Op het E-ticket staat bij mij ook altijd 15:00, vind dat zelf ook steeds irritant.
Maar als in mijn centerparcs bij in je overzicht boeking 1x early checkin is blijven staan, dan mag je gewoon binnen om 13u hoor.
De problemen met het callcenter zijn al een tijdje aan de gang. Zelf ook 3x moeten bellen om een boeking te wijzigen. Vaak zijn het nieuwe medewerkers (of studenten) die het systeem nog niet goed kennen of niet weten hoe bepaalde zaken in een bieking aan te passen of bepaalde vragen te beantwoorden.
Of ze willen een collega om raad vragen en drukken op verkeerde toets, waardoor gesprek wordt afgebroken en je meteen enquete krijgt ipv in wacht te worden gezet. Ik had dit onlangs ook voor
Nog irritanter vind ik hun nieuwe verkoopstruc. Bij een proefboeking kan je nu enkel nog de vrije cottagesnummers zien na inloggen met je account. Hierdoor kom je op een lijst en bellen ze je voortdurend op of ze kunnen helpen “de boeking af te ronden”.