*

Offline mrs Bibi

• **
  • 6081
  • +30/-0
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Ervaringen & Vragen] De Eemhof (Deel 8)
« Reactie #450 Gepost op: 12 september 2019, 10:50:37 »
Weet er iemand waarom bij De Eemhof het weekend van 12 tot en met 15 juni 2020 volledig volzet is? Ik kan voor dat weekend niet boeken.

Dit jaar was er het healthyfest vanaf 19 juni. Misschien is dat er volgend jaar in het weekend van 12 juni.
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline mrs Bibi

• **
  • 6081
  • +30/-0
« Reactie #451 Gepost op: 12 september 2019, 11:47:24 »
Dit jaar was er het healthyfest vanaf 19 juni. Misschien is dat er volgend jaar in het weekend van 12 juni.

Terugkomend op het bovenstaat bericht. Ik heb contact gehad met De Eemhof en er staat een event in optie. Dat is dus de reden waarom het niet boekbaar is.
Groetjes, Bibi

*

Offline mrs Bibi

• **
  • 6081
  • +30/-0
« Reactie #452 Gepost op: 12 september 2019, 11:47:39 »

Terugkomend op het bovenstaand bericht. Ik heb contact gehad met De Eemhof en er staat een event in optie. Dat is dus de reden waarom het niet boekbaar is.
Groetjes, Bibi

*

Offline bijou040571

• **
  • 61
  • +0/-0
« Reactie #453 Gepost op: 12 september 2019, 13:32:13 »
Terugkomend op het bovenstaand bericht. Ik heb contact gehad met De Eemhof en er staat een event in optie. Dat is dus de reden waarom het niet boekbaar is.
Bedankt!
Nog iets, ik wil graag al een vakantie boeken voor volgend jaar eind juni - begin juli. Zouden ze dan aan de cottages werken bv. Rij van 110-120? Is er een parksluiting? Zou de aquamundo in die periode gesloten zijn (zomervakantie 2020). Of zou ik beter naar een ander park gaan?

*

B767-300ER

« Reactie #454 Gepost op: 12 september 2019, 17:24:07 »
De Aqua Mundo gaat niet dicht in een zonervakantie en in de zomervakantie zal er weinig gewerkt worden aan renovaties.

*

Offline cp-vippie

• **
  • 445
  • +1/-0
  • Sporthuis centrum voor alle zekerheid!!
« Reactie #455 Gepost op: 23 september 2019, 21:47:48 »
Iemand ervaring met het grill restaurant op de Eemhof? Is het eten van goede kwaliteit?

*

B767-300ER

« Reactie #456 Gepost op: 23 september 2019, 22:09:24 »
Ik vond het wel goed. Ik had de onbeperkt spare ribs de laatste keer. Die waren goed te eten.

*

Offline jeroen00

• *
  • 18
  • +0/-0
« Reactie #457 Gepost op: 2 oktober 2019, 08:47:28 »
Iemand ervaring met het grill restaurant op de Eemhof? Is het eten van goede kwaliteit?

Dat verschild naar mijn mening per keer. Maar dat is ook bij het buffet. De ene keer heel erg goed en de andere keer bijna om te huilen.

