*

Offline jeroom

• 3107
  • +8/-0
  • Geslacht: Man
    • Mijn mooie plekje op aarde
Re: Center Parcs Friends-programma (Deel 2)
« Reactie #120 Gepost op: 20 augustus 2017, 11:26:45 »
Ander foutje betreft gratis voorkeursligging voor friends. Als je dit kiest, dan staat er voorkeursligging a 0,00 in je boeking. Maar in de laatste stap, verandert ongemerkt de prijs en wordt er 33,- gerekend.

Moet je dan de voorkeursligging betalen of is deze gratis ?
Dit is wel verwarrend.
Onderaan staat er trouwens ook voorkeursligging aan € 33 per cottage

*

Offline lientje

• **
  • 2222
  • +5/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 29 augustus 2017, 21:11:51 »
Dit kwam ik ook zojuist tegen met boeken, als ik boek voor februari en voorkeur voor huisje aangeeft dan rekent hij gewoon de 33 euro, dacht dat dit juist gratis was bij vroegboeking? Kan ook niks vinden op CP dat dit veranderd is.

Moet je dan de voorkeursligging betalen of is deze gratis ?
Dit is wel verwarrend.
Onderaan staat er trouwens ook voorkeursligging aan € 33 per cottage

*

Offline goids

• *
  • 22
  • +0/-0
« Reactie #122 Gepost op: 29 augustus 2017, 22:56:28 »
Wat ik raar vind, normaal moet je inloggen als friend om de voordelen te krijgen, deze staan er nu automatisch bij.
Inloggen als friend zie ik niet meer staan.
Echter als je een cottage kiest moet je toch 33 euro betalen.
Ik zou dit ook graag weten, want wil 2 cottages boeken eind oktober naast elkaar...
Zal voor de eerste maal bellen worden.

*

Offline jeroom

• 3107
  • +8/-0
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #123 Gepost op: 29 augustus 2017, 23:02:03 »
Dit kwam ik ook zojuist tegen met boeken, als ik boek voor februari en voorkeur voor huisje aangeeft dan rekent hij gewoon de 33 euro, dacht dat dit juist gratis was bij vroegboeking? Kan ook niks vinden op CP dat dit veranderd is.

Dit is blijkbaar een fout in hun systeem - wij boekten reeds voor volgend jaar en hebben dit gemeld aan de friendslijn - normaal boeken wij online maar ditmaal hebben we gebeld omdat we niet zeker waren of dit ging aangerekend worden of niet

*

Offline lientje

• **
  • 2222
  • +5/-0
« Reactie #124 Gepost op: 30 augustus 2017, 15:45:43 »

Dit is blijkbaar een fout in hun systeem - wij boekten reeds voor volgend jaar en hebben dit gemeld aan de friendslijn - normaal boeken wij online maar ditmaal hebben we gebeld omdat we niet zeker waren of dit ging aangerekend worden of niet

Ik boek via CP duitsland via easy bungalows, bij Jacques rekende hij het niet maar die kwam weer op ander bedrag uit dan ik(hoger), hopelijk lost het probleem zich snel op

*

Offline jolanda66

• **
  • 122
  • +0/-0
« Reactie #125 Gepost op: 8 september 2017, 16:35:19 »
ons friends cadeau, park de Eifel: een mooi boek 50 jaar centerparcs
2xMeerdal
6x de Eifel, 4x Loohorst, 2xVennenbos, 3x Hochsauerland ,1x Bispinger heide, 2xVossemeren, 1xErperheide, 1xLac 'd Ailette, 1xPort Zelande, 3xHuttenheugte, 2xHeiderbos 1xZandvoort, 2xKempervennen, 1x Eemhof, 1x Parc Sandur, 1x Les Ardennes,

*

Offline loulou

• 544
  • +0/-0
  • Altijd tekort aan vitamine CP
    • facebook
« Reactie #126 Gepost op: 9 september 2017, 01:04:26 »
Ben benieuwd wat wij als friends cadeautje krijgen als we in november naar Port Zélande gaan :D
Groetjes,
Loulou

*

Offline Saturnus

• 469
  • +3/-0
  • Beheerder CP-Forum
    • De mooiste bungalowparken in Europa
« Reactie #127 Gepost op: 5 oktober 2017, 19:57:09 »
Vandaag contact opgenomen met Centerparcs (servicecentrum Londen) met de vraag waarom Friends de early check-in vaak niet meer kunnen selecteren bij de reservering.

