*

Offline belinda

• 3983
  • +18/-0
  • Geslacht: Vrouw
  • ben zo lief als ik er uit zie
Re: [Ervaringen & Vragen] De Vossemeren (Deel 6)
« Reactie #240 Gepost op: 19 augustus 2018, 16:06:28 »
Wat jammer dat een aantal zaken beduidend minder goed zijn dan voorheen. Wat betreft het parkeren lijkt het mij slim om een mail te sturen naar het park met je bevindingen. Dat het betaald parkeren voor dagbezoek is dat is op (bijna) alle parken inmiddels maar dat mag niet ten koste gaan van de overige parkeergelegenheid inderdaad. Ik zou zeker het aangeven bij het park dus.
De golfkarren zijn erg populair en in mijn ogen fijner dan de auto's die heen en weer rijden. Maar het is (ook door wisselende vertrekdagen) inderdaad niet meer zo "stil" dat je ongestoord over de weggetjes fietst/wandelt als jaren geleden.

De Friends voordelen zijn inderdaad terug gebracht en de kadootjes wisselen enorm maar dat was altijd al. Wij hebben ooit een elektrische bbq ontvangen , maar ook wel eens 4 chocolaatjes in foliepapier. Het ligt een beetje aan de voorwaarden van boeken maar de activiteiten cheques bij een vroegboeking zijn wel vergelijkbaar met de "bonnen" van vroeger.
De krant bestellen wij nu vaak bij de broodjes als we die laten bezorgen, maar volgens mij leest een groot deel van de mensen digitaal en is dat de reden dat die uit het Friends en vip pakket gegaan is (geen meerwaarde voor velen)

*

Offline jeroom

• 2961
  • +8/-0
  • Geslacht: Man
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #241 Gepost op: 19 augustus 2018, 16:53:04 »
Het probleem met die "golfkarretjes" ken ik maar al te goed.
Het grote probleem is dat er bij reservering een persoon moet mee zijn die beschikt over een rijbewijs en daarna kan men er mee doen wat men wil?. Men kan bij wijze van spreken een kind van 5 jaar laten rijden.
Zolang er niets gebeurt is er ook niets aan de hand maar als er dan iets gebeurt dan is het soms wel een groot probleem.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 578
  • +0/-0
« Reactie #242 Gepost op: 19 augustus 2018, 17:04:49 »
Dat parkeerstressgevoel herken ik zeker. Wat mij vooral ergert aan dagjesmensen, is dat het soms zo druk is in het zwembad, dat je je als parkgast wat verdrongen voelt.  Op bv. Port Zelande al paar keer meegemaakt dat we enkel op wisseldagen konden zwemmen. Zou fijn zijn als CP bv zwembad open zou doen om 8u voor parkgasten en pas vanaf 11u voor dagjesmensen.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 3 x Kempervennen (2 x mystery) * 3 x Eemhof (1 x mystery) * 4 x Port Zélande * 3 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes

*

Offline JokeV

• **
  • 156
  • +0/-0
« Reactie #243 Gepost op: 19 augustus 2018, 17:34:54 »
het "alles draait om geld verdienen"-gevoel komt steeds meer naar voor, vind ik. Ik hoef geen gratis krant, koop hem met plezier (ik ben nog 1 van die mensen die elke dag de papieren versie leest) maar wat me dan wel tegenvalt is: wil je bij de levering van de broodjes ook de krant krijgen dan betaal je elke dag 2€ voor de levering van je krant.
En de activiteitenvouchers gelden ook al bij minder dingen dan vroeger.

Aan die golfkarretjes heb ik me soms ook geërgerd, jongeren die echt racen door het park, met de boombox op hoog volume. Ik snap dat het moeilijk is, maar een klein beetje meer controle zou wenselijk zijn.
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren

*

Offline Ou-Tannu

• **
  • 38
  • +0/-0
« Reactie #244 Gepost op: 20 augustus 2018, 13:08:40 »
Gelukkig nog nooit last van gehad.. misschien wel het voordeel van een hotel kamer ;)

en nou we het daar toch over hebben...  iemand enig idee hoe het met de renovatie van de hotel kamers verloopt?

tijdens mijn laatste bezoek ( feb 2018 ) begreep ik dat ze er mee bezig waren.. maar kan er zo snel niks over vinden :?
ooit grijs verleden: Huttenheugte, Heijderbos, 2x Eemhof
recent: 2016: Heiderbos. 2017: Vossemeren, 2018: Vossemeren. 2019: ? ? ?

