*

Offline Priscill1

• *
  • 11
  • +0/-0
Re: Mystery-boeking bij Center Parcs (deel 11)
« Reactie #330 Gepost op: 11 juni 2018, 10:31:08 »
Bedankt voor je uitgebreide reactie
Ik denk dat we maar gewoon gaan boeken
Tot nu toe is cp ons altijd bevallen
2x huttenheugte
2x erperheide
1x meerdal
1x heijderbos
En vroeger als kind ook vaak naar cp geweest leuke herinneringen aan 

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 685
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #331 Gepost op: 11 juni 2018, 13:46:08 »
Succes, ik duim mee voor een leuk park.  Binnenkort voor ons Huttenheugte voor de eerste keer, ben benieuwd.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 4 x Kempervennen (2 x myst) * 3 x Eemhof (1 x myst) * 5 x Port Zélande * 3 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes * 1 x Zandvoort

*

Offline maria

• **
  • 1584
  • +4/-0
« Reactie #332 Gepost op: 11 juni 2018, 16:02:05 »
Meestal kom je niet op port Zelande terecht in de zomervakantie. Het park is dan erg populair maar het is er zeker niet saai. Bent u er al eens geweest? Dan zal het u positief verassen.

*

Offline Priscill1

• *
  • 11
  • +0/-0
« Reactie #333 Gepost op: 11 juni 2018, 17:37:12 »
De huttenheugte is leuk !
Daar zijn we 2x geweest

Port zelande ben ik ooit eens een dagje geweest
Heeeel lang geleden

*

Offline sassie2612

• *
  • 10
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #334 Gepost op: 11 juni 2018, 23:24:44 »
Hoe oud is je zoontje?  Want in de buurt heb je b.v. Kasteel Groeneveld: kindvriendelijk museum met grote speelzolder op 10' rijden met de auto van het park.  En vlak daarbij (grenzend aan het toegankelijke park) heb je Pannenkoekenboerdrij Wildenburg (met speelkamer binnen, speeltuin buiten en heerlijke pannenkoeken).  Verder heb je strandjes op het park en kan je in de buurt geocachen.  Maar het hangt natuurlijk af van de leeftijd van je zoontje wat er kan.  Geniet in ieder geval van je vakantie!

Bedankt voor het meedenken. Mijn zoontje is 1.5 jaar. Zijn nog afhankelijk van middagslaapjes.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 685
  • +0/-0
« Reactie #335 Gepost op: 12 juni 2018, 10:00:35 »
Bedankt voor het meedenken. Mijn zoontje is 1.5 jaar. Zijn nog afhankelijk van middagslaapjes.

Ah middagslaapjes, wat mis ik die soms nu, zo'n 1 à 2 uurtjes rust ;-)

Andere optie is misschien Limburgse Peel, die valt van prijs goed mee (komt misschien goedkoper uit dan mystery) maar je moet wel van een 3-birdies park houden (ik vind het een fijn, rustig parkje) Leuk zwembad voor peuter, mooie nieuwe kinderboerderij, leuke speeltuin.  En vlakbij b.v. Limburgs Museum (heel kindvriendelijk als gaat een anderhalf jarige daar mss nog niet veel aan hebben).  En vlakbij ligt Meerdal, kan je ook eens bezoeken (of mits bijbetalen gaan zwemmen).
sinds 2012:
10 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 4 x Kempervennen (2 x myst) * 3 x Eemhof (1 x myst) * 5 x Port Zélande * 3 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes * 1 x Zandvoort

*

Offline Keandra

• **
  • 85
  • +0/-0
« Reactie #336 Gepost op: 17 juni 2018, 09:38:50 »
Wij twijfelen nu of we voor een mystery zouden gaan eind augustus.

