*

Offline loulou

• 509
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
  • Altijd tekort aan vitamine CP
    • facebook
Re: Aanbiedingen Center Parcs (deel 10)
« Reactie #210 Gepost op: 4 oktober 2019, 01:02:21 »
In het Lidl krantje van deze week staat er een aanbieding van de Kempervennen, geldig van oktober 2019 t/m maart 2020 vanaf €279,-:

Voor meer informatie & boeken: klik hier
« Laatst bewerkt op: 4 oktober 2019, 01:18:13 door loulou »
Groetjes,
Loulou

*

Offline 1Hanneke

• *
  • 10
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #211 Gepost op: 6 oktober 2019, 17:17:36 »
We hebben net onze volgende verblijven geboekt, weekendje in januari en week in meivakantie 😎 Voor het eerst via .be van bovenstaande link en .de voor de meivakantie.  Overmaken aangeklikt, hebben geen creditcard. Nu stond er bij de boeking op .be geen bankrekeningnummer bij en bij .de een Duits nummer. In mijn centerparcs staat echter gewoon een nl bankrekeningnummer om naar over te schrijven bij beide reserveringen. Weet iemand dat, ik kan toch gewoon naar die nl overmaken?
Nog geen bevestigingsmails gehad eigenlijk, maar dat komt misschien omdat het zondag is en via het buitenland...

Nog een tip voor anderen, ik kwam erachter dat CP de cookies gebruikt van je proefboekingen en dat het dan ineens duurder kan zijn. Dus echt boeken beter via incognito tabblad of ander apparaat... Ik had een aantal keer op mijn telefoon het prototype cottage 306 op EP bekeken en vergeleken met andere cottages. Had gelezen hier dat er 40 euro toeslag op zat, maar in eerste instantie stond er 0. Tot ik echt wou boeken, toen stond er ineens 40 toeslag bij .de, terwijl dat er bij nl of be of incognitoblad dus niet bij stond. Via laptop geboekt zonder toeslag 😄 Waarschijnlijk hebben ze de toeslag eraf gehaald omdat het een oudere cottage is ofzo, maar als je blijkt intresse te hebben proberen ze het toch nog...

*

B767-300ER

« Reactie #212 Gepost op: 6 oktober 2019, 21:09:12 »
CP maakt al jaren geen gebruik meer van cookie instellingen bij haar boekingssites vwb de prijzen. Dat kan het onmogelijk geweest zijn.  CP gebruikt al jaren de yield methode.

Nooit geweten dat incognito tabbladen nog bestonden?
Betalen kan gewoon naar NL nummer. Komt vanzelf goed dan.

*

Offline 1Hanneke

• *
  • 10
  • +0/-0
« Reactie #213 Gepost op: 6 oktober 2019, 21:35:29 »
Oké doen we dat, bedankt!

Tja ik heb helemaal geen verstand van cookies of hoe dat dan zou werken. Ik was alleen verbaasd dat de cottage die ik daarvoor verschillende keren had bekeken waarbij de toeslag op 0 stond, toen ineens een toeslag had van 40 euro. Had de indruk dat hij onthouden had dat ik daar de laatste dagen vaak op gezocht had. Want via incognitoblad toch weer 0.
Incognitoblad zit bij Chrome op m'n telefoon, optie nieuw tabblad of nieuw incognitoblad. Handig ook voor het lezen van krantenartikelen waar je maar een beperkt aantal per maand van kan inzien... 😅

*

Offline Sid

• *
  • 15
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
« Reactie #214 Gepost op: 11 oktober 2019, 18:19:21 »
Profiteer nu van jouw exclusieve aanbieding en ontvang tot wel 40% korting!

Hier de link:  Voordeel België

Herfstvakantie
Tot 30% korting*

Voor aankomsten van 25 oktober t.e.m. 1 november en op 8 november 2019.

Boeken t.e.m. 23 september 2019

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Herfst-Winter
35% korting*

+ ActiviteitenCadeau* t.w.v. €30

+ gratis Voorkeursligging* t.w.w. €33

Voor aankomsten van 4 november t.e.m. 30 maart 2020.