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #245 Gepost op: 20 augustus 2018, 21:21:39 »
Hoi Ou-Tannu,

Er zijn een aantal hotelkamers die een make-over hebben gehad.

Voor zover ik weet zijn er nieuwe bedden geplaatst, het tafeltje met 2 stoelen is vervangen door een bankje,
ook hebben deze hotelkamers een nieuwe vloer en nieuwe gordijnen gekregen.

De hotelkamers die een make-over hebben gehad zijn hotelkamers 2 t/m 6 op de begane grond en hotelkamers
23 t/m 27 op de 1e verdieping.

*

Offline Ou-Tannu

• **
  • 38
  • +0/-0
« Reactie #246 Gepost op: 27 augustus 2018, 21:19:42 »
jammerlijk zijn ze dus niet verder gegaan met de renovatie / make over :-(

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 578
  • +0/-0
« Reactie #247 Gepost op: 28 augustus 2018, 12:20:20 »
Het was weer tijd voor een mama-dochter-quality-time-weekendje (ieder excuus om naar CP te gaan is goed  ;D), en dochterlief (8) koos Vossemeren.  Omdat ze niet graag alleen speelt, mocht de grootste broer (10) ook mee. 

Omdat VM dichtbij een treinstation ligt (en mama niet graag auto rijdt), gaan we met de trein.  We stappen bij ons thuis om 6u30 op en om 8u30 staan we op het park (met de auto is dit afhankelijk van verkeer 1,5 à 2u voor ons).  Het stukje station/park deden we met de taxi, maar blijkbaar kan dit ook met een belbus, misschien iets voor volgende keer.  De bagage laten we even achter bij de portier en na een mooie wandeling over het park, staan we om 10u bij Aqua Mundo, met het idee dat het op wisseldagen toch niet druk is.  Niet dus. Bleek de drukste dag van het hele weekend  ;D

Het zwembad is fijn, maar mijns inziens te klein voor het aantal parkgasten.  Favoriet van de kids is Monkey Splash, ik blijf een watje en ga er niet mee in.  Wildwaterbaan is fijn.  Het stroomversnellingetje binnen (ik denk dat dit crazy river of lazy river heet?), is vernieuwd en gaat lekker vlot.  Verder nog leuke glijbanen en koraalbad,  en mooi binnenbad.
Mits ik handdoeken had gehuurd en nog niet in de cottage kon, wilden we ons laten drogen in de lichaamsdroger, maar die is er dus niet in VM.  Na even gezocht te hebben, gaan vragen aan een medewerker waar dat ding stond, bleek er dus geen te zijn maar spontaan bracht deze dame ons 3 handdoeken, fijn opgelost van CP.

Na het zwemmen een hapje gegeten in Grand Café.  Ik had op voorhand doorgegeven dat we met openbaar vervoer kwamen (de Openbaar Vervoer Aanbieding geboekt dus), we zouden dan taart en koffie/thee krijgen maar helaas pindakaas, de formule is net veranderd, ik kreeg een kopje thee en dat was het dan, geen taart en niks voor de kids.

Tegen half een ben ik de sleutel gaan halen, en kreeg hem al mee.  Ik kreeg trouwens maar 1 sleutel, maakte nu niet uit, maar met 2 volwassenen misschien wel vervelend.  Van een welkomstpakket was geen sprake, Friends cadeau was een bon voor het boek 50 jaar CP.  Mits we dit boek al hebben, niet gaan ophalen (ik had al een kast kunnen vullen met al de boeken die we gratis kregen  ;D)

Dochterlief koos een kindercottage, het werd nr. 972 4-pers. Premium Kindercottage. Op 5 minuten stappen van MD.  Cottage was heel netjes, ruim en licht met een mooie kinderkamer, wat speelgoed was aanwezig dus handig (doos Duplo-achtige blokken, poppenkast + poppen, plastic vormen, tafeltje + stoeltjes).  Wat niet aanwezig was, was plastic keukengerei, maakte nu voor mijn kids niet uit maar zou met kleintjes toch handiger zijn.
Een nadeel aan de cottage: in de badkamer is nog een douchegordijn, jakkes!  Verder 2 wasbakken waarvan 1 kleintje voor de kids.

