*

Online Tom...

• **
  • 895
  • +2/-0
  • Geslacht: Man
Nieuws t/m 2022, o.a. 7 nieuwe parken!
« Gepost op: 8 december 2018, 10:56:46 »
Met dank aan Timberg, hij zette in het "nieuwsflits" topic de link naar een document dat de toekomstplannen van P&V/CP beschrijft:

Het hele plan staat hier

Dit is echt groot nieuws allemaal. Hieronder de dingen die volgens mij nieuw komen (ik heb Tim's punten uit het andere topic ook even meegenomen):

• Er komen 7 nieuwe internationale bestemmingen (excl. de nieuwe parken in China)
  • De Belgische Sunparks worden Center Parcs (+1200 cottages), groot renovatieprogramma + uitbreidingen
  • Er komen meer bijzondere en Exclusive accomodaties
  • Er komen meer "mid-size" parken
  • Bestaande parken krijgen nieuwe recepties
  • In Frankrijk komen de volgende nieuwe parken:
    • Lot-et-Garonne met 400 cottages voor 2021
    • Saone & Loire met 400 cottages
    • Jura met 400 cottages
    • Roybon met 1000 cottages
  • In Les Bois-Francs worden alle resterende cottages gerenoveerd (477 in 2018 en 2019), er komen 322 nieuwe VIP + Exclusive cottages, een tweede glijbaantoren met 2 glijbanen en bij het vervallen kasteeltje bij de ingang komt een "wildlife and nature experience", in 2022 moet alles klaar zijn
  • Villages Nature krijgt 580 nieuwe cottages en appartementen (175 in 2021 en 405 in 2023)
  • In 2022 moet 100% van de parken gerenoveerd zijn
  • 11 bestaande parken kunnen in totaal 1000 cottages erbij krijgen, maar dit gebeurt pas na de grote renovatie renovatie
  • In 2023 opent een nieuw park met 800 cottages in Zuid-Duitsland (Brombachsee/ Bavaria)
  • Er wordt op nog 2 plekken in Duitsland naar nieuwe parken gekeken (Berlijn en Baltische Zee)
  • CP zoekt een locatie aan de kust van Zuid-Denemarken voor een eerste park (500 cottages)
  • CP zoekt locaties in Italië en Spanje

Dat is een hele lijst! Klik ook eens op de link, voor foto's van de glijbaantoren in Les Bois-Francs en de locatie van het nieuwe Duitse park!

Wat vinden jullie van deze grootse plannen? CP wil nu echt internationaal gaan doorbreken en men wil ook in Frankrijk en Duitsland op meer verspreide plekken zitten, om "landelijke dekking" te krijgen!
-

*

Offline Reginald40

• **
  • 296
  • +0/-0
  • 1999 tot 2016 medewerker van CP, nu vaste gast CP
Re: Nieuws t/m 2022, o.a. 7 nieuwe parken!
« Reactie #1 Gepost op: 8 december 2018, 14:42:58 »
Zo... Dat is weer een luxe zeg!
1x VB 1x HB 1x PZ 1x KV 4x EH 3x LB 1X BSH 1x LF 1x EF 1x BH

*

Offline Mariëtte

• 1402
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2018, 15:04:40 »
Dank je wel Tom voor het vertalen en plaatsen van dit grote nieuws!!

Klik ook eens op de link, voor foto's van de glijbaantoren in Les Bois-Francs en de locatie van het nieuwe Duitse park!

Nieuwe toevoeging Aqua Mundo Les Bois Francs.

De lokatie van Center Parcs Brombachsee.

In Les Bois-Francs worden alle resterende cottages gerenoveerd (477 in 2018 en 2019), er komen 322 nieuwe VIP + Exclusive cottages,

VIP-VIP Exclusive cottages.

Wat vinden jullie van deze grootse plannen? CP wil nu echt internationaal gaan doorbreken en men wil ook in Frankrijk en Duitsland op meer verspreide plekken zitten, om "landelijke dekking" te krijgen!

Ik vind het geweldig nieuws! Zoveel vernieuwingen om te gaan volgen en waar kan ook te bezoeken om foto's
te maken, de komende jaren is er ook voor het forum genoeg nieuws om te gaan plaatsen!! Ik heb er zin in :)!

*

Online Tom...

