*

Offline Mariëtte

• 1293
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
Re: Mystery-boeking bij Center Parcs (Deel 12)
« Reactie #30 Gepost op: 30 mei 2019, 21:11:56 »
Veel plezier iedereen!

Mochten jullie zin/tijd hebben dan zijn ervaringen/foto's meer dan welkom op het forum!

*

Offline WendyS

• *
  • 6
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #31 Gepost op: 3 juni 2019, 17:31:03 »
Wij hebben voor 14 juni een mystery weekend geboekt. 6 persoons huisje voor 4 volw en 1 kind. Ben zo enorm beniwud waar we terecht komen. Vier dagen van te voren staat er vermeld op de site dat je het te horen krijgt maar dan is het Pinksteren, zal je het dan al eerder te horen krijgen?

*

Offline JesI

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #32 Gepost op: 5 juni 2019, 15:56:56 »
Ik ben ook wel benieuwd wanneer wij horen waar we naartoe gaan. Wij gaan 14 juni voor een weekend in een 4 persoons huisje.
Hoop voor de Pinksteren iets te horen, maar reken er niet op.
Kun je het in je mycenterparcs account vaak al eerder zien of niet meer?

*

Offline Mariëtte

• 1293
  • +0/-0
« Reactie #33 Gepost op: 5 juni 2019, 18:24:42 »
Hoi Jes1,

Bij forum lid patatmet werkte het in mei 2019 in ieder geval wel.

zie hier

*

Offline JesI

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #34 Gepost op: 5 juni 2019, 19:36:18 »
Het staat sinds vandaag in mycenterparcs. Toch een behoorlijk stuk eerder. Wij gaan naar een 5 persoons premium cottage in de Eemhof. Helaas vorig jaar ook al geweest, maar toch blij mee. Maar een half uurtje rijden. Ideaal voor een weekend dus!

*

Offline WendyS

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #35 Gepost op: 6 juni 2019, 00:03:07 »
Het staat sinds vandaag in mycenterparcs. Toch een behoorlijk stuk eerder. Wij gaan naar een 5 persoons premium cottage in de Eemhof. Helaas vorig jaar ook al geweest, maar toch blij mee. Maar een half uurtje rijden. Ideaal voor een weekend dus!

Wat fijn dat je het al weet. Helaas heb ik geen mycenterparcs dus ik moet nog even geduld hebben...... hahahaha wordt met de dag nieuwsgieriger

*

Offline cinderella

• **
  • 3034
  • +4/-0
« Reactie #36 Gepost op: 6 juni 2019, 16:51:31 »
Vroeg me af of er al eens iemand in de Ardennen is geplaatst met mystery.
Dat zou voor ons te ver zijn voor een weekend en dat houdt ons tegen om mystery te boeken.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 697
  • +0/-0
« Reactie #37 Gepost op: 7 juni 2019, 08:25:30 »
Vroeg me af of er al eens iemand in de Ardennen is geplaatst met mystery.
Dat zou voor ons te ver zijn voor een weekend en dat houdt ons tegen om mystery te boeken.

Zelf nog niet, mijn vriendin al wel en hier op het forum zijn er toch ook al wel mensen in Les Ardennes terechtgekomen.  Misschien kan je  kijken naar het prijsverschil, en als dat niet te groot is, gewoon boeken ipv mystery.

Ikzelf neem zelden of nooit mystery omdat Ardennen en Huttenheugte te ver zijn voor ons voor een kort verblijf, en omdat ik graag zelf de ligging kies.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossenmeren * 4 x Kempervennen (2 x myst) * 3 x Eemhof (1 x myst) * 6 x Port Zélande * 3 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes * 1 x Zandvoort

*

Offline WendyS

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #38 Gepost op: 7 juni 2019, 14:52:05 »
Nou wij weten waar we de 14e een weekend heen gaan

De huttenheugte comfort 6 persoons. Heb al een e-ticket aamgemaakt en het is cottage 427 geworden. We zijn reuze benieuwd. Nog niet eerder geweest dus ga me eens even inlezen over dit park

*

Offline Priscill1

• *
  • 13
  • +0/-0
« Reactie #39 Gepost op: 9 juni 2019, 13:22:42 »

De huttenheugte comfort 6 persoons. Heb al een e-ticket aamgemaakt en het is cottage 427 geworden. We zijn reuze benieuwd. Nog niet eerder geweest dus ga me eens even inlezen over dit park

Huttenheugte is leuk !
We zijn daar 2 x achter elkaar geweest
Groot park mooie market dome en aqua dome
Het zit naast Plopsaland
Ideaal
En ook redelijk dichtbij slagharen en wildlands
En heerlijke restaurants in de buurt gevonden zoals de baender in Bladel en puur in Emmen
Veel plezier

*

Offline loulou

• 305
  • +0/-0
  • Altijd tekort aan vitamine CP
    • facebook
« Reactie #40 Gepost op: 9 juni 2019, 20:45:50 »

Hoi WendyS,

Alvast heel veel plezier op de Huttenheugte, het is ook een heel leuk park waar je o.a. dichtbij Coevorden en het dorpje Dalen zit. Wil je het ons laten weten hoe je verblijf was?

Groetjes,
Loulou

*

Offline WendyS

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #41 Gepost op: 10 juni 2019, 09:56:49 »

Huttenheugte is leuk !
We zijn daar 2 x achter elkaar geweest
Groot park mooie market dome en aqua dome
Het zit naast Plopsaland
Ideaal
En ook redelijk dichtbij slagharen en wildlands
En heerlijke restaurants in de buurt gevonden zoals de baender in Bladel en puur in Emmen
Veel plezier

Bedankt voor de tips. Leuk te horen dat je positief bent over het park.
Dank je wel!  ;D

*

Offline WendyS

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #42 Gepost op: 10 juni 2019, 09:57:37 »
Hoi WendyS,

Alvast heel veel plezier op de Huttenheugte, het is ook een heel leuk park waar je o.a. dichtbij Coevorden en het dorpje Dalen zit. Wil je het ons laten weten hoe je verblijf was?

Dank je wel! Ja ik laat zeker even weten hoe we het gehad hebben

*

Offline MartijnR

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #43 Gepost op: 11 juni 2019, 10:23:06 »
Ik heb dit weekend een 6-persoons cottage geboekt voor midweek 24-06 tot 28-06 (met 4 volwassenen en één baby)

Nog net buiten de 14 dagen, dus we horen het minimaal 4 dagen vantevoren (en waarschijnlijk eerder via het 'trucje', gezien de ervaringen van andere users). In dit topic lees ik dat er een grote kans is op de Huttenheugte of Eemhof. In laatstgenoemd park is er een evenement in het voorafgaande weekend, het (uitverkochte) Healthy Fest. Misschien maakt dat de kans op Eemhof juist nog groter, gezien er veel weekendverblijven zijn geboekt vanaf vrijdag (t.o.v. weekverblijven), maar wie zal het zeggen. Enkel Les Ardennes (ver weg + Action Factory gaat pas minimaal 28-06 open) en in mindere mate het Meerdal (eind vorig jaar nog geweest) zou voor ons niet ideaal zijn.

*

Offline bloem94

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #44 Gepost op: 11 juni 2019, 17:19:05 »
Dag MartijnR

Wij hebben ook geboekt voor 24-06 een midweek een 4 persoons cottage.

Groeten Roos

*

Offline Anita

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #45 Gepost op: 12 juni 2019, 21:05:24 »
Weten jullie hoe het boekingssysteem werkt? Ik had al begrepen dat bungalows.nl de reserveringen naar cp stuurt en dat zij vervolgens de huisjes verdelen. Worden de huisjes op voorhand al gereserveerd en wordt er geschoven als een 'normale' klant het huisje wil of kijken ze echt tzt wat er over is. Wij gaan in de zomervakantie twee weken naar Duitsland en er is al behoorlijk wat uitverkocht. Zou dat betekenen dat we in een van de huisjes komen die wel beschikbaar zijn of zijn er bij de uitverkochte huisjes een aantal mystery vrijgehouden?

