*

B767-300ER

Re: [Ervaringen & Vragen] Het Heijderbos (Deel 7)
« Reactie #180 Gepost op: 29 september 2019, 14:38:23 »
Ikzelf heb in 932 gezeten vorig voorjaar.

Liggen heerlijk ver van de weg, dus geen last van mensen die langslopen. Wel hoor je als je buiten zit wat achtergrondgeluid vanuit de Aqua Mundo, wat wij zelf niet hinderlijk vonden. Je hoort kids (op grote afstand) door de WWB gaan etc.
Prachtig uitzicht en de Market Dome is slechts 5 minuten lopen.

Dat lawaai als we in de tuin zitten is niet zo erg, dit jaar zaten we in Vossemeeren heel dicht bij de MD en konden we de shows volgen terwijl we tv zaten te kijken, dat was minder aangenaam maar onvermijdelijk  als je zo dicht zit.

alvast bedankt voor de info!

Zou je misschien even goed willen quoten? Je post is nu onleesbaar geworden.

*

Offline JokeV

• **
  • 220
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #181 Gepost op: 30 september 2019, 09:03:33 »
Ikzelf heb in 932 gezeten vorig voorjaar.

Liggen heerlijk ver van de weg, dus geen last van mensen die langslopen. Wel hoor je als je buiten zit wat achtergrondgeluid vanuit de Aqua Mundo, wat wij zelf niet hinderlijk vonden. Je hoort kids (op grote afstand) door de WWB gaan etc.
Prachtig uitzicht en de Market Dome is slechts 5 minuten lopen.

Dat lawaai als we in de tuin zitten is niet zo erg, dit jaar zaten we in Vossemeeren heel dicht bij de MD en konden we de shows volgen terwijl we tv zaten te kijken, dat was minder aangenaam maar onvermijdelijk  als je zo dicht zit.

alvast bedankt voor de info!
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren

*

Offline deebee7

• **
  • 79
  • +0/-0
« Reactie #182 Gepost op: 21 oktober 2019, 13:58:25 »
We vertrekken maandag naar het Heijderbos. We hebben een 4p premium. Ik zie dat we in nummer 712 zitten. Lijkt me precies geen ideale ligging. Ik las ook in oude berichten (inmiddels al bijna 10 jaar oud) dat zone 7 en 8 de 'slechtste' zone zou zijn qua huisjes.
Ik heb geprobeerd te kijken of er nog andere nummers vrij zijn maar kan via de website van CP geen beschikbaarheid meer vinden voor dat type.
Iemand ervaring met die regio van het park?

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 748
  • +0/-0
« Reactie #183 Gepost op: 21 oktober 2019, 14:31:02 »
We vertrekken maandag naar het Heijderbos. We hebben een 4p premium. Ik zie dat we in nummer 712 zitten. Lijkt me precies geen ideale ligging. Ik las ook in oude berichten (inmiddels al bijna 10 jaar oud) dat zone 7 en 8 de 'slechtste' zone zou zijn qua huisjes.
Ik heb geprobeerd te kijken of er nog andere nummers vrij zijn maar kan via de website van CP geen beschikbaarheid meer vinden voor dat type.
Iemand ervaring met die regio van het park?

Wat "goede" en "slechte" zones zijn, is heel relatief, ik vind persoonlijk zones 2 en 3 op HB maar niks en zones 7 & 8 wel ok.  Zelf enkel nog maar verbleven in zone 6 (vond ik ook een fijne zone) maar heel veel gewandeld op het park, ik vind je ligging best ok hoor, lekker rustig en toch niet te ver van Jungle Dome en Market Dome.  Maar geen zicht op een meer of niet vlakbij een speeltuin (moest dat belangrijk voor je zijn).

De 4 premiums zijn idd allemaal bezet, als de ligging je echt stoort kan je mss nog upgraden naar een vip of grotere cottage maar moest ik in 712 zitten, zou ik hier persoonlijk niet voor bijbetalen.

