*

Offline cinderella

• **
  • 3045
  • +4/-0
Re: Klachten
« Reactie #90 Gepost op: 2 september 2019, 14:14:35 »
Ben wel benieuwd wanneer dat dan is! Wij gaan in september en anders wil ik omboeken haha
Als het goed is is de volgende engelse week eind oktober. (kempervennen)
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline vcrrr

• *
  • 21
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
« Reactie #91 Gepost op: 5 september 2019, 11:43:43 »
Nou... Weer een nieuwe teleurstelling voor mij dankzij het Center Parcs marketingapparaat.

Gister vielen er per post een drietal kortingscodes op de deurmat; leuk!
30% korting in de herfstvakantie, 35% voor de herfst/winterperiode en 40% korting voor de kerstvakantie (kan zijn dat ik herfstvakantie en herfst/winter percentages door elkaar haal want ik doe het even uit mijn hoofd).

De 40% korting trok meteen de aandacht, want het staat immers mooi vet gedrukt op de bon.
Even overlegd met de familie en toen maar meteen boeken!

Na het inkloppen van de code wordt er netjes korting verrekend, echter geen 40% maar slechts de helft; 20%! Dit is 'sechts' 10% meer dan de standaard vroegboekkorting. Het prijsverschil is dan ook gering en komt niet in de buurt van hetgeen ik verwachtte.

Even bellen met de friendslijn voor meer informatie.
Dan blijkt er een waslijst aan kleine lettertjes te bestaan waarin staat dat de 40% korting alleen geldig is voor 2-persoons cottages....   :o

Ik vind dit weer een stukje spijtige marketing van CP. Riekt naar misleiding.
Jammer!  ::)

Helaas geen kerstvakantie voor mijn gezin bij CP want dat is gewoon veel en veel te duur op deze manier.

:'(
HH (ontelbaar) - EH (minstens 8x) - HB (3x) - VM (2x)

*

Offline biancaaaa

• **
  • 688
  • +2/-0
  • Geslacht: Vrouw
  • PSV
« Reactie #92 Gepost op: 5 september 2019, 17:20:39 »
wij kregen het vandaag binnen en er staat herfst TOT 30% en kerstvakantie TOT 40%.
Ontdek, inspireer en geniet...

*

Reginald40

« Reactie #93 Gepost op: 5 september 2019, 18:07:50 »
Ik gooi een folder van Center Parcs altijd in de papieren bak weg.

*

Offline jeroom

• 3098
  • +8/-0
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #94 Gepost op: 5 september 2019, 18:40:25 »

Ik vind dit weer een stukje spijtige marketing van CP. Riekt naar misleiding.
Jammer!  ::)

Ik zie dit niet als misleiding - ik lees altijd alles - de kleine lettertjes inclus - het zijn soms de kleine lettertjes die het hem doen

*

Reginald40

« Reactie #95 Gepost op: 5 september 2019, 20:22:42 »
Ik zie dit niet als misleiding - ik lees altijd alles - de kleine lettertjes inclus - het zijn soms de kleine lettertjes die het hem doen

Ja dat is ook zo maar niet iedereen leest kleine lettertjes en gaat altijd vanuit dat op alles geldig is.

*

B767-300ER

« Reactie #96 Gepost op: 6 september 2019, 08:55:03 »
Als er staat “TOT 40%” dan zijn er weinig kleine lettertjes en veel grote letters. Figuurlijk dan he.

*

Offline jeroom

• 3098
  • +8/-0
« Reactie #97 Gepost op: 6 september 2019, 19:16:17 »
Als er staat “TOT 40%” dan zijn er weinig kleine lettertjes en veel grote letters. Figuurlijk dan he.

