*

Offline Mariëtte

• **
  • 1465
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
Re: [Ervaringen & Vragen] Erperheide (Deel 8)
« Reactie #60 Gepost op: 1 juni 2019, 11:42:37 »
Heeft er iemand recentelijk nog in een premium cottage verbleven? Ben wel benieuwd of er nu wel of niet een Dolce gusto staat... Lees tegenstrijdige berichten.

Hoi Klientje,

Het kan wel kloppen dat je over de Dolce Gusto tegenstrijdige berichten leest.
Eerst hadden de Belgische parken geen Dolce Gusto, maar nu wel. (Premium en
VIP cottages).

*

Offline Klientje

• **
  • 79
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 1 juni 2019, 12:03:13 »
Super! Bedankt voor je reactie.  :)

*

Offline Van gompel k

• *
  • 2
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
« Reactie #62 Gepost op: 4 juni 2019, 15:49:19 »
Hallo wij willen boeken  voor cp erperheide maar nu is mijn vraag kan je daar ook e-car huren zoals in de vossemeren 
Alvast bedankt

*

Offline Mariëtte

• **
  • 1465
  • +0/-0
« Reactie #63 Gepost op: 4 juni 2019, 21:20:08 »
Hoi Van gompel k,

Ook op Erperheide kun je een e-car huren.

*

Offline Van gompel k

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #64 Gepost op: 5 juni 2019, 14:23:11 »
Oke bedankt voor de reactie

*

Offline timhuls

• *
  • 1
  • +0/-0
Babysit service - Erperheide
« Reactie #65 Gepost op: 17 juli 2019, 22:43:18 »
Hallo

Ik vroeg me af of er een babysitservice mogelijk was in Erperheide? Zou er iemand hier info of ervaringen mee hebben aub?

*

Offline Ona1991

• **
  • 292
  • +0/-0
Re: Babysit service - Erperheide
« Reactie #66 Gepost op: 18 juli 2019, 12:42:36 »
Hallo

Ik vroeg me af of er een babysitservice mogelijk was in Erperheide? Zou er iemand hier info of ervaringen mee hebben aub?
Wij komen al 7 jaar op Erperheide maar daar heb ik echt nog nooit wat van gehoord of gelezen dus ik vrees van niet eerlijk gezegd.
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015

*

Offline JokeV

• **
  • 217
  • +0/-0
« Reactie #67 Gepost op: 18 juli 2019, 17:00:49 »
vroeger was dit er wel, toen moest je naar de receptie gaan om dat aan te vragen. Wij maakten er nooit gebruik van. Geen idee of dat er nog steeds is.
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren

*

Reginald40

« Reactie #68 Gepost op: 18 juli 2019, 18:23:08 »
Babysitservice is volgens mij allang afgeschaft.

*

Offline Dennis83

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #69 Gepost op: 31 juli 2019, 19:03:22 »
Moeten kids echt 5j zijn voor de jeep safari of wordt dit niet gecontroleerd want mijn kinderen zijn 4j maar rijden thuis zelf met go cars dus lijkt me de jeep safari ook wel leuk om te laten doen

*

Offline mie

• **
  • 36
  • +0/-0
« Reactie #70 Gepost op: 1 augustus 2019, 12:33:23 »
Goeiemiddag ,
Over enkele weken ga ik met mijn gezelschap ( samen 3 volwassenen + 1 tiener) naar Erperheide - premium 5 - huisje 201.
Is er iemand die daar recent geweest is en mij wat meer kan vertellen over de netheid...de aanwezige materialen om. koffiezet ? of Senseo ?
Alvast bedankt !

*

Offline mie

• **
  • 36
  • +0/-0
« Reactie #71 Gepost op: 4 augustus 2019, 08:54:59 »
Niemand die iets meer weet over huisje 201 ? ;-) ?
Ik heb inmiddels begrepen dat er een Dolce Gusto is. Geen Senseo.

*

Offline Mariëtte

• **
  • 1465
  • +0/-0
« Reactie #72 Gepost op: 30 augustus 2019, 15:07:49 »
NIEUW SPEELTOESTEL EN WATERBRUG

Er wordt al volop gebruik gemaakt van het nieuwe speeltoestel en de waterbrug.

Natte voeten halen bij de brug ;D.

Bron: Erperheide.

