*

Offline mrs Bibi

• 5781
  • +30/-0
  • Geslacht: Vrouw
Vlog bespreek topic.
« Gepost op: 5 juli 2018, 14:14:00 »
In dit topic kunt u vragen stellen, ideetjes geven en napraten over de vlogs.
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline maria

• **
  • 1584
  • +4/-0
Re: Vlog bespreek topic.
« Reactie #1 Gepost op: 5 september 2018, 20:58:31 »
Persoonlijk vind Ik het meer een vakantievideo waarin de hoofdpersonen en makers veel plezier hebben in het park en de aquamundo maar Ik mis sfeerimpressies van het park, de natuur en de omgeving. Ik Ben als centerparcsliefhebber juist geinteresseert in de sfeer op de verschillende parken en juist ook in de renovaties zoals op oa Port Zelande, Les Ardennes en Limburgse Peel, en de nieuwe parken zoals Bostalsee, Les bois aux d'aimes en straks Allgau als het klaar is.

*

Offline marcozandstra

• **
  • 501
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #2 Gepost op: 7 september 2018, 14:05:07 »
Hallo maria,

Bedankt voor je reactie hier op het Vlog besprek topic. Ik zal een tipje van de sluier oplichten door te vertellen wat er allemaal gaat gebeuren de komen de tijd op het Youtube Kanaal. Marisca en ik gaan volgende week beginnen aan de Center Parcs tour. We gaan eerst naar het Limburgse Peel daarna naar Het Meerdal en als Laatst naar Center Parcs Zandvoort. De video's gaan we anders aanvliegen in de zin dat er nu scripts zijn geschreven en dat er door een aantal mensen is gekeken wat we de kijker/Center Parcs Liefhebber willen laten zien. De door jou genoemde punten komen zeker aan bod! Verder heb ik in de 1e video gezegd dat we allen Parken van Center Parcs gaan bezoek en die planning gaat absoluut door. November zijn wij in Parcs Sandur en de Huttenheugte. Als laatst  komt Port Zelande aan bod en gaan we daar een kerst Special maken samen met Loulou. Tussendoor komen er nog meer dingen aan bod die ik nog niet verklap  ;). Zoals je ziet is er een duidelijke en volle planning en doen Marisca & Ik ontzettend ons best elke keer een nog betere video voor de kijker te produceren. De 1e video's hadden misschien een wat losser en een vakantievideo karakter, maar dit gaat 100% de andere kant op.

2019 gaan we de grens over, welk land? daarvoor zul je moeten blijven kijken.

Ik hoop dat je vragen zijn beantwoord en dat je met veel plezier blijft kijken.

Groetjes, Marco Zandstra Vlogger Center Parcs Forum TV
« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2018, 18:58:43 door loulou »
Sinds 1991 fan van het 1e uur

*

Offline LindavW

• **
  • 35
  • +0/-0
« Reactie #3 Gepost op: 10 september 2018, 10:56:52 »
Super leuk de Vlog's.
Ik kan mij vinden in de feedback van Maria en wat mij op zich ook leuk lijkt is om bijvoorbeeld interviews te zien met medewerkers. Hoe zit hun dag eruit.
Een kijkje achter de schermen van hoe werkt nu een wildwaterbaan, golfslagbad. Ik kan mij herinneren dat je vroeger bij De Huttenheugte een kijkje kon nemen in de machinekamer.
Ook oprechte feedback van wat jullie waarnemen, wat gaat goed en wat zou verbeterd kunnen worden.

En uiteraard bovenal plezier laten zien. Dat is waarvoor we naar Centerparcs gaan, even helemaal weg.
Dus eigenlijk vooral doorgaan en ons met veel plezier naar de vlogs laten kijken :-)
Sinds 2011 8x De Eemhof, 1x Huttenheugte

*

Offline marcozandstra

• **
  • 501
  • +0/-0
« Reactie #4 Gepost op: 10 september 2018, 15:49:49 »
Super bedankt voor je leuke leuke reactie. Ook aan jou kan ik alvast iets verklappen: Komende vrijdag middag heb ik en meeting en een interview met de General Manager van het limburgse peel. de maandag daarom hetzelfde kunstje in het meerdal en donderdag ochtend mag ik in een leeg aqua mundo filmen met een medewerker. Deze dingen komen allemaal terug in de komende video's.
Elke woensdag om half 5 een nieuwe.
Je laatste opmerking vindt ik heel treffend en zeer belangrijk. We zijn natuurlijk ook op vakantie en plezier maken staat natuurlijk op #1 voor de rest gaan er de komende tijd erg mooie en leuke dingen gebeuren!