Nog even naar Discovery Bay geweest, blijft heerlijk dat indoor pirateneiland, de kids amuseren zich terwijl ik me met mijn boek aan een van de tafeltjes nestel.

Dan nog even de indoor minigolf, leuke effecten in een gezellige en lichte Action Factory.

's Avonds aten we in Evergreenz, was lekker. Het softijs toestel was stuk, maar dat hadden ze goed opgelost met ijstaart (die lekkerder was dan het softijs).

Toen we ons na het eten in onze zetel installeerden voor ons filmavondje, bleek de dvd-speler niet te werken.  Even gewhatsappt, kwartier later stond er een technicus om het op te lossen.

Na onze film, gaan slapen.  Meestal willen de kids bij mama slapen en moet ik een beurtrol inlassen, maar ze vonden de kinderkamer zo leuk, dat ze daar met plezier sliepen, dus ik had een heel bed voor mij alleen, halleluja. De matrassen waren nieuw en ik sliep heerlijk.

Zaterdag eerst gaan ontbijten in Evergreenz, altijd een fijn begin van de dag.  Met de glimlach worden mijn spiegeleitjes vers gebakken, heerlijk.  Er is een grote tafel voorzien van kleurgerief voor de kids, leuk.

Vandaag doen de kinderen twee Wannabe's: pizza maken en cupcakes versieren, heel plezant.  Na deze activiteiten gaan we naar Discovery Bay en daarna zwemmen, en tussendoor vinden we nog een geocache. 

Voor 's avonds hebben we een Table Cooking geboekt, de grill.  Alles wordt in de namiddag geleverd, het toestel is een hete bakplaat die snel warm wordt, veel beter dan onze gourmet van vorig jaar.  Portie vlees is 300 g/volwassene, 150 g/kind.  Er zijn hamburger, slavink, worstjes (kinderpakket) en hamburger, varkenslapje, gemarineerd speklapje en rundsvinkje (volwassene).  Verder nog bakboter, kruidenboter, sausjes, aardappelsla, slamengeling, grote portie groentemengeling (ui, rode ui, gele paprika, rode paprika, champignons, prei).  Stokbrood, sandwiches voor de kids, kruidenmolentje, pannenkoekenmix voor de kids (inclusief een pakje melk), een puddinkje voor de mama, kindersurprises voor de kids en chocolade zeevruchten.

Na weer een heerlijk nachtje geslapen te hebben, ons weeral laten verwennen in Evergreenz met het ontbijtbuffet.  De tafel met kleurgerief staat er nu niet, beetje jammer maar geen probleem. 

Dan doen de kids een Cool Factor Wild Water Rafting, echt tof.  Deze is van 9-10u dus als het zwembad om 10u opent, zitten wij er al in, leuk.

We hielden een lekker luie middag in onze cottage: gezelschapsspelletje spelen, boekje lezen, ...  Tegen de late namiddag trokken we weer naar Discovery Bay.  Waar het vorig jaar soms zoeken was naar een tafeltje, is het dit jaar goed te doen in DB.

Dan op naar Fuego (we hadden een 3-dagen dinerarrangement).  Het was voor ons allemaal de eerste keer in Fuego.  Op veel parken is Fuego donker en ongezellig, maar hier is dit niet het geval.  Eerst krijgen we een plattegrond en moeten de kids zelf de tafel zoeken, best grappig.  Dan mogen we met ons arrangement kiezen van de kaart uit de voor-, hoofd- en nagerechten (de kids kiezen uit de kinderkaart, volw uit de gewone kaart).  Qua eten is het een mix tussen wat Zuid-Amerikaans getinte gerechten en een grillrestaurant. Ik ga volop voor rood vlees vandaag om mijn ijzertekort wat weg te werken  ;)  Voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht gegrilde steak, perfect bleu zoals ik hem vraag.  Er worden gegrilde groenten bijgegeven, en wat fijn is, als alternatief op frieten hebben ze een pittige rode rijst.  Afsluiten doe ik met crème brûlée, lekkere pudding maar amper korst.
De kids eten tomatensoep en kipkluifjes als voorgerecht, als hoofdgerecht spies van gehaktballetjes en knakworstjes en spies met kip, als nagerecht Jungle ijsje.  Alle gerechten hebben exotische namen die niet altijd iets te maken hebben met het Zuid-Amerikaanse thema, zoals de kippenspies die dodo heet.  ("mama, die zijn toch uitgestorven?" "Ja, maar het is gewoon kip") ("En die leefde toch niet in Zuid-Amerika?") Tja.
Echt heel lekker gegeten daar en vriendelijke bediening, aanrader.  De  zelf samengestelde burger (die heel veel mensen namen) en de spies zagen er minder smakelijk uit vond ik, maar iedereen leek het toch lekker te vinden.  Veel gerechten zijn per twee personen te nemen maar als je met oneven aantal bent, of niet overeenkomt, is er genoeg keuze over op de kaart.

