gaaf! Erg leuk om met een bedrijfsgroep heen te gaan of een kamp of zo...
en als je de prijs door het aantal huurders doet is het helemaal niet zo extreem duur
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

Goh het moet nog wel gezegt worden de landal site is oud. Ik zie net hij is helemaal vernieuwd!!!
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Eindelijk, ik kan de beginpagina weer zien! :D
Gesloten