*

Offline ..::Jacob::..

• **
  • 90
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
Re: Center Parcs Friends-programma (Deel 2)
« Reactie #60 Gepost op: 29 september 2016, 20:15:37 »
jeroom je hebt helemaal gelijk, alleen dat gaat niet werken.
Dan toch maar je ongenoegen mailen :)
H.Bos,Meerd,Huttenh,Kemper,L.Peel,PZee,Bisp,PHoch,PEifel,PNord,VosseM,ErperH.Bijna alle parken meermaals bezocht met name de duitse parken, inmiddels de tel kwijt. 2018 HochS.enP.Eifel. 2019 LimP en P.eifel 2020 HH en Eifel

*

Offline jeroom

• 3102
  • +8/-0
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #61 Gepost op: 29 september 2016, 20:19:11 »
Een mail zal toch niets uithalen hoor

*

Offline maria

• **
  • 1584
  • +4/-0
« Reactie #62 Gepost op: 29 september 2016, 23:00:37 »
Ik ben het met Jeroom eens. Wij boeken niet meer vanwege de scheve prijs/kwaliteitverhouding en de afgeleefde cottages.

*

Offline biancaaaa

• **
  • 688
  • +2/-0
  • Geslacht: Vrouw
  • PSV
« Reactie #63 Gepost op: 2 oktober 2016, 07:33:01 »
Ik heb gemaild maar nog geen reactie van cp gehad over de friendsvoordelen.
Ontdek, inspireer en geniet...

*

Offline marloes

• **
  • 724
  • +7/-0
« Reactie #64 Gepost op: 2 oktober 2016, 14:28:55 »
Ik moet zeggen dat wij ook al heel lang geen boeking meer bij CP hebben gedaan. Onze laatste boeking was een mystery, waarbij we op Port Zelande in een erg aftandse cottage terechtkwamen.
Het park op zich was leuk, maar zelfs voor de prijs van een mystery vond ik dat huisje niet meer kunnen. En dan voel je je als gast toch niet meer serieus genomen.

De prijs/kwaliteitverhouding bij Landal vinden wij beter liggen. Daarnaast vindt dochter (nu 12) een zwembad al leuk als er een glijbaan is en wat matten of ballen in het water, dus daarvoor hoeven we ook niet (meer) naar CP.

*

Offline Gert-Jan

• **
  • 28
  • +0/-0
« Reactie #65 Gepost op: 7 oktober 2016, 23:33:42 »
Hier ook een grote paraplu in Le Bois Aux Daims :-)

*

Offline biancaaaa

• **
  • 688
  • +2/-0
  • PSV
« Reactie #66 Gepost op: 8 oktober 2016, 09:23:17 »
Ik heb centerparcs gemaild over de Friendsvoordelen en dit was hun antwoord:

Hierbij komen wij terug op uw e-mail betreffende uw teleurstelling over de Friendsvoordelen.

Wij danken u voor de moeite die u genomen heeft om ons uw opmerkingen kenbaar te maken. Iedere opmerking wordt met grootse zorg en aandacht door ons behandeld.

Wij vinden het bijzonder jammer om te vernemen dat u teleurgesteld bent in de wijziging van de Friendsvoordelen. Center Parcs tracht hierin telkens vernieuwend te zijn.

Graag lichten wij dit toe:

Omdat Center Parcs erg begaan is met het milieu, werd er bewust voor gekozen om de krant niet meer aan te bieden. Een van de redenen is dat steeds meer gasten hun weg vinden om de krant te lezen op de tablet of smartphone.

Daarnaast krijgt u tijdens uw verblijf korting op activiteiten via onze app. Wij adviseren u voor vertrek de app ?Planet Center Parcs? te downloaden.
(Tijdens uw verblijf op één van onze parken kan u deze app dan openen. Via het menu aan de linkerkant, kan u  ?Mijn Planet voordelen? selecteren. Hier vindt u de verschillende kortingscodes terug (kortingspercentage voor Bowling, tennis en andere activiteiten) die u bij de receptie kan inleveren voor het reserveren van activiteiten. Deze aangeboden kortingen variëren in aanbod en per park.)
Nieuw in het Friends programma is de korting die u krijgt op een geselecteerd assortiment in onze shops.