Na ons laatste nachtje in de cottage ontbijt (kliekjesdag) en tegen 10u ons huisje verlaten.  Sleutels gaan deponeren in de bus, nog gaan bowlen, had bowling gereserveerd maar helaas waren er geen kinderbanen meer.  Leuk gebowld, muziek stond wel heel luid.
Nog een hapje gegeten in Grand Café en dan weer huiswaarts met de trein.
Het was weer heerlijk, VM is zo'n zalig park voor kids van deze leeftijd, de tijd vloog.  Misschien volgende keer toch maar een midweek nemen  :D
sinds 2012:
10 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 3 x Kempervennen (2 x mystery) * 3 x Eemhof (1 x mystery) * 4 x Port Zélande * 3 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
« Reactie #248 Gepost op: 28 augustus 2018, 19:06:42 »
Hoi Weegschaaltje,

Dank je wel voor je uitgebreide review van jullie verblijf op De Vossemeren!
Zo te lezen hebben jullie een fijne tijd gehad op het park.

De belbus kun je inderdaad ook nemen een volgende keer. Jammer dat de formule
van de Openbaar Vervoer Aanbieding is veranderd en je nu alleen nog een kopje thee
krijgt en de kids helemaal niks. Weet je toevallig of je nog wel om 14.00 uur mag
inchecken ipv. 15.00 uur?

Belbus bij De Vossemeren.

Fijn dat je foto's van de cottage hebt opgestuurd, ik heb ze inmiddels in het fototopic geplaatst.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 578
  • +0/-0
« Reactie #249 Gepost op: 29 augustus 2018, 14:01:34 »
Bij het boeken spraken ze nog wel van het 14u i.p.v. 15u inchecken (telt jammer genoeg niet voor Friends, m.a.w. 13u wordt geen 12u), maar telefonisch spraken ze ook van koffie/thee met gebak voor iedereen en dat bleek ook niet te zijn.
sinds 2012:

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
« Reactie #250 Gepost op: 26 september 2018, 17:09:42 »
Ik was onlangs even op De Vossemeren en zag dat het bord boven de
ingang van het hotel is vervangen en ook de signing bij de nachtingang
van het hotel is vernieuwd.

Nachtingang hotel.

Verder over heel het park dit soort nieuwe signing.

*

Offline Timberg

• *
  • 14
  • +0/-0
« Reactie #251 Gepost op: 26 september 2018, 21:57:14 »
Oei, wat lelijk zeg! Als je ziet hoe mooi en rustig de nieuwe bewegwijzering op Algau is, dan is dit wel een rommeltje. Op de parken is BE is een reclamebureau al heel lang ijverig bezig met bordjes en stickers op ramen en balies, ik vind het wel erg druk en inconsistent allemaal. Vooral dat rechthoekige witte bord met koeienletters ‘hotel’ erop en vastgeschroefd met dikke, zichtbare schroeven....  >:(

*

Offline Jol@nd@

• **
  • 1053
  • +2/-0
  • Geniet van het leven😉Het duurt maar even!👍
« Reactie #252 Gepost op: 6 oktober 2018, 17:01:00 »
Doordat er parksluiting is op de limburgse peel in december hebben we ipv 2 pers vip naar een 4 pers vip in de vossemeren, nu is mijn vraag heb nu 206 geboekt maar kon kiezen uit deze zone 2,4,5 heb ik de juiste keuze gemaakt qua ligging, priveterras, kortbij centrum?
Is er nu ook rtl 4,5 SBS 6 te bekijken daar??

