*

Offline Chatzmann

• *
  • 23
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
Re: Nieuws t/m 2022, o.a. 7 nieuwe parken!
« Reactie #60 Gepost op: 2 juli 2019, 07:14:33 »
Ik vind dit echt wel heel goed nieuws, het hele park wordt flink opgefrist en in een nieuw jasje gestoken. Als het klaar is ga ik zeker weer een keertje de Eemhof boeken!

VERNIEUWINGEN DE EEMHOF

Naast de cottages op Center Parcs De Eemhof wordt ook het gehele park gemoderniseerd en vernieuwd.
Zo worden de Aqua Mundo en de Action Factory vernieuwd, komt er in het gehele park nieuwe verlichting
en ook de routebordjes op het park worden vernieuwd. Maar er worden nog veel meer zaken gemoderniseerd
of vernieuwd, te weten:

Het Cycle Centre wordt van binnen en van buiten gerenoveerd;
Er komt een nieuwe duo racer glijbaan in de Aqua Mundo, met een nieuwe toegangstoren;
Er worden 2 speeltuinen aan het park toegevoegd, de 5 aanwezige speeltuinen worden vervangen;
Er komen 2 á 3 ‘work-out’ locaties met buiten fitness apparatuur (voor kinderen en volwassenen);

Er komt een nieuwe promenade, waarbij de bestaande brug in het park wordt vernieuwd;
Er is een nieuw groenplan waarbij bos wordt uitgedund en de tuinen rondom de cottages
worden verbeterd;
De wegen en het asfalt worden gerepareerd en waar nodig vernieuwd;
De daken van de cottages worden gerenoveerd/vernieuwd.

Nieuwe bewegwijzering.

Bron foto 1 + informatie: Center Parcs Vastgoed.
8xEH - 6xHB - 3xKV - 12xMD - 3xHH - 2xLH - 2xZV - 3xBH - 3xSL - 2xHE - 1xBT - 1xVM - 4xEP

*

Offline Denny

• **
  • 216
  • +1/-0
    • scouts IMPEESA deurne
« Reactie #61 Gepost op: 4 juli 2019, 22:11:36 »
Gisteren op TVL... "Vastgoed Center Parcs Erperheide en Vossemeren staat te koop"
https://www.tvl.be/nieuws/center-parcs-erperheide-en-vossemeren-staan-te-koop-81059

*

Offline desireew

• **
  • 256
  • +1/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #62 Gepost op: 4 juli 2019, 23:01:50 »
Enig idee over de planning start op de Huttenheugte? Wij gaan er in maart volgend jaar weer heen. Maar ik heb een hekel aan herrie :-[
CP ganger sinds 1989.
Huttenheugte(tig keer), Loohorst(tig keer),Weertebergen(1x) Port zelande(2x), Zandvoort(4x) Eemhof(2x) het Meerdal(1x) Heijderbos(1x)Kempervennen (1x) Vossemeren (1x)Sandur (1x)

*

Offline Markboer10

• **
  • 62
  • +0/-0
« Reactie #63 Gepost op: 5 juli 2019, 04:22:55 »
Enig idee over de planning start op de Huttenheugte? Wij gaan er in maart volgend jaar weer heen. Maar ik heb een hekel aan herrie :-[

Ze beginnen begin volgend jaar met de verbouwing alleen is nog niet bekend hoe ze het gaan aanpakken en wanneer ze beginnen. Wat dien ze als eerste. Welke zones hebben last van bouwwerkzaamheden etc. Je kan voor de zekerheid in zelf vragen. Of in september oktober proberen te bellen. Wij gaan zelf met de kerstdagen weer naar hh en als goed is zijn ze dan nog niet begonnen
Mark Boer
1x meerdal

*

Offline Lefa

• *
  • 16
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #64 Gepost op: 5 juli 2019, 12:20:53 »
goedemiddag,
kan iemand mij vertellen wanneer  de renovatie (zwembad/action factory) in de eemhof gaat beginnen en hoelang deze gaat duren?
groetjes lefa

*

Offline Mariëtte

• 1402
  • +0/-0
« Reactie #65 Gepost op: 5 juli 2019, 21:22:58 »
Hoi Lefa,

Helaas is daar nog geen informatie over bekend en ik vermoed dat ze dit vanuit Center Parcs ook
niet zo snel openlijk zullen gaan communiceren.

*

Offline B767-300ER

• **
  • 465
  • +0/-0
« Reactie #66 Gepost op: 10 juli 2019, 08:44:54 »
Als ik de geruchtenstroom moet geloven gaat voor de 7 parken van blackstone de verbouwingen later van start dan de geplande eind2019/begin2020.
Op de Eemhof zal wél gestart worden.

*

Offline Cooperydog

• *
  • 4
  • +0/-0
« Reactie #67 Gepost op: 22 juli 2019, 15:32:31 »
Bij huisje 660 in het park De Eemhof zijn ze al aan het renoveren!