We willen een weekje weg met ons 4 (2volw, 2 kids en hond), van 27 augustus tot 3 september.
Heb al even gekeken voor Mystery boeking (nog al gedaan, telkens in Meerdal uitgekomen, welke niet zo erg is aangezien we er graag naar toe gaan).
Maar gisteren even landal Het vennenbos opgezocht. Daar hebben ze nu ook type premium huisjes (gerenoveerd, met heel luxe keuken en zo) en kwa prijs scheelde dit haast niets.
Voor ons zou dit een zekere upgrade zijn kwa huisje, maar we twijfelen nog of we mss toch niet beter gewoon CP doen of voor een echte last minute gaan (wat ook kan).

Iemand met tips? of opmerkingen?

*

Offline Priscill1

• *
  • 11
  • +0/-0
« Reactie #337 Gepost op: 17 juni 2018, 11:57:26 »
Ik vond het vennenbos heel erg tegenvallen
Weinig speeltuinen buiten
De binnenspeeltuin stelde niks voor en ook hadden we een oud en smerig huisje.

*

Offline Keandra

• **
  • 85
  • +0/-0
« Reactie #338 Gepost op: 17 juni 2018, 12:08:36 »
ow, dat is direct al een mindere.
De prijs die ik heb voor Landal is wel voor een gerenoveerd huisje, dus dat oude zal wel direct al beter meevallen.
En de kids zijn al 7 en 10 hopelijk is er voor hen dan ook wat te doen.

we gaan het zeker nog even over nadenken, we kunnen nog altijd even wachten op de echte last minutes.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 685
  • +0/-0
« Reactie #339 Gepost op: 18 juni 2018, 09:35:57 »
Vorige maand voor de eerste keer Vennenbos gedaan en ik vond het een heel fijn park.  Wij hadden een oud huisje, heel klein en jammer genoeg niet schoon maar de nieuwe zijn echt wel mooier.

De binnenspeeltuin is idd klein maar groter dan in Meerdal.  Klopt dat er niet veel buitenspeeltuinen zijn (2) maar als je b.v. huisje type 6B1 neemt met voorkeurligging 804 t.e.m. 812, zit je vlakbij de kinderboerderij met leuke speeltuin.

Zwembad op Vennenbos is eenvoudig, maar mijn tweeling van 8 heeft zich er toch goed geamuseerd. 

Er waren veel activiteiten voor kids, waarvan sommige zelfs gratis. 

Als je niet van het park gaat, denk ik dat een week wel lang is voor dit parkje maar als je af en toe een uitstap uit het park doen, lijkt het me geen probleem, er is in de omgeving veel te doen.
sinds 2012:

*

Offline silkeds

• *
  • 3
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #340 Gepost op: 18 juni 2018, 15:47:16 »
Hallo ,

Wij zouden voor de eerste keer een mystery vakantie willen boeken. we zijn al verschillende keren naar CP geweest.

Wat zijn jullie ervaringen ?
Wij zijn een gezin van 5 , 2 volwassenen , 2 kinderen van 3.5 jaar en een baby van 5 maanden.
Wat raden jullie aan de 4 of de 6 personen cottage ? baby slaapt toch bij ons :)

Groetjes

*

Offline Yvette06

• **
  • 74
  • +0/-0
« Reactie #341 Gepost op: 18 juni 2018, 16:51:20 »
Ik zou voor een 6 persoons gaan.
Maar ik hou van de ruimte..

Vrienden van ons zijn nu op de eemhof en ze hadden 4 persoons geboekt. Hebben gekeken of we groter mochten maar in het huisje aangekomen bleek dat er een aparte kamer is waar nog camping bedje past. Dus dat was in ons geval ideaal

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 685
  • +0/-0
« Reactie #342 Gepost op: 19 juni 2018, 09:23:40 »
Hallo ,

Wij zouden voor de eerste keer een mystery vakantie willen boeken. we zijn al verschillende keren naar CP geweest.

Wat zijn jullie ervaringen ?
Wij zijn een gezin van 5 , 2 volwassenen , 2 kinderen van 3.5 jaar en een baby van 5 maanden.
Wat raden jullie aan de 4 of de 6 personen cottage ? baby slaapt toch bij ons :)

Groetjes

Met 6-pers kom je vaak in Kempervennen of Eemhof terecht.  Zelf 3 x Mystery 6-pers geboekt, 2 x KV (6-pers Comfort), 1 x EH (5-pers Premium).