• **
  • 895
  • +2/-0
« Reactie #3 Gepost op: 8 december 2018, 15:49:19 »
Dank je voor de foto's Mariëtte. Apart dat ze Les Bois-Francs zou enorm gaan uitbreiden, dat wordt dadelijk ook een mega park. Het loopt wel goed en dan vooral met volk uit Parijs en omstreken, ze hebben blijkbaar vertrouwen in de toekomst van dat park.

Wat me ineens te binnen schiet: Terhills wordt hier helemaal niet genoemd, dat is wel apart vind ik?
Het is dan wel een bijzondere constructie dat park (niet door CP gebouw, wel geëxploiteerd), maar dan nog zouden ze het hier toch kunnen benoemen?
-

*

Offline Mariëtte

• 1402
  • +0/-0
« Reactie #4 Gepost op: 8 december 2018, 20:02:32 »
Dat viel mij ook al op dat Terhills helemaal niet wordt genoemd. Inderdaad apart
dat het park helemaal niet wordt benoemd.

*

Offline biancaaaa

• **
  • 679
  • +2/-0
  • Geslacht: Vrouw
  • PSV
« Reactie #5 Gepost op: 9 december 2018, 09:45:01 »
Waarom geen waterglijbaan uitbreidingen in Nederland zoals het Heijderbos dat dit toch wel echt nodig heeft. En de pilot cottage's van de Eemhof (cottage die van buiten zijn opgeknapt met dubbel glas) wordt dit ook nog doorgetrokken of blijft het daarbij.
Ontdek, inspireer en geniet...

*

Offline Reginald40

• **
  • 296
  • +0/-0
« Reactie #6 Gepost op: 9 december 2018, 13:20:04 »
Waarom geen waterglijbaan uitbreidingen in Nederland zoals het Heijderbos dat dit toch wel echt nodig heeft. En de pilot cottage's van de Eemhof (cottage die van buiten zijn opgeknapt met dubbel glas) wordt dit ook nog doorgetrokken of blijft het daarbij.

Dat staat al erbij vermeld maar niet duidelijk genoeg maar ik weet dat alle parken in Nederland ook een renovaties zullen krijgen:

"In 2022 moet 100% van de parken gerenoveerd zijn"

Alleen de vraag is welke parken krijgen 1000 cottages bij, in Nederland is de meeste parken daar te klein voor, Ik denk dat Limburgse Peel en Het Meerdal samengevoegd kunnen worden:

"11 bestaande parken kunnen in totaal 1000 cottages erbij krijgen, maar dit gebeurt pas na de grote renovatie "

*

Offline B767-300ER

• **
  • 465
  • +0/-0
« Reactie #7 Gepost op: 9 december 2018, 14:11:36 »
Bij de Huttenheugte is nog plek zat om bij te bouwen om het tweede meer heen.

*

Offline Reginald40

• **
  • 296
  • +0/-0
« Reactie #8 Gepost op: 9 december 2018, 18:24:53 »
Bij de Huttenheugte is nog plek zat om bij te bouwen om het tweede meer heen.

Klopt, er kunnen makkelijk nog 1000 cottages bij gebouwd worden.

*

Offline Timberg

• **
  • 134
  • +0/-0
« Reactie #9 Gepost op: 9 december 2018, 20:19:35 »
Supergoed nieuws natuurlijk, al die nieuwe parken en renovaties. Zelf vind ik de Franse parken wat minder interessant, want ver weg en vaak minder goed onderhouden.

Wat ik nog wel mis in de plannen zijn details over de renovatie van de original parken in NL, BE en DE. Rond die renovaties blijft het wel erg stil en juist de oudste parken als MD en HH schreeuwen om investeringen. En als ze daar cottages gaan renoveren, hoop ik maar dat ze het écht grondig aanpakken en niet zoals op Limburgse Peel. Afwachten dus!

*

Offline Reginald40

• **
  • 296
  • +0/-0
« Reactie #10 Gepost op: 9 december 2018, 21:34:56 »
Supergoed nieuws natuurlijk, al die nieuwe parken en renovaties. Zelf vind ik de Franse parken wat minder interessant, want ver weg en vaak minder goed onderhouden.

Wat ik nog wel mis in de plannen zijn details over de renovatie van de original parken in NL, BE en DE. Rond die renovaties blijft het wel erg stil en juist de oudste parken als MD en HH schreeuwen om investeringen. En als ze daar cottages gaan renoveren, hoop ik maar dat ze het écht grondig aanpakken en niet zoals op Limburgse Peel. Afwachten dus!

