*

Offline belinda

• 4033
  • +18/-0
  • Geslacht: Vrouw
VERKIEZING BESTE MEDEWERKERS VAN CENTER PARCS 2019
« Gepost op: 7 augustus 2019, 15:51:01 »
VERKIEZING BESTE MEDEWERKERS VAN CENTER PARCS 2019

In December gaat het Center Parcs Forum een Award
uitreiken aan één afdeling met de "beste" medewerkers
van het jaar 2019.

Hoe denken wij die te gaan vinden ? Met jullie hulp !

Heb jij tijdens een verblijf of dagbezoek een bijzonder
positieve ervaring gehad qua service of was jij getuige van
een moment van groot gastheerschap ? Ben je zeer
klantvriendelijk geholpen in bijvoorbeeld de Horeca gelegenheden, Aqua Mundo of Shops ? Of werd je aangenaam verrast misschien bij één van de activiteiten of tijdens het bijwonen van het entertainment ?
Laat dit dan via een reactie in dit topic aan ons weten !

In je reactie zien we dan graag de volgende punten :

-de naam van het park

-de periode dat je het park hebt bezocht

-een duidelijke omschrijving van je ervaring

(Alleen nominaties voor parken in Nederland ,België en Duitsland kunnen mee doen)

Onder alle inzenders verloten wij 4 zwembadkaartjes ! :D

*

Offline peer

• **
  • 2217
  • +1/-0
  • Geslacht: Man
Re: VERKIEZING BESTE MEDEWERKERS VAN CENTER PARCS 2019
« Reactie #1 Gepost op: 8 augustus 2019, 11:11:37 »
Het Heijderbos
periode van 29-07-2019 t/m 05-08-2019 (week)
Horeca/Nonna's het personeel is erg vriendelijk en zorgen dat als je persoonlijke wensen hebt dat ze dan daar voor zorgen je voelt je daar ook dan echt thuis
En het personeel gaat heel leuk om met kleine kinderen.
Some days are better than others

*

Offline loulou

• 509
  • +0/-0
  • Altijd tekort aan vitamine CP
    • facebook
« Reactie #2 Gepost op: 9 augustus 2019, 03:15:28 »
De Kempervennen

24-05-2019 t/m 31-05-2019

Ondanks dat ze met te weinig medewerkers waren en het te voorduren hadden met lastige parkgasten, deden de horecamedewerkers van o.a. het Grand Café zo ontzettend hun best en bleven ze professioneel.

Een shout out voor deze harde werkers!
Groetjes,
Loulou

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 735
  • +0/-0
« Reactie #3 Gepost op: 9 augustus 2019, 09:07:12 »
Vossemeren mei 2019 (hemelvaartsweekend) : Security die alles op alles hebben gezet om mijn zoontje terug te vinden en mij kalm te houden :-)
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossenmeren * 4 x Kempervennen (2 x myst) * 3 x Eemhof (1 x myst) * 6 x Port Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes * 1 x Zandvoort

*

Offline biancaaaa

• **
  • 688
  • +2/-0
  • PSV
« Reactie #4 Gepost op: 9 augustus 2019, 18:52:55 »
Heijderbos, 10 mei 2019 tot 17 mei 2019

Medewerkers van house of games, ze maken altijd een praatje met ons, herkennen ons en zijn dan zeer enthousiast, hebben we vragen dan kunnen zij ze beantwoorden zo niet dan vragen ze het na. Deze dames zorgen voor een onvergetelijke gezellige vakantie, mede door het persoonlijke contact en vriendelijkheid.
Ontdek, inspireer en geniet...

*

Offline JokeV

• **
  • 213
  • +0/-0
« Reactie #5 Gepost op: 20 augustus 2019, 17:34:06 »
Vossemeeren 12/04 - 19/04/2019

Samen met mijn ouders een weekje weg. We verblijven in 2 verschillende cottages, dus ik maakte 2 boekingen. Nu waren wij er een half uurtje eerder dan mijn ouders en al ingechekt net voor 13u. Mijn ouders komen aan bij de cottage (op voorkeur met nummer geboekt) en vragen hun sleutel aan mij. Maar wij hebben die niet.

