*

Offline Inatje

• *
  • 9
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mystery-boeking bij Center Parcs (deel 11)
« Reactie #270 Gepost op: 26 februari 2018, 22:09:40 »
Hoi, ik heb onverwacht een weekje vakantie van 19/3 tot 26/3. Ik zou eventueel nog eens mystery overwegen maar ik wil niet weer naar erperheide, ben er nu al 3 keer geweest... maar ik zie nu dat er velen de Eemhof krijgen ... zou ik het nog eens proberen ? Of iets meer uitgeven en zelf kiezen 😐...

*

Offline maria

• **
  • 1591
  • +4/-0
« Reactie #271 Gepost op: 27 februari 2018, 10:03:32 »
Wilt u het zeker weten dan kunt u beter iets meer uitgeven en uw voorkeurspark en cottage boeken.

*

Offline xNienketje

• *
  • 7
  • +0/-0
« Reactie #272 Gepost op: 28 februari 2018, 14:19:25 »
Zijn er mensen die ervaring hebben met het boeken van een mystery park voor 2 personen? Afgelopen zomer gekozen voor een 4 persoons cottage, maar kwamen met zijn 2'en in een 6 persoons huisje terecht (beetje veel van het goede voor 2 personen haha). Ben alleen bang dat ik in een hotelkamer terecht kom in plaats van een cottage...

*

Offline mrs Bibi

• 5624
  • +30/-0
« Reactie #273 Gepost op: 28 februari 2018, 14:35:23 »
Hoi, ik heb onverwacht een weekje vakantie van 19/3 tot 26/3. Ik zou eventueel nog eens mystery overwegen maar ik wil niet weer naar erperheide, ben er nu al 3 keer geweest... maar ik zie nu dat er velen de Eemhof krijgen ... zou ik het nog eens proberen ? Of iets meer uitgeven en zelf kiezen 😐...

Je kan contact op nemen met Saturnus van easybungalows die kan kijken of je voor een zelfde bedrag naar een te zelf uit te kiezen park kan.
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 607
  • +0/-0
« Reactie #274 Gepost op: 1 maart 2018, 11:27:16 »
Zijn er mensen die ervaring hebben met het boeken van een mystery park voor 2 personen? Afgelopen zomer gekozen voor een 4 persoons cottage, maar kwamen met zijn 2'en in een 6 persoons huisje terecht (beetje veel van het goede voor 2 personen haha). Ben alleen bang dat ik in een hotelkamer terecht kom in plaats van een cottage...

Zelf ooit eens dezelfde vraag gesteld hier en bleek dat mensen toch vaak op hotelkamers terechtkomen dus zou ook voor de 4-pers gaan. 
sinds 2012:
10 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 3 x Kempervennen (2 x mystery) * 3 x Eemhof (1 x mystery) * 4 x Port Zélande * 3 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes

*

Offline xNienketje

• *
  • 7
  • +0/-0
« Reactie #275 Gepost op: 1 maart 2018, 19:09:09 »
Zelf ooit eens dezelfde vraag gesteld hier en bleek dat mensen toch vaak op hotelkamers terechtkomen dus zou ook voor de 4-pers gaan.

Top, bedankt voor je reactie  :D

*

Offline Blanco

• **
  • 173
  • +0/-0
« Reactie #276 Gepost op: 2 maart 2018, 12:25:17 »
:D :D lachen alle forumleden met een mystery gaan naar De Eemhof.

Ik zie naar de foto's uit, dank jullie wel alvast.
Zojuist verstuurd Bibi!
4x Heijderbos, 3x Meerdal,2x port Zelande, Limburgse Peel 2x Huttenheugte,Erperheide, 7x Kempervennen, 3x Vossemeren, 2x Eemhof

*

Offline rosegarden

• *
  • 5
  • +0/-0
« Reactie #277 Gepost op: 19 maart 2018, 11:53:03 »
vraagje : zijn er soms ook mensen die terecht komen voormalige sunparks-of-andere-parken bv limburgse peel?

*

Offline bollewietje

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #278 Gepost op: 19 maart 2018, 12:06:04 »
vraagje : zijn er soms ook mensen die terecht komen voormalige sunparks-of-andere-parken bv limburgse peel?

In de mysterie zitten alleen de originele centerparcs, dus geen voormalige sunparcs.
Dit vind je terug bij de omschrijving van de mysterie boeking.

"De parken die meedoen met de actie liggen in Nederland en België: het Heijderbos en het Meerdal in Limburg, de Eemhof in Flevoland, Port Zélande aan de kust, de Kempervennen in Brabant, de Huttenheugte in Drenthe en net over de Belgische grens de Vossemeren (28 km vanaf Eindhoven) en Erperheide (40 km vanaf Eindhoven)."