Het antwoord was: Als gasten recht hebben op Friendsvoordelen bij aankomst dan zit de early check-in daar automatisch bij en wordt niet meer als zodanig aangegeven in de reservering.

Wij gaan dat nog even checken....
De mooiste bungalowparken in Europa

*

Offline maria

• **
  • 1584
  • +4/-0
« Reactie #128 Gepost op: 5 oktober 2017, 20:35:47 »
Dat zou fijn zijn want wij gaan in april volgend jaar naar Hochsauerland en ik kon helaas geen early-Checkinn kiezen maar wij zouden wel graag om 13.00 uur aan willen komen.

*

Offline goids

• *
  • 22
  • +0/-0
« Reactie #129 Gepost op: 9 oktober 2017, 22:18:40 »
Ik heb deze week geboekt, en de friends voordelen houden niet meer in dat je voorkeursligging krijgt.
Echter met de jonge gezinnen en 55+ wel, alleen zit er een fout in hun systeem dat deze toch 33 euro kost.
Gebeld via de friendslijn, deze konden het wel oplossen...
Ik vermoed dat het gewoon altijd betalen zal worden in de toekomst, niet goed bezig daar bij CP...

*

Offline ijsje

• **
  • 219
  • +1/-0
« Reactie #130 Gepost op: 18 oktober 2017, 10:16:44 »
Zojuist terug van een weekend Meerdal. Geboekt als Friends, maar kreeg 0 voordelen. Alleen nog de early check in. Reden? Ik had als friends een herfstvakantie actie geboekt. Helaas ook geen welkomsgeschenk daardoor. Het geschenk is het boek 50jaar center parcs. Kan je ook niet los kopen. Had ik graag willen hebben. Wel het grote boek kan je kopen in de winkel: pionieren in vakantie vieren. Die heb ik dan maar gekocht, is 18 euro.
En de teller staat op......38 boekingen (huttenheugte, Erperheide, Vossemeren, Kempervennen, Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Les Bois Francs, en eerder nog bij Berkenhorst en Lommerbergen)

*

Offline JokeV

• **
  • 220
  • +0/-0
« Reactie #131 Gepost op: 18 oktober 2017, 19:27:01 »
dus als je boekt met een promotie krijg je de friendskado's niet meer? Das wel goedkoop voor hen, want hoeveel mensen zouden er boeken aan volle pot? Trouwe klanten zijn echt niet meer belangrijk blijkbaar
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren

*

Offline Saturnus

• 469
  • +3/-0
  • Beheerder CP-Forum
« Reactie #132 Gepost op: 18 oktober 2017, 20:13:27 »
dus als je boekt met een promotie krijg je de friendskado's niet meer? Das wel goedkoop voor hen, want hoeveel mensen zouden er boeken aan volle pot? Trouwe klanten zijn echt niet meer belangrijk blijkbaar
Friendsvoordelen in combinatie met lastminutes of andere promoties is al sinds lange tijd niet meer mogelijk.
Trouwe klanten (Friends) maken nu gebruik van vroegboekkortingen, inclusief gratis voorkeursligging en activiteitencheques.

*

Offline goids

• *
  • 22
  • +0/-0
« Reactie #133 Gepost op: 19 oktober 2017, 01:15:05 »
Friendsvoordelen in combinatie met lastminutes of andere promoties is al sinds lange tijd niet meer mogelijk.
Trouwe klanten (Friends) maken nu gebruik van vroegboekkortingen, inclusief gratis voorkeursligging en activiteitencheques.
Gratis voorkeursligging krijg je ook niet meer via Friends, wel nog via 55+ of jonge gezinnen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het daar binnenkort ook voorbij is...
CP is op dat vlak echt niet goed bezig...

