*

Offline Jose13

• **
  • 32
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
Re: Het twijfeltopic
« Reactie #420 Gepost op: 9 oktober 2019, 14:37:07 »
Ik ben niet naar Le lac geweest en mijn kids zijn jonger, maar ik vond de Baluba van EP leuker dan die van LTF. Die van LTF is wel mooi, van hout, maar de kanonnen om balletjes te schieten zijn al jaren stuk volgens mij en er is geen ballenbak of trampoline.
Het zwembad is wel erg gaaf, de wildwaterbaan vonden we de beste tot nu toe. Veel glijbanen, wel bijna allemaal Black hole, vond ik zelf wat minder. Master blast er is wel echt heel erg leuk.
Verder grote kinderboerderij met uitgebreide ponyrit en grote speeltuin. Waterfietsen is erg mooi als je een uur neemt, een half uur is net jammer want dan moet je omdraaien voor je in het bos bent. Wel enorme afstanden en veel hoogteverschil. Wij hadden fietsen mee, maar sommige stukken zijn echt een uitdaging qua helling!

We hebben de keuze gemaakt en tadaaa........heel iets anders  ;D
Meivakantie 12 dagen Allgau en zomer 12 dagen hochsauerland  :)

*

Offline maartje

• *
  • 14
  • +0/-0
« Reactie #421 Gepost op: 3 november 2019, 09:46:04 »
is parc allgau en het zwembad te doen voor kinderen van 12-14 jaar.
we zouden in krokusvakantie eens naar daar willen gaan,  heb een zoon die eens wil gaan skieën.  zie op de site dat dit via dit park wel mogelijk is. 
ben aan het kijken voor een premieum 6 personen.

of zijn er betere opties.  had ook gekeken bij hochsauerland maar daar is er blijkbaar niets beschikbaar, raar/ 

*

Offline loulou

• 563
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
  • Altijd tekort aan vitamine CP
    • facebook
« Reactie #422 Gepost op: 3 november 2019, 13:53:14 »
is parc allgau en het zwembad te doen voor kinderen van 12-14 jaar.
we zouden in krokusvakantie eens naar daar willen gaan,  heb een zoon die eens wil gaan skieën.  zie op de site dat dit via dit park wel mogelijk is. 
ben aan het kijken voor een premieum 6 personen.

of zijn er betere opties.  had ook gekeken bij hochsauerland maar daar is er blijkbaar niets beschikbaar, raar/ 

Hi Maartje,

In Allgäu zullen de kinderen zich zeker niet vervelen in de Aqua Mundo met liefst 5 glijbanen, langste wildwaterbaan van Center Parcs en niet te vergeten de water speeltuin!
Ook heel belangrijk om jezelf niet te vergeten en eens een lekker ontspannen momentje te pakken in de nieuwe Spa & Countryclub.

Mochten wij je kunnen helpen naar zoeken voor een 6 persoons Premium cottage, vraag het gerust en we kijken met je mee.

Een andere optie wat er is, als je naar een park wilt waar je ook kan skiën, is park Kempervennen met indoor ski: Montana Snowcenter.

Hopelijk heb ik je hiermee een beetje geholpen.

Groetjes,

Marlou
Groetjes,
Loulou

*

Offline Huiben1986

• *
  • 1
  • +0/-0
« Reactie #423 Gepost op: 26 november 2019, 19:35:49 »
Hoi! We willen graag eind maart 2020 met onze bon nog eens naar CP gaan met mijn gezin, 1 zoontje van dan 2 jaar. We zijn reeds twee keer naar Erperheyde geweest, maar willen graag iets anders nu. Belangrijk: niet al te ver rijden, leuk zwembad voor zoontje, kinderboerderij of dergelijke en binnenspeeltuin of iets anders leuk voor zijn leeftijd. We wandelen ook graag. We nemen sowieso een VIP huisje. Wie weet raad?

*

Offline Dianne Aalderink

• *
  • 1
  • +0/-0
« Reactie #424 Gepost op: 27 november 2019, 16:18:32 »
hallo hallo,

volgend jaar juni gaan we met een vriendin van ons en zoontje nog net geen 2 jaar een weekendje weg.  Nu ben ik al aan het kijken en twijfel tussen Erpenheide of Huttenheugte.
Welke is het leukst voor onze kleine smurf en ook nog mooi gebied om te wandelen/fietsen. 
Activiteiten die we in de buurt kunnen ondernemen? 

Groetjes!

*

Offline Markboer10

• **
  • 69
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
« Reactie #425 Gepost op: 28 november 2019, 04:38:10 »
hallo hallo,

volgend jaar juni gaan we met een vriendin van ons en zoontje nog net geen 2 jaar een weekendje weg.  Nu ben ik al aan het kijken en twijfel tussen Erpenheide of Huttenheugte.
Welke is het leukst voor onze kleine smurf en ook nog mooi gebied om te wandelen/fietsen. 

Groetjes!