Ik vermoed dat je met kids gaat, mits je de Belgische herfstvakantie boekte, en er valt heel wat te beleven op dit mooie park.  Alvast een fijne vakantie gewenst!
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 3 x Eemhof * 6 x Port Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen

*

Offline deebee7

• **
  • 79
  • +0/-0
« Reactie #184 Gepost op: 21 oktober 2019, 14:45:35 »
Bedankt voor de info. Idd met 2 kids. Speeltuintje is leuk maar niet zo heel belangrijk. Las dat er in zone 7 heel erg veel gekapt is en het nu 1 kale zone is. Op zich hou ik wel van veel licht alleen hoop ik niet dat het een 'maanlandschap' is  ;D
We zien wel. Bijbetalen heb ik er ook niet voor over. 

*

Offline JokeV

• **
  • 220
  • +0/-0
« Reactie #185 Gepost op: 21 oktober 2019, 17:05:20 »
dat kappen is ondertussen ook al weer even geleden, dacht ik. Zoals je zelf aangeeft, zijn sommige berichten al een paar jaar oud, dus daar zou ik niet te veel meer van aannemen.
Veel plezier alvast volgende week! Wij plannen een trip naar daar volgende zomer, zijn er nog nooit geweest. Onze voorkeur gaat uit naar cottage 934.

*

Offline Yvette06

• **
  • 80
  • +0/-0
« Reactie #186 Gepost op: 6 november 2019, 21:30:23 »
Volgende week gaan we een midweekje eden vip weet iemand of dat daar een combi magnetron inzit?

*

Offline Kristofd

• *
  • 5
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #187 Gepost op: 6 november 2019, 21:33:20 »
Net weekje geweest, de kap zou ik geen zorgen om maken, zones worden er beter door, opener.

Eden vip had bij ons microgolf met crisp voor pizza, zeker geen echte combi.

Verder wel topweek gehad, bos via uitgang in zone 9 is aan te raden, mooi wandelen daar.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 748
  • +0/-0
« Reactie #188 Gepost op: 7 november 2019, 08:37:52 »
Net weekje geweest, de kap zou ik geen zorgen om maken, zones worden er beter door, opener.

Eden vip had bij ons microgolf met crisp voor pizza, zeker geen echte combi.

Verder wel topweek gehad, bos via uitgang in zone 9 is aan te raden, mooi wandelen daar.

Fijn te lezen dat er een wandeluitgang is, ik twijfelde omdat plattegrond aangeeft dat het een nooduitgang is.  Kan je hier met de cottagesleutel binnen en buiten?  Wij gaan in het voorjaar, vind het altijd fijn om vanuit het park zelf ineens te gaan wandelen.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 3 x Eemhof * 6 x Port Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen

*

Offline Kristofd

• *
  • 5
  • +0/-0
« Reactie #189 Gepost op: 9 november 2019, 15:48:56 »
Je kan idd met de cottage sleutel binnen en buiten

*

Offline jeroen00

• *
  • 18
  • +0/-0
« Reactie #190 Gepost op: 14 november 2019, 09:31:26 »
Volgende week gaan we een midweekje eden vip weet iemand of dat daar een combi magnetron inzit?

Magnetron zit erin. Geen combi als in de zin van een oven.

*

Offline Yvette06

• **
  • 80
  • +0/-0
« Reactie #191 Gepost op: 14 november 2019, 09:36:45 »
Bedankt voor het antwoord!
Inmiddels waren we er al achter !

*

Offline JokeV

• **
  • 220
  • +0/-0
« Reactie #192 Gepost op: 18 november 2019, 09:15:49 »
Wij willen begin juli '20 naar het Heijderbos, ik ben zeer (on)geduldig aan het wachten op de kortingscode voor de zomervakantie!
We hebben ons oog laten vallen op 933 en 934, hopelijk zijn die nog vrij.