2018 2x De Limburgse Peel..2017 de huttenheugte en de lommerbergen Het Meerdal.2016- De Kempervennen.2015- Het Heijderbos-De eemhof
2014- Erperheide-Het meerdal- De Huttenheugte-Het meerdal

*

Offline Jol@nd@

• **
  • 1053
  • +2/-0
  • Geniet van het leven😉Het duurt maar even!👍
« Reactie #253 Gepost op: 6 oktober 2018, 19:43:23 »
Of de 206? Of 537,538 of 561, zijn er foto's van de 537,538 of 561 of ervaringen?
Hebben die priveterras, eigen looppad?  Rtl 4 enz ook te ontvangen
Hip snel op een reactie, kan ik nog ruilen
2018 2x De Limburgse Peel..2017 de huttenheugte en de lommerbergen Het Meerdal.2016- De Kempervennen.2015- Het Heijderbos-De eemhof
2014- Erperheide-Het meerdal- De Huttenheugte-Het meerdal

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
« Reactie #254 Gepost op: 6 oktober 2018, 20:47:10 »
Hoi Jol@nd@,

Ik heb in cottagenr.206 gezeten. Mooie ligging en redelijk dichtbij de Market Dome. Géén pad achter de cottage.

Ik heb in cottagenr.539 gezeten, mooie ligging, dichtbij de Market Dome, géén pad achter de cottage. Nrs.537 en
538 liggen ongeveer hetzelfde. Het terras ligt een stukje van het water af.

Nr.561 ligt super mooi, met een strandje vlakbij het terras van de cottage. Bij de rode pijl ligt cottagenr.561
ongeveer. De foto is genomen vanaf nr.601.

Is er nu ook rtl 4,5 SBS 6 te bekijken daar??

Wij hadden pas geleden NPO 1,2 en 3 in de hotelkamer, maar geen RTL 4,5 of SBS 6.
« Laatst bewerkt op: 6 oktober 2018, 21:05:32 door Mariëtte »

*

Offline jeroom

• 2961
  • +8/-0
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #255 Gepost op: 7 oktober 2018, 22:38:27 »
Momenteel is er nog geen SBS6 of dergelijke; alleen de "standaard" nederlandse zenders die we kennen in België (wel jammer eigenlijk)

*

Offline Pepijn

• **
  • 333
  • +0/-0
    • Uit het mooie Goes
« Reactie #256 Gepost op: 9 oktober 2018, 15:30:19 »
Momenteel is er nog geen SBS6 of dergelijke; alleen de "standaard" nederlandse zenders die we kennen in België (wel jammer eigenlijk)

En hetzelfde verhaal andersom in Nederland volgens mij: geen VTM en Vier bijvoorbeeld. Commerciële zenders over de grens blijft lastig.
!

*

Offline Pepijn

• **
  • 333
  • +0/-0
    • Uit het mooie Goes
« Reactie #257 Gepost op: 18 oktober 2018, 19:22:22 »
12 tm 15 oktober een weekend op de Vossemeren geweest.

Algemeen:
We kijken terug op een zeer geslaagd weekend. Snelle ontvangst, maar doordat we op het laatste moment nog een arrangement hadden geboekt moesten we wel langs de receptie om in te checken. Naar het gevoel best even moeten wachten, maar dat hoort erbij.

Eerste indruk:
100% Centerparcs! Dat valt eigenlijk al op zodra je het park oprijdt. Ook het park heeft last van het neerslagtekort, het waterpeil in de meren is duidelijk laag. Alles ziet er goed onderhouden uit, bewegwijzering was duidelijk. Blijkbaar was dat in het donker minder, aardig wat zoekende Oosterburen tegengekomen.

Cottages:
Dit weekend verbleven in een 4persoons Comfort cottage, nr. 809. Viel zeker niet tegen, bedden en bank waren dik in orde. Mooie grote foto’s aan de muren. Beschut terras met weinig zicht op andere cottages. Wel een aardig stukje kuieren naar de andere faciliteiten, 15 minuten met 2 kinderen op sleeptouw.