*

Offline guideke

• **
  • 26
  • +0/-0
« Reactie #458 Gepost op: 6 oktober 2019, 14:35:23 »
We keken al een tijdje uit naar onze vakantie in De Eemhof maar het werd deels een teleurstelling.
Toen we wilden vertrekken werden we gebeld door De Eemhof dat onze met voorkeur geboekte vip cottage 112 onder water stond door een kapotte verwarming. Er was verder geen vip cottage vrij buiten een appartement maar dat is te ver voor iemand die niet al te lang kan stappen. We kregen een 6 pers. premium cottage 454 maar dan wel met de vip services. Voor deze omboeking kregen we wel compensatie. We mochten tijdens ons heel verblijf van 11 dagen gratis naar de sauna en we mochten een keer met 4 personen gaan eten en drinken in de Evergreenz.
De cottage 454 was echter een halve ramp. De schoonmaak was niet denderend, de dolce gusto en de trolley waren niet aanwezig. De wastafel was verstopt en de afwasmachine heeft een keertje gelekt. De verwarming was tijdens ons verblijf 2 keer defect. We hebben dus 2 keer in de voormiddag in de koude gezeten. Na de 2de keer begon de verwarmingsketel te lekken. We hebben dan een afwasteiltje eronder gezet. Dit hebben we dan gemeld wanneer we terug naar huis gingen. De matrassen waren ook wat doorgelegen.
Ik ben dus enkele keren naar de infobalie moeten wandelen om het telkens te gaan melden. Bij de infobalie kregen we geen excuses, ze zegden dat we gewoon pech hadden. Voor deze zaken heb ik een klachtenformulier ingevuld bij Center Parcs. Ik ben benieuwd naar hun reactie.
Het zwembad was zoals altijd top, in de 2 midweken dat we er waren verbleven er telkens grote groepen Duitse jongeren. Waarom die niet in de school zitten is voor ons een raadsel. We hadden op voorhand naar de schoolvakanties gekeken en overal waren de scholen al begonnen. Als iemand op het forum weet waarom die Duitse jongeren op de Eemhof verblijven mag hij of zij het mij altijd eens vertellen. Tijdens de week waren er ook vele Nederlands kinderen aanwezig die normaal ook op school moeten zitten.
We zijn op de dagen zonder badkleding naar de sauna gegaan om te ontspannen. Dat was heel leuk. De sauna was het mooiste gedeelte van De Eemhof. Het is jammer dat ze de sauna gaan afbreken om plaats te maken voor een overbodige glijbaan. In het zwembad zijn er al genoeg attracties aanwezig. Een sauna is een must voor een 5 vogeltjes park. Zolang er geen nieuwe sauna komt komen we niet meer naar De Eemhof. De andere bezoekers van de sauna vertelden ook dat ze niet meer komen als de sauna verdwijnt. Als je ziet wat voor mooie sauna's ze bouwen in andere parken is het voor ons een raadsel waarom ze dat hier niet kunnen. ( willen )
Het etentje in de Evergreenz was leuk. Het aanbod van het eten was ruim voldoende alleen de temperatuur van het eten mocht hoger.
We zijn ook een keer naar de bowling gegaan. Dat was ook plezant ondanks dat het onderhoud er wat beter kon.

We kijken al uit naar onze volgende vakantie  in januari op Port Zelande. Daar zijn de huisjes mooier en beter en de Aqua Mundo is daar heel leuk en de sauna is daar ook super.

*

Offline cinderella

• **
  • 3045
  • +4/-0
« Reactie #459 Gepost op: 6 oktober 2019, 18:58:32 »
De Duitsers hadden vakantie, op de Kempervennen waren ook veel Duitse mensen aanwezig. Wat de nl jeugd betreft, soms gaan ze met school of als het studiedag is. Eind van de maand zijn er in de Kempervennen veel Engelsen, ze noemen dit dan ook Engelse week, deze boeken alle activiteiten, dus als je rond die tijd gaat en je wilt activiteiten doen dan is het slim om ze ver van te voren te reserveren, anders loop je de kans dat het volgeboekt is.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline guideke

• **
  • 26
  • +0/-0
« Reactie #460 Gepost op: 7 oktober 2019, 10:29:17 »
Bedankt Cinderella voor jouw antwoord. Ik zal dat van die Duitsers nog eens opzoeken. Zo'n Engelse week hebben we ook al eens meegemaakt. In mei is er ook zo'n periode dat de parken vol zitten met Engelse mensen.

*

Offline jeroom

• 3107
  • +8/-0
  • Geslacht: Man
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #461 Gepost op: 7 oktober 2019, 11:48:47 »
Indien je niet meer voor verrassingen wenst te staan

Alle schoolvakanties in Duitslandvind je hier
« Laatst bewerkt op: 7 oktober 2019, 15:49:04 door Menno. »

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 748
  • +0/-0
« Reactie #462 Gepost op: 7 oktober 2019, 13:42:27 »
Met hemelvaart (mei) zaten er ook veel Engelsen in VM, toen ik een babbeltje deed met een Engelse moeder terwijl we wachtten op onze kids, vroeg ik of het met de Brexit te maken heeft dat de Britten massaal naar de Be/Nl parken trekken, maar blijkbaar had het daar niks mee te maken.  De prijzen in Be/Nl zijn volgens haar spotgoedkoop tegenover de Engelse parken.  Ze namen de "mindere" huisjes er graag bij.  Zelfs met vervoer erbij gerekend was de prijs een pak minder.  Het mens werd bijna euforisch toen ze vertelde dat je in VM voor maar € 25 met zijn vieren kan minigolfen, in Engeland betaal je daar volgens haar meer dan het dubbele voor, en zo is dat dan met alle activiteiten (vandaar dat die dan ook allemaal volgeboekt zijn).
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 3 x Eemhof * 6 x Port Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen

*

Offline karel49

• *
  • 16
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #463 Gepost op: 8 oktober 2019, 09:59:06 »
Engelse zijn gek op activiteiten, ook daar op de parken is het altijd vol.

*

Offline pylkje

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #464 Gepost op: 19 oktober 2019, 14:10:00 »
Hey all!!