*

Offline Mariëtte

• 1293
  • +0/-0
« Reactie #46 Gepost op: 13 juni 2019, 09:57:09 »
Hoi Anita,

Er is hierover op het forum al vaker discussie geweest. Hoe het precies in z'n werk gaat
is niet bekend en dit zal vermoedelijk ook niet openbaar worden gemaakt door Center
Parcs, want dan zouden gasten op voorhand al kunnen kijken op welk park en cottage-
type ze waarschijnlijk terecht zullen komen en dan is het geen echte Mystery meer. Wij
zijn een fansite van Center Parcs en ook wij weten niet precies hoe de verdeling van de
parken en cottages tot stand komt. Het is altijd weer afwachten waar je terecht komt,
maar dat is juist het leuke aan een Mystery boeking. Wil je de controle zelf houden, dan
is een Mystery boeking minder geschikt ;).

*

Offline wendy424

• **
  • 162
  • +0/-0
« Reactie #47 Gepost op: 13 juni 2019, 11:23:34 »
Hoi Anita,

Er is hierover op het forum al vaker discussie geweest. Hoe het precies in z'n werk gaat
is niet bekend en dit zal vermoedelijk ook niet openbaar worden gemaakt door Center
Parcs, want dan zouden gasten op voorhand al kunnen kijken op welk park en cottage-
type ze waarschijnlijk terecht zullen komen en dan is het geen echte Mystery meer. Wij
zijn een fansite van Center Parcs en ook wij weten niet precies hoe de verdeling van de
parken en cottages tot stand komt. Het is altijd weer afwachten waar je terecht komt,
maar dat is juist het leuke aan een Mystery boeking. Wil je de controle zelf houden, dan
is een Mystery boeking minder geschikt ;).

Ik heb dit vorig jaar eens in de gaten gehouden met een mystery. Ik heb toen een maand van tevoren alle nummers overgenomen die nog vrij waren en ongeveer anderhalve week van tevoren waren ineens heel veel huisjes weg. In 1 van die huisjesnummer kwam ik zelf ook terecht, dus eigenlijk kan je van tevoren al wel een beetje zien op wel park nog veel vrij is en waar je waarschijnlijk terecht komt.

*

Offline MartijnR

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #48 Gepost op: 14 juni 2019, 11:13:22 »
Dag MartijnR

Wij hebben ook geboekt voor 24-06 een midweek een 4 persoons cottage.

Groeten Roos

Hoi Roos, leuk!
En, weet je al iets? Hier nog niks via de huidige website of het trucje via de oude website (via https://my2.centerparcs.nl/nl-nl/register)
(of heeft het geen zin om deze beide te raadplegen?)

*

Offline Anita

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #49 Gepost op: 14 juni 2019, 13:44:31 »
Ik heb dit vorig jaar eens in de gaten gehouden met een mystery. Ik heb toen een maand van tevoren alle nummers overgenomen die nog vrij waren en ongeveer anderhalve week van tevoren waren ineens heel veel huisjes weg. In 1 van die huisjesnummer kwam ik zelf ook terecht, dus eigenlijk kan je van tevoren al wel een beetje zien op wel park nog veel vrij is en waar je waarschijnlijk terecht komt.
Haha, wat een werk :). Het in spanning afwachten en speculeren wat het wordt hoort wmb ook bij de voorpret van een mysteryboeking. Het maakt ons niet echt uit waar we terecht komen, maar nieuwsgierig ben ik wel!

*

Offline bloem94

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #50 Gepost op: 14 juni 2019, 14:10:12 »
Nee wij weten ook nog niets.
Heb het via de onderstaande link geprobeerd, maar het inloggen lukt niet. Ook het inloggen via de huidige website lukt niet. Dit komt denk ik doordat wij nog nooit een boeking bij centerparcs zelf hebben gedaan. Dus nog even afwachten. We zijn heel erg benieuwd! 😉

Hoi Roos, leuk!
En, weet je al iets? Hier nog niks via de huidige website of het trucje via de oude website (via https://my2.centerparcs.nl/nl-nl/register)
(of heeft het geen zin om deze beide te raadplegen?)