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 748
  • +0/-0
« Reactie #134 Gepost op: 19 oktober 2017, 14:44:42 »
bij boeking min. 2 maanden op voorhand, heb je altijd gratis voorkeurligging, behalve met sommige speciale acties.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 3 x Eemhof * 6 x Port Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen

*

Offline ..::Jacob::..

• **
  • 91
  • +0/-0
« Reactie #135 Gepost op: 20 oktober 2017, 12:44:49 »
Hoezo?
2 boekingen gepleegd voor 2018 beide gratis voorkeursligging.
H.Bos,Meerd,Huttenh,Kemper,L.Peel,PZee,Bisp,PHoch,PEifel,PNord,VosseM,ErperH.Bijna alle parken meermaals bezocht met name de duitse parken, inmiddels de tel kwijt. 2018 HochS.enP.Eifel. 2019 LimP en P.eifel 2020 HH en Eifel

*

Offline JokeV

• **
  • 220
  • +0/-0
« Reactie #136 Gepost op: 20 oktober 2017, 14:56:14 »

Als ik het goed begrijp, krijg je dus wel nog de friendsvoordelen als je boekt met zo'n promotie die je per mail of post krijgt (op naam)?

*

Offline Saturnus

• 469
  • +3/-0
  • Beheerder CP-Forum
« Reactie #137 Gepost op: 20 oktober 2017, 20:33:01 »
Als ik het goed begrijp, krijg je dus wel nog de friendsvoordelen als je boekt met zo'n promotie die je per mail of post krijgt (op naam)?

Vaak wel en als je ons daarvan verwittigd voordat je reserveert, krijg je ook nog een extra korting!

*

Offline JokeV

• **
  • 220
  • +0/-0
« Reactie #138 Gepost op: 20 oktober 2017, 21:00:40 »
zodra de promotie komt voor de zomervakantie zal ik jullie roepen ;-)

*

Offline ijsje

• **
  • 219
  • +1/-0
« Reactie #139 Gepost op: 22 oktober 2017, 13:05:15 »
Beste forum, willen dat nog een keer uitleggen dan? Als je als friends een actie krijg op naam (via de mail), dit dan via jullie boeken? En dat je dan wel de friendsvoordelen etc krijgt? Kan je het verschil in een voorbeeld laten zien?
En de teller staat op......38 boekingen (huttenheugte, Erperheide, Vossemeren, Kempervennen, Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Les Bois Francs, en eerder nog bij Berkenhorst en Lommerbergen)

*

Offline Saturnus

• 469
  • +3/-0
  • Beheerder CP-Forum
« Reactie #140 Gepost op: 22 oktober 2017, 19:43:54 »
Beste forum, willen dat nog een keer uitleggen dan? Als je als friends een actie krijg op naam (via de mail), dit dan via jullie boeken? En dat je dan wel de friendsvoordelen etc krijgt? Kan je het verschil in een voorbeeld laten zien?
Beste Ijsje,

Geef ons jouw aanbieding door (via contact at Centerparcsforum punt nl) en wij zorgen voor de beste aanbieding!

*

Offline ijsje

• **
  • 219
  • +1/-0
« Reactie #141 Gepost op: 13 maart 2018, 07:54:35 »
In jan 2018 krijgen we ook het boek 50 jaar center parcs.

*

Offline JokeV

• **
  • 220
  • +0/-0
« Reactie #142 Gepost op: 13 maart 2018, 10:54:08 »
ik hoop dat het deze zomer ook nog het boek is, ik wil het ook graag

*

Offline Highlander71

• *
  • 8
  • +0/-0
« Reactie #143 Gepost op: 15 maart 2018, 20:09:47 »
Heb dinsdag Huttenheugte geboekt van 27 t/m 30 april.Heb ook ingelogd met mijn friendsstatus.Er stond duidelijk bij de boeking dat ik een early check in zou hebben. Nu staat er op mijn e-ticket een checkin tijd van 15:00 uur. Ik weet dat bij een last minute een early checkin niet mogelijk is, maar heb nu 6 weken van te voren geboekt, en zou toch recht hebben op een check in vanaf 13:00 uur zou je denken?????
Iemand enige ervaring hiermee, vind het wel een raar gegeven namelijk. Tijdens het boeken word duidelijk aangegeven dat ik daar recht op zou hebben, maar na een belletje richting centerparcs word gezegd dat het op deze boeking niet mogelijk is. Leuk als je vaste klant bent en je dat te horen krijgt.