Ik heb een vraagje. Over 3 weken ga ik een weekendje met mijn moeder naar de Eemhof. We hebben een hotelappartement geboekt. Nu staat er overal dat er een aantal hotelappartementen zijn die een turkse sauna hebben, maar nergens kan ik vinden welke nummers dit hebben. Weet iemand dit?

P.S. ik heb er vet lang over gedaan om mn registratie voor elkaar te krijgen. Er staat "Het logo bestaat uit 3 lettergrepen. Wat is de middelste lettergreep" ,maar het "logo" bestaat uit 5 lettergrepen, dus ik snapte er de ballen van xD. Uiteindelijk wel gelukt, gelukkig.

*

Offline mrs Bibi

• **
  • 6081
  • +30/-0
« Reactie #465 Gepost op: 19 oktober 2019, 20:48:54 »
Hoi  pylkje,

Leuk een hotelappartement op De Eemhof. Ik ben er groot fan van  ;)
Het klopt dat een aantal een stoombad (wat jij een turkse sauna noemt) hebben.
In dit topic kan je het nalezen.
Hier kan je foto's zien van de hotelapartementen

Ik ga je opmerking meenemen om er naar te kijken of daar een oplossing voor is.  Dank je wel voor het melden.
Groetjes, Bibi

*

Offline cp-vippie

• **
  • 445
  • +1/-0
« Reactie #466 Gepost op: 24 oktober 2019, 09:30:14 »
Ik weet wel dat ze grote groepen scholieren met name Duitse altijd in zone 2 plaatsen.  :D

*

Offline guideke

• **
  • 26
  • +0/-0
« Reactie #467 Gepost op: 24 oktober 2019, 12:24:58 »
Hallo Pylkje, als je een hotelappartement wilt met Turks stoombad kan je bij de voorkeuren Turks stoombad aanvinken. Als je dan naar voorkeurligging gaat kan je zien welke nrs. met Turks stoombad er nog vrij zijn. Als je op voorhand de nrs. niet kent is dat de simpelste methode.
Ik wens je alvast een fijne vakantie op De Eemhof.

*

Offline Sander_centerparcs

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #468 Gepost op: 31 oktober 2019, 00:54:20 »
Vraag: Zijn alle 2 persoons appartementen gelijk met inrichting buiten de bruidssuite om? Wie iemand wat het friends cadeau is op dit moment?

*

Offline jeroen00

• *
  • 18
  • +0/-0
« Reactie #469 Gepost op: 1 november 2019, 09:21:11 »
Vraag: Zijn alle 2 persoons appartementen gelijk met inrichting buiten de bruidssuite om? Wie iemand wat het friends cadeau is op dit moment?

Laatste keer op de Eemhof niets gehad. Medewerker gaf aan dat dit momenteel niet meer was.

*

Offline guideke

• **
  • 26
  • +0/-0
« Reactie #470 Gepost op: 1 november 2019, 13:16:19 »
Wij hebben in september een paraplu gekregen.

*

Offline cp-vippie

• **
  • 445
  • +1/-0
« Reactie #471 Gepost op: 2 november 2019, 14:28:50 »
Ik kon in juli ook nog kiezen tussen een hamman doek of een mooie paraplu. Ik ben voor dat laatste gegaan. Hoop niet dat de friends cadeautjes er ook al uit gaan. Dan blijven er niet veel friendsvoordelen over.   ::)

*

Offline Sander_centerparcs

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #472 Gepost op: 22 november 2019, 15:02:33 »
Heeft iemand voor mij een overzicht met welke hotel appartementen in de Eemhof een turks stoombad hebben?

*

Offline jeroenh

• *
  • 24
  • +0/-0
« Reactie #473 Gepost op: 28 november 2019, 15:08:57 »
Een aantal jaar geleden zijn we al eens naar de eemhof geweest, en dit jaar willen we in de zomer weer terug.
Ik meen me nog te herinneren dat als je een 4p vip cottage in de 100 range wil nemen, er een aantal huisjes zijn die aan het water zitten met een vlonder waarop je terras zit.
Ook waren er 'traditionele' 4 persoons vip huisje met tuin en stenen bbq.
Weet iemand welke cottages in de 100 range beschikken over een tuin en stenen bbq ? Want die willen we gaan boeken.

Alvast bedankt

*

Offline guideke

• **
  • 26
  • +0/-0
« Reactie #474 Gepost op: 29 november 2019, 14:16:54 »
Wij hebben eens gelogeerd in nr. 111 en 118 en die hadden een tuin en een stenen BBQ. Nrs. 112-113-114-115-119-120-121 hebben ook geen terras boven het water.

*

Offline jeroenh

• *
  • 24
  • +0/-0
« Reactie #475 Gepost op: 3 december 2019, 22:48:33 »
Dank je wel guideke, daar kan ik wat mee. Dan ga ik een van die huisjes boeken.