Huttenheugte is een mooie park en heeft in de omgeving veel natuur en dorpjes. En tevens vlakbij de Duitse grens. Een mooi zwembad met best groot gedeelte speciaal voor kinderen
Mark Boer
1x meerdal

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 761
  • +0/-0
« Reactie #426 Gepost op: 28 november 2019, 08:32:17 »
hallo hallo,

Groetjes!

Meerdal richt zich op peuters en heeft een wandeluitgang die je kan openen met je cottagesleutel.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 3 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 761
  • +0/-0
« Reactie #427 Gepost op: 28 november 2019, 08:34:45 »
Hoi! We willen graag eind maart 2020 met onze bon nog eens naar CP gaan met mijn gezin, 1 zoontje van dan 2 jaar. We zijn reeds twee keer naar Erperheyde geweest, maar willen graag iets anders nu. Belangrijk: niet al te ver rijden, leuk zwembad voor zoontje, kinderboerderij of dergelijke en binnenspeeltuin of iets anders leuk voor zijn leeftijd. We wandelen ook graag. We nemen sowieso een VIP huisje. Wie weet raad?

Ik weet natuurlijk niet vanwaar je komt, maar Meerdal is een leuk park voor die leeftijd, en anders Huttenheugte .  In Meerdal is een kleine binnenspeeltuin, in Huttenheugte niet maar het park ligt naast Plopsa Indoor, op het park kan je goedkopere inkomkaarten kopen  hiervoor.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 3 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan

*

Offline loulou

• 563
  • +0/-0
  • Altijd tekort aan vitamine CP
    • facebook
« Reactie #428 Gepost op: 10 december 2019, 21:36:31 »
hallo hallo,

Groetjes!

Hi Dianne,

Voor jullie kleine spruit, beveel ik de Huttenheugte aan, het is een mooi groot park met een mooi zwembad en vlak voor de ingang voor park Huttenheugte heb je  Indoor Plopsaland.
Daarnaast zit je vlakbij Couvorden en het kleine plaatsje Dalen, gelegen in een prachtige omgeving dat ook te doen is met de fiets.

Ik hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben
Groetjes,
Loulou

*

Offline Frouk

• *
  • 23
  • +0/-0
« Reactie #429 Gepost op: 7 januari 2020, 11:17:30 »
Wij willen in Juni een midweek naar de Eemhof of de Huttenheugte.
De Eemhof heeft hotel appartementen en ik ben fan van ontbijt bij Evergreenz. Dat kan op de Huttenheugte alleen als je het erbij koopt.
De hotelappartementen zijn wel duurder, maar als je dat ontbijt bij een HH comfort op gaat rekenen, is EH nog zo gek niet met de prijs. Zo lastig...

Iemand een goed argument voor EH of HH?

*

Offline Ona1991

• **
  • 299
  • +0/-0
« Reactie #430 Gepost op: 7 januari 2020, 19:04:11 »
Wij willen in Juni een midweek naar de Eemhof of de Huttenheugte.
De Eemhof heeft hotel appartementen en ik ben fan van ontbijt bij Evergreenz. Dat kan op de Huttenheugte alleen als je het erbij koopt.
De hotelappartementen zijn wel duurder, maar als je dat ontbijt bij een HH comfort op gaat rekenen, is EH nog zo gek niet met de prijs. Zo lastig...

Iemand een goed argument voor EH of HH?

Gezien de periode die je gaat en de argumenten die je zelf al aangeeft, zou ik gaan voor Eemhof. Geen market dome maar in juni heb je veel kans op mooi weer en mis je dat in mijn ogen niet zo heel erg. Daarnaast vind ik het zwembad op Eemhof er prachtig uitzien. Wij zijn er zelf nog niet geraakt dus ik kan niet uit ervaring spreken, maar het lijkt mij toch wel één van de betere AM's te zijn. En de hotelappartementen worden vernieuwd, dus kans dat je in een gerenoveerde terecht komt.
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015

*

Offline Frouk

• *
  • 23
  • +0/-0
« Reactie #431 Gepost op: 9 januari 2020, 11:10:08 »
Gezien de periode die je gaat en de argumenten die je zelf al aangeeft, zou ik gaan voor Eemhof. Geen market dome maar in juni heb je veel kans op mooi weer en mis je dat in mijn ogen niet zo heel erg. Daarnaast vind ik het zwembad op Eemhof er prachtig uitzien. Wij zijn er zelf nog niet geraakt dus ik kan niet uit ervaring spreken, maar het lijkt mij toch wel één van de betere AM's te zijn. En de hotelappartementen worden vernieuwd, dus kans dat je in een gerenoveerde terecht komt.
Wij zijn 3 jaar geleden op de Eemhof geweest en het heeft ons heel goed voldaan. Huttenheugte is voor mijzelf 20 jaar geleden, mijn man is daar nog nooit geweest.
Maar je hebt gelijk, de Eemhof is eigenlijk qua prijs veel beter. Bedankt voor je hulp!