*

Offline mrs Bibi

• 6081
  • +30/-0
  • Geslacht: Vrouw
[Renovatie nieuws] CP Erperheide
« Gepost op: 16 oktober 2019, 19:08:47 »
Dit topic is bestemd voor nieuws, informatie en vragen omtrent de vernieuwing van Erperheide.

Vanaf eind 2019.
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline smartie

• *
  • 4
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
Re: [Renovatie nieuws] CP Erperheide
« Reactie #1 Gepost op: 4 november 2019, 21:30:04 »
Hoorde vandaag zeggen dat de werkzaamheden starten in maart 2020 aan de huisjes. Ook het zwembad zou een upgrade krijgen. Helaas wordt voor de upgrade, de saunagedeelte uit het aanbod genomen. Wat we in de plaats krijgen is mij helaas (nog) niet bekend.

*

Offline Sander

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #2 Gepost op: 28 november 2019, 20:26:42 »
ik heb gehoord van centerparcs Eperheide dat ze 6 persoons cottage gaan krijg
Waneer het in verhuur gaan weten ze nog niet
ze zijn ook niet goed op de hoogte van welke zone er eerst gedaan word
ook de hoofd kantoor weet van niks en we willen in maart er naar toe

*

Offline smartie

• *
  • 4
  • +0/-0
« Reactie #3 Gepost op: 17 december 2019, 22:14:49 »
Het is opvallend hoe weinig men in Erperheide op de hoogte is over hun eigen renovatie. Na de kerstvakantie kan je geen dagtickets voor zwembad + sauna meer boeken. Toen ik daar naar vroeg werd ik van het boekingskantoor naar de info verwezen, daar verwees men vervolgens naar de badmeester. Die heeft zijn collega's gevraagd, maar die wisten ook nergens van. Later was sprake over een mogelijke bug op de website of een klein onderhoud van de sauna, wat ook onwaarschijnlijk lijkt. Want waarom nog onderhoud bij iets dat binnenkort zou verdwijnen.

De refurbish van de cottages zou starten vanaf maart 2020. Deze zou gefaseerd gebeurden en minimaal anderhalf jaar in beslag nemen. De badmeester verwachtte dat pas daarna hand gelegd zou worden aan de renovatie van de Market Dome en Aquamundo. Het zou dus wel eens iets van erg lange adem kunnen zijn.

*

Offline Monique1976!

• *
  • 1
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 4 januari 2020, 13:49:52 »
Dit kreeg ik als antwoord via Messenger:

De begindatum is niet bij ons bekend, maar het zal als het zover is bekend worden gemaakt op onze Facebookpagina.

Groetjes,
Lianne

*

Offline smartie

• *
  • 4
  • +0/-0
« Reactie #5 Gepost op: 21 februari 2020, 12:22:36 »
Eind volgende maand zou men met de renovatie moeten beginnen. Men doet eerst alle cottages, wanneer die afgerond zijn (vermoedelijk 1 - 2 jaar) beginnen ze met een upgrade van de market dome en zwembad. Op de plaats van het saunagedeelte zou wat voor kinderen komen. Beetje vreemd omdat de Aqua Mundo daar al twee baden voor kinderen (en zandbak!) heeft. Bovendien weert men op die manier de iets oudere en trouwe bezoeker uit Erperheide.