Market Dome:
Erg mooi! Zeker wanneer je deze binnenloopt vanaf de kant van de foodstore. Veel groen, mooie vogels en loopbrug. Die laatste was vooral bij de kinderen populair. Ondanks dat het park goed bezet was nooit het idee gehad dat het super druk was.
1e avond uit eten geweest bij Nonna’s, op verzoek van de jarige dochter (7 jaar). Zeker een aanrader, personeel doet erg z’n best om je het naar de zin te maken. Tafeltje op het ‘terras’ langs het pad van de MD, zeker in het donker erg sfeervol. Veel punten gescoord bij de jarige: vuurwerk op het toetje én Nonna die met een aantal collega’s voor je komt zingen.
Grand cafe was zo nu en dan lang wachten op bediening, maar daarna wel snel je bestelling op tafel. Evergreenz was goed en ruim voldoende keuze, werd ook goed aangevuld. Het afkopen van de consumpties is zeker een mooie optie.
Al met al denk ik een van de leukste en mooiere MD’s.

Aqua Mundo:
Leuk! Is toch een van de redenen om naar CP te gaan. Jammer dat het grootste deel nog wit betegeld is (wat uitstraling betreft dan). Mockeysplash is duidelijk aanwezig, maar niet geprobeerd. Wel veel plezier gehad in de stroomversnelling en de wildwaterbaan. Golven vielen tegen wat hoogte betreft. Buitenbad was al niet erg groot, nu met de uitgang van de Monkeysplash is deze nog kleiner geworden.
Niet de mooiste Aqua Mundo, maar ruim voldoende.

Specialiteiten:
Discovery Bay! Voor onze kinderen (5 en 7) hét hoogtepunt. Schoenen uit en gaan. Vanaf het terras is alles goed te overzien. De loopbrug bovenin was erg hoog, maar erg leuk om te doen. Leuk dat ook de High Adventure hier is, erg leuk om naar te kijken.

Entertainment:
Zaterdag naar de show van Orry & Friends geweest. Was erg leuk, kindjes voor het podium en de ouders op het terras. Ideale combinatie 😉 Whoops en Orry deden erg hun best, geslaagd.
Zondag naar de spelletjes met Orry en ‘meneer Piraat’ geweest. Eigenlijk gewoon de kids-bingo, maar dan zonder te hoeven betalen voor de bingo-kaarten. Overige shows en entertainment niet gezien.

Activiteiten:
Veel kinderactiviteiten waren al volgeboekt, waaronder ‘mijn eigen pony’. Jammer maar helaas. Wel nog gebruik kunnen maken van de Kids Safari. Hiervoor is een aparte route aangelegd, waardoor je weinig op de openbare weg rijdt. Geslaagd!

Natuur:
Goed verzorgd! Er was hier en daar goed gesnoeid, maar niet storend. Zoals eerder gezegd stond het water erg laag. Desondanks was alles goed bereikbaar, incl. de waterfietsen en kids haven. Het was in ieder geval duidelijk dat er veel aandacht aan het groen en de omgeving werd gegeven.

Eindoordeel:
Wij komen zeker nog een keer terug op dit park. Voor kinderen is de Discovery Bay zeker een pluspunt. Vriendelijke ontvangst, vriendelijk personeel en een mooie omgeving. De Aqua Mundo viel wat tegen, maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door de rest.
!

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
« Reactie #258 Gepost op: 19 oktober 2018, 15:15:21 »
Hoi Pepijn,

Dank je wel voor de uitgebreide review van jullie verblijf op De Vossemeren 😍!

Wat leuk dat jullie jarige dochter het zo leuk vond bij Nonna's, met vuurwerk op het
toetje en Nonna die met een aantal collega's speciaal voor je komt zingen, geweldig!

Ik ben pas geleden op op het park geweest en het viel mij ook op dat het park last
heeft van het neerslagtekort. Sommige bomen/struiken hebben dit ook niet overleefd.
Het is goed te zien dat het waterpeil in de meren flink is gezakt. Bij sommige kleinere
watertjes was het water zelfs helemaal verdwenen. Het bord met, verboden te zwemmen,
erop heeft hier duidelijk de functie verloren ;)!

Was er in de Market Dome al iets te zien van Halloweeen en waren er ook al Halloween activiteiten?

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
« Reactie #259 Gepost op: 20 oktober 2018, 07:58:26 »
🆕Nieuw op De Vossemeren! 