*

Offline mie

• **
  • 36
  • +0/-0
« Reactie #73 Gepost op: 31 augustus 2019, 07:49:59 »
De natte-voeten-brug werd inderdaad als erg leuk ervaren tijdens ons verblijf in CP vorige week.
De mini-golf ook : een beetje avontuur in gras.
Wat ons ook opviel is de vriendelijkheid van het Grand Café-personeel : chapeau ! Dat vind je niet zo vaak.
Wij verbleven in huisje 201 ( 5 persoons premium) en hadden gehoopt om dichter bij het centrum te zitten ( moeilijk in te schatten op kaart) omdat iemand in ons gezelschap wat mobiliteitsproblemen heeft. Gelukkig was er nog de e-car : handig...wél duur...en misschien niet zo leuk voor de vele voetgangers.
Huisje 201 was nét.
Maar onze tiener merkte raak op : " dat er wel eens een binnenhuisarchitect mocht langskomen".
Inderdaad : hoog tijd om dat stoffig tapijt te vervangen....om een apart toilet te installeren...om wat meer ruimte te maken....
Wat ons betreft : wij zijn geen jaarlijkse CP-gebruikers ; maar we keren graag nog eens terug...als we een moderner huisje kunnen boeken.

*

Offline Mariëtte

• **
  • 1465
  • +0/-0
« Reactie #74 Gepost op: 1 september 2019, 14:57:31 »
Hoi mie,

Fijn dat je jouw ervaring hier hebt geplaatst. Je was op zoek naar info over cottagenr.201, die ik je,
na veel zoeken, helaas niet kon geven. Super dat we nu meer weten over deze cottage! Heb je er
misschien een paar foto's van?

maar we keren graag nog eens terug...als we een moderner huisje kunnen boeken.

Er komt een grote renovatie aan, we zullen hierover regelmatig berichten.

*

Offline mie

• **
  • 36
  • +0/-0
« Reactie #75 Gepost op: 1 september 2019, 19:22:26 »
Dag Mariëtte, helaas...geen bruikbare foto's van het interieur.
Maar ik vermoed dat het weinig verschilt van de andere oudere CP-huisjes.
Vroeger gingen we wel vaker naar CP. en persoonlijk vind ik het nog steeds een ideaal vakantiepark / uitvalshoek om een bepaalde regio te verkennen en ook te genieten van het groen en de rust.
Maar wij vonden het wat duur geworden , omdat wij niet zwemmen.
NU hadden we de tiener-kleinkinderen mee én zij hebben wel gebruik gemaakt van het zwembad. Ze hadden wel gehoopt dat ze de ruimte zouden hebben om écht te 'zwemmen' en dat het 'golfslagbad' uit onze verhalen nog zou bestaan...
Wij zullen de renovatie op de voet volgen.

*

Offline smartie

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #76 Gepost op: 16 september 2019, 22:51:26 »
Is er al bekend wanneer die grote renovatie zal plaatsvinden voor Erperheide of een plaats waarover ik daarvan meer info kan vinden? het personeel lijkt (oprecht) nergens van te weten.

*

Offline mrs Bibi

• **
  • 6081
  • +30/-0
« Reactie #77 Gepost op: 17 september 2019, 18:39:35 »
Smartie, hier kun je informatie vinden.
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline chriskuus

• **
  • 52
  • +0/-0
« Reactie #78 Gepost op: 21 september 2019, 20:30:01 »
Wij gaan in oktober naar de erperheide we zitten in cottage 620, heb ook nog de mogelijkheid om in de 8 serie te boeken. Weet iemand hoe lang het ongeveer lopen is vanaf 620 naar de MD?

*

Offline isabel

• **
  • 903
  • +9/-0
« Reactie #79 Gepost op: 23 september 2019, 16:52:40 »
Ik was het weekend op Erperheide en heb even de afstand gelopen vanaf de uitgang market dome via de verharde weg ongeveer 9 minuten maar je kunt ook via de bospaadjes en dat gaat veel sneller. De cottage ligt op een mooi plekje.
De tuintjes van de hele rij komen uit op een groot grasveld. Het bospad achter de 620 loopt naar de waterfietsen en het cycle center en dat is maar kort lopen.

*

Offline chriskuus

• **
  • 52
  • +0/-0
« Reactie #80 Gepost op: 25 september 2019, 14:54:14 »
Hoi Isabel,

Bedankt voor je reactie!

Top dat je even gekeken hebt voor mij! Zag inderdaad al dat de cottage mooi een een groenstrook ligt. Dan gaan wij mooi via de bospaden naar de market dome.

