*

Offline Dijkmuis

• *
  • 3
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
Re: Aanbiedingen Center Parcs (deel 10)
« Reactie #120 Gepost op: 31 augustus 2018, 22:14:38 »
pfoe, door de bomen het bos niet meer zien:
familie korting of 55+ korting & vroegboek korting, kan allemaal via de Duitse site,
15 - 22 februari 2019 willen we weer graag naar HochSauerland.
net zoals verleden jaren 8 persoonshuisje het liefst huisje 703/702 (5 volwassenen en 3 kids),
of iig het huisje zonder een trap bij de voordeur ivm mindervalide van mijn mams (scootmobiel.)

wat is dan handiger? via easy bungalows?

*gaat verder lezen*

*

Offline Saturnus

• 449
  • +3/-0
  • Geslacht: Man
  • Beheerder CP-Forum
    • De mooiste bungalowparken in Europa
« Reactie #121 Gepost op: 31 augustus 2018, 23:39:21 »
pfoe, door de bomen het bos niet meer zien:
familie korting of 55+ korting & vroegboek korting, kan allemaal via de Duitse site,
15 - 22 februari 2019 willen we weer graag naar HochSauerland.
net zoals verleden jaren 8 persoonshuisje het liefst huisje 703/702 (5 volwassenen en 3 kids),
of iig het huisje zonder een trap bij de voordeur ivm mindervalide van mijn mams (scootmobiel.)

wat is dan handiger? via easy bungalows?

*gaat verder lezen*

Via ons forum, als lid, krijg je altijd de meest voordelige aanbieding. Zeker ook goedkoper als waar dan ook!
De mooiste bungalowparken in Europa

*

Offline Tammiepammie

• **
  • 35
  • +0/-0
« Reactie #122 Gepost op: 4 oktober 2018, 14:22:35 »
Hallo allemaal

Wij willen volgend jaar een weekje weg heb al gekeken via babybox maar dat kan helaas niet want we hebben ook een dochter van 5 en die is leerplichtig dus in de mei vakantie kan je helaas niet de babybox korting gebruiken vind nogal duur om zo te boeken er gaat wel vroegboek korting af maar dan ben als nog zo 1000 euro kwijt kan iemand misschien helpen om ergens korting te krijgen ?

*

Offline Mariëtte

• 867
  • +0/-0
« Reactie #123 Gepost op: 4 oktober 2018, 21:00:12 »
Hoi Tammiepammie,

Heb je al gekeken op Center Parcs DE, BE, FR? Soms is eenzelfde boeking dan (een stuk) goedkoper.

Het zal moeilijk worden om in de vakantieperiodes via een actie te boeken, vaak zijn de vakantieperiodes.
dan juist uitgesloten.

Een Mystery boeking zou misschien ook een overweging kunnen zijn?

*

Offline belinda

• 3991
  • +18/-0
« Reactie #124 Gepost op: 4 oktober 2018, 22:16:27 »
Hallo allemaal

Wij willen volgend jaar een weekje weg heb al gekeken via babybox maar dat kan helaas niet want we hebben ook een dochter van 5 en die is leerplichtig dus in de mei vakantie kan je helaas niet de babybox korting gebruiken vind nogal duur om zo te boeken er gaat wel vroegboek korting af maar dan ben als nog zo 1000 euro kwijt kan iemand misschien helpen om ergens korting te krijgen ?

Het zou kunnen dat boeken met een Duitse of Belgische actie code wel een korting oplevert. Op de 1e pagina van dit topic vind je de link naar easy bungalows.nl , daar kun je in een overzicht alle bekende kortingen vinden en krijg je als forum lid nog eens extra korting.

*

Offline Saturnus

• 449
  • +3/-0
  • Beheerder CP-Forum
« Reactie #125 Gepost op: 18 november 2018, 21:26:21 »
De nieuwe aanbiedingen zijn geplaatst op:

https://www.easybungalows.nl/centerparcsforum-nl

*

Offline cinderella

• **
  • 3030
  • +4/-0
« Reactie #126 Gepost op: 19 november 2018, 12:18:10 »
Hallo allemaal

Kijk eens op de duitse site. Wij hebben al een paar keer de meivakantie via de duitse site geboekt, scheelt veel geld.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline mrs Bibi

• 5664
  • +30/-0
« Reactie #127 Gepost op: 19 november 2018, 14:11:49 »
Hallo allemaal

Wij willen volgend jaar een weekje weg heb al gekeken via babybox maar dat kan helaas niet want we hebben ook een dochter van 5 en die is leerplichtig dus in de mei vakantie kan je helaas niet de babybox korting gebruiken vind nogal duur om zo te boeken er gaat wel vroegboek korting af maar dan ben als nog zo 1000 euro kwijt kan iemand misschien helpen om ergens korting

Stuur een mailtje naar algemeen@easybungalows.nl en wij zoeken vrijblijvend de goedkoopste mogelijkheid voor je
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline andrebouw