Mijn vriendin boekt al jaren 4-pers mystery en heeft al in alle parken gezeten, kreeg regelmatig of grotere huisjes of Premiums, zelf een keer VIP

sinds 2012:

*

Offline Monique75

• *
  • 13
  • +0/-0
« Reactie #343 Gepost op: 21 juni 2018, 22:42:57 »
Wij hebben een mystery geboekt van 2 weken voor vrijdag 20 juli. We zijn al een maandje aan het wachten, maar ik moet zeggen dat het telkens spannender wordt waar we heengaan. We hebben in het verleden al heel wat mystery's gedaan, en zijn ongeveer al in alle parken geweest. Het liefste zouden we naar de ardennen gaan, maar die zie ik nooit langskomen en is ook al bijna uitverkocht in de zomervakantie. We hebben 4 personen opgegeven en een huisje voor 6 personen geboekt, misschien dat er nog een 5e en eventueel 6e persoon meegaan. Als dat zo is, dan wil ik dat later regelen met de toeristenbelasting en zwemkaartjes enzo. Hopelijk worden we dan niet in een 5 persoons huisje geplaatst, want dan hebben we misschien een probleem. Geen idee of dat dan nog op te zetten is, als je aangeeft dat er toch 6 meegaan en je een 6 persoons huisje hebt geboekt.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 685
  • +0/-0
« Reactie #344 Gepost op: 22 juni 2018, 08:59:51 »
Wij hebben een mystery geboekt van 2 weken voor vrijdag 20 juli. We zijn al een maandje aan het wachten, maar ik moet zeggen dat het telkens spannender wordt waar we heengaan. We hebben in het verleden al heel wat mystery's gedaan, en zijn ongeveer al in alle parken geweest. Het liefste zouden we naar de ardennen gaan, maar die zie ik nooit langskomen en is ook al bijna uitverkocht in de zomervakantie. We hebben 4 personen opgegeven en een huisje voor 6 personen geboekt, misschien dat er nog een 5e en eventueel 6e persoon meegaan. Als dat zo is, dan wil ik dat later regelen met de toeristenbelasting en zwemkaartjes enzo. Hopelijk worden we dan niet in een 5 persoons huisje geplaatst, want dan hebben we misschien een probleem. Geen idee of dat dan nog op te zetten is, als je aangeeft dat er toch 6 meegaan en je een 6 persoons huisje hebt geboekt.

Als je een 6-pers. mystery met 4 hebt geboekt, heb je idd kans om in ene 5-pers cottage terecht te komen. Heb zelf 3 x mystery 6-pers geboekt met 5 pers en 1x ook in 5-pers cottage terecht gekomen.

Personen toevoegen lijkt me via mijn.centerparcs geen probleem, het kan alleen zijn dat, mits je je bestemming maar een paar dagen op voorhand ziet, je de toevoeging niet meer online kan betalen.  Dat je dat dus ter plaatse in het park moet doen en daardoor geen gebruik kan maken van e-ticket (want als je nog openstaande betaling hebt, kan dat niet).
sinds 2012:

*

Offline Yvette06

• **
  • 74
  • +0/-0
« Reactie #345 Gepost op: 22 juni 2018, 09:46:52 »
Extra personen kan je ook altijd ter plaatse regelen. 

*

Offline Priscill1

• *
  • 11
  • +0/-0
« Reactie #346 Gepost op: 27 juni 2018, 22:30:50 »
Ik heb gister een mystery park geboekt 🎉🎉
16 juli 1 week met 6 personen
Ik ben zooo benieuwd .
Hoe lang van te voren kregen jullie te horen waar jullie terecht kwamen!?
En kregen jullie daar een mailtje van ?