Of hebben zij een afstoting van aantal parken in de planning staan, dat is ook eerder gebeurd met De Berkenhorst, Het Vennenbos en De Lommerbergen.

*

Online Tom...

• **
  • 895
  • +2/-0
« Reactie #11 Gepost op: 10 december 2018, 20:57:06 »
Of hebben zij een afstoting van aantal parken in de planning staan, dat is ook eerder gebeurd met De Berkenhorst, Het Vennenbos en De Lommerbergen.

Niet helemaal correct, want die parken zijn afgestoten toen CP nog in handen was van Scottish and Newcastle. Dat bedrijf wilde alleen nog maar grote parken, waar men kon uitbreiden. Toen CP in handen was van Pierre et Vacances, hebben ze alleen maar parken bijgekocht (vooral voor de Sunparks strategie die geannuleerd is na 2 jaar)/ samengevoegd qua merk. Ik zie afstoting niet echt gebeuren door dit bedrijf, vooral omdat de structuur van de parken nu totaal anders in elkaar zit (de vogeltje classificering). Zolang ze een park als Sandur in de CP portfolio houden, is echt alles mogelijk zeg ik  ;)
-

*

Offline fred_33jr

• **
  • 488
  • +0/-0
« Reactie #12 Gepost op: 11 december 2018, 17:49:05 »
Ik hoop zo dat de originals echt een mooie upgrade krijgen. De buitenkant van de bungalows, de AM van Heijderbos mag wel groter worden. Er worden zoveel kleinere bungalowparken gebouwd in NL, mn droomparken, ik begrijp ook niet dat CP hier nooit een nieuw park wilde bouwen. Het is/was een nederlands bedrijf maar ik hoor alleen maar buitenlands nieuws.

*

Offline Reginald40

• **
  • 296
  • +0/-0
« Reactie #13 Gepost op: 11 december 2018, 17:52:49 »
Ik hoop zo dat de originals echt een mooie upgrade krijgen. De buitenkant van de bungalows, de AM van Heijderbos mag wel groter worden. Er worden zoveel kleinere bungalowparken gebouwd in NL, mn droomparken, ik begrijp ook niet dat CP hier nooit een nieuw park wilde bouwen. Het is/was een nederlands bedrijf maar ik hoor alleen maar buitenlands nieuws.

Center Parcs is allang niet meer in Nederlandse handen maar toch voelt het aan als Nederlandse bedrijf.

*

Offline B767-300ER

• **
  • 465
  • +0/-0
« Reactie #14 Gepost op: 15 december 2018, 11:01:02 »
Klopt, er kunnen makkelijk nog 1000 cottages bij gebouwd worden.
Nou. 1000 om dat meertje heen is wel heel erg veel van het goede.
Maar zo zullen er meer parken zijn waar nog ruimte voldoende is. Bij de Vossemeren bijvoorbeeld boven Zone 8 ook. Bij de Kempervennen is nog ruimte genoeg.
Alleen zullen de voorzieningen dan wel mee moeten groeien.

*

Offline jolanda66

• **
  • 121
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #15 Gepost op: 21 december 2018, 20:10:55 »
geweldig nieuws kan niet wachten heb al intresse in zuid denemarken en berlijn
2xMeerdal
6x de Eifel, 4x Loohorst, 2xVennenbos, 3x Hochsauerland ,1x Bispinger heide, 2xVossemeren, 1xErperheide, 1xLac 'd Ailette, 1xPort Zelande, 3xHuttenheugte, 2xHeiderbos 1xZandvoort, 2xKempervennen, 1x Eemhof, 1x Parc Sandur, 1x Les Ardennes,

*

Online Tom...

• **
  • 895
  • +2/-0
« Reactie #16 Gepost op: 1 februari 2019, 09:41:52 »
Ook de investering van een half miljard in 7 oude parken is natuurlijk groot nieuws!
Center Parcs schrijft er zelf al iets over:

https://www.centerparcs.nl/nl-nl/blog/news/center-parcs-vernieuwt-7-parken

Gaaf dat er al foto's bij staan. Als dat original cottages zijn op de tekeningen (ik kan de Bakema-vormen niet echt herkennen erin...), dan snappen ze het wel degelijk. Die zien er echt meer dan fantastisch uit en het lijkt meer te worden dan "we verven de betonblokken en zetten er een nieuwe bank in"  ;)

Ik ben ook reuze benieuwd naar alles wat ze in de Aqua Mundo gaan doen!