• *
  • 16
  • +0/-0
« Reactie #128 Gepost op: 27 november 2018, 13:38:59 »
Het blijft toch de moeite waard om de diverse combinatie te proberen  om de goedkoopste vakantie te proberen
Had in eerste instantie een proefboeking gedaan voor erperheide  van 19-30 augustus
want het leek handig  in 1 keer de hele periode boeken maar door deze handigheid miste ik toch een korting en dubbel activiteiten vouchers , kleine bijkomstigheid 2x reserveringskosten ma 1 van deze is later omgezet in bestedingsbonnen.

het  nadeel van een boeking van een langere periode was het feit dat als er een periode in deze boeking  zit die wel onder de 55+ of kinder korting valt dat daar geen rekening mee wordt gehouden  want het bleek dat de laatste week een extra 20%  korting had

Ook valt me op dat als je dezelfde periode aan elkaar plakt van 1 week + 1 midweek of het omdraait van 1 midweek + 1week  het totaal bedrag toch nog bijna 50 euro verschilt .

Blijft toch wel erg ondoorzichtig de prijzen van centerparcs.

Ook valt me op dat de  kinderkorting ook niet altijd meer aanwezig is in landen waar geen vakantie periode is en als de korting er wel is dat de basisprijs vaak  veel hoger is dan de landen waar wel vakantie is.

*

Offline gerritelburg

• **
  • 184
  • +0/-0
Re: Center Parcs nieuwsflits
« Reactie #129 Gepost op: 1 december 2018, 10:13:54 »
Jammer dat de Prenatalkadobon link niet meer werk ( www.centerparcs.nl/prenatalkadobon )

De website van Center Parcs is vernieuwd!

Vernieuwde website Center Parcs.

Parc Sandur 12x) De Huttenheugte (9x) Het Heijderbos (4x) De Kempervennen (4x) Port Zélande (3x) Park Zandvoort (1x) Park Hochsauerland (2x) Les Trois Forêts (1x)  De Eemhof (1x) Weerterbergen (6x) Hunzedal (1x) Vennenbos (1x)

*

Offline LH

• *
  • 15
  • +0/-0
Re: Center Parcs nieuwsflits
« Reactie #130 Gepost op: 1 december 2018, 23:43:14 »
Jammer dat de Prenatalkadobon link niet meer werk ( www.centerparcs.nl/prenatalkadobon )

Dan gebruik je toch www.centerparcs.nl/babybox

Dan heb je dezelfde korting ;)

*

Offline estja

• **
  • 74
  • +0/-0
« Reactie #131 Gepost op: 22 januari 2019, 18:54:43 »
Iemand nog een kortingscode voor april of mei? Voor centerparcs of landal.

*

Offline mrs Bibi

• 5664
  • +30/-0
« Reactie #132 Gepost op: 22 januari 2019, 20:53:08 »

Als u  via de link in het errste bericht in dit topic naar easybungalows.nl gaat dan krijgt u daar altijd de beste korting. En als forumlid ook nog een extra korting erboven op.
Groetjes, Bibi

*

Offline cinderella

• **
  • 3030
  • +4/-0
« Reactie #133 Gepost op: 23 januari 2019, 14:39:10 »
meivakantie en lange weekenden JM2115
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline VVHKB

• *
  • 3
  • +0/-0
« Reactie #134 Gepost op: 23 januari 2019, 17:23:56 »
Goedemiddag,
Ik ben op zoek naar leuke midweek vakantie van 25-02-2019 tm 01-03-2019, zaterdag erbij kan niet zover ik kan zien.
Wij gaan best vaak naar CP, en had al eerder lid moeten worden had me wat geld kunnen besparen ;)
Nu zag ik dat ik via deze site of easy bungalows kan boeken met korting, maar houden die dan ook rekening als ik vandaag boek via centerparcs.DE kan ik dan ook gebruik maken van waanzinnige woensdag? en krijg ik dan ook korting extra? kan ik dan ook nog mij cadeaubon gebruiken (250 Euro)? ik kom er zelf met vergelijken niet meer uit vandaar maar voor Erpeheide en heijderbos hebben hun beste prijzen dacht ik, en moet nog rekening houden met lakenpakket dacht ik die zit bij premium er niet bij als ik boek via Duitsland correct? alvast vriendelijk bedankt!

*

Offline mrs Bibi

• 5664
  • +30/-0
« Reactie #135 Gepost op: 23 januari 2019, 20:12:10 »
Goedemiddag,
Ik ben op zoek naar leuke midweek vakantie van 25-02-2019 tm 01-03-2019, zaterdag erbij kan niet zover ik kan zien.
Wij gaan best vaak naar CP, en had al eerder lid moeten worden had me wat geld kunnen besparen ;)
Nu zag ik dat ik via deze site of easy bungalows kan boeken met korting, maar houden die dan ook rekening als ik vandaag boek via centerparcs.DE kan ik dan ook gebruik maken van waanzinnige woensdag? en krijg ik dan ook korting extra? kan ik dan ook nog mij cadeaubon gebruiken (250 Euro)? ik kom er zelf met vergelijken niet meer uit vandaar maar voor Erpeheide en heijderbos hebben hun beste prijzen dacht ik, en moet nog rekening houden met lakenpakket dacht ik die zit bij premium er niet bij als ik boek via Duitsland correct? alvast vriendelijk bedankt!

