*

Offline fred_33jr

• **
  • 490
  • +0/-0
Re: [Center Parcs] Overzicht en informatie renovatie parken
« Reactie #30 Gepost op: 23 mei 2019, 16:51:31 »
CP zou wel gek zijn als ze niet meer cottages van luxere niveaus gaan aanbieden, leegstaande Comforts leveren natuurlijk niets op. Zolang er voldoende Comforts overblijven om aan de vraag ge voldoen, zie ik geen probleem.

Het zou goed zijn om de comfortcottages te verminderen en het luxesegment te verhogen. Dan maak je verschil tov bijvoorbeeld Roompot.

*

Offline Mariëtte

• **
  • 1465
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #31 Gepost op: 24 mei 2019, 19:55:59 »
Ik lees net op Facebook dat de renovatie van Het Heijderbos pas eind 2020
zal starten en dat de startdatum op De Kempervennen nog niet bekend is.

Facebookpost van 24-05-2019.

Bron: Facebook Center Parcs Nederland.

*

Offline Klientje

• **
  • 79
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #32 Gepost op: 25 mei 2019, 08:52:33 »
Dat is alweer wat later dan in eerste instantie werd gezegd. Ben benieuwd hoe de renovatie zal gaan op de Erperheide. Wij willen hier in februari heen, maar ik vind het toch ook wel een beetje spannend om te boeken. Heb nog nooit tijdens renovatie op een park verbleven en vraag me af hoeveel last je ervan hebt.
Weet iemand of ook bijv. Aqua Mundo en Baluba gerenoveerd worden? En stel dat dat gebeurt precies in de week dat je er op vakantie bent, kun je dan kosteloos omboeken naar een ander park? Wij gaan er echt voor zwembad en Baluba heen...

*

Reginald40

« Reactie #33 Gepost op: 25 mei 2019, 10:52:15 »
Dat is alweer wat later dan in eerste instantie werd gezegd. Ben benieuwd hoe de renovatie zal gaan op de Erperheide. Wij willen hier in februari heen, maar ik vind het toch ook wel een beetje spannend om te boeken. Heb nog nooit tijdens renovatie op een park verbleven en vraag me af hoeveel last je ervan hebt.
Weet iemand of ook bijv. Aqua Mundo en Baluba gerenoveerd worden? En stel dat dat gebeurt precies in de week dat je er op vakantie bent, kun je dan kosteloos omboeken naar een ander park? Wij gaan er echt voor zwembad en Baluba heen...

Ze zullen hun best doen om overlast zo min mogelijk te maken. Ze gaan wijk voor wijk renoveren zoals voorbeeld ene wijk huisnummer 1 t/m 25 en daarna volgende 26 t/m 50 etc etc, Je zal ook niet in de buurt van verbouwing verblijven, sommige huisjes halen ze al uit de verhuur die te dichtbij zijn bij de bouwputten.

*

Offline Klientje

• **
  • 79
  • +0/-0
« Reactie #34 Gepost op: 27 mei 2019, 14:27:52 »
Ze zullen hun best doen om overlast zo min mogelijk te maken. Ze gaan wijk voor wijk renoveren zoals voorbeeld ene wijk huisnummer 1 t/m 25 en daarna volgende 26 t/m 50 etc etc, Je zal ook niet in de buurt van verbouwing verblijven, sommige huisjes halen ze al uit de verhuur die te dichtbij zijn bij de bouwputten.

Beginnen ze ook in zone 1 of is dat niet te voorspellen? Als ik nu kijk voor februari zijn in alle zones bijna alle huisjes nog beschikbaar. Betekent dit dat ze in februari in ieder geval nog niet bezig zijn met huisjes renoveren? Of kan het ook zijn dat je een voorkeursboeking doet en alsnog wordt overgeplaatst naar een andere zone?