In De Huttenheugte, Het Heijderbos, De Kempervennen, Erperheide (B) en Bispinger Heide (D) zoef je straks van de meest spectaculaire glijbanen van Europa. Langer en leuker dan je bedenken kunt. De bestaande glijbanen worden omgetoverd tot interactieve glijbanen met licht en geluid. En heb je kleintjes? Dan spetter je straks samen in nieuwe Kinder-doe-baden vol verrassingen!

Wat een vooruitzicht! Ik hoop dat het echt weer eens innovatief wordt, dat de bestaande baden echt een grote uitbreiding krijgen en CP zijn naam weer eens waar maakt! Zouden er mega glijbanen komen, zoals in de UK parken? En waar gaan ze alles bouwen? Op KV mogen ze voor mij het koraalbad zo slopen voor een nieuwe glijbaantoren! En op MD is er natuurlijk altijd nog de plek van de Beach Dome die nooit gebouwd is, dus daar kunnen ze zeker ook groots uitbreiden. Wat vinden jullie van de interactieve glijbanen? Ik vind het wel leuk, maar voor mij hoeven echt niet alle oude glijbanen omgebouwd te worden. Als ze op HB al eens een nieuwe buis neerleggen (eentje die minder smal is) en de glijbanen op Erperheide zijn prima zoals ze zijn vind ik. Spannende ontwikkelingen zijn het!

Dit vind ik ook geweldig:

En een compleet nieuw dierenpark-concept in Het Meerdal en Bispinger Heide zoals in Le Bois aux Daims, waar je in het hart van de natuur bent en dichterbij de dieren komt.
en
Maar we gaan je in het park nóg meer laten genieten van het groen door fraaie promenades aan te leggen, alles sfeervol te verlichten en te zorgen dat je over mooie paden van je cottage naar de Aqua Mundo en Market Dome wandelt.

Wat vinden jullie van deze aankondigingen?
-

*

Offline Markboer10

• **
  • 62
  • +0/-0
« Reactie #17 Gepost op: 1 februari 2019, 12:31:46 »
Ook de investering van een half miljard in 7 oude parken is natuurlijk groot nieuws!
Center Parcs schrijft er zelf al iets over:

https://www.centerparcs.nl/nl-nl/blog/news/center-parcs-vernieuwt-7-parken

Gaaf dat er al foto's bij staan. Als dat original cottages zijn op de tekeningen (ik kan de Bakema-vormen niet echt herkennen erin...), dan snappen ze het wel degelijk. Die zien er echt meer dan fantastisch uit en het lijkt meer te worden dan "we verven de betonblokken en zetten er een nieuwe bank in"  ;)

Ik ben ook reuze benieuwd naar alles wat ze in de Aqua Mundo gaan doen!

In De Huttenheugte, Het Heijderbos, De Kempervennen, Erperheide (B) en Bispinger Heide (D) zoef je straks van de meest spectaculaire glijbanen van Europa. Langer en leuker dan je bedenken kunt. De bestaande glijbanen worden omgetoverd tot interactieve glijbanen met licht en geluid. En heb je kleintjes? Dan spetter je straks samen in nieuwe Kinder-doe-baden vol verrassingen!

Wat een vooruitzicht! Ik hoop dat het echt weer eens innovatief wordt, dat de bestaande baden echt een grote uitbreiding krijgen en CP zijn naam weer eens waar maakt! Zouden er mega glijbanen komen, zoals in de UK parken? En waar gaan ze alles bouwen? Op KV mogen ze voor mij het koraalbad zo slopen voor een nieuwe glijbaantoren! En op MD is er natuurlijk altijd nog de plek van de Beach Dome die nooit gebouwd is, dus daar kunnen ze zeker ook groots uitbreiden. Wat vinden jullie van de interactieve glijbanen? Ik vind het wel leuk, maar voor mij hoeven echt niet alle oude glijbanen omgebouwd te worden. Als ze op HB al eens een nieuwe buis neerleggen (eentje die minder smal is) en de glijbanen op Erperheide zijn prima zoals ze zijn vind ik. Spannende ontwikkelingen zijn het!

Dit vind ik ook geweldig:

En een compleet nieuw dierenpark-concept in Het Meerdal en Bispinger Heide zoals in Le Bois aux Daims, waar je in het hart van de natuur bent en dichterbij de dieren komt.
en
Maar we gaan je in het park nóg meer laten genieten van het groen door fraaie promenades aan te leggen, alles sfeervol te verlichten en te zorgen dat je over mooie paden van je cottage naar de Aqua Mundo en Market Dome wandelt.