Boeken t.e.m. 14 oktober 2019

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kerstvakantie
Tot 40% korting*

+ ActiviteitenCadeau* t.w.v. €30

+ gratis Voorkeursligging* t.w.w. €33

Voor aankomsten van 20 december 2019 t.e.m. 3 januari 2020.

Boeken t.e.m. 14 oktober 2019

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*Actievoorwaarden

HERFSTVAKANTIE – boekbaar tot en met 23 september 2019
Geldig:

Voor een selectie van aankomsten van 25 oktober t.e.m. 1 november 2019 en 8 november 2019
Voor een selectie van parken in België, Nederland, Duitsland en Frankrijk
In combinatie met Friends-voordelen (niet geldig voor Villages Nature® Paris (F))

Niet geldig:
In combinatie met Familie- of 55+ korting, Vroegboekkorting, ActiviteitenCadeau, Voorkeursligging, andere speciale aanbiedingen, vouchers of kortingen
Voor reeds gemaakte boekingen

HERFST-WINTER – boekbaar tot en met 14 oktober 2019
Geldig:

Voor een selectie van aankomsten van 4 november 2019 t.e.m. 30 maart 2020
Voor parken in België, Nederland, Duitsland en Frankrijk
In combinatie met Friends-voordelen (niet geldig voor Villages Nature® Paris (F)), ActiviteitenCadeau t.w.v. €30 (tot 3 activiteiten) en gratis Voorkeursligging van uw cottage t.w.v. €33

Niet geldig:
In combinatie met Familie- of 55+ korting, Vroegboekkorting, andere speciale aanbiedingen, vouchers of kortingen
Voor aankomsten op 8 november 2019, van 20 december 2019 t.e.m. 3 januari 2020 en van 21 februari t.e.m 28 februari 2020
Voor cottagetypes EH431, MD040, AR1224, AR1215, AR1216, AR1217, PZ987, Boomhuizen, Exclusive cottages, Het koninkrijk der sprookjes cottage, Dieren uit het bos cottage, Avontuur cottage en 2-persoons VIP-cottages
Voor de Franse parken: aankomsten van 7 t.e.m. 22 februari 2020; 6-, 8-, 10- en 12-persoons VIP-cottages; 8-persoonscottages voor weekendaankomsten

KERSTVAKANTIE – boekbaar tot en met 14 oktober 2019

Geldig:

Voor een selectie van aankomsten van 20 december 2019 t.e.m. 3 januari 2020 en van 21 t.e.m. 28 februari 2020
Voor parken in België, Nederland, Duitsland en Frankrijk
In combinatie met Friends-voordelen (niet geldig voor Villages Nature® Paris (F)), ActiviteitenCadeau t.w.v. €30 (tot 3 activiteiten) en gratis Voorkeursligging van uw cottage t.w.v. €33

Niet geldig:
In combinatie met Familie- of 55+ korting, Vroegboekkorting, andere speciale aanbiedingen, vouchers of kortingen
Voor cottagetypes EH431, MD040, KV604, KV654, KV664, PZ987, AR1224, AR1216, AR1217, Boomhuizen, Exclusive cottages, Het koninkrijk der sprookjes cottage, Dieren uit het bos cottage, Avontuur cottage en 2-persoons VIP-cottages
Voor 8-, 10- en 12-persoonscottages op de Franse parken
Voor 2-persoonscottages op Park Zandvoort (NL), Le Bois aux Daims (F) en Villages Nature® Paris (F)

Algemene voorwaarden voor alle aanbiedingen:
Voor dit aanbod is slechts een beperkt aantal cottages beschikbaar
Verplichte bijkomende kosten bij de boeking van een verblijf zijn de reserveringskosten (€ 29,50 per boeking)
Minimum verhuurprijs van een cottage is €119
Wijzigingen in de actie voorbehouden
Druk- en zetfouten voorbehouden

ik wil gebruik maken van de herfst winteractie en kies voor 6p premiumcottage in Zandvoort in het weekend van 7 december. Vervolgens kun je zelf een cottage uitkiezen. Dat zit immers bij de actie inbegrepen. Ga je de nummers van de cottages vergelijken met de parkplattegrond zijn het echter bijna allemaal 6p comfort huisjes. Zijn ze hier de boel aan het bedonderen of is de parkplattegrond niet bijgewerkt vanwege de recente vernieuwingen????

