*

Offline Saturnus

• 446
  • +3/-0
  • Geslacht: Man
  • Beheerder CP-Forum
    • De mooiste bungalowparken in Europa
We zijn op sterkte en gaan knallen!
« Gepost op: 15 oktober 2017, 21:44:04 »
Vandaag hebben we de 2e vergadering gehad met alle medewerkers van het Centerparcsforum. Opnieuw waren wij te gast in het van der Valk-hotel in Gorinchem, waar wij heerlijk hebben mogen lunchen.

Wij hebben met z'n allen de missie en visie besproken en gaan gezamenlijk keihard aan de slag om het Centerparcsforum nóg sterker en beter te maken.
Onze 5 moderators zijn zeer enthousiast en gaan ervoor zorgen dat de beste actiecodes online komen te staan, de nieuwste nieuwtjes gepubliceerd gaan worden en op al jullie vragen snel een antwoord komt, beloofd is beloofd!

Check onze winacties op Facebook en win mooie prijzen, iedere week wéér:

https://www.facebook.com/CenterParcsForum
De mooiste bungalowparken in Europa

*

Offline Keiko

• *
  • 13
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
Re: We zijn op sterkte en gaan knallen!
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2017, 23:29:22 »
Goed om te horen. Wel een opmerking: het van der valk hotel in Gorinchem bestaat (nog) niet :)

*

Offline Saturnus

• 446
  • +3/-0
  • Geslacht: Man
  • Beheerder CP-Forum
    • De mooiste bungalowparken in Europa
« Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2017, 20:22:48 »
Goed om te horen. Wel een opmerking: het van der valk hotel in Gorinchem bestaat (nog) niet :)
Ja hoor, het bestaat al jaren:

https://www.hotelgorinchem.nl/

Omdat het wacht op mogelijkheden om te verbouwen, staat het niet prominent als zodanig (van der Valk) vermeld.
« Laatst bewerkt op: 20 oktober 2017, 20:54:34 door Saturnus »
De mooiste bungalowparken in Europa

*

Offline Sirrom

• **
  • 27
  • +0/-0
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2017, 15:07:23 »
Goed om te lezen dat je het forum beter en sterk wilt maken. Ik ben wel benieuwd naar de doelen en visie die hierbij horen.

Als forumlid en fervent CP fan hoop ik vooral dat je het forum en de berichten neutraal houdt en niet gaat inzetten om je bedrijf op enigerlei wijze (meer) onder de aandacht gaat brengen. De vele verwijzingen bij de actiecodes naar Easybungalows ervaar ik niet als prettig en de daar gebruikte Tradedoubler linkjes nog minder. Liever zie ik alle actiecodes behouden in het forum hier. Just my 2 cent.

Veel sterkte met het knallen!

Er is inmiddels een reactie verzonden via een persoonlijk bericht.
« Laatst bewerkt op: 19 november 2017, 23:39:04 door Saturnus »