Wat vinden jullie van deze aankondigingen?

ik ben vooral benieuwd naar de cottages en de glijbanen. hoe worden die. en vooral op de HB. van veendam is die het dichtste bij en een van de leukste parken van centerparcs
Mark Boer
1x meerdal

*

Offline Timberg

• **
  • 134
  • +0/-0
« Reactie #18 Gepost op: 1 februari 2019, 12:37:53 »
Hi Tom,

Supergoed nieuw natuurlijk, ik ben ook erg benieuwd! Enerzijds zullen de renovaties wel tot hogere prijzen leiden, maar anderzijds boek ik op de oudere parken als HH en MD nu altijd Premium omdat ik Comfort te oud vind (en zonder vaatwasser). Na de renovatie boek ik waarschijnlijk weer gewoon Comforts.

Na jouw opmerking over het herkennen van de Bakema vormen op de nieuwe interieur-impressies, denk ik in de bovenste foto zeker een oud Bakema cottage te herkennen! Wij zaten een aantal jaren terug in een 4-persoon VIP op MD (nummer 834) en deze had precies deze indeling. En... volgens mij komt deze indeling alleen op de oudste parken voor. Is er dus al een supermoderne pilot cottage in Nederland???

*

Offline Timberg

• **
  • 134
  • +0/-0
« Reactie #19 Gepost op: 1 februari 2019, 13:27:29 »
Heb even gezocht naar de betreffende indeling en deze foto's zijn van zo'n cottage op MD. Zou de pilot op het Meerdal staan?

*

Offline Timberg

• **
  • 134
  • +0/-0
« Reactie #20 Gepost op: 1 februari 2019, 13:28:50 »
Heb even gezocht naar de betreffende indeling en deze foto's zijn van zo'n cottage op MD. Zou de pilot op het Meerdal staan?

Oh ik heb de foto's als bijlage aan de post toegvoegd, maar kennelijk kan dat niet. Link naar de site van CP:

https://www.centerparcs.nl/nl-nl/nederland/fp_MD_vakantiepark-het-meerdal/cottage/MD36?utm_medium=Affiliation&utm_source=Tradedoubler&utm_campaign=ParkExplorer+Nederland&tduid=e176799bcc084afc0570cc972df6cf5b

*

Offline Mariëtte

• 1402
  • +0/-0
« Reactie #21 Gepost op: 1 februari 2019, 14:21:06 »
Hoi Timberg,

Ik zie de foto's die je via bijlage hebt geplaatst wel gewoon staan.

Ik zie in deze artist impression ook gelijkenissen met een 4 persoons VIP cottage op De Kempervennen.

4 persoons VIP cottage De Kempervennen.

@Tom...,

Ja echt super goed nieuws! Bedankt voor het plaatsen in dit topic!

*

Offline B767-300ER

• **
  • 465
  • +0/-0
« Reactie #22 Gepost op: 1 februari 2019, 14:42:46 »
Behalve als 4p VIP op de Kempervennen heb je deze ook als 6p comfort en 6p Premium op de Kempervennen. Ze bestaan daar op de Kempervennen in twee indelingen. Zoals op de website plattegrond staan maar ook zoals deze.
Op de Huttenheugte heb je deze cottages ook. Ook daar zijn het enkele afwijkende cottages van de 6 persoons comfort en 6 persoons premium welke deze indeling hebben. Deze wijken qua slaapkamers wel iets af van de Kempervennen.

*

Online Tom...

• **
  • 895
  • +2/-0
« Reactie #23 Gepost op: 1 februari 2019, 15:46:00 »
Waw, wat een gave informatie weer erbij van jullie allemaal  :)

Ik dacht veel te kennen van CP, maar de indelingen van die foto's herken ik niet echt.
Leuk om te zien, dat ze dus echt op originele cottages gebaseerd zijn!

Prachtig hoor, die grote ramen. Ik merk al, dat er nog zoveel te ontdekken valt op de parken en met deze nieuwe cottages, wordt dat alleen maar leuker.

En wat Tim zegt: zijn dat tekeningen of zijn er echt al ergens pilot cottages? Want dan moeten we eens gaan snuffelen, haha! Maar ze kunnen zoveel met de computer tegenwoordig, ik denk dat het echt nog tekeningen zijn?
-

*

Offline jürgen

• **
  • 335
  • +0/-0
  • 32 jaar center parcs verzamelaar
« Reactie #24 Gepost op: 4 februari 2019, 20:30:13 »
fantastisch nieuws voor center parcs, wat wordt les bois francs groot, duitse park ziet er goed uit,ook voor de sun parks ziet het er goed uit....
ook voor bestaande cp parken, veel cottages bij

*

Online Tom...