Je hoeft niet meer in de rij te staan bij de Infodesk want vanaf nu kan je tegenover de
Infodesk (ingang Aqua Mundo) ook via een kiosk je activiteiten en faciliteiten boeken.

Bron: De Vossemeren.

*

Offline Lieke

• **
  • 389
  • +3/-0
« Reactie #260 Gepost op: 1 november 2018, 21:52:20 »
Weet iemand vanaf wanneer je de bowling kan reserveren. We gaan 30 november voor een weekend naar de vossemeren en al 2 weken lang kan je maar tot 29 november de bowling reserveren, andere activiteiten kan je wel reserveren, alleen de bowling staat er niet tussen.
I have the best times of my life at Center Parcs.

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
« Reactie #261 Gepost op: 2 november 2018, 12:38:01 »
Hoi Lieke,

Ik heb dit nagevraagd aan De Vossemeren en zij vertelde me
dat je nu kunt reserveren tot begin van de Kerstvakantie.

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
« Reactie #262 Gepost op: 4 november 2018, 10:11:05 »
20 JAAR DISCOVERY BAY

De Discovery Bay bestaat 20 jaar 🎈🎉🎂!!  Daarom mogen vandaag, tijdens de Open Zondag, alle
gasten gratis deelnemen aan de activiteit Schattenjacht. Deze vindt plaats van 10.30u - 12.00u
en van 13.15u - 14.45u in de Discovery Bay.

Reserveren is verplicht en kan telefonisch via 0032 11 54 82 00.

Discovery Bay.

*

Offline Ou-Tannu

• **
  • 38
  • +0/-0
« Reactie #263 Gepost op: 16 november 2018, 13:59:10 »
Zit ik net even te kijken voor een weekendje.. van donderdag tm maandag.. voor 2P..
kan dat schijnbaar niet meer in het hotel :? als ik vrijdag tm maandag kies kan het ineens wel...?

zowel via de NL als BE site.. als ik bv kijk voor de eemhof kan het wel gewoon?

*

Offline mrs Bibi

• 5540
  • +30/-0
« Reactie #264 Gepost op: 16 november 2018, 14:06:11 »
Zit ik net even te kijken voor een weekendje.. van donderdag tm maandag.. voor 2P..
kan dat schijnbaar niet meer in het hotel :? als ik vrijdag tm maandag kies kan het ineens wel...?

zowel via de NL als BE site.. als ik bv kijk voor de eemhof kan het wel gewoon?

Gaat het om een datum rond de feestdagen? Dat kan de oorzaak zijn.
Of dat De Vossemeren geen mogelijkheid heeft om aankomst en vertrek op donderdag uit te voeren. Ik heb dit namelijk ook al eens een keer meegemaakt.
Groetjes, Bibi
 Totaal 23x CP geweest ---------------------------------------- December 2009 Eemhof Februari    2010 Kempervennen Februari    2011 Eemhof November 2011 Eemhof December 2012 Eemhof mei           2013 Vossemeren

*

Offline Ou-Tannu

• **
  • 38
  • +0/-0
« Reactie #265 Gepost op: 16 november 2018, 17:46:57 »
Gaat het om een datum rond de feestdagen? Dat kan de oorzaak zijn.
Of dat De Vossemeren geen mogelijkheid heeft om aankomst en vertrek op donderdag uit te voeren. Ik heb dit namelijk ook al eens een keer meegemaakt.

Eerste of 2de weekend van februari 2019. Dus dat lijken me nog niet echt feestdagen?

En afgrlopen februari kon het gewoon wel van do tm ma...

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
« Reactie #266 Gepost op: 16 november 2018, 19:19:42 »
Hoi Ou-Tanna,

Dit is wat ik heb gelezen op de Facebookpagina van De Vossemeren:

Voor het reserveren van een hotelkamer dient u ons telefonisch te contacteren via het nummer +3211548200.
Wij helpen u graag verder.

*

Offline Ou-Tannu

• **
  • 38
  • +0/-0
« Reactie #267 Gepost op: Gisteren om 18:36:27 »
Hoi Ou-Tanna,

Dit is wat ik heb gelezen op de Facebookpagina van De Vossemeren:

Voor het reserveren van een hotelkamer dient u ons telefonisch te contacteren via het nummer +3211548200.
Wij helpen u graag verder.

hmm nou dan er maar eens een telefoontje aan wagen denk ik.. :-)