*

Reginald40

« Reactie #35 Gepost op: 27 mei 2019, 14:38:51 »
Beginnen ze ook in zone 1 of is dat niet te voorspellen? Als ik nu kijk voor februari zijn in alle zones bijna alle huisjes nog beschikbaar. Betekent dit dat ze in februari in ieder geval nog niet bezig zijn met huisjes renoveren? Of kan het ook zijn dat je een voorkeursboeking doet en alsnog wordt overgeplaatst naar een andere zone?

Het hangt ervan af welke zone het meeste geboekt is, daar wordt altijd als eerste gerenoveerd. Dat verschilt per park.Als bij voorkeur te boeken is dan is die beschikbaar.

*

Offline Klientje

• **
  • 79
  • +0/-0
« Reactie #36 Gepost op: 27 mei 2019, 14:59:44 »
Het hangt ervan af welke zone het meeste geboekt is, daar wordt altijd als eerste gerenoveerd. Dat verschilt per park.Als bij voorkeur te boeken is dan is die beschikbaar.

Weet je toevallig ook welke zone het meest geboekt wordt bij de Erperheide? Ik twijfel tussen zone 1 of 3...  ;D

*

Offline cinderella

• **
  • 3045
  • +4/-0
Re: Center Parcs Nieuwsflits
« Reactie #37 Gepost op: 7 september 2019, 08:58:04 »
De planning voor renovatie de Kempervennen wordt uitgesteld. ipv sept 2020 wordt er met de cottages gestart in febr 2021. De centrale gebouwen en Aqua Mundo wordt in jan 2022 gestart ipv mrt 2021. Het personeel is hier van op de hoogte gesteld.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline janneke1108

• **
  • 59
  • +0/-0
« Reactie #38 Gepost op: 7 september 2019, 09:00:55 »
De planning voor renovatie de Kempervennen wordt uitgesteld. ipv sept 2020 wordt er met de cottages gestart in febr 2021. De centrale gebouwen en Aqua Mundo wordt in jan 2022 gestart ipv mrt 2021. Het personeel is hier van op de hoogte gesteld.
er worden nu wel al een paar cottages gestript. 333/334 en nog 1 in dat rijtje en 403. Zouden dat dat prototypes worden oid?

*

B767-300ER

« Reactie #39 Gepost op: 7 september 2019, 10:17:13 »
Zover mijn kennis strekt geldt die uitstelling voor 5 parken en was dit reeds eerder door mij aangegeven alhier op het forum.
Alleen MD en HH beginnen volgens mij ergens medio 2020.
Ik heb het hier overigens enkel over de cottages. Niet over de centrale voorzieningen.

Let op. Heb het hier alleen over de Blackstone parken! Eemhof begint uiteraard wel gewoon.

*

Offline Mariëtte

• **
  • 1465
  • +0/-0
« Reactie #40 Gepost op: 7 september 2019, 11:27:15 »
Zover mijn kennis strekt geldt die uitstelling voor 5 parken en was dit reeds eerder door mij aangegeven alhier op het forum.
Alleen MD en HH beginnen volgens mij ergens medio 2020.
Ik heb het hier overigens enkel over de cottages. Niet over de centrale voorzieningen.

Let op. Heb het hier alleen over de Blackstone parken! Eemhof begint uiteraard wel gewoon.

Hoi  B767-300ER,

Dat klopt inderdaad, ik heb je bericht hierover even teruggezocht en zet die ook even hier neer.
Bedankt voor de info :)!

Citaat  B767-300ER 10 juli 2019:

Als ik de geruchtenstroom moet geloven gaat voor de 7 parken van blackstone de verbouwingen later van start dan de geplande eind2019/begin2020. Op de Eemhof zal wél gestart worden.

*

B767-300ER

« Reactie #41 Gepost op: 7 september 2019, 22:29:11 »
Dank je wel ;)

*

Offline biancaaaa

• **
  • 688
  • +2/-0
  • PSV
« Reactie #42 Gepost op: 8 september 2019, 08:55:39 »
Personeel van gamestate gaf aan dat er in januari/februari 2020 het Heijderbos een parksluiting krijgt. In mei 2020 gaat het gok gedeelte dicht voor de verbouwing, personeel mag vrij opnemen of ergens anders werken.
Ontdek, inspireer en geniet...