*

Offline Sid

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #215 Gepost op: 11 oktober 2019, 19:21:31 »
Of ze het ruiken maar de keuze voor een 6p premium is nu verdwenen.
Ik krijg toch sterk de indruk dat ze premium huisjes voor comfort hebben proberen te slijten...... Nu alleen nog keuze uit comfort...... :-\
Dat willen we niet dus maar eens kijken voor een ander park dan

*

Offline Sid

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #216 Gepost op: 11 oktober 2019, 21:14:34 »
Kon het niet laten en toch nog eens gekeken via de link bij Zandvoort.
De 6p premium huisjes staan er nu weer tussen.
Maar als je de nummers gaat bekijken op de parkplattegrond staan ze hier toch vermeld als comfort. Heeft iemand enig idee?

*

Offline mrs Bibi

• 6068
  • +30/-0
« Reactie #217 Gepost op: 12 oktober 2019, 00:10:53 »
Kon het niet laten en toch nog eens gekeken via de link bij Zandvoort.
De 6p premium huisjes staan er nu weer tussen.
Maar als je de nummers gaat bekijken op de parkplattegrond staan ze hier toch vermeld als comfort. Heeft iemand enig idee?

Begrijp ik je goed dat als je voor een 6 pers. Premium gaat en dan een voorkeurnummer wil kiezen, je nummers ziet die op de plattegrond als comfort staan en niet als premium?

Op Park Zandvoort is een grote renovatie aan de gang. Het kan zijn dat de oude comfort 6 pers premiums geworden zijn en dat de plattegrind nog niet is aangepast. Ik zal proberen het uit te zoeken. En kom er dan op terug.
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline Sid

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #218 Gepost op: 12 oktober 2019, 00:26:16 »
Dat klopt precies. Ook geeft hij weer dat er nog maar 1 Premium cottage beschikbaar is maar als je gaat kijken naar de beschikbare nummers heb je nog keuze uit een stuk of 10 cottages.

*

Offline Sid

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #219 Gepost op: 12 oktober 2019, 00:30:23 »
Ik gebruik wel de voordeel link van hierboven welke nog geldig is t/m maandag.

*

Offline timosun

• **
  • 33
  • +0/-0
« Reactie #220 Gepost op: 12 oktober 2019, 08:59:20 »
vergeet niet dat tussen conform en primium huisje op sommige parken nog het enige verschil is opgemaakte bedden en een keuken pakket (vaatwasser zit bij veel al in comform)

*

Offline Sid

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #221 Gepost op: 12 oktober 2019, 09:34:34 »
Het gaat mij meer om het feit dat er staat dat je kiest voor een vernieuwde Premium cottage. Maar de nummers die ze weergeven worden dus op de parkplattegrond weggezet als comfort.

*

Offline mrs Bibi

• 6068
  • +30/-0
« Reactie #222 Gepost op: 12 oktober 2019, 12:33:57 »
@Sid,

Ik heb gekeken voor je. Er is geen 6 pers. premium vrij op 7 december voor een weekend.
Wel heb ik een vernieuwde plattegrond voor je. Dan zie je welke cottage's premium en comfort zijn/worden na renovatie.

Zie de vernieuwde plattegrond hier

Groetjes, Bibi

*

Offline Sid

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #223 Gepost op: 12 oktober 2019, 12:46:26 »
@Sid,

Ik heb gekeken voor je. Er is geen 6 pers. premium vrij op 7 december voor een weekend.
Wel heb ik een vernieuwde plattegrond voor je. Dan zie je welke cottage's premium en comfort zijn/worden na renovatie.

Zie de vernieuwde plattegrond hier

Hartstikke bedankt voor de moeite!!!
Wel vreemd van Center Parcs dat ze deze wel aanbieden op hun website.
Volgens mij stoppen ze je dan gewoon in een comforthuisje met premiumservice. Ik vind het maar eigenaardig en ze mogen het wel eens aanpassen op hun website. Nogmaals mijn dank!

