*

Offline fanny75

• **
  • 247
  • +1/-0
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mystery-boeking bij Center Parcs (deel 11)
« Reactie #390 Gepost op: 15 september 2018, 20:14:26 »
Onze mystery geboekt voor de midweek van eind oktober. 😜
Waren een paar weken teryg een dagje op PZ en de animatie viel serieus te gen .geen gewone boeking meer als dit zo doorgaat.
verslaafd aan centerparcs sedert 2007

*

Offline deebee7

• **
  • 68
  • +0/-0
« Reactie #391 Gepost op: 16 september 2018, 16:53:28 »
Wij ook de laatste midweek (29 oktober) geboekt met mystery. Wou een 6-persoons maar die waren al allemaal weg :-( (de dag ervoor waren ze er nog maar kon ik nog niet boeken). Uiteindelijk dan maar voor een 4 persoons gegaan. Ben eens benieuwd. We boeken meestal een 6 persoons en komen vaak op de Kempervennen terecht. Hopelijk nu eens iets anders.
Zag dat Limburgse Peel nu ook mee in het mystery aanbod zit. Zat ik nou niet meteen op te wachten. De aqua mundo is daar toch een heel stuk minder dan op alle andere parken van het mystery aanbod.

*

Offline Jolanda1980

• *
  • 3
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #392 Gepost op: 19 september 2018, 20:50:19 »
Hoi,

Ik weet waar ik de 28e een weekend naar toe ga. Het is de kempervennen een 2 persoons premium cottage geworden. Ik zag alleen bij het inloggen bij centerparcs staan dat ik nog niet betaald heb, is dit altijd zo?

*

Offline Mariëtte

• 337
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #393 Gepost op: 19 september 2018, 21:18:08 »
Hoi Jolanda1980,

Volgens onderstaand bericht kan dat kloppen. 

• Bungalows.nl heeft het geld al van mijn rekening gehaald, maar op 'Mijn Center Parcs' staat dat ik nog niet betaald heb.

Bungalows.nl maakt periodiek geld over naar Center Parcs. Voor zover bekend, is dit ongeveer éénmaal per twee weken. Mocht je twee dagen voor vertrek nog steeds op 'Mijn Center Parcs' zien staan dat er nog een bedrag open staat, dan kun je het beste even bellen met Center Parcs.

*

Offline Blanco

• **
  • 161
  • +0/-0
« Reactie #394 Gepost op: Gisteren om 20:30:59 »
Vanmiddag toch nog een mystery voor de herfstvakantie, 22 okt, kunnen boeken. Vorige week was er niets te boeken, dus mazzeltje. Ik dacht al dat we elders moesten gaan kijken.....
4x Heijderbos, 3x Meerdal,2x port Zelande, Limburgse Peel 2x Huttenheugte,Erperheide, 7x Kempervennen, 3x Vossemeren, 2x Eemhof