*

Offline LindavW

• **
  • 35
  • +0/-0
« Reactie #5 Gepost op: 11 september 2018, 09:19:29 »
Super bedankt voor je leuke leuke reactie. Ook aan jou kan ik alvast iets verklappen: Komende vrijdag middag heb ik en meeting en een interview met de General Manager van het limburgse peel. de maandag daarom hetzelfde kunstje in het meerdal en donderdag ochtend mag ik in een leeg aqua mundo filmen met een medewerker. Deze dingen komen allemaal terug in de komende video's.
Elke woensdag om half 5 een nieuwe.
Je laatste opmerking vindt ik heel treffend en zeer belangrijk. We zijn natuurlijk ook op vakantie en plezier maken staat natuurlijk op #1 voor de rest gaan er de komende tijd erg mooie en leuke dingen gebeuren!

Leuke plannen!! Ik kijk uit naar de nieuwe vlogs.
Veel plezier met het maken en alle ervaringen die jullie hiermee op mogen doen en ons nog meer enthousiasmeren om CP te blijven bezoeken :)
Sinds 2011 8x De Eemhof, 1x Huttenheugte

*

Offline Timberg

• **
  • 108
  • +0/-0
« Reactie #6 Gepost op: 12 september 2018, 20:17:26 »
Hi Marco, superleuk die vlogs! Ik vind ook dat je een hele prettige stem hebt om naar te luisteren (dat is lang niet bij alle vloggers zo  ;D)

Ik wil je nog wel even als tip geven dat de huisjes bij CP naar het Engels woord cottage (spreek uit als kottesj) zijn vernoemd, jij spreekt het uit als kottaazjuh. Dat klinkt wel heel leuk trouwens :-)

*

Offline marcozandstra

• **
  • 501
  • +0/-0
« Reactie #7 Gepost op: 13 september 2018, 21:18:07 »
tim, bedankt voor de leuke complimenten en de reactie, qua uitspraak van het woord cottage heb je zeker een een punt. Saturnus maakte mij er ook al op attent en als je goed luistert spreek ik het bij de outro wel goed uit. Ik ga er zeker mee aan de gang,bedankt voor de tip.

Groetjes, Marco Zandstra vlogger Center Parcs Forum

*

Offline fred_33jr

• **
  • 474
  • +0/-0
« Reactie #8 Gepost op: 5 oktober 2018, 15:01:17 »
Ik heb gekeken naar je video bij LP. Echt erg leuk en we krijgen weer eens echt iets van CP zelf te zien met mensen die waar werken.
Zelf vind ik het echt een leuke aanvulling op het forum. Ga vooral verder. 

*

Offline marcozandstra

• **
  • 501
  • +0/-0
« Reactie #9 Gepost op: 6 oktober 2018, 16:21:02 »
Hallo fred,

Bedankt voor het kijken en voor de leuke reactie. Er komen nog veel meer video's aan dus blijf kijken iedere woensdag om half 5!

Groetjes, Marco Zandstra vlogger Center Parcs Forum TV

*

Offline jeroen00

• *
  • 9
  • +0/-0
« Reactie #10 Gepost op: 20 oktober 2018, 10:43:51 »
Bespreek in de vlog ook eens het aanbod van de horeca.

*

Offline fred_33jr

• **
  • 474
  • +0/-0
« Reactie #11 Gepost op: 20 oktober 2018, 13:49:12 »
Wederom een opmerking van mij...
Ik zou het ook wel leuk vinden als jullie ons mee nemen naar de geschiedenis van CP. Dat zag ik al terug in een filmpje maar misschien kunnen jullie een kijkje nemen bij de PTT-huisjes, of de oude parken Vennenbos, Lommerbergen en Berkenhorst.

*

Offline Reginald40

• **
  • 243
  • +0/-0
  • 1999 tot 2016 medewerker van CP, nu vaste gast CP
« Reactie #12 Gepost op: 20 oktober 2018, 21:00:32 »
Wederom een opmerking van mij...
Ik zou het ook wel leuk vinden als jullie ons mee nemen naar de geschiedenis van CP. Dat zag ik al terug in een filmpje maar misschien kunnen jullie een kijkje nemen bij de PTT-huisjes, of de oude parken Vennenbos, Lommerbergen en Berkenhorst.

Jaaaahhhh dat wil ik ook zien!
1x VB 1x HB 1x PZ 1x KV 4x EH 3x LB 1X BSH 1x LF 1x EF 1x BH

*

Offline marcozandstra

• **
  • 501
  • +0/-0
« Reactie #13 Gepost op: 23 oktober 2018, 18:24:11 »
Beste fred en reginald,

Bedankt voor jullie suggesties hier op het blog bespreek topic. Een bezoek aan de kempervennen en dus ook aan de PTT- Huisjes staat zeker op het programma, de drie "Sporthuis Centrum" parken zijn zeker leuk om te bezoeken gezien de historie maar staan nog niet op de volle agenda van 2018/2019. Als er ergens nog tijd over is zal ik zeker kijken of het mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

Marco Zandstra vlogger Center Parcs Forum TV