*

B767-300ER

« Reactie #43 Gepost op: 8 september 2019, 10:11:57 »
Personeel van gamestate gaf aan dat er in januari/februari 2020 het Heijderbos een parksluiting krijgt. In mei 2020 gaat het gok gedeelte dicht voor de verbouwing, personeel mag vrij opnemen of ergens anders werken.

In een ander topic schrijf je begin 2021. Wat is het nu?

*

Offline biancaaaa

• **
  • 688
  • +2/-0
  • PSV
« Reactie #44 Gepost op: 8 september 2019, 15:07:30 »
Ja sorry, mei 2020 gok gedeelte sluit, jan/ febr 2021 parksluiting.
Ontdek, inspireer en geniet...

*

B767-300ER

« Reactie #45 Gepost op: 8 september 2019, 15:10:16 »
Gelukkig. Ik moet nog boeken namelijk en wil januari weer naar Heijderbos.

*

Offline cinderella

• **
  • 3045
  • +4/-0
« Reactie #46 Gepost op: 8 september 2019, 16:20:37 »
er worden nu wel al een paar cottages gestript. 333/334 en nog 1 in dat rijtje en 403. Zouden dat dat prototypes worden oid?
Heb ff geïnformeerd bij mijn "bron". Dat worden idd de prototypes voor de renovatie van de cottages.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline janneke1108

• **
  • 59
  • +0/-0
« Reactie #47 Gepost op: 8 september 2019, 20:57:04 »
Heb ff geïnformeerd bij mijn "bron". Dat worden idd de prototypes voor de renovatie van de cottages.
Ah oke! Mijn vriend heeft wel binnen gekeken bij eentje maar geen foto’s gemaakt. Er was al het eea gebeurd. Gaan komende dagen wel eens even langs!

*

Offline Mariëtte

• **
  • 1465
  • +0/-0
Re: [Center Parcs] Overzicht renovatie parken
« Reactie #48 Gepost op: 10 september 2019, 08:08:02 »
Op De Vossemeren beginnen ze ook eind 2019. We waren er afgelopen week en hoorden dat ze recentelijk begonnen zijn met een pilot cottage. Er is nog niks gebeurd, alleen zijn de meubels eruit gehaald (kon ik net langs de dichte gordijnen zien ;)). Het gaat om cottage nummer 502, vlak bij de receptie.

Er is nog steeds niks gebeurd (09-09-2019) bij deze pilot cottage. Behalve dat ze de ramen aan de voorkant
hebben afgeplakt met prints. De gordijnen aan de achterkant van de cottage zitten dicht. Ik kon wel via een
piepkleine opening bij de gordijnen naar binnen kijken en zag dat de woonkamer helemaal leeg is.

Pilot cottagenr.502.

Ze zijn wel bezig met vervangen van de dakbedekking, daar waar nodig is. Op de foto zijn ze bezig
ter hoogte van cottagenr.552.

Vervangen dakbedekking.

*

Offline Tom...

• **
  • 908
  • +2/-0
  • Geslacht: Man
« Reactie #49 Gepost op: 10 september 2019, 09:57:46 »
Wat leuk om dit op foto te zien! Moo die tekst op de ramen, dan snap je als gast toch wat er "gebeurt" en maak je tegelijk een beetje reclame voor de toekomst.

Zonde dat de cottages er nog steeds zo bij liggen. Toen wij er in februari waren, was ook al alles leeg. Als ze echt binnenkort hadden willen beginnen, dan was dit toch al klaar geweest denk ik.

Ik ben benieuwd hoor, wanneer er eens iets gaat gebeuren.
-

*

Offline Timberg

• **
  • 138
  • +0/-0
« Reactie #50 Gepost op: 11 september 2019, 10:03:09 »
Als de inrichting wordt zoals op de raamstickers, ben ik blij hoor!  :D. Ziet er modern en lekker fris uit.