*

Offline jeroen00

• *
  • 18
  • +0/-0
« Reactie #193 Gepost op: 20 november 2019, 13:53:38 »
Wij willen begin juli '20 naar het Heijderbos, ik ben zeer (on)geduldig aan het wachten op de kortingscode voor de zomervakantie!
We hebben ons oog laten vallen op 933 en 934, hopelijk zijn die nog vrij.

Je kunt de aanbiedingen in de gaten houden via het forum.

*

Offline JokeV

• **
  • 220
  • +0/-0
« Reactie #194 Gepost op: 20 november 2019, 21:33:16 »
Je kunt de aanbiedingen in de gaten houden via het forum.

We zijn Friends, dus krijgen de aanbiedingen binnen via mail :-) We boeken ondertussen al een paar jaar telkens met die speciale (friends) kortingscode. Dit jaar was het het ons 10de CP-jaar.

*

Offline JB86

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #195 Gepost op: 1 december 2019, 21:02:29 »
Goedenavond,

Na telefonisch contact met het Heijdersbos heb ik vandaag VIP Cottage nummer 811 geboekt. Eind augustus/begin september  zitten we dus een weekje op dit mooie park! Voor ons gaat dit de eerste vakantie met onze baby worden. We werden er netjes op gewezen dat de slaapkamer hiervoor niet gigantisch groot is maar zeker te doen. Mijn vriendin wilde graag wat extra luxe en ik wilde graag een huisje direct aan het (grote) water aangezien ik graag vis. Vandaar dat we uit zijn gekomen op huisje 811.

Telefonisch werd vanmiddag aangegeven dat het huisje nagenoeg direct aan het water ligt en dat er sprake is van een "eigen visstek". Mede door wat filmpjes die ik zojuist zag en ook de foto's van huisje 811 die ik op dit forum vond begon ik hier echter over te twijfelen. Waar het mij voornamelijk om gaat is dat het water dicht bij het huisje ligt aangezien ik voornamelijk zal vissen als onze baby slaapt. Iemand die dit kan bevestigen? Mocht de afstand toch iets verder is heb ik dan wel vrij zicht op het water of iig op m'n hengels? Dit ook i.v.m. diefstal etc. En dan de laatste vraag, is er bij huisje 811 ook echt sprake van een "eigen visstek" of kan het zo maar zijn dat er iemand anders zit te vissen op deze plek?

Hopelijk kan iemand bovenstaande vragen beantwoorden, bij voorbaat dank hiervoor!

Gr. Joost

*

Offline jeroom

• 3107
  • +8/-0
  • Geslacht: Man
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #196 Gepost op: 5 december 2019, 19:21:29 »
Hier kan je foto's vinden van cottage 811

https://www.centerparcsforum.nl/forum/index.php?topic=2989.msg210487#msg210487

Een eigen visstek zou me verbazen, tenzij het volledig omzoomd is of er een terras is boven het water wat hier niet het geval is - het kan dus zijn (de kans is klein) dat er iemand zit te vissen voor je cottage

*

Offline JB86

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #197 Gepost op: 6 december 2019, 10:20:03 »
Hoi Jeroom,

Bedankt voor je antwoord, deze foto's had ik inderdaad gezien.
Mede hierdoor begon ik te twijfelen aan hetgeen ik telefonisch dus te horen kreeg.
Er werd namelijk aangegeven dat huisje 811 direct aan het water zou liggen met een "eigen" visstek.
De telefoniste schatte in dat de afstand van het huisje tot het water maximaal een meter of 6 zou zijn.
Op basis van de foto's zou ik zeggen iets meer:)

Maar ik ga binnenkort gewoon eens ter plekke kijken of e.e.a. naar m'n zin is.
Zo niet kan ik nog altijd besluiten om, om te boeken.
Komt helemaal goed dus!

Gr. Joost