• **
  • 895
  • +2/-0
« Reactie #25 Gepost op: 15 februari 2019, 16:42:05 »
Ik ben vooral benieuwd wanneer ze hier mee gaan beginnen. Het bouwen van grote, nieuwe glijbanen, kan wel een aantal maanden in beslag nemen. In de UK parken, duren deze verbouwingen gemiddeld 1,5 jaar. Ik hoop ook dat ze per park aangeven, wat erbij komt. Ik ben zo benieuwd naar deze uitbreidingen.

Zelf hoop ik dat Het Heijderbos, De Kempervennen en Het Meerdal meer dan 1 nieuwe glijbanen krijgen. Deze AM's hebben eigenlijk maar 1 glijbaan en dat kan echt niet meer in 2019 vind ik. Ik zou het gaaf vinden, als Het Meerdal een Master Blaster krijgt (zoals op Port Zélande/ Les Trois Forets) en dat ze de sauna daar verbouwen tot een Water Playhouse o.i.d.. Het Heijderbos heeft echt een nieuwe glijbuis nodig, die oude is zo smal en oncomfortabel. Dan kunnen ze meteen de korte glijbaan in ere herstellen, met een dichte buis met doorzichtige bovenkant!

Voor mij mogen ze de koraalbaden in de parken plat gooien en daar een nieuwe glijbaantoren bouwen. De Kempervennen moet echt wel een mega topattractie erbij krijgen in die suffe AM... Zo'n 4-personen glijbaan als in de UK, dat zou daar prachtig passen! En dan alles mooi aangekleed natuurlijk, alles moet wel in CP stijl gebouwd worden.
-

*

Offline Timberg

• **
  • 134
  • +0/-0
« Reactie #26 Gepost op: 15 februari 2019, 16:47:13 »
Zelf hoop ik dat Het Heijderbos, De Kempervennen en Het Meerdal meer dan 1 nieuwe glijbanen krijgen. Deze AM's hebben eigenlijk maar 1 glijbaan en dat kan echt niet meer in 2019 vind ik.

In een recente review van HB op Zoover staat als reactie namens het management: "Wie weet krijgen wij ook en nieuwe glijbaan, houd de website goed in de gaten!". Dat is dus een 'ja' :-)

*

Online Tom...

• **
  • 895
  • +2/-0
« Reactie #27 Gepost op: 15 februari 2019, 16:55:21 »
Dat is dus een 'ja' :-)

Ja, maar ik bedoel dus echt een nieuwe buis leggen in de geul van die oude buis en daarnaast nog een nieuwe glijbaan  ;) Want dat de baden 1 nieuwe glijbaan krijgen, hebben ze al bevestigd toch?! Maar ik hoop gewoon op meer dan dat, ik hoop dat ze de baden weer helemaal up-to-date en revolutionair maken, zoals CP altijd was. En niet het "achter de rest aan lopen" van de afgelopen jaren.

Spannend is het wel, er komt sowieso iets nieuws en ik ben reuze benieuwd wat dat is!
-

*

Offline estja

• **
  • 86
  • +0/-0
« Reactie #28 Gepost op: 20 februari 2019, 12:41:21 »
Een hele nieuwe glijbaan of andere attractie erbij lijkt me geweldig! Ik hoop alleen dat het dan ook echt nieuwe glijbanen betreft. Niet een bestaande glijbaan die dan interactief wordt gemaakt. Dat vind ik toch zo armoedig. Van "we willen wel maar we kunnen niet". Interactieve glijbanen voegen wat mij betreft niets toe.

*

Online Tom...

• **
  • 895
  • +2/-0
« Reactie #29 Gepost op: 20 februari 2019, 17:48:54 »
Interactieve glijbanen voegen wat mij betreft niets toe.

Dat ben ik helemaal met je eens! Voor mij kunnen ze zich dat geld beter besparen, want het voegt echt niks toe. De interactieve glijbaan op Limburgse Peel is een typisch voorbeeld van "we willen wel, maar mogen het geld er niet aan uitgeven".

Maar zoals CP zelf zegt, komen er echt totaal nieuwe glijbanen bij, dus extra!  :)
-