De gratis reserveringslijn waar u terecht kan voor al uw vragen, het gratis aanbieden van extra kindermeubilair en de vervroegde checkin blijft ongewijzigd.

U geeft aan dat onze Duitse gasten wel nog een activiteit krijgen bij de Friendsvoordelen. De Friendsvoordelen zijn voor iedereen gelijk. Het is niet duidelijk waar u heeft gelezen dat men via Duitsland een gratis activiteit krijgt.

Indien u vroeg boekt, heeft u nog steeds de Activiteiten Cadeau t.w.v. €30,- waarmee u tot 3 gratis activiteiten zelf kunt uitkiezen en de gratis voorkeursligging. Voorheen waren er Toppings. De samenstelling van het pakket zijn verschillend dan de huidige Activiteiten Cadeau.

Bovendien ontvangt u regelmatig aantrekkelijke aanbiedingen per post of mail die precies bij uw vakantieplannen passen. Uiteraard met een aantrekkelijke korting.

U mag er op rekenen dat al uw opmerkingen, worden besproken met de betrokken afdelingen. Dankzij zulke opmerkingen zijn wij in staat, ons product en / of dienst aan te passen, c.q. te verbeteren, daar waar mogelijk.

Wij begrijpen uw teleurstelling maar hopen alvast hiermee enige onduidelijkheid te hebben kunnen wegnemen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hopen u nog vele malen te mogen verwelkomen op één van onze parken.

Met vriendelijke groet

*

Offline cinderella

• **
  • 3045
  • +4/-0
« Reactie #67 Gepost op: 8 oktober 2016, 10:49:32 »
Center Parcs zou er goed aan doen een enquête te houden onder de Friends klanten zodat ze zwart op wit hebben dat de mensen het niet mee eens zijn met de huidige gang van zaken omtrent de friendsvoordelen.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline Ona1991

• **
  • 292
  • +0/-0
« Reactie #68 Gepost op: 8 oktober 2016, 19:20:27 »
Mijn mail is ook onderweg, ik ben benieuwd of er reactie op komt en zoja, wat voor één.
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015

*

Offline biancaaaa

• **
  • 688
  • +2/-0
  • PSV
« Reactie #69 Gepost op: 9 oktober 2016, 09:34:17 »
Je zal dezelfde mail krijgen die ik ook heb gehad, maar misschien als iedereen dit aangeeft dat er dan een lichtje gaat branden bij cp

*

Offline klarinet

• **
  • 141
  • +0/-0
  • kkkkkkkk
« Reactie #70 Gepost op: 9 oktober 2016, 13:00:44 »
Ik heb ook deze mail gehad

Eigenlijk geen antwoord, maar de uitleg  van hun kant waarom het nu zo is
12x meerdal 7x hutteheugte 2 x eemhof 2 x port zelande
4 x vennebos 5 x limburgse peel 1 x de eifel 1 x erperheide 6 x kempervennen

*

Offline Ona1991

• **
  • 292
  • +0/-0
« Reactie #71 Gepost op: 9 oktober 2016, 20:42:14 »
Je zal dezelfde mail krijgen die ik ook heb gehad, maar misschien als iedereen dit aangeeft dat er dan een lichtje gaat branden bij cp

Ik heb bewust zelf hun verdediging aangehaald om te kijken wat ze dan reageren. Zo heb ik o.a geschreven dat ik activiteitencadeau geen waardige vervanger vindt, daar dit voor iedereen boekbaar is, net zoals dat de kortingen in de app mooi meegenomen zijn maar ook niet speciaal voor friends zijn, en dat ik dus niet vond dat iets wat voor iedereen beschikbaar was mij een meerwaarde bood als friend zijnde.
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015

*

Offline desireew

• **
  • 256
  • +1/-0
« Reactie #72 Gepost op: 29 november 2016, 20:17:47 »
Op de eemhof 2 weken geleden lag er helemaal niets!

Ik ben dus naar de receptie geweest en de dame wist mij te vertellen dat de friends voordelen veranderd waren en dat er niet meer was.
Volgende dag toch even op de site gekeken, want dat was toch echt niet zo. En weer naar de receptie en toen kregen wij een setje raam/zon verblinders...in de winter... ::)
CP ganger sinds 1989.
Huttenheugte(tig keer), Loohorst(tig keer),Weertebergen(1x) Port zelande(2x), Zandvoort(4x) Eemhof(2x) het Meerdal(1x) Heijderbos(1x)Kempervennen (1x) Vossemeren (1x)Sandur (1x)

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 741
  • +0/-0
« Reactie #73 Gepost op: 1 december 2016, 09:19:38 »
Wij waren vorige maand op Eemhof en kregen ook geen Friends-cadeau (maar wel een CP-koffertje dat met leuke dingen was gevuld).  Op zich vind ik het niet zo erg, de cadeaus waren toch altijd prullen die ik meestal zelfs niet mee naar huis nam (buiten de paraplu en die was na één keer gebruiken stuk ;-)  ), zou liever gratis wifi hebben als Friend of zo, vind ik nuttiger.  Het enige echt leuke Friendscadeau dat we ooit gekregen hebben, was een doos met 2 gezelschapsspellen van CP, die spelen onze kids nog regelmatig
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 3 x Eemhof * 6 x Port Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen

*

Offline Yopper

• **
  • 713
  • +3/-0
« Reactie #74 Gepost op: 14 december 2016, 21:52:15 »
Ik heb net via de Duitse site een weekend Eemhof geboekt voor 30-12. Bij het boeken kon ik inloggen op Ik ben een Friend, maar ik kreeg geen early check-in. Het Friendsnummer gebeld, maar daar kreeg ik te horen dat je geen early check-in hebt bij een vroegboekkorting. Wel friends voordelen. Ik heb geboekt met de Verrukter Mittwoch aanbieding, geldt daat ook de early check-in niet? En waar kan ik aan zien dat ik wel de andere friends voordelen heb? Want dat zie ik nergens staan.
HH 3x, MD 3x, apr 09 Aelderholt,  okt 09 EH, apr 10 MD,  mei 11 VM, Nov 11  Vennebos, mei 12 MD, okt 12 PZ, dec 12 PZ, mei 13 HH, dec 13 KV, mei 14 PZ, mei 15 MD, aug 15 EP

*

Offline patatmet

• **
  • 527
  • +1/-0
« Reactie #75 Gepost op: 15 december 2016, 07:44:10 »
Ik heb net via de Duitse site een weekend Eemhof geboekt voor 30-12. Bij het boeken kon ik inloggen op Ik ben een Friend, maar ik kreeg geen early check-in. Het Friendsnummer gebeld, maar daar kreeg ik te horen dat je geen early check-in hebt bij een vroegboekkorting. Wel friends voordelen. Ik heb geboekt met de Verrukter Mittwoch aanbieding, geldt daat ook de early check-in niet? En waar kan ik aan zien dat ik wel de andere friends voordelen heb? Want dat zie ik nergens staan.
Ik heb  gister nog de friends lijn gebeld maar wij kregen geen friends voordelen om dat het een aanbieding is dus wij kregen ook geen early incheck misschien is dat bij jullie ook zo

*

Offline Yopper

• **
  • 713
  • +3/-0
« Reactie #76 Gepost op: 15 december 2016, 07:53:29 »
De man aan de telefoon zei eerst dat hij de voorwaarden van de Duitse site niet wist. Onzin natuurlijk, friends voordelen zijn overal hetzelfde. Toen zei hij dat het kwam omdat het een last minute was. Maar bij een proefboeking voor komend weekend kreeg ik het wel, en dat was dan geen last minute? En bij een proefboeking voor februari met een vroegboekkorting kreeg ik het ook niet. Ja, wanneer dan wel? Bijna iedereen boekt toch met een kortingscode of aanbieding?
HH 3x, MD 3x, apr 09 Aelderholt,  okt 09 EH, apr 10 MD,  mei 11 VM, Nov 11  Vennebos, mei 12 MD, okt 12 PZ, dec 12 PZ, mei 13 HH, dec 13 KV, mei 14 PZ, mei 15 MD, aug 15 EP

*

Offline denne007

• **
  • 37
  • +0/-0
« Reactie #77 Gepost op: 17 december 2016, 22:53:14 »
Ons friends cadeau deze midweek geweest wat een selfie stick zonder logo op of niets. Waarschijnlijk ergens een oude stock op de kop kunnen tikken.
18: Meerdal 17: Meerdal, Erperheide, Lac d'ailette 16: Huttenheugte, Meerdal (2x), Les Bois France, Erperheide 15: Meerdal, Bostalsee, Huttenheugte 14: Meerdal, Les hautes de B., Erperheide 13: Eemhof & vossemeren 12: Kempervennen & lac d'ailette

*

Offline patatmet

• **
  • 527
  • +1/-0
« Reactie #78 Gepost op: 18 december 2016, 10:36:35 »
Ik heb het via de mail wel voor elkaar gekregen om early in te krijgen voor de telefoon kreeg ik het niet voor elkaar nog een mail gestuurd en nu hebben ze het aangepast ik zou het dus gewoon via de mail nog proberen als ik jou was.

*

Offline StevenVH

• *
  • 3
  • +0/-0
« Reactie #79 Gepost op: 18 december 2016, 19:53:50 »
Heb ook een mail gestuurd naar CP over de belachelijke voordelen voor de friends.
Allereerst kreeg ik net hetzelfde antwoord als biancaaaa hierboven. Waarschijnlijk is dit gewoon een standaard bij vragen over het Friends programma.

Nadat ik nogmaals een mail stuurde dat ik mij niet kon vinden in de voordelen en dat klantenbinding toch een van de voornaamste taken van een bedrijf zou moeten zijn kreeg ik het volgende antwoord:

Geachte mevrouw van Haute,  (Nochtans is Steven een veel voorkomende mannen naam...)

Hiermee komen wij terug op uw e-mail die wij op 12 oktober jl. mochten ontvangen.

Wij vinden het uiteraard bijzonder jammer dat u zich hierdoor enigszins benadeelt voelt. Helaas kunnen wij hierin niets voor u betekenen. Het spijt ons.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

*

Offline mrs Bibi

• **
  • 6081
  • +30/-0
« Reactie #80 Gepost op: 18 december 2016, 20:41:54 »
Center Parcs verliest denk ik in de toekomst veel trouwe vrienden. De prijzen rijzen de pan uit en als beloning voor je trouw zijn krijg je niks meer. In tegenstelling tot andere grote aanbieders. Mijn buurvrouw gaat sinds een paar jaar naar 1 van deze aanbieders en krijgt voor haar trouw zijn zelfs een weekend verblijf gratis. Zo ook korting bij het vooruit betalen, en extra vroeg inchecken met de feestdagen.
Ik zelf vind center parcs steeds minder aantrekkelijk om te gaan , als het geen super aanbieding is.
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline Yopper

• **
  • 713
  • +3/-0
« Reactie #81 Gepost op: 28 december 2016, 21:23:56 »
Ik heb op 18-12 een mail gestuurd over de boeking die ik gemaakt had op 15-12, en dat ik geen friends voordelen had gekregen. Nu kreeg ik afgelopen maandag pas antwoord: omdat ik via de Duitse site had geboekt, moest ik maar het kantoor in Keulen bellen.
Wat is dat nu voor antwoord! Het is toch 1 organisatie, met dezelfde regels voor alle landen? Onzin antwoord!

*

Offline maria

• **
  • 1584
  • +4/-0
« Reactie #82 Gepost op: 28 december 2016, 22:46:39 »
Inderdaad, zeer klantonvriendelijk. Ik heb het zelf ook een keer gehad. Ik belde om iets te wijzigen in mijn boeking naar de klantenservice. Ze zocht mijn boeking op op de computer en toen ze zag dat ik via de Duitse site geboekt had, wou ze me niet meer helpen. Ik moest maar naar de Duitse klantenservice bellen. Hoezo Centerparcs Europe.

*

Offline jepaz

• *
  • 3
  • +0/-0
« Reactie #83 Gepost op: 12 januari 2017, 17:35:41 »
ik krijg als ik een booking wil doen en mij inlog voor de friendsvoordelen de melding in het boekingsmenu: U bent ingelogd, maar uw vriend status kon helaas niet worden geverifieerd. Heeft iemand een idee wat dit inhoudt? vorige week tijdens het inloggen was ik nog friends lid.

*

• **
  • 90
  • +0/-0
« Reactie #84 Gepost op: 12 januari 2017, 17:48:14 »
Jij bent automatisch Friend als je in 36 maanden tijd minstens drie keer een vakantie boekt en verblijft in een van onze parken. Bijvoorbeeld: Het eerste verblijf werd geboekt op 1 juli 2013, het tweede verblijf op 1 september 2014, dan moet het derde verblijf geboekt worden voor 1 juli 2016.

Voldoe je daar nog aan?
H.Bos,Meerd,Huttenh,Kemper,L.Peel,PZee,Bisp,PHoch,PEifel,PNord,VosseM,ErperH.Bijna alle parken meermaals bezocht met name de duitse parken, inmiddels de tel kwijt. 2018 HochS.enP.Eifel. 2019 LimP en P.eifel 2020 HH en Eifel

*

Offline biancaaaa

• **
  • 688
  • +2/-0
  • PSV
« Reactie #85 Gepost op: 12 januari 2017, 19:42:36 »
Soms werkt het ook om een dag later opnieuw te proberen vaak kom je er dan in.

*

Offline jepaz

• *
  • 3
  • +0/-0
« Reactie #86 Gepost op: 12 januari 2017, 19:44:16 »
Ik heb een boeking in februari 2012, oktober 2013 en juni 2014. Toen ik afgelopen zondag een proefboeking deed om het totaal bedrag te kunnen zien, kwamen de friends voordelen (vroege incheck) wel te voorschijn in het boekingsmenu. Nu ik de definitieve boeking wil doen, krijg ik de melding: U bent ingelogd, maar uw vriend status kon helaas niet worden geverifieerd.

*

• **
  • 90
  • +0/-0
« Reactie #87 Gepost op: 12 januari 2017, 22:24:43 »
Volgens de regels ben je geen friend meer

*

Offline jepaz

• *
  • 3
  • +0/-0
« Reactie #88 Gepost op: 13 januari 2017, 07:48:48 »
mijn laatste (3e) boeking was juni 2014, toen heb ik de friendsstatus gekregen. De friendsstatus is toch 36 maanden geldig? Dus als ik nu boek is dit 31 maanden geleden  sinds mijn laatste boeking en zou ik volgens mij nog friends moeten zijn.

*

Offline mrs Bibi

• **
  • 6081
  • +30/-0
« Reactie #89 Gepost op: 13 januari 2017, 09:11:09 »
mijn laatste (3e) boeking was juni 2014, toen heb ik de friendsstatus gekregen. De friendsstatus is toch 36 maanden geldig? Dus als ik nu boek is dit 31 maanden geleden  sinds mijn laatste boeking en zou ik volgens mij nog friends moeten zijn.

Bel even met het friendsnummer 08000311 (gratis nummer) misschien zit er een fout in de website. Gebeurt wel vaker. Het kan ook zijn dat je friends voordelen uitgesloten zijn bij de gekozen boeking.
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.