Hallo VVHKB, welkom op ons mooie forum.
Ja easybungalows houd rekening met de waanzinnige woensdag als u dat wil. Er word altijd naar het goedkoopste verblijf gezocht. Er worden dan alle optie's berekend. Daar boven op krijgt u een extra korting als lid van het forum.
U kan een vrijblijvende offerte aanvragen hier
Ook kunt u de lopende kortingen hier vinden.
Groetjes, Bibi

*

Offline linnim

• **
  • 109
  • +0/-0
« Reactie #136 Gepost op: 6 februari 2019, 15:09:18 »
Post van CP ontvangen.
Ontvang €50 extra korting.
centerparcs.nl/wij50
Actiecode CP6352
2014 dagje eemhof, erperheide, dagje heijderbos
2013 kempervennen 2012 heijderbos, huttenheugte, meerdal, kempervennen  2011 kempervennen 2010 heijderbos, vossemeren, dagje eemhof 2009 port zelande, heijderbos 2008 meerdal 2007 eemhof etc

*

Offline mrs Bibi

• 5664
  • +30/-0
« Reactie #137 Gepost op: 6 februari 2019, 20:05:24 »
Speciaal voor jou
            €50
extra korting
-------------------
+vroegboekkorting
+familiekorting

hier de link

Zo werkt het
Boek vóór 31 maart je verblijf en geniet van €50 extra korting bovenop de volgende voordelen:

Vroegboekkorting:
20% als je langer dan 6 maanden vooruit boekt
15% als je tussen 4 en 6 maanden vooruit boekt
10% als je tussen 2 en 4 maanden vooruit boekt

Activiteitencadeau tot 3 activiteiten t.w.v. €30
Gratis voorkeursligging van je cottage t.w.v. €33
20% Familiekorting (niet geldig voor de schoolvakanties)

Selecteer je park, datum en cottagetype naar keuze. De extra korting wordt automatisch verwerkt.

Helaas hebben we een klein technisch probleem met de weergave van de korting. In stap 5 van het boekingsproces staat de volledige korting correct vermeld, dit is inclusief de extra €50 korting.
Groetjes, Bibi

*

Offline mrs Bibi

• 5664
  • +30/-0
« Reactie #138 Gepost op: 10 februari 2019, 19:25:45 »
Exclusief voor Veronica Magazine lezers!
Speciaal voor jou als Veronica Magazine lezer: 40% korting op een verblijf bij Center Parcs.  Zeg JA! tegen wat er toe doet: samen genieten.

ATTENTIE: Speciaal voor alle fans van het Centerparcsforum biedt Easybungalow speciale aanbiedingen aan voor reserveringen via het Forum: Altijd maximaal 5% extra korting op het netto huurbedrag!

Hier de link.

Voorwaarden:

Geldig:

Voor aankomsten van 1 februari t/m 29 november 2019 m.u.v. vakantie- en feestdagen.
Voor de parken Port Zélande, Parc Sandur, Park Zandvoort, Limburgse Peel en Les Ardennes (BE).
Voor een selectie van 2- t/m 8- persoons Comfort of Premium accommodaties welke worden getoond in het aanbod op deze actiepagina.

Niet geldig:
In combinatie met andere acties, aanbiedingen, kortingen, vouchers en promoties.
In combinatie met Vroegboekkorting, Familie- en 55+ korting en met Activiteitencadau en gratis voorkeursligging.
Voor reeds gemaakte boekingen.

Algemeen:
(Prijs)wijzigingen onder voorbehoud.
Voor deze actie zijn een beperkt aantal cottages beschikbaar, op=op.
Uiterste boekingsdatum: 31 maart 2019.
Groetjes, Bibi

*

Offline Saturnus

• 449
  • +3/-0
  • Beheerder CP-Forum
« Reactie #139 Gepost op: 14 februari 2019, 23:15:42 »
Kortingzoekers opgelet! De Bungalow Race bij CenterParcs is wéér begonnen. Boek t/m zondag 24 februari nu extra voordelig je verblijf via ons! Bekijk snel deze aanbiedingen hier want op = op!

Bijvoorbeeld een verblijf vanaf €14 p.p.p.n. (vanaf €224 per accommodatie) inclusief verplichte kosten is gebaseerd op een Comfort cottage, 4 personen en 4 nachten op de Limburgse Peel met aankomst 11, 18, 25 maart of 1 april 2019 maar er zijn nog véél meer mooie aanbiedingen!
Check deze aanbiedingen hier direct, want op = op!