*

Offline MartijnR

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #51 Gepost op: 14 juni 2019, 15:17:07 »
Nee wij weten ook nog niets.
Heb het via de onderstaande link geprobeerd, maar het inloggen lukt niet. Ook het inloggen via de huidige website lukt niet. Dit komt denk ik doordat wij nog nooit een boeking bij centerparcs zelf hebben gedaan. Dus nog even afwachten. We zijn heel erg benieuwd! 😉

Ben je, via de oude website, via optie '3: Park en datum' al de negen parken afgegaan?
Op die manier zou je bij het 'juiste' park doorgestuurd worden en weet je dat dat je park wordt. Mits reeds toebedeeld, uiteraard.

*

Offline bloem94

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #52 Gepost op: 14 juni 2019, 18:29:27 »
Ja heb ik geprobeerd, maar word bij geen park nog doorgestuurd.

Ben je, via de oude website, via optie '3: Park en datum' al de negen parken afgegaan?
Op die manier zou je bij het 'juiste' park doorgestuurd worden en weet je dat dat je park wordt. Mits reeds toebedeeld, uiteraard.

*

Offline silkeds

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #53 Gepost op: 15 juni 2019, 11:14:42 »
Veel plezier iedereen!

Mochten jullie zin/tijd hebben dan zijn ervaringen/foto's meer dan welkom op het forum!

wij hebben jammer genoeg een slechte ervaring gehad in de eemhof met onze mystery.
Het huisje was echt niet proper , rook heel muf , na melding via whatsapp dienst gingen ze komen het oplossen en komen schoonmaken maar spijtig genoeg is dat niet gebeurd.
We hadden een comfort huisje.
Vorig jaar hadden we vip geboekt en daar was alles zeer proper.

*

Offline Mariëtte

• 1293
  • +0/-0
« Reactie #54 Gepost op: 16 juni 2019, 07:58:30 »
Hoi silkeds,

Wat vervelend dat de cottage niet proper was en dit ook niet werd opgepakt na melding via
de WhatsApp. Hebben jullie verder wel een leuk verblijf gehad?

*

Offline Priscill1

• *
  • 13
  • +0/-0
« Reactie #55 Gepost op: 16 juni 2019, 14:55:49 »
Goedemiddag
Ik wil graag een week of langer een mystery park boeken 22 juli
Vorige week stond dat op de site van bungalows.nl
En nu zijn er alleen nog maar weekenden of midweken te vinden
Denken jullie dat het er nog op komt ?
Groetjes

*

Offline wendy424

• **
  • 162
  • +0/-0
« Reactie #56 Gepost op: Gisteren om 07:45:02 »
Goedemiddag
Ik wil graag een week of langer een mystery park boeken 22 juli
Vorige week stond dat op de site van bungalows.nl
En nu zijn er alleen nog maar weekenden of midweken te vinden
Denken jullie dat het er nog op komt ?
Groetjes

Ik denk dat je dan helaas pech hebt. Wat beschikbaar is heeft er op gestaan. Ben bang dat nu alles vol is.

*

Offline Pass_

• **
  • 314
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
  • Medewerker Horecea de Eemhof
« Reactie #57 Gepost op: Gisteren om 15:47:22 »
mystery geboekt voor 4 personen weekend 21-06/24-06 vandaag bekend dat het een 5 persoons comfort in de Erperheide wordt. super fijn!
Good Food Happy People

*

Offline MartijnR

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #58 Gepost op: Gisteren om 16:18:21 »
mystery geboekt voor 4 personen weekend 21-06/24-06 vandaag bekend dat het een 5 persoons comfort in de Erperheide wordt. super fijn!

Goed om te horen!
Hoe ben je het te weten gekomen? Via de mail of via het trucje? Ik ga a.s. maandag voor een midweek.

*

Offline Pass_

• **
  • 314
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
  • Medewerker Horecea de Eemhof
« Reactie #59 Gepost op: Gisteren om 16:28:08 »
Goed om te horen!
Hoe ben je het te weten gekomen? Via de mail of via het trucje? Ik ga a.s. maandag voor een midweek.

via de centerparcs app. de bevestigings mail kwam later! veel plezier alvast!
Good Food Happy People