*

Offline Mariëtte

• 867
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
[Foto-aanvragen] Wat wil jij graag op de foto zien? (deel 5)
« Gepost op: 5 februari 2019, 14:20:25 »
Foto-aanvragen deel 5. Deel 4 vind je hier

Het laatste bericht uit deel 4:

Ik ga in november naar De Huttenheugte, ik heb 2 persoons comfort cottage geboekt. Welke cottage heeft er meer privacy in zone 7 waar 2 persoons comfort cottages staan? Plattegrond op website van Center Parcs is grijs geworden dus niet goed te zien.

*

Offline Mariëtte

• 867
  • +0/-0
Re: [Foto-aanvragen] Wat wil jij graag op de foto zien? (deel 5)
« Reactie #1 Gepost op: 6 februari 2019, 09:49:39 »
Hoi Reginald40,

705 lijkt veel privacy te hebben.

714 kan ook deze cottage ligt op een hoek en aan een doodlopend weggetje.

Ik ben zelf bij het rijtje van 717-723 geweest en die liggen mooi aan het meer. Bij cottage 717 ligt een groot grasveld
waar vanaf de kant vaak wordt gevist. Dat kan een nadeel zijn want een aantal terrassen liggen juist gericht naar het
water bij 717, als daar dan vissers zijn kunnen die zo op het terras kijken.

Ik heb zelf in 2 persoons comfort cottage 605 gezeten en die heeft veel privacy. De buren (606) hebben nog meer
privacy.

*

Offline Reginald40

• **
  • 146
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
  • 1999 tot 2016 medewerker van CP, nu vaste gast CP
« Reactie #2 Gepost op: 6 februari 2019, 10:15:50 »
Hoi Reginald40,

705 lijkt veel privacy te hebben.

714 kan ook deze cottage ligt op een hoek en aan een doodlopend weggetje.

Ik ben zelf bij het rijtje van 717-723 geweest en die liggen mooi aan het meer. Bij cottage 717 ligt een groot grasveld
waar vanaf de kant vaak wordt gevist. Dat kan een nadeel zijn want een aantal terrassen liggen juist gericht naar het
water bij 717, als daar dan vissers zijn kunnen die zo op het terras kijken.

Ik heb zelf in 2 persoons comfort cottage 605 gezeten en die heeft veel privacy. De buren (606) hebben nog meer
privacy.

Ik heb 713 als voorkeur geboekt dus zat ik wat te gokken. Hopelijk is dit ook een goede cottage. Ook ga ik daar even een foto's maken hoe het allemaal eruit ziet.
1x Het Vennenbos 1x Het Heijderbos 1x Park Zandvoort 1x De Kempervennen 4x De Eemhof 3x De Lommerbergen 1X Bispinger Heide 1x Longleat Forest 1x Elveden Forest

*

Offline Roy

• **
  • 117
  • +0/-0
« Reactie #3 Gepost op: 7 februari 2019, 09:18:08 »
Wij hebben een weekend Port Zelande geboekt in cottage 227 (6 pers Premium). Heeft iemand daar foto's van?
De Huttenheugte: 24 juni t/m 04 juli
Het Meerdal: 04 juli t/m 08 juli

*

Offline Reginald40

• **
  • 146
  • +0/-0
« Reactie #4 Gepost op: 7 februari 2019, 09:28:23 »
Wij hebben een weekend Port Zelande geboekt in cottage 227 (6 pers Premium). Heeft iemand daar foto's van?

Geen foto van, maar wel erg mooie uitizicht op de boten. Ik heb daar 7 jaar gewerkt. 6 persoons cottage 227 heeft 2 verdiepingen.
1x Het Vennenbos 1x Het Heijderbos 1x Park Zandvoort 1x De Kempervennen 4x De Eemhof 3x De Lommerbergen 1X Bispinger Heide 1x Longleat Forest 1x Elveden Forest

*

Offline Roy

• **
  • 117
  • +0/-0
« Reactie #5 Gepost op: 7 februari 2019, 12:17:59 »
Geen foto van, maar wel erg mooie uitizicht op de boten. Ik heb daar 7 jaar gewerkt. 6 persoons cottage 227 heeft 2 verdiepingen.

Goed om te horen! Je bedoelt begane grond, eerste en tweede verdieping? En heeft deze cottage ook een of meerdere balkons met uitzicht op de haven?  :D
De Huttenheugte: 24 juni t/m 04 juli
Het Meerdal: 04 juli t/m 08 juli

*

Offline Reginald40

• **
  • 146
  • +0/-0
« Reactie #6 Gepost op: 7 februari 2019, 17:03:12 »
Goed om te horen! Je bedoelt begane grond, eerste en tweede verdieping? En heeft deze cottage ook een of meerdere balkons met uitzicht op de haven?  :D

In 6 en 8 persoons cottage hebben altijd een balkon. Ja begane grond is woonkamer en keuken. 1e verdieping slaapkamer met badkamer en 2e verdieping grote slaapkamer met balkon voorzijde met uitzicht op de boten.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 627
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7 Gepost op: 11 februari 2019, 14:22:19 »
Ondertussen is het alweer eventjes geleden (van 2010) dat cottage 445 op De Eemhof is afgebrand.  Is die ondertussen terug vernieuwd (ik mag hopen van wel) en heeft iemand hier foto's van?
sinds 2012:
10 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 3 x Kempervennen (2 x mystery) * 3 x Eemhof (1 x mystery) * 5 x Port Zélande * 3 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes

*

Offline Mariëtte

• 867
  • +0/-0
« Reactie #8 Gepost op: 12 februari 2019, 07:54:23 »
Hoi Weegschaaltje,

Er staan hier een paar foto's van deze cottage (buitenkant). Zelf heb ik ook wel een paar (recentere) foto's van de buitenkant van de cottage,
maar die zijn ongeveer hetzelfde. Mocht je die toch willen zien dan ga ik de foto's voor je opzoeken.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 627
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #9 Gepost op: 12 februari 2019, 08:28:19 »
Hoi Weegschaaltje,

Er staan hier een paar foto's van deze cottage (buitenkant). Zelf heb ik ook wel een paar (recentere) foto's van de buitenkant van de cottage,
maar die zijn ongeveer hetzelfde. Mocht je die toch willen zien dan ga ik de foto's voor je opzoeken.

Bedankt Mariëtte, het is vooral de binnenkant waar ik benieuwd naar ben, of deze anders is ingericht dan de andere 2 vips, omdat er op Vossemeren ook cottages zijn die na een brand een andere look hebben gekregen.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 3 x Kempervennen (2 x mystery) * 3 x Eemhof (1 x mystery) * 5 x Port Zélande * 3 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes