*

Offline Tom...

• **
  • 717
  • +2/-0
  • Geslacht: Man
Re: [Ervaringen & Vragen] Het Heijderbos ( Deel 7 )
« Reactie #60 Gepost op: 17 oktober 2018, 20:30:57 »
Ja, die bordjes met Parc plaza erop hangen nog steeds bij de appartementen.
Ik moest eerst drie keer in mijn ogen wrijven, maar het is echt zo 8)!

Fantastisch! Dan hangen die daar zo'n jaar of 15 verkeerd en niemand die eens denkt "goh, die term gebruiken we toch al een tijdje niet meer"  ;D
-

*

Offline Reginald40

• **
  • 116
  • +0/-0
  • 1999 tot 2016 medewerker van CP, nu vaste gast CP
« Reactie #61 Gepost op: 18 oktober 2018, 09:21:32 »
Op Landal De Lommerbergen en Het Vennenbos worden de termen "Parc Plaza" en "Bungalow" nog steeds in gebruik genomen. Maar ik vind Het Heijderbos wel erg op Het Vennenbos lijken.
1x Het Vennenbos 1x Het Heijderbos 1x Park Zandvoort 1x De Kempervennen 4x De Eemhof 3x De Lommerbergen 1X Bispinger Heide 1x Longleat Forest 1x Elveden Forest

*

Offline zoeperzazke

• **
  • 83
  • +1/-0
« Reactie #62 Gepost op: 18 oktober 2018, 17:48:14 »
Wat heerlijk! Ik zeg zelf stiekem ook nog steeds als ik op CP ben 'kom, we gaan even naar de plaza'..... <3 Nostalgie <3
09-09 ERP 01-10 MRD 09-10 BISP 01-11 HEIJ 05-11 MRD (mys) 09-11 HSAU 11-11 HUT 03-12 VOS 09-12 EIF 09-12 TRF 04-13 KEM 01-14 MRD 10-14 HUT (mys) 11-14 HEIJ 03-15 KEM 02-16 ERP 01-17 BISP 01-17 ZV 09-17 MRD 02-17 PZ 02-18 ARD 09-18 HEIJ 01-19

*

Offline bvl-cp-freak

• *
  • 2
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #63 Gepost op: 19 oktober 2018, 22:33:01 »
zeggen wij ook altijd ik vind de draai deuren altijd zo leuk en dan expres er tegen aan lopen zodat hij stopt :D :D :D
ook in de kamer!

*

Offline Reginald40

• **
  • 116
  • +0/-0
  • 1999 tot 2016 medewerker van CP, nu vaste gast CP
« Reactie #64 Gepost op: 20 oktober 2018, 10:14:54 »
Het Heijderbos is heerlijk park. Ik wil dan een ook traditie van maken om elke jaar daar terug te komen.
1x Het Vennenbos 1x Het Heijderbos 1x Park Zandvoort 1x De Kempervennen 4x De Eemhof 3x De Lommerbergen 1X Bispinger Heide 1x Longleat Forest 1x Elveden Forest

*

Offline zoeperzazke

• **
  • 83
  • +1/-0
« Reactie #65 Gepost op: 20 oktober 2018, 18:00:00 »
zeggen wij ook altijd ik vind de draai deuren altijd zo leuk en dan expres er tegen aan lopen zodat hij stopt :D :D :D

En eenmaal binnen gaan we gewoon naar het subtropische zwemparadijs, niks geen Aqua Mundo! ;) En dat uiteraard nadat we 's ochtends 'Pépétévé vandaag' gezongen hebben!
09-09 ERP 01-10 MRD 09-10 BISP 01-11 HEIJ 05-11 MRD (mys) 09-11 HSAU 11-11 HUT 03-12 VOS 09-12 EIF 09-12 TRF 04-13 KEM 01-14 MRD 10-14 HUT (mys) 11-14 HEIJ 03-15 KEM 02-16 ERP 01-17 BISP 01-17 ZV 09-17 MRD 02-17 PZ 02-18 ARD 09-18 HEIJ 01-19

*

Offline fred_33jr

• **
  • 448
  • +0/-0
« Reactie #66 Gepost op: 23 oktober 2018, 10:48:15 »
En eenmaal binnen gaan we gewoon naar het subtropische zwemparadijs, niks geen Aqua Mundo! ;) En dat uiteraard nadat we 's ochtends 'Pépétévé vandaag' gezongen hebben!