*

Offline maria

• **
  • 1584
  • +4/-0
« Reactie #144 Gepost op: 15 maart 2018, 22:00:15 »
Ik heb gisteren ook naar de klantenservice gebeld om onze boeking te wijzigen omdat mijn man onverwachts naar het buitenland moet voir zijn werk. Bij het Nederlandse callcenter konden ze mij niet helpen want het "lukte" niet om de boeking te wijzigen.
Daarna hingen ze gewoon op en kreeg ik het bandje met de enquete over het telefoongesprek.
Vervolgens callcenter Duitsland gebeld en zo keurig geholpen en de boeking gewoon kunnen wijzigen.
Persoonlijk is dit voir mij niet de eerste keer dat het zo gaat. Als je een vraag hebt waar ze moeite voor moeten doen in het callcenter hangen ze gewoon op of ze zeggen al heel vlug dat ze je niet kunnen helpen. Waardeloos en geen reclame voor Centerparcs.
Als ik u was zou ik nog eens bellen en hopelijk krijg je iemand anders aan de lijn die wel de moeite wil nemen om u te helpen.

*

Offline Ceetje

• **
  • 54
  • +0/-0
« Reactie #145 Gepost op: 16 maart 2018, 13:14:07 »
Op het E-ticket staat bij mij ook altijd 15:00, vind dat zelf ook steeds irritant.

Maar als in mijn centerparcs bij in je overzicht boeking 1x early checkin is blijven staan, dan mag je gewoon binnen om 13u hoor.

De problemen met het callcenter zijn al een tijdje aan de gang. Zelf ook 3x moeten bellen om een boeking te wijzigen. Vaak zijn het nieuwe medewerkers (of studenten) die het systeem nog niet goed kennen of niet weten hoe bepaalde zaken in een bieking aan te passen of bepaalde vragen te beantwoorden.

Of ze willen een collega om raad vragen en drukken op verkeerde toets, waardoor gesprek wordt afgebroken en je meteen enquete krijgt ipv in wacht te worden gezet. Ik had dit onlangs ook voor :)

Nog irritanter vind ik hun nieuwe verkoopstruc. Bij een proefboeking kan je nu enkel nog de vrije cottagesnummers zien na inloggen met je account. Hierdoor kom je op een lijst en bellen ze je voortdurend op of ze kunnen helpen “de boeking af te ronden”.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 748
  • +0/-0
« Reactie #146 Gepost op: 16 maart 2018, 14:58:40 »
Nog irritanter vind ik hun nieuwe verkoopstruc. Bij een proefboeking kan je nu enkel nog de vrije cottagesnummers zien na inloggen met je account. Hierdoor kom je op een lijst en bellen ze je voortdurend op of ze kunnen helpen “de boeking af te ronden”.

Heb ik me ook al aan geërgerd! Als je proefboeking doet via de Belgische site, kan je nog wel de vrije nummers zien.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 3 x Eemhof * 6 x Port Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen

*

Offline Mariëtte

• **
  • 1465
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #147 Gepost op: 19 juli 2018, 18:46:00 »
Dit is het Friendskadootje op dit moment op Center Parcs Les Trois Forêts.

*

Offline maria

• **
  • 1584
  • +4/-0
« Reactie #148 Gepost op: 19 juli 2018, 20:14:01 »
Wat leuk!

*

Offline NR01

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #149 Gepost op: 26 augustus 2018, 13:37:23 »
Bij ons was het deze zomer in CP Bostalsee ook het boek!