*

Offline Ceetje

• **
  • 49
  • +0/-0
« Reactie #279 Gepost op: 19 maart 2018, 14:36:30 »

Limburgse peel is eventjes Sunparks geweest, net zoals park Eifel, maar was naar mijn weten voorheen ook altijd al Centerparcs maar met minder vogeltjes als quotering, dan bijvoorbeeld Kempervennen enz.

Ik heb ook op de website van mystery park zitten zoeken welke parken er bij horen, maar staat er niet meer zo duidelijk op als voorheen.

Limburgse Peel was vroeger een tijdje uitgesloten, maar kan ondertussen veranderd zijn, zeker gezien de cottages momenteel worden vernieuwd.
LP zouden wij minder erg vinden, maar park Zandvoort lijkt me qua zwembad bijvoorbeeld niet zo leuk of park Sandur.

*

Offline gouda

• **
  • 74
  • +1/-0
« Reactie #280 Gepost op: 19 maart 2018, 17:08:21 »
Limburgse peel is eventjes Sunparks geweest, net zoals park Eifel, maar was naar mijn weten voorheen ook altijd al Centerparcs maar met minder vogeltjes als quotering, dan bijvoorbeeld Kempervennen enz.

Ik heb ook op de website van mystery park zitten zoeken welke parken er bij horen, maar staat er niet meer zo duidelijk op als voorheen.

Limburgse Peel was vroeger een tijdje uitgesloten, maar kan ondertussen veranderd zijn, zeker gezien de cottages momenteel worden vernieuwd.
LP zouden wij minder erg vinden, maar park Zandvoort lijkt me qua zwembad bijvoorbeeld niet zo leuk of park Sandur.

Ceetje. Dit was volgens mij ooit een grandorado park. Zeker niet gebouwd als CP

*

Offline Chantal89

• *
  • 1
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #281 Gepost op: 19 maart 2018, 18:07:55 »
Goedenavond,

Ik vroeg me af of er in de zomervakantie ook mysteryparcs zijn?

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 607
  • +0/-0
« Reactie #282 Gepost op: 20 maart 2018, 09:03:39 »

In de mystery zitten de 4- of 5 birdie parken (Kempervennen, Eemhof, Huttenheugte, Port Zélande, Meerdal, Vossemeren, Erperheide of Heijderbos).  De 3-birdie parken komen niet in mystery (Limburgse Peel, Park Sandur, Les Ardennes, Park Zandvoort).

En wat betreft de zomervakantie: er komen altijd wel mystery's in de zomer, maar daarom niet heel de vakantie, hangt er wat vanaf hoeveel er al geboekt is.  De eerste of laatste week van de Belgische zomervakantie lukt meestal wel, daartussenin is fifty fifty.  De tweepersoons-mystery's lukken meestal ook wel, bij zespersoons is de kans al kleiner. Dus als je zeker wil gaan, boek je best.

sinds 2012:
10 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 3 x Kempervennen (2 x mystery) * 3 x Eemhof (1 x mystery) * 4 x Port Zélande * 3 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes

*

Offline Dubbeldoosje

• *
  • 8
  • +0/-0
« Reactie #283 Gepost op: 23 maart 2018, 15:43:02 »
Zijn er meer mensen die voor het paasweekend geboekt hebben?
Ik ben erg benieuwd. Gisteren pas geboekt (voor twee personen) dus het duurt nog wel even. Ik heb wel al de bevestiging van bungalows.nl ontvangen.

Hoe kun je zien hoeveel er op de parken nog vrij is?
Ik denk dat het tien jaar geleden is dat wij een mystery gedaan hebben.
Niet nieuw, wel anders.

*

Offline Dubbeldoosje

• *
  • 8
  • +0/-0
« Reactie #284 Gepost op: 26 maart 2018, 20:48:34 »
Vanavond ingelogd in de app en bam de welkomstbrief. Het is de Kempervennen geworden.
Niet nieuw, wel anders.

*

Offline Karolien

• **
  • 81
  • +1/-0
« Reactie #285 Gepost op: 27 maart 2018, 10:34:25 »
Wij boekten ook weer eens een mystery .. we vertrekken op 9/4 voor een midweekje. Spannend alweer!
7 x Erperheide (waarvan 3 x mystery), 1 x Kempervennen, 2 x Vossemeren, 1 x Port Zélande (mystery), 1 x Huttenheugte (mystery)

*

Offline bollewietje

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #286 Gepost op: 27 maart 2018, 14:29:26 »
Wij hebben ook een mysterie midweek geboekt vanaf 9 april....spannend.

@Dubbeldoosje, wij zijn 3 jaar geleden ook met mysterie in de paasvakantie naar Kempervennen geweest.

*

Offline fanny75

• **
  • 259
  • +1/-0
« Reactie #287 Gepost op: 27 maart 2018, 17:32:48 »
Wij gaan 3 april naar Meerdal , 6pers. Premium 😀 is denk ik 11jaar geleden dat we er geweest zijn .
verslaafd aan centerparcs sedert 2007

*

Offline Dubbeldoosje

• *
  • 8
  • +0/-0
« Reactie #288 Gepost op: 27 maart 2018, 19:48:19 »

@Dubbeldoosje, wij zijn 3 jaar geleden ook met mysterie in de paasvakantie naar Kempervennen geweest.
Wij 9 jaar geleden ook met Pasen.
Niet nieuw, wel anders.