In dit geval ging het niet over de 40%; in dit geval ging het hem erover dat de aanbieding maar enkel geldig was voor 2 persoonscottages

*

Offline JokeV

• **
  • 213
  • +0/-0
« Reactie #98 Gepost op: 6 september 2019, 21:31:33 »
In dit geval ging het niet over de 40%; in dit geval ging het hem erover dat de aanbieding maar enkel geldig was voor 2 persoonscottages

De aanbieding is ook geldig voor andere cottages maar dan is de korting geen 40%, vandaar dus de "Tot" 
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren

*

B767-300ER

« Reactie #99 Gepost op: 7 september 2019, 10:09:49 »

Pfffffff
Dan is nog steeds de tekst kortingen TOT40% juist en zijn dat geen kleine lettertjes. Deze kortingsaktie  geldt namelijk ook voor 4p 6p en 8p cottages. (Alleen geen 40 procent, in dit geval 20)

Als er staat TOT kan elke weldenkende Nederlander (én Belg!) toch zelf wel invullen dat de korting verschilt per periode/type cottage etc en daardoor kan oplopen TOT 40 procent. Anders had men het woordje tot wel weg kunnen laten.

Klachtplaatser stoort zich eraan dat zijn/haar korting geen 40 procent was en dat misleidende marketing zou zijn. deze persoon ging ervan uit dat zij ook 40 procent zou krijgen. Echter met de tekst TOT40% weet je dat pas zeker als je even verder leest en is van misleiding geen enkele sprake.

Het probleem is dat mensen in
de grote letters alleen maar lezen wat ze willen lezen, en niet wat er staat. En zich daarna misleid voelen omdat men zelf niet goed leest.

Bedankt JokeV voor de toelichting!

*

Offline JokeV

• **
  • 213
  • +0/-0
« Reactie #100 Gepost op: 7 september 2019, 14:31:42 »
Ze maken hun advertenties natuurlijk ook met opzet zo. Het menselijk brein is zo gemaakt om daar deels over te lezen. Net zoals in een zin met "GRATIS" enkel de gratis opvalt. Net daarom is het ook belangrijk om advertenties meer dan 1 keer te lezen ;-)
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren

*

B767-300ER

« Reactie #101 Gepost op: 7 september 2019, 22:30:20 »
Helemaal mee eens. Uiteindelijk moet er gewoon geld verdiend worden, linksom of rechtsom.

*

Offline gnodd017

• *
  • 1
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #102 Gepost op: 18 september 2019, 12:58:22 »
Vanaf afgelopen maandag hebben we een huisje bij  Center Parcs Village Nature Paris. De eerste avond viel er een enorm mes vanonder het matras. Hoe en waarom dat mes daar gekomen is, is ons niet duidelijk. Het lijkt er op dat de schoonmaak (waarover ik zeker niet naar huis zal schrijven) dit mes ook gemist heeft. Of, en daar lijkt het eigenlijk wel op, is het bed gewoon niet verschoond.
Verder vind ik de wat meer gedetailleerde informatie enorm tekort schieten. Gisteren hebben we gebruik gemaakt van het busje. Een aardige service, echter vanwege een knie-probleem loop ik met een stok. Van de 3 verschillende chauffeurs hebben 2 ons gewoon verkeerd afgezet. Veel te ver van het huisje waardoor mijn echtgenoot noodgedwongen de auto is gaan halen om het mij mogelijk te maken om weer terug te komen. Het lijkt erop dat de chauffeurs het park niet echt kennen. Een van de twee mischauffeurs zette ons zelf af bij een stop waar geen zitplaats was. De supermarkt is groot en heel goed, uiteraard wel erg duur, maar ja dat is op alle parken, niet alleen bij center parcs. Dit om niet alleen maar te klagen, want er is genoeg wat wel goed is.

*

Offline jeroom

• 3098
  • +8/-0
« Reactie #103 Gepost op: 18 september 2019, 21:05:25 »
Ben je hiermee naar " "receptie" geweest ?
Een echte receptie is het niet in VN maar ik doel op de plaats waar je onder andere activiteiten kan boeken.