Ik las dat sommige het via mijn centerparcs oid konden zien . Hoe zit dat ?
Gr

*

Offline Monique75

• *
  • 13
  • +0/-0
« Reactie #347 Gepost op: 3 juli 2018, 20:34:02 »
Bedankt voor jullie reacties. We proberen rustig af te wachten waar we heen gaan. Ik moet zeggen dat het deze keer wel heel lastig is, misschien omdat we best een poos van te voren geboekt hebben... Vroeger kreeg je als je lang genoeg van te voren geboekt had minimaal 14 dagen van te voren te horen naar welk park je ging, maar op de site van bungalows.nl staat nu dat je het enkele dagen van te voren hoort. We hopen dat we het 14 of 10 dagen van te voren weten, dan kunnen we plannen gaan maken wat we willen gaan doen. Zijn er meer mensen die een mystery in de zomer (juli/augustus) geboekt hebben?

Groetjes
Monique

*

Offline Monique75

• *
  • 13
  • +0/-0
« Reactie #348 Gepost op: 3 juli 2018, 20:43:37 »
Wij hebben voor 20 juli een mystery van 2 weken geboekt voor 6 personen en zijn ook erg benieuwd waar we terecht komen. Al eerder met een mystery in Erperheide, Meerdal, Eemhof (2x), Kempervennen (3x), Heijderbos en Huttenheugte geweest.

Groeten
Monique
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2018, 21:44:03 door belinda »

*

Offline xNienketje

• *
  • 7
  • +0/-0
« Reactie #349 Gepost op: 5 juli 2018, 15:49:20 »
Iemand een idee wanneer september erop komt te staan? Ik heb het idee dat hij er vorig jaar al op stond rond deze tijd..
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2018, 21:43:33 door belinda »

*

Offline Priscill1

• *
  • 11
  • +0/-0
« Reactie #350 Gepost op: 10 juli 2018, 00:04:05 »
Oei ..... net gelezen dat we 16 juli naar de Eemhof gaan
6 persoons comfort ... ik hoopte nog wel 
Zo om op een ander park terecht te komen ....
ik weet dat het risico erin zit hoor maar nu zien we ook nog eens dat dit park voor de zelfde prijs te boeken is
Dat vind ik ook wel een domper
Iemand die me nog op kan vrolijken  over dit park ?
Helaas geen market dome en ik ben als de dood voor al dat water .....
weten jullie of het cottage nr nog veranderd ? Ik lees eh601.
Maar ik zie dat dat huisje nog vrij is🤨

*

Offline Priscill1

• *
  • 11
  • +0/-0
« Reactie #351 Gepost op: 10 juli 2018, 00:09:03 »
ik weet dat het risico erin zit hoor maar nu zien we ook nog eens dat dit park voor de zelfde prijs te boeken is

Ps ik lees
 accomodatie eh601
Cottages onbekend

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 685
  • +0/-0
« Reactie #352 Gepost op: 10 juli 2018, 09:17:21 »

Het is echt wel een fijn park hoor!  Met dit mooie weer, zal je blij zijn dat je lekker buiten zit op de gezellige Market Square i.p.v. in een drukke Market Dome. 

En dat water, het Eemmeer ligt aan de rand van het park dus daar moet je niet bang voor zijn.  De jachthaven is heel gezellig om te wandelen.

Heb je kinderen, want voor hen zijn er veel en leuke activiteiten (de indoor laser game vinden ze bij ons top, kamertjes met verborgen gangen enz, heel spannend).  In de Action Factory is ook een kleine binnenspeeltuin.

Verder is de Evergreenz van goede kwaliteit en fijn zitten (het is een Evergreenz met ramen, vind ik zelf altijd leuker dan een zonder ramen).

De omgeving van het park is ook mooi.

En... plezier en een leuke sfeer maak je zelf, dus ga er gewoon open minded naar toe.  Ben zelf ook met mystery terechtgekomen op dit park voor de eerste keer en ondertussen al 2 keer zelf terug geboekt omdat het zo'n fijn park is.
sinds 2012:

*

Offline Priscill1

• *
  • 11
  • +0/-0
« Reactie #353 Gepost op: 10 juli 2018, 13:45:08 »
Bedankt voor je reactie
Mijn zoontje is net 6 en Mn dochtertje wordt in september 3
Is de aktion factory leuk voor die leeftijd?
En zijn er leuke speel gelegenheden buiten ?