*

Offline mrs Bibi

• 5624
  • +30/-0
« Reactie #289 Gepost op: 27 maart 2018, 20:08:32 »
Vanavond ingelogd in de app en bam de welkomstbrief. Het is de Kempervennen geworden.

En blij mee? Wat voor type cottage heb je gekregen?
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline Karolien

• **
  • 81
  • +1/-0
« Reactie #290 Gepost op: 27 maart 2018, 20:38:06 »
Wij gingen vorig jaar ook in de paasvakantie en kwamen op de Huttenheugte terecht :)
7 x Erperheide (waarvan 3 x mystery), 1 x Kempervennen, 2 x Vossemeren, 1 x Port Zélande (mystery), 1 x Huttenheugte (mystery)

*

Offline Dubbeldoosje

• *
  • 8
  • +0/-0
« Reactie #291 Gepost op: 27 maart 2018, 23:55:03 »
En blij mee? Wat voor type cottage heb je gekregen?
Een 2p Premium. Zoals het nu is vlakbij de market dome dus hopelijk blijft dit zo. Ja wel blij mee, ik hoopte op in of bij België dus dat is goed gelukt :).
Niet nieuw, wel anders.

*

Offline Karolien

• **
  • 81
  • +1/-0
« Reactie #292 Gepost op: 3 april 2018, 11:57:26 »

Bollewietje, weten jullie al waar jullie naartoe gaan?

*

Offline bollewietje

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #293 Gepost op: 3 april 2018, 13:29:32 »
Nee.... ik zit op hete kolen   ;D

*

Offline Karolien

• **
  • 81
  • +1/-0
« Reactie #294 Gepost op: 3 april 2018, 16:16:24 »
Hier ook nog niks! Ook al check ik 735 keer per dag ;) Voor hoeveel personen hebben jullie geboekt?

*

Offline Tijne_jq

• *
  • 5
  • +0/-0
« Reactie #295 Gepost op: 4 april 2018, 08:08:57 »
Hier ook op hete kolen! Voor de eerste keer een mystery park geboekt...voor een midweekje vanaf 9/04. Is het normaal dat het zolang duurt voor we iets weten?

*

Offline bollewietje

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #296 Gepost op: 4 april 2018, 08:51:12 »
Normaal kan het tot 4 dagen op voorhand, dus nog tot morgen eigenlijk. Bij ons is het nu de derde keer, en ik heb eens gekeken, we wisten het eens iets meer als een week op voorhand en eens 6 dagen op voorhand.

Wij gaan met  4 personen, maar boeken altijd een huisje van 6 personen. Wij doen dat vooral omdat je met 4 personen ook in een appartement kan terechtkomen, en dat hebben we liever niet.

*

Offline Tijne_jq

• *
  • 5
  • +0/-0
« Reactie #297 Gepost op: 4 april 2018, 09:50:53 »
Normaal kan het tot 4 dagen op voorhand, dus nog tot morgen eigenlijk. Bij ons is het nu de derde keer, en ik heb eens gekeken, we wisten het eens iets meer als een week op voorhand en eens 6 dagen op voorhand.

Wij gaan met  4 personen, maar boeken altijd een huisje van 6 personen. Wij doen dat vooral omdat je met 4 personen ook in een appartement kan terechtkomen, en dat hebben we liever niet.

Wij zijn met 5, dus we hebben een 6-persoonshuisje geboekt. Waarschijnlijk duurt het zo lang omdat het paasvakantie is...
Ik ben zo benieuwd want voor ons is het echt de eerste keer center parcs, dus eigenlijk maakt het voor ons niet echt uit waar we naartoe gaan, maar liever niet huttenheugte want dat is voor ons het verste.

*

Offline bollewietje

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #298 Gepost op: 4 april 2018, 10:32:44 »
Ja bij ons idem, Huttenheugte is 4 uur rijden.
Wij waren al eens in Kempervennen en in De Eemhof. Met het mooie weer in het verschiet voor volgende week zou Port Zélande wel fijn zijn :-)

*

Offline Karolien

• **
  • 81
  • +1/-0
« Reactie #299 Gepost op: 4 april 2018, 10:58:19 »
Het trucje werkte niet, we kregen nog geen mail maar ineens stond het op onze account. Wij kreegen een 6p premium cottage op de Vossemeren! Geheel onverwacht aangezien het paasvakantie is. We hadden verwacht om net zoals vorig jaar op de Huttenheugte terecht te komen :)
We zijn hier heel blij mee! Het is voor ons ook de eerst keer dat we via mystery een premium cottage toegewezen krijgen!