Ik geloof ook dat de meeste mensen het nog plaza en zwemparadijs noemen en de cottages noemen wij ook nog steeds "huisjes, bungalows".  Ik ben nog van de generatie dat mijn ouders het nog gewoon Sporthuis Centrum noemen, dat hoor ik minder maar nog steeds een begrip, na al die jaren!
Van

*

Offline marievs

• *
  • 1
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #67 Gepost op: 26 oktober 2018, 08:09:40 »
Goedemorgen,

Hoe lang/groot is het kinderstapelbed in de 4p kindercottages??

Met vriendelijke groet,

Marie

*

Offline Mariëtte

• 826
  • +0/-0
« Reactie #68 Gepost op: 26 oktober 2018, 11:44:12 »
Hoi Marie,

ik heb dit voor je nagevraagd aan Het Heijderbos en de afmetingen
van het kinderstapelbed in de kindercottages is 80 x 190 cm.
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2018, 16:51:59 door Mariëtte »

*

Offline Jol@nd@

• **
  • 1070
  • +2/-0
  • Geslacht: Vrouw
  • Geniet van het leven😉Het duurt maar even!👍
« Reactie #69 Gepost op: 24 december 2018, 15:50:30 »
Het Heijderbos Vip Eden 635

We hebben een week in de vip eden 635 verbleven van 17 tot 24 december 2018

AANKOMST

bij e-ticket kregen we de sleutels,geen welkomstbox meer,en konden we iets voor 13 uur doorrijden naar onze vip eden!
De wegen waren vol plassen! Was ook een bijna natte week.
Cottage lag heel mooi,bij binnenkomst de bekende spuitfles voor een lekker geurtje,maar iets te veel.
Lamp sprong in de gang automatisch aan,net zoals bij de voordeur.
Veel ruimte,mooie hoekbank,en van de buren hoorde je soms de stoelen schijven.
de midweek was vrij rustig.

HET PARK
zijn hier jaren terug al geweest,maar nog steeds vind ik de paden slecht,overal paden met modder.verlichting slecht.
De hondenpoepzakjes waren alle boxen leeg op het park.
Bij de ingang bij pancakes puilde de prullebak uit.
Vind die ingang ook saai, troosteloos,mocht best wel wat beplant worden.

DE RESTAURANTS
We zijn gaan eten bij Evergreenz,was voortreffelijk,echt heerlijk gegeten
Gegrilde haantje,konijn,beenham,vis,noem maar op.
Tafel wat we gereserveerd hadden kregen we niet omdat het niet zo druk was,maar de helft zat toch vol.
FUEGO
ook gereserveerd met uitkijk op het zwembad,maar helaas ook vooraan moeten zitten,maar omdat we gewend waren van de kempervennen en het meerdal dat er een saladebar was,bij deze niet.
vond het magertjes,had de chica lady biefstuk met wat frietjes en aardappelpartjes en van groente,beetje mais met 2 kleine boontje,dus waar je aan de saladebar 3,75 betaald,moet je bij deze 4,75 betalen en krijg je wat op een bordje.Liepen er ook van snuffelstage,kwamen de icetea brengen 1 glas was nog onder het midden vol,toen ik vertelde dat ik daar geen 3,40 voor ging betralen kreeg ik eerst te horen ja maar de schuim zakt nog,ik zei je kunt hem gewoon vullen als een normaal glas,toen ging hij best wel geirriteerd het glas vullen.
Dus evergreenz was top met vergeleken met fuego.
nog een keer hamburgermenu gepakt bij snacks,was ook goed.

AQUA MUNDO
 Heel erg wilde ww-baan
Vind de beplanting wat TE
en vind de snacks daar op de verkeerde plek zitten,rest was O.K

Market Dome
Geen gezellige MD, geen gezellige loopbruggetjes of paadjes,
had een friendsbonnetje voor 2 mokken op te halen,maar het sounevierwinkeltje vind ik klein en niet mooi liggend naast de supermarkt.

Jammer genoeg hadden we de kerstmarkt vergeten!!
Maar schijnt druk te zijn geweest.

De JUNGLEDOME
Jammer genoeg was de Toekan er niet meer,net de trekpleister vind ik,van de jungledome.

Het is dat we als compensatie de vip eden hebben gekregen,omdat we 2 keer moesten omboeken,anders hadden we eerder naar huis gegaan!
Hier komen we niet meer terug
Ons favoriete parken zijn nu toch wel,Het Meerdal,limburgse peel en kemoervennen.

2018 Het heijderbos en De Limburgse Peel..2017 de huttenheugte en de lommerbergen Het Meerdal.2016- De Kempervennen.2015- Het Heijderbos-De eemhof
2014- Erperheide-Het meerdal- De Huttenheugte-Het meerdal

*

Offline wonders2

• **
  • 105
  • +0/-0
« Reactie #70 Gepost op: 9 januari 2019, 10:00:48 »
Goedemorgen allemaal

Aangezien april nog zolang duurt voor we op vakantie gaan willen we februari nog even gaan.
We zijn er nog niet helemaal uit of we 6 pers premium port zelande doen of 6 pers comfort van het heijderbos ( neigen we meer naar omdat het zwembad hier leuker is voor 4 kinderen)

Nu mijn vraag hebben jullie een advies voor een 6 persoons huisje comfort welke mooi gelegen is en in de buurt van het zwembad.

Privé bericht sturen mag ook voor een ander Google en het nummer dan neemt  🙈😂

*

Offline Mariëtte

• 826
  • +0/-0
« Reactie #71 Gepost op: 9 januari 2019, 11:40:48 »
Hoi wonders2,

Het rijtje 6 persoons comfort cottages 820 t/m 825 liggen best mooi en dichtbij de Market Dome.

*

Offline wonders2

• **
  • 105
  • +0/-0
« Reactie #72 Gepost op: 10 januari 2019, 16:23:05 »
Bedankt voor de reactie

Het is toch onverwachts een 8 persoons comfort geworden wel ver lopen maar er gaat een persoon extra mee.

Nu zie ik op een ander forum dat er in de 8 persoons confort een bubbelbad zit. Op de site staat dit niet. Iemand enig idee wat hier van waar is? En welke huisjes dat eventueel hebben?

*

Offline Mariëtte

• 826
  • +0/-0
« Reactie #73 Gepost op: 10 januari 2019, 19:37:52 »
Hoi wonders2,

Volgens mij zijn er inderdaad een aantal 8 persoons comfort cottages met een bubbelbad.
Vroeger had je 2 types 8 persoons comfort cottages, met en zonder bubbelbad. Ik vermoed
dat er nu nog twee tpyes zijn alleen dit wordt niet meer aangegeven op de Center Parcs site.

Ik ga het voor je navragen.

Zonder bubbelbad.

Met bubbelbad.

*

Offline wonders2

• **
  • 105
  • +0/-0
« Reactie #74 Gepost op: 10 januari 2019, 21:04:12 »
Heel erg bedankt voor het navragen alvast. Zullen de kinderen geweldig vinden een bubbelbad.

Ik wacht u reactie eventjes af dan boeken er de voorkeur erbij.

*

Offline Mariëtte

• 826
  • +0/-0
« Reactie #75 Gepost op: 11 januari 2019, 14:26:59 »
Hoi wonder2,

Het Heijderbos gaat uitzoeken welke 8 persoons comfort cottages een bubbelbad hebben.

Zodra ik hierover een antwoord krijg zal ik dat uiteraard hier plaatsen.

*

Offline Mariëtte

• 826
  • +0/-0
« Reactie #76 Gepost op: 14 januari 2019, 13:42:33 »
Bedankt voor de reactie

Het is toch onverwachts een 8 persoons comfort geworden wel ver lopen maar er gaat een persoon extra mee.

Nu zie ik op een ander forum dat er in de 8 persoons confort een bubbelbad zit. Op de site staat dit niet. Iemand enig idee wat hier van waar is? En welke huisjes dat eventueel hebben?

Ik heb inmiddels een antwoord ontvangen van Het Heijderbos:

Er zijn in grotendeels alle 8 persoons comfort cottages bubbelbaden aanwezig. De cottagenummers met een bubbelbad wordt op de site
niet gecommuniceerd en is dus op dat moment een extraatje voor de gast. Dit wordt verder ook niet gecommuniceerd want het kan altijd
aangepast worden.

*

Offline wonders2

• **
  • 105
  • +0/-0
« Reactie #77 Gepost op: 15 januari 2019, 18:53:46 »
Heel erg bedankt voor je berichtje. We hebben er zin in  :)
En de kids hopen op een bubbelbad maar de kans is groot zo te lezen.

Ik heb inmiddels een antwoord ontvangen van Het Heijderbos:

Er zijn in grotendeels alle 8 persoons comfort cottages bubbelbaden aanwezig. De cottagenummers met een bubbelbad wordt op de site
niet gecommuniceerd en is dus op dat moment een extraatje voor de gast. Dit wordt verder ook niet gecommuniceerd want het kan altijd
aangepast worden.