*

Offline Debbietje

• *
  • 21
  • +0/-0
« Reactie #354 Gepost op: 10 juli 2018, 22:52:14 »
Zijn er meer mensen die een mystery in de zomer (juli/augustus) geboekt hebben?

Groetjes
Monique

Ja ook wij hebben een Mistery geboekt. Voor 23 juli. Wij zijn zeer benieuwd waar we terecht gaan komen. Tot nu toe kan ik het nog niet zien.

*

Offline merluk

• **
  • 75
  • +0/-0
« Reactie #355 Gepost op: 11 juli 2018, 08:31:59 »
Niet super dichtbij maar voor een dagje weg is Sprookjeswonderland in Enkhuizen heel leuk. Super voor een 6 en 3 jarige.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 685
  • +0/-0
« Reactie #356 Gepost op: 12 juli 2018, 09:55:13 »
Bedankt voor je reactie
Mijn zoontje is net 6 en Mn dochtertje wordt in september 3
Is de aktion factory leuk voor die leeftijd?
En zijn er leuke speel gelegenheden buiten ?

Dan gaan ze zich zeker amuseren in de binnenspeeltuin.  Buiten aan de Action Factory is ook een buitenspeeltuin, en aan de fietsverhuur is er een leuk klein speeltuintje thema piratenboot.

Je zoontje kan ook naar de Kidsklub voor Wannabe's of knutselactiviteiten, kan ik je ook aanraden.  Voor 2-jarigen zijn er ook knutselmomentjes in het CreaCafé. En de indoor lasergame is echt top daar, met allemaal kamers met geheime gangetjes enz.  Kan je zoontje alleen doen, ofwel samen met een van de ouders (wel gelijk boeken bij aankomst of op voorhand, is snel volzet omdat het zo leuk is)  Er is in Eemhof ook een bioscoopje (ook in Action Factory).

En is er nog de Kids Haven, waar ze onder begeleiding van een volwassene, mogen varen in een brandweer-, politie-, ...-bootje. Zelf nog niet gedaan maar lijkt me ook heel leuk.

Verder nog Kids Safari (van die kleine elektrische auto's waar ze mee kunnen rondrijden op het park).
sinds 2012:

*

Offline Priscill1

• *
  • 11
  • +0/-0
« Reactie #357 Gepost op: 16 juli 2018, 12:46:25 »
Bedankt voor je reactie !! We hebben er zijn in !!!
Fijn dat er genoeg speel gelegenheid is
Gelukkig zit het weer ook mee !  8)
We zijn nu onderweg !!
Druk aan het googlen naar restaurants in de omgeving .

*

Offline mrs Bibi

• 5781
  • +30/-0
« Reactie #358 Gepost op: 16 juli 2018, 13:59:00 »
Bedankt voor je reactie !! We hebben er zijn in !!!
Fijn dat er genoeg speel gelegenheid is
Gelukkig zit het weer ook mee !  8)
We zijn nu onderweg !!
Druk aan het googlen naar restaurants in de omgeving .

Buiten wij goede ervaring hebben met Evergreenz en Nonna's op De Eemhof, is dit ook een leuk restaurant voor de kinderen. https://www.hansengrietjezeewolde.nl
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline Debbietje

• *
  • 21
  • +0/-0
« Reactie #359 Gepost op: 17 juli 2018, 20:45:12 »
Eindelijk weten we waar we naartoe gaan. Hadden een 6 persoonscottage geboekt. Wij gaan naar het heijderbos. Een premiumcottage ;D. Heb gezien dat WiFi nu standaard is inbegrepen?  We zijn er vorig jaar ook geweest.  Hadden toen een 5 persoons Mistery geboekt. De kindjes van mijn zus gaan in elk geval blij zijn. Ze vonden het een leuk park!  Nu maar eens kijken wat er in de buurt ook allemaal te doen is.