Nogmaals bedankt voor het kijken!

*

Offline Tamara26

• *
  • 4
  • +0/-0
« Reactie #81 Gepost op: 11 oktober 2019, 12:44:10 »
Iemand ervaring of foto over huisje 508?

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 740
  • +0/-0
« Reactie #82 Gepost op: 11 oktober 2019, 14:14:48 »
Iemand ervaring of foto over huisje 508?

In hetzelfde rijtje in 503 gezeten en nog in een ander (ik denk in 508 maar durf er mijn hand niet voor in het vuur steken, "mijn CP" gaat niet zo ver terug en ik heb het ook niet opgeschreven). 

Het zijn fijne appartementjes, de slaapkamer is van de woonkamer gescheiden door ofwel een gordijn ofwel een draaibare houten plaat, ik dacht dat in deze de plaat gebruikt werd.

De zitbank is wel erg uitgemeten, ik zat in de cottage met 1 kind (kleuter toen) en dat ging, met twee volwassenen zou ik toch eerder een 4-pers cottage nemen, tenzij je de cottage echt enkel gebruikte om te slapen.

Er is geen tafel, enkel een eetbar, het keukengedeelte is ook heel klein.  Voor ons was dat toen geen probleem omdat we maar af en toe een broodje aten in de cottage en er toch niet gekookt werd (mini-ijskastje en 2 gaspitten in de keuken).

Klinkt mss allemaal wat negatief, maar ik ben toen de kids klein waren een keer of 5 met hen naar zo'n appartementje geweest en daar hebben we toen echt van genoten, de appartementjes zijn klein en wat oubollig maar hebben wel een hoog retro-cp-gehalte, liggen heel centraal en toch rustig en waren telkens kraaknet.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 3 x Eemhof * 6 x Port Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen

*

Offline Tamara26

• *
  • 4
  • +0/-0
« Reactie #83 Gepost op: 12 oktober 2019, 00:26:51 »
In hetzelfde rijtje in 503 gezeten en nog in een ander (ik denk in 508 maar durf er mijn hand niet voor in het vuur steken, "mijn CP" gaat niet zo ver terug en ik heb het ook niet opgeschreven). 

Het zijn fijne appartementjes, de slaapkamer is van de woonkamer gescheiden door ofwel een gordijn ofwel een draaibare houten plaat, ik dacht dat in deze de plaat gebruikt werd.

De zitbank is wel erg uitgemeten, ik zat in de cottage met 1 kind (kleuter toen) en dat ging, met twee volwassenen zou ik toch eerder een 4-pers cottage nemen, tenzij je de cottage echt enkel gebruikte om te slapen.

Er is geen tafel, enkel een eetbar, het keukengedeelte is ook heel klein.  Voor ons was dat toen geen probleem omdat we maar af en toe een broodje aten in de cottage en er toch niet gekookt werd (mini-ijskastje en 2 gaspitten in de keuken).

Klinkt mss allemaal wat negatief, maar ik ben toen de kids klein waren een keer of 5 met hen naar zo'n appartementje geweest en daar hebben we toen echt van genoten, de appartementjes zijn klein en wat oubollig maar hebben wel een hoog retro-cp-gehalte, liggen heel centraal en toch rustig en waren telkens kraaknet.

Bedankt voor je reactie! We gaan vooral uiteten, de keuken zullen we niet veel gebruiken ;) fijn om te horen dat de appartementen ook netjes schoon zijn :)

*

Offline timosun

• **
  • 35
  • +0/-0
« Reactie #84 Gepost op: 6 november 2019, 19:05:18 »
bij het boeken van krijg ik de optie 4 persoon protorype weet iemand wat dit in houd?

*

Offline jeroom

• 3102
  • +8/-0
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #85 Gepost op: 6 november 2019, 22:03:45 »
Een prototype wil meestal zeggen dat er maar 1 van gemaakt is om te testen.
Ik vermoed dus dat dit een testcottage is

*

Offline deHaan

• *
  • 3
  • +0/-0
« Reactie #86 Gepost op: 10 november 2019, 19:45:39 »
Wij willen graag begin volgend jaar naar de Erperheide. Mbt de VIP cottages ik zie foto’s van een Finse sauna en infraroodsauna voorbij komen. Iemand enig idee welke cottages welke sauna hebben? En heeft iemand toevallig foto’s van hoe het rijtje 528-539 ligt?

Alvast bedankt!