*

Offline mrs Bibi

• 6068
  • +30/-0
« Reactie #224 Gepost op: 12 oktober 2019, 18:53:03 »
Hartstikke bedankt voor de moeite!!!
Wel vreemd van Center Parcs dat ze deze wel aanbieden op hun website.
Volgens mij stoppen ze je dan gewoon in een comforthuisje met premiumservice. Ik vind het maar eigenaardig en ze mogen het wel eens aanpassen op hun website. Nogmaals mijn dank!

Hoi Sid, Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. De premium die jij nu ziet waren eerst comfort. Door de vernieuwingen zijn ze premium geworden. De boekingssite heeft nog niet de nieuwe plattegrond in gebruik omdat nog niet alles is vernieuwd. Zodra dat gedaan is gaat de nieuwe plattegrond online. Ze stoppen je echt niet in een comfort als je een premium boekt.

Er zit tussen de comfort en premium verschil. Al is dat verschil door de vernieuwingen niet zo groot meer (vind ik).  In dit topic kan je de vernieuwingen zien.
Groetjes, Bibi

*

Offline Sid

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #225 Gepost op: 13 oktober 2019, 00:23:03 »
Hoi Sid, Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt. De premium die jij nu ziet waren eerst comfort. Door de vernieuwingen zijn ze premium geworden. De boekingssite heeft nog niet de nieuwe plattegrond in gebruik omdat nog niet alles is vernieuwd. Zodra dat gedaan is gaat de nieuwe plattegrond online. Ze stoppen je echt niet in een comfort als je een premium boekt.

Er zit tussen de comfort en premium verschil. Al is dat verschil door de vernieuwingen niet zo groot meer (vind ik).  In dit topic kan je de vernieuwingen zien.
Helemaal helder nu. Ik vond het al zo vreemd. 

*

Offline nac breda

• **
  • 60
  • +0/-0
« Reactie #226 Gepost op: 15 oktober 2019, 18:33:52 »
Iemand nog een goede werkende link voor een actie/aanbieding voor half november? Alvast bedankt!

*

Offline mrs Bibi

• 6068
  • +30/-0
« Reactie #227 Gepost op: 15 oktober 2019, 19:48:51 »
@Nac Breda,

Ik heb deze aanbieding per mail gekregen: Boek nu uw verblijf al vanaf €279* inclusief verplichte kosten!

Is vanaf 29 november.

Of misschien een last-minut via NL, BE, De .... die staan er voor half november al op.
Groetjes, Bibi

*

Offline Sid

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #228 Gepost op: 15 oktober 2019, 23:48:29 »
Ik heb toch het idee dat je het beste gewoon 4 maanden van te voren moet boeken. En als je de mogelijkheid hebt buiten de schoolvakanties. Misschien is het te combineren met een actie waarbij je ook nog een gratis ligging mag kiezen zoals deze
https://www.centerparcs.be/be-vl/vroegboekvoordeel_sck
Volgens mij ben je dan altijd bijna het goedkoopste uit of heb ik het hier mis?

*

Offline Esthereijkman

• *
  • 3
  • +0/-0
« Reactie #229 Gepost op: Gisteren om 10:47:22 »
Iemand nog een aanbieding voor december? We willen graag een vip huisje op het meerdal maar nog geen leuke aanbieding kunnen vinden...

*

Offline Sid

• *
  • 15
  • +0/-0
« Reactie #230 Gepost op: Gisteren om 14:46:45 »
Iemand nog een aanbieding voor december? We willen graag een vip huisje op het meerdal maar nog geen leuke aanbieding kunnen vinden...

Ik zou op woensdag proberen tijdens de actie waanzinnige woensdag
https://www.centerparcs.nl/nl-nl/waanzinnige-woensdag_sck

*

Offline Esthereijkman

• *
  • 3
  • +0/-0
« Reactie #231 Gepost op: Gisteren om 15:56:02 »
Dank voor de tip!