Wauw, fantastisch! Reserveer mij alvast maar zo'n bos-thema cottage

Bijzonder, dat ze er eigenlijk twee thema gebieden van maken, dat vind ik wel leuk.
De golfbaan wordt dus deels verlegd en er komen allerlei nieuwe gebouwen, zoals een nieuw "Les Granges", een soort vervanger van de sporthal en de action factory. De Aqua Mundo wordt uitgebreid naar de huidige Action Factory (dat is dus de oude sporthal, zoals ook op De Vossemeren?), plus nog wat buitenbaden.
Wat ik uit de tekst begrijp, komen er twee nieuwe rivieren: een « rivière experience » , zoals in Villages Nature en een nieuwe of tweede wildwaterbaan (stel je voor, een CP bad met 2 wildwaterbanen!!!). De hal ligt aan de kant van de waterpiste/ stroomversnelling en er zullen dus 2 "buiten zijdes" komen. Plus een hoge toren met twee nieuwe glijbanen.
Zoals we al op de foto die Mariëtte plaatse konden zien, maar nu wordt een en andere duidelijker, nu we weten waar de glijbaantoren komt te staan, de sporthal wordt dus gewoon een zwembad, gaaf:

Alles moet wel nog langs allerlei commissies en dat kan in Frankrijk altijd wel even duren. Ze hopen begin 2020 te beginnen met alles, dus laten we niet te vroeg juichen.
Maar als dit allemaal door gaat, wordt dit een gigantisch en volgens mij ook prachtig park!