*

Offline Vakantieganger1974

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #51 Gepost op: 29 september 2019, 18:32:53 »
Afgelopen juni bijgevoegde foto's gemaakt. Ook op de Kempervennen waren ze op dat moment bezig met het inrichten van de pilot cottages. Wat me toen opviel is dat men voor een andere indeling van de inrichting heeft gekozen. De woonkamer is verplaatst naar de plek waar vroeger de keuken was en de keuken is verplaatst naar de plaats waar vroeger de hoekbank stond.

*

Offline mrs Bibi

• **
  • 6081
  • +30/-0
« Reactie #52 Gepost op: 29 september 2019, 21:04:56 »
 Vakantieganger1974, wat super dat je dit hier met ons deelt.
Dat is best een verandering om de indeling om te gooien in een cottage.
Ben erg nieuwsgierig hoe het uiteindelijk gaat worden.
Dank je wel voor het plaatsen van de foto's.
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline quincyjongeleen

• *
  • 8
  • +0/-0
« Reactie #53 Gepost op: 14 oktober 2019, 22:48:21 »
Afgelopen juni bijgevoegde foto's gemaakt. Ook op de Kempervennen waren ze op dat moment bezig met het inrichten van de pilot cottages. Wat me toen opviel is dat men voor een andere indeling van de inrichting heeft gekozen. De woonkamer is verplaatst naar de plek waar vroeger de keuken was en de keuken is verplaatst naar de plaats waar vroeger de hoekbank stond.

Welke cottagenummer is dit?

*

Offline cp93

• *
  • 6
  • +0/-0
  • .
« Reactie #54 Gepost op: 23 oktober 2019, 14:51:07 »
Is er naast de koepel van het zwembad bij het Heijderbos nog meer gerenoveerd?
Heijderbos (12) / Meerdal (7) / Eemhof (3) / Kempervennen (2) / Hutteheugte (2) Zandvoort (2) / Port Zelande (1) / Limburgse Peel (1)

*

Offline quincyjongeleen

• *
  • 8
  • +0/-0
« Reactie #55 Gepost op: 23 oktober 2019, 23:37:47 »
Is er naast de koepel van het zwembad bij het Heijderbos nog meer gerenoveerd?

Deze is een paar jaar geleden gerenoveerd. Hierbij zijn er wat thema wisselingen aangebracht in de Aqua Mundo. Lichten enz. Meer niet.

*

Offline cp-vippie

• **
  • 443
  • +1/-0
  • Sporthuis centrum voor alle zekerheid!!
« Reactie #56 Gepost op: 24 oktober 2019, 09:32:54 »
Wordt echt wel tijd dat Centerparcs de huisjes gaat renoveren. Wanneer gast de Eemhof gerenoveerd worden? Die huisjes en inrichting zijn ook wel aan vervanging toe.

*

Online guideke

• **
  • 25
  • +0/-0
« Reactie #57 Gepost op: 24 oktober 2019, 12:34:02 »
Op De Eemhof gaan ze op het einde van 2019 beginnen. Ze gaan zone per zone renoveren. Begin 2020 gaat de sauna dicht dus dan gaan ze waarschijnlijk ook aan de aqua mundo beginnen maar dat weet ik niet zeker. Buiten de pilot cottages is de vorig jaar afgebrande cottage 933 al gerenoveerd. Deze 2 pers. vip is schitterend gerenoveerd. Als we ooit eens een 2 pers. vip zouden nemen boeken we zeker deze nr. ook al licht deze cottage wat verder van het centrum. Hopelijk gaan ze de andere cottages ook zo renoveren.

*

Offline verena

• **
  • 125
  • +0/-0
« Reactie #58 Gepost op: 7 november 2019, 20:52:52 »
Nog nieuws over erperheide?