Aan de E-checkin chalet hadden ze hun pakket met sleutel niet gevonden en mijn ouders gingen er van uit dat wij die al mee hadden. Niet dus. Mijn papa is dan te voet terug naar de chalet gegaan, daar vonden ze het nog niet. Dan naar de receptie gewandeld, maar daar vonden ze ook niets. Terug naar de chalet en ja hoor, daar hadden ze hem ondertussen toch gevonden.
Op het moment dat mijn pa vanuit de chalet terug wil vertrekken richting cottage, komt er iemand van het cycle center met een e-car "Bent u de meneer van cottage 460? Ik kom u ophalen om terug te brengen"
Chapeau dus voor de medewerkers van de receptie om hem toch nog een extra wandeling te besparen!
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren

*

Offline LindavW

• **
  • 38
  • +0/-0
« Reactie #6 Gepost op: 22 augustus 2019, 11:36:14 »
Waar moet ik beginnen... Afgelopen Paasdagen een lang weekend bij De Huttenheugte geweest en wat was het een feestje. Wat een superfijn park en fijne medewerkers. Maar als ik dan toch een team moet/mag nomineren dan is het zeker het entertainment team. Wat een toppers. Zang, dans, kinderentertainment. Zo goed en top op elkaar afgestemd. De kinderen (6 en 8) hebben de tijd van hun leven gehad met Orry en Bing en Whoops en de Paashaas. 's avonds was er live muziek en ik moest echt 2x kijken dat de medewerkers die dag " achter" Bing en Whoops dit verzorgden. In hun "rollen" waren ze dusdanig goed in de grime, dat ik ze in 1e instantie niet herkende bij de livemuziek.
De kers op de zogeheten taart was toch echt wel dat Orry en Bing ingingen op de uitnodiging van onze jongens om 's avonds mee te komen eten in het buffet restaurant en dat Bing de dag erna nog even langskwam in het zwembad was toch echt wel megacool.
Sinds 2011 8x De Eemhof, 3x Huttenheugte

*

Offline Debbaut

• **
  • 32
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
  • Welcome to a state of hapiness!
    • Quizlet.nl
« Reactie #7 Gepost op: 22 augustus 2019, 16:54:56 »
Ik vind dit een mooi initiatief, maar ik ga geen team/medewerkers nomineren. ;)

Ik werk nu al een tijdje als jobstudent in Sunparks (binnenkort Center Parcs) De Haan en ik zie gewoon dat iedereen er op zijn of haar manier voor wilt zorgen dat de gasten een geweldige tijd beleven. Dit geldt zowel voor personeel dat we altijd zien (front office, entertainment, horeca) als de mensen die backstage werken en waar gasten bijna nooit mee in aanraking komen.
Vaak werken we onder meer stressvolle omstandigheden dan gasten kunnen zien of vermoeden, dus ik vind eigenlijk dat iedereen die zich inzet voor de gasten zo'n prijs of erkenning zou moeten verdienen. Zowel mijn collega's op De Haan als de collega's in alle andere parken.
Ik weet dat sommige mensen soms mindere ervaringen kunnen hebben met personeel, maar de echt rotte appels worden er op den duur wel uitgehaald.

Neemt natuurlijk niet weg dat sommige echt wel net dat beetje extra doen en ik vind het dan ook leuk dat we die hier nu te lezen krijgen. Ik haal er overigens zelf ook inspiratie uit om me nog extra in te zetten!

*

B767-300ER

« Reactie #8 Gepost op: 22 augustus 2019, 18:02:30 »
Super
Ik sta er exact hetzelfde in. Dit is namelijk simpelweg niet meetbaar.
Zelfde als bedrijven met “Medewerker van de Maand” verkiezingen. Op de mening van een enkele individu gebaseerde “prijs” , welke niet meetbaar is, waar je (vaak onterecht én onbedoeld) de medewerker(s) die niet winnen tegen het zere been schopt.